Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Display
6.7 inch scherm
Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim) op Kieskeurig.be.

6,7

Frodo 09-08-2019

Super toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Het toestel heb ik nu ongeveer 1,5 maand en hij bevalt me uitstekend! Super scherm, uitstekende gezichtsherkenning en de batterijduur, zalig om maar 1 x in de 2 dagen te hoeven opladen! Ook het interne geheugen is een genot om mee te werken wanneer, foto's van de kinderen maken? Geen probleem! Schiet er vooral een paar extra, ruimte zat!
De vingerafdruklezer kan verbeterd worden, deze is duidelijk trager en minder accuraat dan bij mijn vorige toestel, de Samsung A5 2017. Ook vind ik het jammer dat dit toestel niet waterdicht is, foto's maken van onze dochter tijdens haar eerste momenten in het zwembad? Houd je toestel dan goed vast.
Verder werkt het toestel snel, de GPS pakt de satellieten snel waardoor de navigatie snel de route berekent, oppakt en dat je kunt vertrekken.

Al met al een zeer waardevolle aanwinst!

Bert2004 01-08-2019

Snel en een zeer helder en groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb Kieskeurig al hier voor benadert met het feit dat de beoordeling totaal niet klopt
De A70 is sowieso sneller en beter dan de A50 die een beter cijfer kreeg. Dit klopt totaal niet als je de reviews erop naleest, want die bestaan hoofdzakelijk uit tienen en wat achten. Ik heb hem mogen aanschouwen in een winkel en daar wat getest. Als je het niet erg vind om niet draadloos te laden is dit een puik alternatief voor de S10.
Waarom zijn in mijn ogen dit soort toestelen sneller dan de vlaggenschepen zoals de S10.
De camera schiet ook zeer mooie plaatjes.
Hij kost de helft, maar is niet merkbaar voor wat je ervoor terug krijgt.
Inclusief abonnement met 6000 min/sms/mb met een tweejarig contract 24,50 Euro is toch goed te doen.

Pluspunten

• Super snel
  • Kraakhelder scherm
  • Mooie foto’s

Richard61 18-07-2019

Prima

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb het toestel 6 weken geleden gekocht. Prima toestel, behalve de verbinding. Na contact met de technische dienst KPN blijkt de spraak 4G mogelijk niet goed te werken. Overschakeling naar 3G via instellingen, mobiele netwerken, lost het probleem klaarblijkelijk op. Wil graag een oplossing om ook op 4G duidelijke spraak naar mijn telefooncontacten te hebben. Ik neem aan dat KPN en/of Samsung dit nog oplost.

Doron 11-07-2019

Enthousiast

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik ben zeer enthousiast over mijn Samsung a70 alles werkt goed, makkelijk en snel. Het enige wat niet goed werkt is met bellen via gps. De mensen die ik bel kunnen mij niet goed verstaan.

Steffie16 13-10-2019

Goede prijs voor wat je krijgt!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze telefoon 2 maanden geleden gekocht, ik ben er heel blij mee en hij werkt heel goed. Hij is heel snel en is veel beter dan ik had verwacht voor hoeveel ik ervoor heb betaald! Het enige is dat de achterkant snel krast dus je hebt wel een hoesje nodig. De camera is niet slecht maar ik beveel dit niet aan mensen die veel van fotografie houden, maar voor iemand die af en toe wel een fotootje neemt is dit goed genoeg. Maar over all ben ik er heel blij mee!!

Xantha 13-10-2019

Mooi groot toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb het toestel 4 maanden in bezit en tevreden.Wel jammer van de mono speaker.En het geluid tijdens bellen is niet echt geweldig.Verder een prima toestel.

Anoniem 14-07-2019

Prima. Makkelijk en toegankelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Sinds een maand deze telefoon. Heel makkelijk om mee te werken. Heel toegankelijk en extra mogelijk heden gekregen om je telefoon nog beter in te kunnen stellen.

wout 69 01-11-2019

Snelle telefoon met dual sim en micro sd slot

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Deze telefoon gekocht ter vervanging van mijn HTC hij was de zelfde afmeting maar veel meer geheugen zodat uitbreiding niet echt nodig zal zijn maar de mogelijkheid is er en tevens een dual sim zodat ik ook mijn werknummer er bij kan doen en niet met 2 telefoons loop.hij werkt snel vingerafdruk was minder met screenprotectie maar na laatste update werkt dit ook naar behoren .

Numan84 01-11-2019

Fijne allrounder

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb de A70 ruim een maand, mijn ervaring is tot zover erg positief, zowel het scherm als de accuduur zijn naar tevredenheid. Ik was in twijfel tussen de A50 en de A70 maar ben blij dat ik voor de A70 gekozen heb vanwege het grotere scherm en extra functies.

Roel1 31-10-2019

Goeie snelle telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Goeie telefoon is supper snel batterij kan lang mee.
Telefoon is aan te bevelen alleen de camera kwaliteit valt me tegen is wel scherp maar als je een beetje inzoomt kun je geen goeie foto's maken

Anoniem 31-10-2019

Fantastische telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb de telefoon aangeschaft omdat ik erg veel hou van foto's maken, toen ik uitleg kreeg over de camera's die de telefoon bevatten was ik helemaal verkocht!! Ik was verder erg bij met de 'live focus' foto stand, zo kan ik erg mooie foto's maken. Vrienden van mij kwamen er achter dat ik een goede camera had en die wouden dat ik alleen maar foto's van ze maakten, dus nu willen ze zelf ook deze telefoon. Verder ben ik blij dat deze telefoon veel opslag heeft en veel functies. Samsung bedankt!! Tot mijn grote spijt lukt het alleen niet om nu foto's toe te voegen, zodat jullie kunnen zien dat de foto's top zijn

Anoniem 31-10-2019

in een woord gewedig ik kan er veel mee bereiken

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

ik ben zeer tevreden met m/n toestel ik zoek het op en ik heeft hetgeweldig ook op m/n scoot mobiele ben ik tot alles in staat

Desh 31-10-2019

Super telefoon met een mega accu

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ben verleden maand over gestapt van een HTC naar de Samsung A70 wat een wereld van verschil Super telefoon met een mega accu

Tjanema 31-10-2019

Werkt naar behoren

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu anderhalve maand omdat mijn oude toestel was overleden. De A70 werkt perfect en is fijn om mee om te gaan, prijs - kwaliteit verhouding zit helemaal prima.

Mike1832 31-10-2019

Beste deal ever!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Deze telefoon een maand geleden aangeschaft en nog steeds vind ik het ongelofelijk dat ik zoveel heb gekregen voor zo weinig geld. De snellader is geweldig ongeveer 1 uurtje en mijn telefoon is opgeladen. Hel oledscherm is enorm met zijn 6.7 inch maar door de smalle bezels en de druppelnotch is het absoluut te handelen en een film kijken is echt genieten.De snelheid en opslag zijn ruim voldoende na de hele dag racespellen en netflixen had ik nog 34% over voor het slapen gaan. De glastic achterkant vind ik heel erg fijn minder kans op schade en het voelt het zelfde als echt glas. De vingerafdrukscanner onder het glas gaf in het begin wat problemen maar na de update geen probleem meer. Al met al een ongelofelijk compleet toestel voor heel weinig geld waarvan de prestaties je aangenaam zullen verrassen!!

TeunE 31-10-2019

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Heb de telefoon nu 2 maanden, en ben zeer tevreden. Hij is lekker snel. Foto's zijn uitstekend. De batterij gaat lekker lang mee. Scherm is lekker groot, ideaal om tv of Netflix te kijken.

Bencilius 30-10-2019

Top kwaliteit voor kleine prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Voor iemand met een wat kleinere beurs is dit een top toestel. Ik merk zelf weinig verschil met de S lijn van samsung. En nota bene gaat de batterij langer mee. Een aanrader!

Matthijs0072 30-10-2019

Goed3 batterij en een mooie display

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb mijn A70 nu 3 weken en hij is nog steeds in top conditie en ik geniet echt van het gebruiken van dit apparaat

Chay01 30-10-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Super kwalitiet, snelle telefoon.
De baterij gaat lang mee. Groot beeldscherm. Oftewijl een aanrader.

Anoniem 29-10-2019

Fantastische camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Een schitterend toestel met veel mogelijkheden.
Het toestel waarschuwt direct, de camera geeft aan wat je moet doen, vrienden en kennissen vinden het een mooi beeldscherm duidelijk en scherp. ik vind de A70 beter dan Note.