Samsung Galaxy Watch 46mm - Smartwatch - Special Edition

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch 46mm - Smartwatch - Special Edition op Kieskeurig.be.

I_Know 21-10-2018

Zo als een smartwatch moet zijn!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch 46mm - Smartwatch - Special Edition

Lang getwijfeld deze Galaxy Watch te kopen omdat ik afhankelijk ben van iOS (iPhone)
Maar gelukkig functioneert deze telefoon zeer goed met de met de meeste functionaliteit. (en dit zijn heel erg veel ;-)
Ik vind het design geweldig net zo als bij de Gear S3.alleen deze nieuwe Galaxy heeft nog meer opties gekregen, kan 50m onderwater zwemmen, het oled scherm is beter en je kunt er 4 dagen met "älways on" mee rond huppelen!

Wat ik wel jammer vind is dat de store opties niet zo uitgebreid zijn als op een Android telefoon: De app op iOS heeft wat beperkingen.

* Belangrijk is natuurlijk wel dat je de firmware kunt updaten, dat gaat niet is een iPhone (ik moest hem echt eerst koppelen aan een Android) en via de Samsung Galaxy Wearble app updaten. Daar moet echt een oplossing voor komen.
* plus je kunt geen faces/wijzerplaten kopen of apps. Dat zou ik wel graag willen.

Voor de rest geen klachten het is een geweldig stukje techniek van Samsung waar ik elk uur van de dag dankbaar gebruik van maakt! Ben er enorm blij mee!!!

thorsten 26-10-2018

doet wat je ervan kan verwachten

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch 46mm - Smartwatch - Special Edition

Ik had hiervoor een asus zenwatch 3 die ik gekocht heb op basis van de besturingssoftware.
Ik moet zeggen ik ben tot nu toe niet teleurgesteld in de samsung watch.
De bezel is echt super handig en apps zijn makkelijk te vinden.
Tizen is zeer overzichtelijk.
Enigste minpunt tot nu is toch wel het krakende bandje die je bij iedere beweging hoort (kraakt bij de aansluiting van het bandje op het horloge)
Dit had wel beter gekunt voor 300+ euro.

Anoniem 02-10-2018

Prachtig horloge maar paar punten voor verbetering

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch 46mm - Smartwatch - Special Edition

Nu 2 weken in bezit. Prachtig mooi, zit lekker (maat 46), werkt snel, goede batterij.
Minpunten:
- Spotify gaat steeds ongewenst aan. Heel vervelend!
Samsung graag dit bekijken!!!!!!
- Spotify werkt niet in de buurt van mijn Note 9. Werkt alleen als de Note 9 op fly-mode gaat of buiten bereik is.
Samsung graag ook hier een oplossing voor.
- Foto widget is verdwenen. Jammer.
- Nog geen mogelijkheid om contactloos te betalen (ondanks NFC die aan staat0).
Kon voorganger S3 wel!!!
- Geen route in mijn sportapp waar ik heb gelopen. Jammer.

Anoniem 27-09-2018

Slecht met Spotify.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch 46mm - Smartwatch - Special Edition

Een van de redenen om een smartwatch te kopen was Spotify. Echter sinds ik Spotify heb geïnstalleerd gaat hij vanzelf spelen zodra ik een telefoongesprek heb gevoerd. Of Spotify heeft een bug of Samsung heeft een slecht product. Hoe dan ook gaat de watch retour afzender.

Gijsvl 04-02-2020

Prachtig horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch 46mm - Smartwatch - Special Edition

Ik heb dit horloge op 20 december gekocht, ik was direct onder de indruk van de batterij. Ook vond ik het verbazingwekkend hoeveel apps er te vinden zijn. Ook vind het ronde scherm een stuk stijlvoller dan veel andere smartwatches.

G van Betuw 14-04-2019

Geweldige smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch 46mm - Smartwatch - Special Edition

Na lang twijfelen toch overstag gegaan en een smartwatch aangeschaft. Tot op heden geen seconde spijt van. Koppeling met de Samsung S9+ liep op rolletjes en ook het toevoegen van apps is een eitje. De batterijduur valt me iets tegen maar wellicht komt dit ook doordat ik er nog veel mee loop te pielen om het horloge volledig naar mijn zin te krijgen. Absoluut een aanrader voor mensen die minder makkelijk toegang tot hun telefoon hebben of gewoon een leuke gadget zoeken!

Quinten van den broek 19-02-2019

De Beste smartwatch op aarde

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch 46mm - Smartwatch - Special Edition

De horloge Het is een prachtich desig.
Bom vol met alerlij gadgets.
Amezing healt apps je kan je eige goed gezond houden.
ik heb een paar reviews gezien en zie alleen maar goede revieuws.
Een echte aanrader!

cora 04-12-2018

stoer horloge, ook voor dames!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch 46mm - Smartwatch - Special Edition

Wat een mooi horloge (46mm). Twijfelde of hij geschikt zou zijn voor een dames pols, maar hij staat hartstikke stoer. Door de vele wijzerplaten die je kan kiezen maakt hij je outfit compleet. Ik hoop dat ik er lang plezier van zal hebben.

Anoniem 05-04-2021

Valt erg tegen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch 46mm - Smartwatch - Special Edition

Voor sporten (waarvoor ik hem heb gekocht) is de horloge waardeloos!! Tijdens sporten stopt hij soms met opnemen. Gps doet het soms wel soms niet. Trap lopen is niet betrouwbaar.
Met de app Strava heeft hij veel moeite.
Dit horloge niet kopen als je een sportief persoon bent!!!

Anoniem 03-04-2021

Handig, stijlvol en onverwoestbaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch 46mm - Smartwatch - Special Edition

Om te beginnen is de prijs/kwaliteitsverhouding prima. Deze smartwatch is handig en makkelijk in gebruik. Ik ben best onhandig als het gaat om het niet beschadigen van spullen. Hij is al een paar keer hard gevallen of tegen een korrelige muur geschaafd. Geen enkele beschadiging.

in gebruik is hij ook heerlijk. Makkelijke om widgets toe te voegen, of te verwijderen. Hij is ook nog stijlvol en naar ieders stijl aan toepassen. Ik ben er enorm blij mee.

Jotoe 31-03-2021

Bevalt goed. Alles werkt formidabel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch 46mm - Smartwatch - Special Edition

Voor wielrennen Strava. Snachts mijn slaapritme vastleggen. Veel mogelijkheden. Had ik eerder moeten aanschaffen :)

Ricardo25 29-03-2021

Kan niet zonder.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch 46mm - Smartwatch - Special Edition

Heb de horloge als kado gekregen van mijn vriendin maar kan totaal niet meer zonder, als die op de oplader moet vind ik het al zonde. Hij werkt goed, vele functies, ben er superblij mee!!! En tenslot kun je de stijlen wijzigen, vind hem stijlvol en ziet er super uit.

Cire 01-03-2021

Magisch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch 46mm - Smartwatch - Special Edition

Iedere dag verbaas ik mr wat er mogelijk is met deze watch. Gaaf vind ik de blikken vsn iedereen om me heen als ik via mijn horloge een telefoon gesprek voer

Scarlie 24-02-2021

Mooi, groot en superhandig horloge!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch 46mm - Smartwatch - Special Edition

Na mezelf een Samsung Galaxy Watch 42mm cadeau te hebben gegeven heb ik besloten om de Galaxy Watch 46mm cadeau te doen aan mijn (ietwat jaloers op mijn horloge) vriend. De batterijduur is erg fijn, gemiddeld 3 dagen wegens intensief gebruik. Het direct kunnen bellen en gebeld worden via het horloge is een enorme pré en de gebruiksvriendelijkheid is super. De "Find my Phone" functie wordt ook bijzonder vaak gebruikt, wat aantoont dat deze functie bijzonder handig is! Al met al enorm tevreden!

Vos34 06-02-2021

Bevalt super!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch 46mm - Smartwatch - Special Edition

Heel tevreden mee. Twijfelde over de aanschaf en daarom niet de duurste genomen.. Maar... echt supervding!

Anoniem 04-02-2021

Sluit naadloos aan op je (smart) behoeftes!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch 46mm - Smartwatch - Special Edition

Verschillende modellen van diverse merken getest, dit product onderscheid zich duidelijk op bedieningsgemak en batterijduur. De keuze van gratis wijzerplaten mag betreft wat meer zijn. Eenmaal om de pols verkoopt hij zich eigenlijk vanzelf. Super apparaat.

Anoniem 04-02-2021

Mooi design hoop handige funties

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch 46mm - Smartwatch - Special Edition

Ik heb er nu twee. De galaxy watch en de gear S3. Ik vind bijde nog steeds erg mooi.
De batterij van de watch gaat wel langer mee en heeft was meer functies dan de S3.
Wat ik ook erg mooi vind is dat de band overloopt in het horloge wat het een mooi geheel maakt. Wat ik wel mis is betalen met het horloge. ING heeft hier geen app voor dit terwijl het technisch wel mogelijk is.

Danny28 02-02-2021

Hij doet wat hij moet doen! En meer!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch 46mm - Smartwatch - Special Edition

Ik heb de samsung galaxy watch nu 2 weken in bezit, en alles werkt perfect zo geeft hij direct melding als je een WhatsApp bericht binnen krijgt. maar ook de keuzes van de klok zijn super mooi je kunt elke dag een ander klokje kiezen. Het enige minpunt vind ik de reactie snelheid wanneer er iemand aanbelt via de nest hello of de reactie snelheid op de nest protect rookmelders je krijgt pas na 4minuten een melding op de horloge. Voor de rest hij heeft een geweldig draagcomfort en oogt super duur hij is dan ook qua prijs kwaliteit zeker geen miskoop.

Roybaert95 02-02-2021

Zeer fijn en multifunctioneel horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch 46mm - Smartwatch - Special Edition

Horloge nu sinds een paar weken intensief in gebruik. Waar concurrenten dalijk opgeladen moeten worden is dat bij deze om de 2 of 3 dagen.
Mooi helder scherm en duidelijke notificaties

Rene sportief 02-02-2021

Super

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch 46mm - Smartwatch - Special Edition

Niks valt tegen. Bellen, sporten, snel laden, alles wat je wilt gebruiken gaat soepel. En je kan het horloge door middel van apps erg uitbreiden.
Zeker een aanrader.