Samsung Galaxy Watch Active2 bruin, goud

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch Active2 bruin, goud op Kieskeurig.be.

6,5

kneusmeister 22-11-2021

uitstekende keuze

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin, goud

de galaxy watch active 2 is een heel mooi horloge in design en functionaliteit.
ik heb dit horloge nu een aantal weken en zou niet snel voor een andere kiezen.
enige minpuntje is dat je altijd hoort dat smartwatches lang meegaan kwa baterijduur, bij dit horloge is dat voor mij maar 3 tot 4 dagen.

Ivana88 15-11-2021

Amazing watch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin, goud

I got this watch as a birthday gift and it's absolutely great with a lots of useful features. The only thing that I am not very happy with is that battery lasts only 2 days.

Lunatje 14-11-2021

Top!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin, goud

Ik wilde een smartwatch. Ik wilde een MK watch, maar twijfelde ook over de Samsung, lastig! Mijn man zei me voor de Samsung te moeten gaan. Kors is maar een "mode" merk.
Ik heb niet eens meer na hoeven denken toen ik de Samsung smartwatch om mijn pols deed! Wat een geweldig horloge met fantastische kenmerken. Ik kan nu (na 1,5 week) niet meer zonder!

Anoniem 11-11-2021

Super

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin, goud

Ik ben erg blij met de watch hij doet alles wat ik er van verwacht .
Mooi design en vind je dat niet kan je het aanpassen naar jou wensen.

TOPPRODUCT.

Anoniem 09-11-2021

Geweldige horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin, goud

Het is een goed horlogeband het toucheren werkt goed en de fysieke ring werkt ook goed met de koppeling aan de telefoon gaat simpel het staat allemaal goed aan gegeven wat je moet doen en de uitleg was goed. Met sporten doet hij het ook goed en de gps werkt ook goed. Ik vind dit echt een aanrader

Wolf92 05-11-2021

Comfort +style

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin, goud

It's really comfortable, menu wheel is amazing sleep tracking is more informative than I was hoping, 10 out of 10.

Anoniem 03-11-2021

Echt een aanrader!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin, goud

Vind het echt een perfect dingetje. Werkt zoals verwacht en gaat lang genoeg mee. Geen klachten tot nu toe.

MarsDuif 27-10-2021

Ouder model maar voldoet nog prima

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin, goud

Tweedehands gekocht. Batterij nog heel goed. Makkelijk 2a 3 dagen. Geen krassen en hij doet alles goed en snel. Werkt lekker samen met mijn telefoon van samsung. De nieuwste heeft nog wat meer health functies en daar kan je ook veel Google apps op zetten.. Daarom 4 IPV 5 sterren

Mening123 26-10-2021

Smart watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin, goud

Wel bijzonder dat bij dit horloge het oude nokia toetsenbord de vaste indeling is maar veder top geen bijzonderheden verder

Eppie80 26-10-2021

Mooi horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin, goud

Mooi horloge met veel mogelijkheden. Nadeel is alleen dat je geen extra schakels kan bestellen, waardoor ik nu een imitatie band gekocht heb.
Accu gaat lang mee.

Liewes 26-10-2021

Smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin, goud

Deze smartwatch is licht en makkelijk in gebruik
Prijs kwaliteit is goed
Gekocht bij de mediamarkt daar hebben ze mij goed voorgelicht over de smartwatch

Anoniem 21-10-2021

Fantastische horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin, goud

Ik heb mijn horloge vorig jaa gekocht samen met een stel galaxy buds. De horloge werkt echt xht heel goed nu ik mijn nieuwe telefoon heb. Ik had een huawei waarop ik mijn horloge niet kon verbinden omdat deze dan van de bleuteuth af ging. Nu i keen noeuwe telefoon heb heb ik daar geen last meer van. Wat ik een toppunt aan deze horoge vind is dat ik mijn stappen, slaap, hartslag etc allemaal kan zien. Ik werk namelijk ljk in de horeca en wil er wen beetje ritme inhouden en bijhouden hoeveel ik per dag beweeg. Dat geld dan voor het lopen en et fietsen wat mijn horloge ook scant automatisch. Ik hoef er geen knop voor in te drukken en ik kan zien hoeveel bijvoorbeeld kaloriën heb verbrand in die tijd. De enige nadeel is dus dat de Bluetooth verbinding niet met elke telefoon kan, verder geen nadelen.

Miek77 18-10-2021

Fijn horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin, goud

Het horloge doet wat het moet doen. Voor mij is hartslag meti g erg belangrijk belangrijk. Makkelijk in gebruik en de bloeddruk meting en ecg zijn fijn.

Menzie 16-10-2021

Robust ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin, goud

Geweldige smartwatch die tegen een goed stootje kan. Is bijna niet kapot te krijgen. Moor scherm en lange batterijduur, heb erg weinig mankementen met deze aankoop

Romymer 12-10-2021

I love it!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin, goud

Super fijne smart watch, ook makkelijk te bedienen.
Baterij gaat lang mee, en bellen hoor je ook goed.
Zitten veel functies op, en je kan ook nog eventueel als toevoegen.
Erg blij mee.

Anoniem 10-10-2021

My Personal Watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin, goud

Smartwatch, smart is hij zeker, maar ik vind het ook leuk dat ik hem kan personaliseren. Ik heb de versie met drie bandjes, dat is al af te stemmen op mijn smaak. De watch zelf heeft zoveel mogelijkheden, ik heb ze nog niet allemaal ontdekt, dat maakt het ook weer extra leuk!

mjvermeltfoort 08-10-2021

Ik beweeg veel meer

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin, goud

Sinds ik de Galaxy Watch heb merk ik dat ik veel meer gemotiveerd ben om in beweging te komen. Onder andere doordat de Watch aangeeft wanneer het tijd is om te bewegen, maar ook door bij het wandelen de training op te nemen en nog net even een rondje extra te lopen om doelen te behalen.

Kaas22 07-10-2021

Handig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin, goud

Ik ben heel blij met het horloge heel handig en vooral chill tijdens het werken ik heb er super veel plezier van en zou vaker iets van samsung willen halen

Wilhelminaaa 01-10-2021

Life changer

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin, goud

Na lang vergelijken toch gekozen voor de Samung smartwatch. Heb het nu 2 weken in gebruik en ben helemaal happy. Ik kan mijn slaappatroon verbeteren nu ik inzicht heb in mijn slaap patroon en de fases. Als ik een uurtje stil zit krijg ik een melding om te bewegen of stretchen. Een een top motivator tijdens het sporten en wandelen. Waar ik normaal maar 1x per week mijn stappendoel behaald heb ik afgelopen week als 4x het stappendoel behaald. Enige minpunt dat om de 2/3 dagen batterij moet opladen. Gelukkig na 1,5uur weer een volle batterij. Ik ben meer dan tevreden

Anoniem 27-09-2021

Super match!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin, goud

Fijn horloge en een trouwe vriend op de weg naar een bewuster en actiever leven. Comfortabel en strak design