Samsung Galaxy Watch Active2 roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch Active2 roze op Kieskeurig.be.

6,5

kayleigh81189 16-10-2021

prrrfect!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Het is een super fijn horloge, doet wat die moet doen, was er eerst wat onzeker over maar toch besteld en dik tevreden!! ik ben een blij mens!

Kwatschie 15-10-2021

Geweldig horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Ben super blij met het horloge . Het motiveert me om in beweging te komen en te blijven . Super fijn dat hij ook om kan blijven met zwemmen. Tot nu toe maar 1 nadeel en dat is dat hij iedere dag opgeladen moet worden.

SanneN 15-10-2021

Mooi en fijn horloge met veel mogelijkheden!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Dit is een heel fijne smartwatch; je kunt er vrijwel alles mee. Bijna elke app die ik op mijn telefoon heb kan ik ook op het horloge gebruiken: berichten ontvangen en versturen, oproepen, weer, agenda etc. Daarnaast is hij gekoppeld met Samsung Health en heeft hij diverse apps om je beweging en gezondheid bij te houden: stappenteller, een heel ruim aanbod aan trainingen om te tracken, hartslag, bloeddruk, hoeveel water je drinkt, slaap tracken. Ik mis alleen de sport tennis, daarvan kan je geen training tracken, maar dat heb ik opgelost door "andere training" te selecteren. In de health app kun je dit later nog wijzigen naar tennis.
Naast de functionaliteiten is het ook een mooi horloge. Ik vind het mooi dat hij rond is, en je kan het scherm helemaal zelf instellen qua achtergrond en look & feel. De batterij gaat iets langer dan een dag mee, waarbij ik hem dan dag en nacht draag. Je kan 'm op spaarstand zetten, dan heb je minder apps die je kan gebruiken maar gaat hij wel een stuk langer mee. Overall heel blij mee!

Renske1987 14-10-2021

Echt helemaal top, deze moet je hebben

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Echt een geweldig horloge. Ideaal tijdens het sporten, maar ook heel handig om snel even de berichten te lezen. Je kan er zo muziek mee afspelen, snel de telefoon opnemen als je gebeld wordt. Ik heb er super veel plezier van! Batterij is ook erg goed waardoor het horloge prima 2 dagen mee kan gaan. Echt een aanrader, deze moet je gewoon hebben. Echt helemaal top

Vicki 11-10-2021

The best brand ever

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Choosing Samsung was the best choice I've made in my life. I own now 2 Samsung electronics and I am happy with them. I own a Samsung A30 and until now my phone is working perfect. I have recently gotten a Samsung smartwatch active for my birthday and this is a great item to have. It tracks your heart rate, stress level, how much you have worked out in a day. This watch is basically a phone in a watch form. You don't necessary need to use your phone if you have this watch. This watch have been making it easy for me at work since we are not allowed to have any phones on the work floor. My watch doesn't let me miss anything. I still get my messages, see who is calling and what's going on , on social media. Get yourself the watch you won't regret it.

Karin1 10-10-2021

Zeer tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Deze smart watch doet wat je er van verwacht. En soms zelf nog meer. Zo motiveert hij dat je niet te lang blijft zitten.

Thalia 23 08-10-2021

Goed product!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Er prettig te gebruiken als je al een samsung telefoon hebt! Spotify werkt er niet super goed op helaas, die kan redelijk traag zijn en vast lopen. Maar ik weet niet zeker of dat aan spotify licht of de watch. Veder ben ik zeer tevreden!

Marjolein36 02-10-2021

Fijn klokje

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Handige horloge. Behalve de tijd kan je er veel meer mee lezen. Altijd handig om het nieuwsgierige aapje tevreden te houden door gelijk te zien wie je appt of mailt.

Nolten 29-09-2021

Geweldig horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Zeer tevreden met de Samsung Galaxy Active 2. Na de Samsung Galaxy active toch maar de opvolger gekozen. Licht in gebruik, merk bij het sporten niet dat je hem om hebt. Detecteerd je activiteiten goed en is makkelijk naar eigen voorkeuren in te stellen. Fijn dat je nu ook je gesprekken gelijk kunt beantwoorden, zonder he mobiel erbij te hoeven pakken.....

Daan95 29-09-2021

Waardeloos

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Stappen tellen bijna niet, batterij gaat net aan anderhalve dag mee in de spaarstand. En sinds ik een nieuwe telefoon heb kan dat ding niet gekoppeld worden. Terwijl dat de samsung galaxy a52s is.

Anoniem 28-09-2021

Super

Gekregen voor mijn verjaardag
Vooral om gezond en fit te blijven
En natuurlijk om mijn zakelijke mail enz te zien

Jaroslav 28-09-2021

Onduidelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Het gebruiksgemak valt tegen. Eerst werkte de slaapfunktie gewoon en toen ineens niet meer en volkomen onduidelijk waarom. De manual gedownload maar dat helpt ook niet helaas. Wel heel handig dat je ermee kan bellen.

Anoniem 23-09-2021

Erg fijn horloge!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Ik ben heel blij met mijn horloge, hij zit heel lekker, hij gaat lang mee en het is fijn dat je een aantal apps kunt toevoegen. Ik mis nog een gratis navigatie app, en er mogen ook wel wat meer gratis vrouwelijke wijzerplaten komen, vind ze nu vaak nog te mannelijk naar mijn smaak.

Nadine1982 22-09-2021

Top horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Fijn horloge en mooie achtergronden. Makkelijk in gebruik en helpt me de 10.000 stappen per dag te halen.

Perike 21-09-2021

Een heel fijn en veelzijdig horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Het horloge voldoet aan alle verwachtingen zeker in combinatie met samsung smartphone en samsung health
Navigatie gaat ook prima met navigatie pro
Geluid duidelijk
Display zelfs in zonlicht heel goed zichtbaar
Berichten en telefoontjes ontvangen prima
Eigenlijk na meer als een jaar gebruik niets negatiefs te melden
En ! Je kunt ook nog zien hoe laat het is

Marna 19-09-2021

Leuke snufjes maar korte batterijduur

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Het is een hele verbetering met mijn vorige samsung smartwatch. Alles is gewoon duidelijker af te lezen.
Hij is wel gevoelig, bijv. was opvouwen verwardt ie met hardlopen maar het grootste nadeel (en vandaar de 3 sterren) is de batterijduur. Hij houdt het iets langer als een dag vol.

Maaudy 18-09-2021

Hij is heel fijn maar soms werkt hij niet goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Soms springt het scherm niet aan en moet ik er echt specifiek op tikken terwijl ik daar dan juist niet toe in de gelegenheid ben

Christa02 17-09-2021

Geweldig slim horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Een fijne smartwatch en matcht goed met de S21. Mooi design. Er zitten veel functies op. De belfunctie en telefoon zoeken is ook erg handig. Accu gaat wel snel leeg.

Jaantje1 14-09-2021

Leuke gadget

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Ik ben tevreden met het horloge, een enig verbeterpuntje is het bereik van de Bluetooth. Je moet de gsm nog te dicht bij het horloge houden, als ik even naar buiten loop, valt t bereik al weg.

Erhub 14-09-2021

Mijn mening over de galaxy watch 2

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Ik had nooit een smartwatch, maar ik kon het makkelijk opstarten en besturen.
De functies waren gemakkelijk klaar te zetten en de handleiding was heel duidelijk.