Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud op Kieskeurig.be.

6,5

HaDo 24-05-2020

mijn 2de review

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Heb al eerder een review geplaatst en dit is dan ook mijn vervolg na het horloge een aantal maanden te hebben gedragen.

Had 'm vrnl gekocht voor het beluisteren van de radio met de earbuds maar de verbinding daarvan is niet je-van-het - tenzij je de telefoon in de buurt hebt - het is niet zo dat je nu verder van je telefoon kunt met de earbuds en dat het horloge het "doorgeefluik is" (wat ik wel had gehoopt) dus kun je 'm net zo goed/beter verbinden met je telefoon.
Radio luisteren kan natuurlijk ook zonder de buds - best aardig geluid en altijd gezellige muziek in de buurt. Zelf muziek zetten op het horloge blijft natuurlijk ook een optie.
En ik wilde graag kunnen betalen met het horloge maar dat kan helaas nog!! steeds niet met ING...
Waar ik 'm wel veel voor gebruik is voor het beantwoorden van telefoontjes en dat had ik zeker niet verwacht - goed geluid en je kunt tegelijkertijd je ding blijven doen - zeer handig dus en vaak vlugger dan de telefoon uit je tas, zak oid halen.
Ook what's app berichtjes kijken is handig zodat je kunt zien of je meteen wilt handelen of niet.
Beantwoorden blijft makkelijker op je telefoon - tenzij je alleen wilt "markeren als gelezen" of een enkele emoticon terug wilt sturen.
En je kunt je slaapritme kijken - kun je zien of je goed geslapen hebt - niet dat dat wat uitmaakt maar ach, toch wel leuk om te zien.
Ikzelf gebruik 'm niet icm de health functie of te sporten maar dat wist ik van tevoren al - daar heb ik 'm ook niet voor aangeschaft en deze functies voegen voor mij persoonlijk niets toe.
Al blijf ik het wel leuk vinden dat ie je complimentjes geeft bij het behalen van je aantal gezette stappen of als je in beweging komt na een tijdje te hebben gezeten.

Het scherm en de randen zijn ook na enkele maanden gebruik en best veelvuldig stoten en zelfs kluswerk nog steeds krasvrij en dat vind ik een hele grote plus!!
Eigenlijk ben ik nog steeds erg blij met horloge ook al zijn de redenen waarvoor ik 'm had aangeschaft helaas tegengevallen (radioluisteren - kunnen betalen via nfc)
Desondanks ben ik er toch blij mee en zolang ie het blijft doen zal ik 'm dan ook zeker met veel plezier blijven gebruiken maar of ik bij het kapot gaan van deze een nieuwe aan zou schaffen weet ik daarom niet zo 1-2-3.
Maar dat heeft dan meer te maken met de functies die voor mij belangrijk zijn en niet met het horloge zelf!

Oh ja, het horloge blijkt het toch wel zo'n dag of 3-4 misschien zelfs 5 te kunnen doen met 1x opladen - ikzelf laad 'm gewoon elke ochtend even op - hoeft ie ook niet zo lang aan de stroom.

Pluspunten

• scherm/randen ook na maanden gebruik nog krasvrij
  • je kunt er mee bellen en gebeld worden
  • best lange batterijduur
  • draagcomfort en goede kwaliteit
  • goed geluid

Minpunten

• alleen galaxystore te gebruiken
  • niet kunnen betalen met nfc bij ING
  • prijs

Anneke60 10-02-2020

Mooi horloge met vele apps

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

Ik heb hem nu een paar dagen er staat dat de battery 74 uur mee gaat bij mij niet soms nog geen dag als ik dat had geweten had ik hem zeker niet gekocht voor zoveel geld waar ik best voor moest sparen

JeroenW661991 08-02-2020

strak design, goede integratie

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

Heb de Galaxy Watch Active 2 44mm gekocht afgelopen december als kerst cadeautje en het viel mij al heel snel op dat hij zonder het installeren van extra apps al heel veel kan! voor Whatsapp heb je bijvoorbeeld geen aparte app nodig, je ontvangt de berichten gewoon op je watch en kan ze vanuit daar ook gewoon beantwoorden. net zoals de muziek app van samsung. deze werkt voor elke speler, hij detecteert ook mijn radio app dus ga er vanuit dat het ook werkt met bijv google play music of spotify, ook erg leuk trouwens dat je een playlist aan kan maken die dan gesynchroniseerd wordt met de watch.

De watchfaces standaard meegeleverd zijn al erg goed en je kunt er genoeg aan aanpassen, verder zijn er vaak wel leuke aanbiedingen dat je gratis watchfaces kan downloaden. ik gebruik zelf nog altijd de standaard watchface waar hij mee komt, wel een beetje aangepast zodat hij geel is en iets andere info weergeeft.

het meegeleverde bandje is wat klein maar voor mij groot genoeg, ga er zelf nog een ander bandje voor halen een metalen.

batterlij gaat bij mij veel langer mee dan verwacht (en van wat ik er in andere reviews over las maar dat ligt natuurlijk aan mijn gebruik. hij gaat in ieder geval met gemak 3 tot 4 dagen mee.

ben er al met al heel erg tevreden mee!

JackM 27-01-2020

Top Watch, maar dikte is >13,mm en geen 10,9mm !!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

2 dagen in bezit. Zeer scherp en snel scherm en veel mogelijkheden om uit te proberen.
Als dikte wordt 10,9 mm vermeld, maar in werkelijkheid is deze grotendeels meer dan 13 mm !!!. De sensor uitstulping/deksel, die het grootste deel van de onderzijde beslaat, wordt schijnbaar niet meegerekend. Jammer dat werkelijke dikte niet vermeld wordt.

Matthijsvw2109 16-01-2020

Very nice watch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

Ben nu 1 maand in bezig van watch active2 44mm, ik ben er tevreden over het product! Veel features die je normaal niet snel gebruikt gebruik ik nu heel gemakkelijk. Werkt goed samen met andere apparaten.

Echter 1 opmerking, de rand beschadigd wel heel gemakkelijk! Stukjes blauw vallen er af... Zelfs zonder te stoten.... zonde van zo'n mooi apparaat

Alxeray 17-04-2021

Werkt perfect!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

Goede Smartwatch, werkt goed met spotify, bellen, reageren op berichten of om je oortjes mee te verbinden. De roterende bezel werkt ook fijn door de feedback met zachte trillingen. Ik mis alleen een standaard programma waar je zelf een training met intervallen kan maken voor het hardlopen. Voor de rest prima apparaat!

Sharon98 17-04-2021

Prachtige smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

Ik zocht in eerste instantie een simpele fitnesstracker, maar ik wilde graag ook zonder telefoon gaan wandelen of hardlopen. Daarom heb ik uiteindelijk toch voor een smartwatch gekozen, aangezien je dan een GPS erin hebt zitten en nog wat andere handige features die missen bij veel fitnesstrackers. Daarnaast wilde ik dat het een mooie accessoire was en dat is gelukt. Het is een prachtig horloge, erg vrouwelijk en niet te groot voor mijn pols.

Titta 16-04-2021

Geweldige smartwatch active2

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

Ik ben super blij met deze smartwatch heb hem aangeschaft wegens mijn gezondheid om mijn hartritme en mijn conditie bij te houden het doet wat hoort te doe en nog meer je kan er alles mee ik heb zelf de samsung s21 en daarmee gekoppeld super ik kan er niet meer zonder raad iedereen aan die op zoek is naar een smartwatch geweldige kwaliteit en betaalbaar staat heel mooi krijg er zoveel complimenten over

Maik84 16-04-2021

Mooie horloge en werkt fijn!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

Mooi ontworpen Horloge, en erg handig in gebruikt. Als fanatieke Samsung gebruiker, kon dit horloge natuurlijk niet achterblijven.

Een aanrader!

Rian78 16-04-2021

Chique en strakke uitstraling

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

Makkelijk in bediening. Snel. Goede batterij duur.
Horloge bandje makkelijk te verwisselen, sportbond met lederen band.

Kevin1024 15-04-2021

Fantastisch Galaxy active watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

Zeer prettig horloge met een mooi design. Het horloge heeft genoeg functies om er mee te werken. Voor mij hoeft de berichtgeving niet persee, maar het is mooi dat het er extra op zit. Kortom een top product!

blijekoper123 15-04-2021

Erg stijlvol horloge met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

Het uiterlijk van het horloge is heel erg goed, mooi dun en zeer mooie stainless steel behuizing. Functies zijn ook super goed, al moet je hem wel dagelijks of om de dag op te laden. Voor mij is dit geen probleem, maar voor anderen kan dat wellicht wel een probleem zijn. Ik vind

Anoniem 13-04-2021

Tevreden aankoop

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

Een goede aankoop samen met mijn vrouw een Samsung Active 2 aangeschaft.
En die van mijn vrouw een met een OPPO snel kunnen koppelen en die van mij met een Samsung Note 8 soepel kunnen koppelen. Nu hopen dat we nog net zo blij zijn over een jaar ze in gebruik te hebben.

Anoniem 13-04-2021

Goed !!!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

Vooralsnog heel blij mijn vrouw en ik hebben er allebei een aangeschaft. Mijn vrouw heeft een OPPO met een Android besturingssysteem en ook daar is de installatie goed en snel gegaan. En ik hoef niet te melden dat het bij mijn samsung note ook vlotjes is verlopen.

Anoniem 07-04-2021

Veel functies voor weinig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

Mijn vrouw heeft met heel veel plezier het product in gebruik genomen en dit moet ik nog steeds elke dag van haar horen.
Een zeer goed betaalbare Smartwatch met alle nodige functies.
Batterijduur is gemiddeld 48 uur en opladen is binnen enkele uren geregeld.
Watch reageert zeer goed op instructies zonder enige vorm van vertraging maar voorkomt ook heel accuraat eventueel onbedoelde aanraking.

Al met al een zeer fijn en goedwerkend product, een absolute aanrader voor ieder die een SmartWatch wil, maar er niet teveel voor wil betalen.

Anoniem 06-04-2021

Ongelofelijk fijne Watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

Dagelijks val ik van de ene verbazing in de andere.
Ik blijf steeds nieuwe mogelijkheden ontdekken, terwijl de watch mij ook steeds verder helpt.
Prachtig duidelijk scherm en goed leesbare teksten.
Geweldige hulp bij wandelen en health gegevens.
Lange levensduur accu en snel weer opgeladen.

Anoniem 05-04-2021

Goed werk

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

Duurt even maar dan heb je ook wat. Erg fijn model ook mooi rond vlot en klein top product. Samsung galaxy active 2

lo de vlo 30-03-2021

kadootje voor mijn moeder

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

mijn moeder (70+) is niet zo technisch onderlegd, dus ik vond het heel bijzonder dat ze over een smartwatch begon. ik heb deze voor haar uitgezocht. ze begreep het eigenlijk vrijwel direct. groot scherm. duidelijk beeld. opladen is ook makkelijk voor haar.
erg tevreden mee en staat ook goed! <3

Anoniem 28-03-2021

Helemaal top! Doet alles wat ik wil!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

Ik wilde vooral gemakkelijk mijn sportprestaties bijhouden en dan met name mijn hartslag, snelheid en afstand bij wandelen, fietsen en hardlopen zodat ik geen gedoe heb met een hartslag band. Het horloge werkt fantastisch!

Raymonda 28-03-2021

Geweldig horloge met vele functies!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

Dit is mijn eerste ervaring met een smartwatch en ik ben verrast door de vele functies en mogelijkheden dat het horloge mij biedt.
Het een veelzijdig horloge waarmee je makkelijk uit de voeten kan, het lezen van het instructieboekje was voor mij bvb niet nodig.