Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Vorm
rond
Kleur behuizing
Roségoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch Active2 roze op Kieskeurig.be.

Jeroen 1996 15-01-2020

Praktisch, stijlvol en lange batterij duur

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

De horloge heeft alles wat je moet verwachten van een smartwatch. In design is hij stijlvol en makkelijk te bedienen. Ook de batterij heeft een lange duur, bij mij persoonlijk moet ik hem iedere 3 dagen 1 keer laden.

Alle apps werken snel en praktisch. Al met al een heel behulpzame gadget.

Kapiteinrick 15-01-2020

Mooie allrounder

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

De Smartwatch bevalt tot nu toe erg goed. Het laden van apps en gegevens gaat erg snel. Ook het scrollen door de verschillende widgets gaat soepel. Hierbij zijn geen haperingen zoals bij andere dure smartwatches te merken. Goede sleep tracker die ook rekening houdt met je hartslag en REM.

Kimberlyuu 15-01-2020

Aanvulling!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Het een mooi horloge wat bij elke gelegenheid gedragen kan worden. Deze horloge heeft geen 'smartwatch' look waardoor hij perfect een hele dag gedragen kan worden. Daarbij zijn er diverse wijzerplaten beschikbaar waardoor het nooit saai wordt. Daarbij kan ik nu heel makkelijk mijn hele workout (fitness) bijhouden, hierdoor krijg je beter inzicht in je prestaties. Kortom, een aanvulling zowel als horloge als smartwatch!

Anoniem 15-01-2020

Stijlvolle must-have!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Ik heb de active watch 2 nu een paar dagen in bezit en ik ben zeer verrast over de kwaliteit van dit horloge. Voor zowel dagelijks gebruik, als sportbuddy is dit horloge aan te raden. Je kunt alles goed monitoren en draagt bij aan een gezondere levenstijl.

Erg blij ermee en ga er zeker van genieten.

Caat 14-01-2020

mooi design en vele mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Ik heb dit horloge nu 10 dagen en hij bevalt uitstekend. Zeer makkelijk in te stellen en echt mooi om te zien. Ook leuk om steeds de wijzerplaat aan te passen. Verder is het een heel fijn bandje met een prettige sluiting (ik heb niet het leren bandje).

Sanderbl 14-01-2020

Super horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Ik had een horloge nodig voor dagelijks gebruik en voor het sporten. Dit horloge is daarvoor perfect! Met veel sportieve opties en het strakke design ben ik helemaal tevreden. Met de verschillende wijzerplaten die je kan kiezen kan je elke dag variëren en lijkt het of je elke keer een ander horloge hebt.

Angy1966 14-01-2020

Geweldige sportswatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Een fijn horloge met alle functionaliteiten die je in een sporthorloge zoekt. Het instellen van het horloge is eenvoudig. De display is duidelijk en het is grappig dat je de display eenvoudig kan aanpassen aan de kleur van je kleding. Kortom een goede aankoop.

Anoniem 14-01-2020

Heel fijne smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Tot nu toe heel tevreden met de smartwatch. Het heeft alles wat je maar zou willen in een smartwatch. Het scherm is ook mooi helder. Had alleen wel wat meer opslagruimte in gemogen. En de batterij gaat toch wel redelijk snel. Maar super makkelijk te verbinden met mijn samsung smartphone en helpt me zeker om beter te letten op mijn gezondheid en beweging en zorgt ervoor dat ik makkelijk de dag door kan zonder al te vaak mijn telefoon op te moeten pakken. Door het mooie, lichte design voel je hem ook nauwlijks om je pols en is slapen ermee voor de sleeptracking geen enkel probleem. Hopelijk komt de ECG functie snel uit, want dat is wel de primaire reden waarvoor ik hem heb gekocht.

Marianne2208 14-01-2020

Overzichtelijk en mooi design

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Afgelopen maand dit horloge gekocht en ben er heel tevreden mee. Gemakkelijk in gebruik , overzichtelijk , helder scherm en snel opgeladen. Bij normaal gebruik ( voor mij is dit o.a geen gps aan , klok continue zichtbaar , 2 uur sportmeting en Wa/mail meldingen ) gaat de batterij 2 dagen mee. Horloge is in 1 a 2 uur volledig opgeladen. Word geleverd met oplaadkabel ( usb ) zonder vaste stekker. Voor de volledigheid was het fijn geweest als dit erbij had gezeten.

Madlon 13-01-2020

Super horloge, ik raad hem iedereen aan!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Super horloge als gadget of als sporthorloge, dus voor iedereen perfect. Stappenteller klopt, hartslag is goed te meten en no zog veel meer. Echt een aanrader!

Anoniem 13-01-2020

KOOP DE SAMSUNG GALAXY ACTIVE 2 NU!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Ik heb de samsung Galaxy smart watch active 2 en het is werkelijk waar een super mooi horloge om te zien en het model is wonderbaarlijk met zijn mooi ronde vorm en strakke uitstraling. Het horloge doet wat hij moet doen en kan gebruikt worden voor dagelijks gebruik en voor al u trainingsdoellen! KIJK NIET MEER VERDER NAAR EEN ANDER HORLOGE WANT HET HORLOGE DIE JIJ ZOEKT IS DE SAMSUNG GALAXY ACTIVE 2!

Ronald2211 13-01-2020

Doet wat het moet doen en dan perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Fijne klok die ondanks 44mm kleiner draagt. Je voelt niet dat je hem om hebt. Persoonlijk goed aanpasbaar. M.n.de wijzerplaten keuze is groot. App's minder, maar wat je redelijkweis op een horloge zou willen hebben is beschikbaar.

Sonja66 13-01-2020

Zooo blij mee!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Na een hectisch jaar, dit horloge aangeschaft, als "moderne" midden 50er, zo ontzettend blij mee, voldoet 100000% aan mijn verwachtingen. Geen gemiste apps, oproepen meer voor mij, terwijl ik altijd telefoon op stil heb en tijdens werk (behalve in mijn pauze) anders onbereikbaar ben. Niemand sérieus waar is zoo blij als ik! Dankdankdank! (Mutserig, maar waar)

Sjon 13-01-2020

Wat een opties!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Ik heb heel lang gezocht naar een mooie combinatie tussen een horloge en een smartwatch. Na veel zoeken en overwegen heb ik gekozen voor deze Samsung Active2 Smartwatch. De vele opties, de kwaliteit en de look van het Stainless Steel model zijn voor mij echt een aanrader. Samen met mijn telefoon een mooie combinatie die ik zeker kan aanraden.

Dart241 13-01-2020

Top apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Heerlijk licht apparaat, werkt snel en heel veel mogelijkheden. Nu echt altijd bereikbaar zonder eerst je telefoon te raadplegen.
Hier een zeer tevreden mens.

Bearke 13-01-2020

makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Ik heb de horloge nu 3 weken in gebruik en het bevalt erg goed. Het is makkelijk in gebruik en is waterproof, het bandje gaat wel zweten na lang dragen. Spotify is makkelijk te bedienen wat ik wel jammer vind is dat de snelfunctie van spotify op mijn telefoon nu weg is. Verder kan je whatsapp beantwoorden maar je kan de app zelf niet openen op de watch. Spraakberichtjes kun je niet afluisteren en er kunnen ook geen spraakberichten worden verstuurd. Een laatste puntje wat ik vervelend vind is dat google maps er niet opkan en vele apps moet je ook op je telefoon installeren (en vaak ervoor betalen).

Anoniem 13-01-2020

Top product

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Enige tijd getwijfeld om dit horloge aan te schaffen. Heb al jaren telefoons van Samsung, zelfs mijn koelkast en wasmachine van Samsung aangeschaft. Onlangs mijn Tab 2016 aan zoontje gegeven en mezelf de Galaxy Tab S5e cadeau gedaan. Die Hard fan dus. Nu twijfelde ik al enige tijd over de Smart Watch. Besloten deze toch aan te schaffen. Heb hem nog niet zo lang en ben nog in de ontdekkingsfase, maar tot op heden enorm tevreden. Bellen via het hologe gaat prima, zeker als ik bezig ben en geen zin heb om mijn telefoon uit mijn zak te halen. Ik heb niet gekocht voor sportactiviteiten, maar echt als Must have! Heerlijk speelgoed, en heb er echt geen spijt van. Heb nog getwijfeld met de gewone Smartwatch, iets goedkoper, maar vind het model van de Active2 veel mooier.

Frank43 12-01-2020

Geweldige smartwatch, zit erg comfortabel !

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Watch is persoonlijk in te stellen, veel opties. Verbinding met telefoon gaat vlot. Paar dagen in huis maar de smartwatch heeft geen geheimen meer. Omdat een leren horlogeband erbij wordt geleverd, bestel ik zelf een metalen band voor eventueel onder water/douche. Ook het scherm ga ik beschermen, blijft het mooi. 44 mm / RVS is prima, ondanks smalle pols. Met mijn gebruik blijft accu 2-3 dagen actief. Kortom zeer tevreden met aankoop.

PeachieLucy 12-01-2020

Samen met Samsung Health een goede combinatie

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Voor de kerst heb ik dit horloge cadeau gekregen van mijn vriend. Hij koppelt gemakkelijk met mijn Samsung telefoon. Met de Samsung Health app kan ik mijn gegevens die mijn horloge verzameld gemakkelijk inzien. Als ik een wijziging in de app maak wordt deze gelijk gesynchroniseerd met mijn horloge. Top! De waardes van traplopen en stappen zetten zijn goed accuraat. De stressmeter betwijfel ik af en toe. Deze geeft soms niet de juiste waardes aan. Al moet ik zeggen, toen ik een presentatie had gaf deze meter het rode gebied aan, en dat klopte, want ik was erg gespannen. Al met al een goed horloge, hij doet wat hij moet doen. Het helpt mij om beter inzicht te krijgen in mijn algehele gezondheid en motiveert mij om actiever door het leven te gaan. Een zekere aanrader dus!

AlieFit 12-01-2020

Hele fijne smartwatch, eenvoudig te bedienen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze

Heel eenvoudig in te stellen, en bijzonder gebruiksvriendelijk omdat hij zo snel werkt 'Out-of-the-Box'. Niet nodig om bijvoorbeeld WiFi-netwerken in te stellen, neemt-ie over van de telefoon. Mooi design, fijn bandje, veel mogelijkheden en nauwkeurige fitnessparameters.