Samsung Galaxy A70 128 GB / zwart / (dualsim)

Display
6.7 inch scherm
Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A70 128 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.be.

6,7

Bert2004 01-08-2019

Snel en een zeer helder en groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb Kieskeurig al hier voor benadert met het feit dat de beoordeling totaal niet klopt
De A70 is sowieso sneller en beter dan de A50 die een beter cijfer kreeg. Dit klopt totaal niet als je de reviews erop naleest, want die bestaan hoofdzakelijk uit tienen en wat achten. Ik heb hem mogen aanschouwen in een winkel en daar wat getest. Als je het niet erg vind om niet draadloos te laden is dit een puik alternatief voor de S10.
Waarom zijn in mijn ogen dit soort toestelen sneller dan de vlaggenschepen zoals de S10.
De camera schiet ook zeer mooie plaatjes.
Hij kost de helft, maar is niet merkbaar voor wat je ervoor terug krijgt.
Inclusief abonnement met 6000 min/sms/mb met een tweejarig contract 24,50 Euro is toch goed te doen.

Pluspunten

• Super snel
  • Kraakhelder scherm
  • Mooie foto’s

Frodo 09-08-2019

Super toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / zwart / (dualsim)

Het toestel heb ik nu ongeveer 1,5 maand en hij bevalt me uitstekend! Super scherm, uitstekende gezichtsherkenning en de batterijduur, zalig om maar 1 x in de 2 dagen te hoeven opladen! Ook het interne geheugen is een genot om mee te werken wanneer, foto's van de kinderen maken? Geen probleem! Schiet er vooral een paar extra, ruimte zat!
De vingerafdruklezer kan verbeterd worden, deze is duidelijk trager en minder accuraat dan bij mijn vorige toestel, de Samsung A5 2017. Ook vind ik het jammer dat dit toestel niet waterdicht is, foto's maken van onze dochter tijdens haar eerste momenten in het zwembad? Houd je toestel dan goed vast.
Verder werkt het toestel snel, de GPS pakt de satellieten snel waardoor de navigatie snel de route berekent, oppakt en dat je kunt vertrekken.

Al met al een zeer waardevolle aanwinst!

Richard61 18-07-2019

Prima

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb het toestel 6 weken geleden gekocht. Prima toestel, behalve de verbinding. Na contact met de technische dienst KPN blijkt de spraak 4G mogelijk niet goed te werken. Overschakeling naar 3G via instellingen, mobiele netwerken, lost het probleem klaarblijkelijk op. Wil graag een oplossing om ook op 4G duidelijke spraak naar mijn telefooncontacten te hebben. Ik neem aan dat KPN en/of Samsung dit nog oplost.

Steffie16 13-10-2019

Goede prijs voor wat je krijgt!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon 2 maanden geleden gekocht, ik ben er heel blij mee en hij werkt heel goed. Hij is heel snel en is veel beter dan ik had verwacht voor hoeveel ik ervoor heb betaald! Het enige is dat de achterkant snel krast dus je hebt wel een hoesje nodig. De camera is niet slecht maar ik beveel dit niet aan mensen die veel van fotografie houden, maar voor iemand die af en toe wel een fotootje neemt is dit goed genoeg. Maar over all ben ik er heel blij mee!!

Doron 11-07-2019

Enthousiast

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben zeer enthousiast over mijn Samsung a70 alles werkt goed, makkelijk en snel. Het enige wat niet goed werkt is met bellen via gps. De mensen die ik bel kunnen mij niet goed verstaan.

Bianca99 24-12-2019

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / zwart / (dualsim)

Vorige maand de a70 aangeschaft. Echt een mooie telefoon, voldoet aan mijn verwachtingen.

Hij doet wat die moet doen. Echt een super telefoon voor het maken van mooie foto's.

Anoniem 23-12-2019

Beste smartphone in deze prijsklasse

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb de a70 nu ongeveer 2 maanden en ik moet zeggen het is de beste smartphone die ik tot hiertoe heb gehad.
Het 6'8inch scherm is een zaligheid om mee te werken, heel mooi en helder beeld ideaal om Netflix te kijken of games te spelen.
Voor de rest is de a70 heel gemakkelijk in gebruik veel mogelijkheden om je toestel aan te passen naar eigen voorkeur.
De face ID werkt heel goed en fingerscan werkt best goed om onder het scherm te zitten.

Ceejay2100 23-12-2019

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu iets meer dan een maand. En heb er nog steeds geen spijt van. Super goede telefoon

Linda2610 22-12-2019

Samsung Galaxy A70: geweldige - mooie prijs -

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben ontzettend tevreden over mijn Samsung Galaxy A70. Heeft een helder en groot display. Maakt mooie, scherpe foto's. Geeft het aan als de foto onduidelijk is. De batterij gaat lang (3 dagen) mee. Opladen gaat supersnel. De diverse functies werken simpel en snel. Apps zijn snel en makkelijk te downloaden. De diverse beveiligingsmogelijkheden (patroon, gezichtsherkenning, vingerscan) werken perfect. Kortom een geweldige telefoon, waar je zeker geen spijt van krijgt.

Jur01 22-12-2019

Wereldse telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu een maand en is nu al de beste aankoop die ik gedaan heb wat een telefoon. Lekker groot formaat, goede opslag capaciteit. Al met al goede telefoon

Xantha 13-10-2019

Mooi groot toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb het toestel 4 maanden in bezit en tevreden.Wel jammer van de mono speaker.En het geluid tijdens bellen is niet echt geweldig.Verder een prima toestel.

Anoniem 14-07-2019

Prima. Makkelijk en toegankelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / zwart / (dualsim)

Sinds een maand deze telefoon. Heel makkelijk om mee te werken. Heel toegankelijk en extra mogelijk heden gekregen om je telefoon nog beter in te kunnen stellen.

Opawinkel 13-01-2020

geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / zwart / (dualsim)

geweldig toestel heeft alles wat het moet hebben .Maakt ook geweldige fotos .Groot voor deel is dat het toestel iets groter is en veel betr te bedienen

Martijn76 13-01-2020

a70

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / zwart / (dualsim)

Mooi toestel de a70 lijkt op de a7 maar is veel sneller kwa denken een min punt is de batterij die gaat toch snel leeg zal wel door de vele apps komen die ik op mijn toestel heb maar hij gaat wel langer mee dan de a7 nieuwe items bij het fotograferen ook erg leuk en handig zo kan je zelfs professionele foto's maken met de pro functie

Anoniem 12-01-2020

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / zwart / (dualsim)

Voor die prijs een super telefoon, ik dacht altijd dat er veel verschil was tussen een S
of een A. Dat dat valt echt wel mee.

TaraBe 12-01-2020

prachtig scherm!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / zwart / (dualsim)

de samsung a70 vind ik een heel mooie telefoon. Lekker groot en een mooi scherm, reageert snel en de gezichtsherkenning is erg handig en snel. de vingerscan in het scherm vind ik ook fijn. de camera's zijn handig omdat je verschillende afstanden hebt en ze blijven scherp. meerdere kleuren zijn er beschikbaar dus ook een brede mogelijkheid.

Elly V 12-01-2020

Zeer uitgebreide smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb de smartwatch nu 3 maanden. Ik ben er heel blij mee. Hij heeft veel functies en je kunt er mee bellen gebeld worden. Zeer handig als je de telefoon in je tas hebt en gebeld word
Je kunt meteen antwoorden met je watch, al je berichten krijg je op je watch. Het is ook een mooie blikvanger.

Grethe 12-01-2020

Goed geheugen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze denk ik nu 2 maanden en heb er mega veel apps op en hij is nog steeds niet vol. Ik ben ook mega tevreden met de batterijduur alleen de camera vind ik wat minder

Noraly 11-01-2020

Fijne telefoon, moest wel wennen aan het formaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / zwart / (dualsim)

Het is een hele fijne telefoon, maakt prachtige foto's, is snel en werkt erg goed! Ik moest wel wennen aan de grote maar nu ik daar aan gewend ben aan de telefoon stoort dit me niet meer.
Zeker voor deze prijs is dit de perfecte telefoon!

Peet63 11-01-2020

Fijn toestel met goede camera met veel mogelijkhed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb dit toestel sinds half december ben hem dus nog aan het ontdekken. Veel mogelijkheden met de camera. Snel accu opladen is ook heel prettig. En de dual sim voor op reis is praktisch. Geen sim kaart meer verwijderen maar gewoon een toevoegen in het buitenland