Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Vorm
rond
Kleur behuizing
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch Active2 zwart op Kieskeurig.be.

JackM 27-01-2020

Top Watch, maar dikte is >13,mm en geen 10,9mm !!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

2 dagen in bezit. Zeer scherp en snel scherm en veel mogelijkheden om uit te proberen.
Als dikte wordt 10,9 mm vermeld, maar in werkelijkheid is deze grotendeels meer dan 13 mm !!!. De sensor uitstulping/deksel, die het grootste deel van de onderzijde beslaat, wordt schijnbaar niet meegerekend. Jammer dat werkelijke dikte niet vermeld wordt.

Matthijsvw2109 16-01-2020

Very nice watch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Ben nu 1 maand in bezig van watch active2 44mm, ik ben er tevreden over het product! Veel features die je normaal niet snel gebruikt gebruik ik nu heel gemakkelijk. Werkt goed samen met andere apparaten.

Echter 1 opmerking, de rand beschadigd wel heel gemakkelijk! Stukjes blauw vallen er af... Zelfs zonder te stoten.... zonde van zo'n mooi apparaat

Anneke60 10-02-2020

Mooi horloge met vele apps

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Ik heb hem nu een paar dagen er staat dat de battery 74 uur mee gaat bij mij niet soms nog geen dag als ik dat had geweten had ik hem zeker niet gekocht voor zoveel geld waar ik best voor moest sparen

JeroenW661991 08-02-2020

strak design, goede integratie

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Heb de Galaxy Watch Active 2 44mm gekocht afgelopen december als kerst cadeautje en het viel mij al heel snel op dat hij zonder het installeren van extra apps al heel veel kan! voor Whatsapp heb je bijvoorbeeld geen aparte app nodig, je ontvangt de berichten gewoon op je watch en kan ze vanuit daar ook gewoon beantwoorden. net zoals de muziek app van samsung. deze werkt voor elke speler, hij detecteert ook mijn radio app dus ga er vanuit dat het ook werkt met bijv google play music of spotify, ook erg leuk trouwens dat je een playlist aan kan maken die dan gesynchroniseerd wordt met de watch.

De watchfaces standaard meegeleverd zijn al erg goed en je kunt er genoeg aan aanpassen, verder zijn er vaak wel leuke aanbiedingen dat je gratis watchfaces kan downloaden. ik gebruik zelf nog altijd de standaard watchface waar hij mee komt, wel een beetje aangepast zodat hij geel is en iets andere info weergeeft.

het meegeleverde bandje is wat klein maar voor mij groot genoeg, ga er zelf nog een ander bandje voor halen een metalen.

batterlij gaat bij mij veel langer mee dan verwacht (en van wat ik er in andere reviews over las maar dat ligt natuurlijk aan mijn gebruik. hij gaat in ieder geval met gemak 3 tot 4 dagen mee.

ben er al met al heel erg tevreden mee!

Kees66 04-02-2020

Teveel mogelijkheden om allemaal tegelijk te leren

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Ik heb galaxy watch in december gekocht voor mijn vrouw en het heeft alle nodige functies plus 10 andere om uren mee zoet te zijn . Mooi spul en voldoende overige armbanden om te stijlen

Dave S 04-02-2020

Doet precies wat je verwacht en werkt fantastisch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

De horloge doet precies wat je van een sport horloge kunt verwachten. De hartslag meting lijkt accuraat (vergeleken met band redelijk gelijk) en zelfs zwemmen registreert hij alles goed.

Nathalier001 03-02-2020

Mooie smartwatch, werkt goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Mijn dochter is heel blij met haar mooie smartwatch. Alles werkt naar toebehoren. Ze kan makkelijk appen.

Kikky 03-02-2020

Zeer fijne smartwatch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Horloge zit heerlijk om de pols heen, functioneert perfect en gaat tenminste 5 dagen mee. Precies wat ik zocht in een smartwatch. Design is daarnaast ook ontzettend mooi/strak!

Marja1965 02-02-2020

Samsung smart watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Ongeveer 4 weken terug de smart watch van Samsung gekocht. Wat een enorm draagplezier geeft dit horloge. Daarbij is het een lichtgewicht om te dragen. Nog steeds ben ik nieuwe functies van het horloge aan het ontdekken , maar één ding weet ik nu al wel ......... Ik wil dit horloge niet meer kwijt.

Mankay 02-02-2020

Doet wat je er van verwacht

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Mijn eerste smartwatch maar ben helemaal om. Hij was duur vergeleken met andere merken maar omdat ik meerdere Samsung apparaten heb werkt het wel erg goed.
Allerlei functies (nog niet allemaal ontdekt) die het leven toch iets makkelijker maken. Mis geen telefoontjes meer als ik aan het werk ben en de fit functies stimuleren om meer te bewegen. De bandjes zijn makkelijk om te wisselen.

Anoniem 31-01-2020

A smartwatch for a smart guy

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Ik had een nieuw horloge nodig en ik dacht waarom zou ik voor dat geld geen smartwatch kopen. Ik ben met de Samsung Galaxy Watch Active 2 wel tevreden. Alle mogelijkheden ben ik aan het verkennen. De gebruiksduur is afhankelijk van het aantal functies, dat je aanzet. Soms kan ik wel drie dagen toe met een keer opladen. Je kan ook het ding uitzetten als je er niet op kijkt. Zet je hem weer aan dan heb je weer de juiste tijd. Ik gebruik de stappenteller voor het wandelen en tijdens het wandelen luister ik naar muziek. voorheen had ik dan een afspeellijst op mijn telefoon nu kan ik onder het wandelen makkelijk van afspeellijst wisselen en nummers overslaan. Daarbij kan ik ook de telefoon opnemen terwijl hij in mijn rugzak zit. Ideaal.

HaDo 30-01-2020

Handige toevoeging

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Wilde heel graag dit horloge om tijdens het werk radio te kunnen luisteren via mijn oortjes - anders moet ik mijn telefoon steeds verleggen om goed bereik te hebben. (kan nl. niet in de broekzak) Dat gaat nu een stuk beter maar helaas nog niet helemaal optimaal.
Minpuntje aan dit horloge vind ik dat ik alleen apps erop kan zetten uit de galaxy store maar verder is het zeker een handige toevoeging.
Zomaar wat functies die de telefoon heeft:
-Screen kan altijd aan
-div. health functies waaronder:
hartslagmeting, stappenteller, traplopen, stressmeting (met ademhalingsoefeningen)
hij geeft ook aan wanneer je te lang stil zit - geeft dan ook oefeningen weer - maar geeft je ook een compliment als je je doelstelling hebt bereikt.
-geeft div., in te stellen, meldingen van je telefoon weer - waaronder whatsapp en email (die je ook kunt beantwoorden) en verder bijv. nieuwsmeldingen
-je kunt er mee bellen/gebeld worden (goed geluid)
-nfc chip (ook al kun je die helaas met Ing (nog) niet gebruiken
-spraakmemo's mogelijk
-agenda zichtbaar en aanpasbaar
-muziek erop zetten en af te spelen
-bixby is te gebruiken
-foto's zijn te bekijken
-wijzerplaat aanpasbaar
-mocht je niet genoeg hebben aan het weer buiten kun je op je scherm ook nog zien wat voor het weer het is/gaat worden
-je philips hue lampen zijn aan en uit te zetten met 't horloge
En dat zijn ze zeker nog niet allemaal maar waarschijnlijk wel de belangrijkste en meest gebruikte.

Al met al blij met dit horloge dat wel even wennen is maar makkelijk zit - handig is in gebruik - makkelijk aan te passen is door er een ander bandje aan te zetten en de wijzerplaat aan te passen waardoor het steeds lijkt of je een ander horloge draagt.
Als je het horloge aan zet op "always screen on" (met voldoende helderheid) verbruikt ie wel veel batterijvermogen en mag je blij zijn als je de volgende dag haalt.
Ik laad 'm gewoon elke ochtend even op - altijd goed.
Maar anders moet ie zeker wel 1½ tot 2 dagen mee gaan.

Pluspunten

• Veel handigheidjes en makkelijk in gebruik
  • draagcomfort
  • je kunt er mee bellen en gebeld worden
  • NFC chip
  • always on - screen

Minpunten

• alleen galaxystore te gebruiken
  • Soms is gebruiksaanw. (162 pagina's!) makkelijk

Wesselvb 29-01-2020

Fijn apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Na een aantal weken gebruiken ben ik al helemaal aan dit horloge gewend. Erg handig als je vaak gebeld word of berichten binnen krijgt, je kan snel zien wie het is en wat ze willen. De gevraagde prijs is ook prima, met een gewoon horloge ja je minder en zijn soms nog duurder ook. In het kort: Het is een prettig product dat zeker een toegevoegde waarde geeft aan mijn andere Samsung producten.

Marlies1989 28-01-2020

Geweldige smartwatch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Heel veel diverse activiteiten.
Zelf aan te passen widgets naar eigen interesses!
Fijn dat meldingen zichtbaar zijn van op telefoon.
EEN AANRADER!

Teugame18 28-01-2020

Fantastisch voor sporters

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Ik heb dit 3 weken geleden gekocht en hij is echt fantastisch perfect voor sporten maar ook gewoon voor casual gebruik kwaliteit is top en is echt een aanwinst

Alies 27-01-2020

Heerlijk licht horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Heb 'm nu 3 maanden en ben echt super blij. Het stimuleert me meer te bewegen. Als ik te lang stilzit geeft ie een seintje. Draagcomfort is super. Je voelt 'm bijna niet. Bandje is super flexibel. Als ik een minpuntje moet noemen is het de batterij. Ik moet 'm eigenlijk wel om de 1,5 dag opladen. Ik heb dan wel alles aan staan de hele tijd. Constante harstlagmeting, gps aan, constant scherm aan. Het aantal trappen dat je loopt is ook niet nauwkeurig, maar bij het lezen van veel reviews van andere smartwatches is dat een algemeen probleem.

In tegenstelling tot al die enorm grote smartwatches vind ik dit een beschaafd en mooi model. Echt een aanradar!

Pluspunten

• draagcomfort
  • grootte

Minpunten

• batterij

Pradip 26-01-2020

Samsung Galaxy Active 2

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

I have been using the Samsung Galaxy Watch Active 2 for about a week now, and it has accomplished something remarkable: it’s made me decide to stop saying there are no good smartwatch options for Android users

Mandje 26-01-2020

Heel fijn Horlog!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Ik heb precies een week geleden mijn horloge gekocht, ik was op zoek naar een smartwacht die ook in/onder water gebruikt kon worden het is uiteindelijk de active 2 geworden en ik ben er enorm blij mee! Heerlijk horloge, fijn in gebruik en zelfs in het zwembad werkt hij prima. Al met al zeer tevreden! Ik heb hem zelfs al aangeraden aan mijn collegas in het zwembad.

Anoniem 25-01-2020

Super software!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Het horloge is echt als geen ander, de uiterlijke kenmerken zijn echt de mooiste op de markt als je het mij vraagt. Het uiterlijk van het horloge is alleen persoonlijke voorkeur, maar de software is eigenlijk wat het horloge zo goed maakt. Het werkt goed samen met Oneplus en zelfs met apple, de software is gewoon perfect voor het horloge. Het enige dat ik zou veranderen is een optie voor spraakberichten versturen met whatsapp en bixby moet beter kunnen samenweken met 'smart homes'. Nog even afwachten tot samsung pay naar Nederland komt, en dan is ook de kers op de taart gezet!

KCie 24-01-2020

goed horloge!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Ik heb de galaxy watch active2 {44mm) 1 week geleden gekocht! Ik ben er zeer tevreden mee, de batterij gaat makkelijk 1 dag mee (gemiddeld 60% over!!