Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Display
6.7 inch scherm
Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim) op Kieskeurig.be.

6,7

Frodo 09-08-2019

Super toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Het toestel heb ik nu ongeveer 1,5 maand en hij bevalt me uitstekend! Super scherm, uitstekende gezichtsherkenning en de batterijduur, zalig om maar 1 x in de 2 dagen te hoeven opladen! Ook het interne geheugen is een genot om mee te werken wanneer, foto's van de kinderen maken? Geen probleem! Schiet er vooral een paar extra, ruimte zat!
De vingerafdruklezer kan verbeterd worden, deze is duidelijk trager en minder accuraat dan bij mijn vorige toestel, de Samsung A5 2017. Ook vind ik het jammer dat dit toestel niet waterdicht is, foto's maken van onze dochter tijdens haar eerste momenten in het zwembad? Houd je toestel dan goed vast.
Verder werkt het toestel snel, de GPS pakt de satellieten snel waardoor de navigatie snel de route berekent, oppakt en dat je kunt vertrekken.

Al met al een zeer waardevolle aanwinst!

Richard61 18-07-2019

Prima

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb het toestel 6 weken geleden gekocht. Prima toestel, behalve de verbinding. Na contact met de technische dienst KPN blijkt de spraak 4G mogelijk niet goed te werken. Overschakeling naar 3G via instellingen, mobiele netwerken, lost het probleem klaarblijkelijk op. Wil graag een oplossing om ook op 4G duidelijke spraak naar mijn telefooncontacten te hebben. Ik neem aan dat KPN en/of Samsung dit nog oplost.

Steffie16 13-10-2019

Goede prijs voor wat je krijgt!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze telefoon 2 maanden geleden gekocht, ik ben er heel blij mee en hij werkt heel goed. Hij is heel snel en is veel beter dan ik had verwacht voor hoeveel ik ervoor heb betaald! Het enige is dat de achterkant snel krast dus je hebt wel een hoesje nodig. De camera is niet slecht maar ik beveel dit niet aan mensen die veel van fotografie houden, maar voor iemand die af en toe wel een fotootje neemt is dit goed genoeg. Maar over all ben ik er heel blij mee!!

Doron 11-07-2019

Enthousiast

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik ben zeer enthousiast over mijn Samsung a70 alles werkt goed, makkelijk en snel. Het enige wat niet goed werkt is met bellen via gps. De mensen die ik bel kunnen mij niet goed verstaan.

Bianca99 24-12-2019

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Vorige maand de a70 aangeschaft. Echt een mooie telefoon, voldoet aan mijn verwachtingen.

Hij doet wat die moet doen. Echt een super telefoon voor het maken van mooie foto's.

Anoniem 23-12-2019

Beste smartphone in deze prijsklasse

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb de a70 nu ongeveer 2 maanden en ik moet zeggen het is de beste smartphone die ik tot hiertoe heb gehad.
Het 6'8inch scherm is een zaligheid om mee te werken, heel mooi en helder beeld ideaal om Netflix te kijken of games te spelen.
Voor de rest is de a70 heel gemakkelijk in gebruik veel mogelijkheden om je toestel aan te passen naar eigen voorkeur.
De face ID werkt heel goed en fingerscan werkt best goed om onder het scherm te zitten.

Ceejay2100 23-12-2019

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu iets meer dan een maand. En heb er nog steeds geen spijt van. Super goede telefoon

Linda2610 22-12-2019

Samsung Galaxy A70: geweldige - mooie prijs -

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik ben ontzettend tevreden over mijn Samsung Galaxy A70. Heeft een helder en groot display. Maakt mooie, scherpe foto's. Geeft het aan als de foto onduidelijk is. De batterij gaat lang (3 dagen) mee. Opladen gaat supersnel. De diverse functies werken simpel en snel. Apps zijn snel en makkelijk te downloaden. De diverse beveiligingsmogelijkheden (patroon, gezichtsherkenning, vingerscan) werken perfect. Kortom een geweldige telefoon, waar je zeker geen spijt van krijgt.

Jur01 22-12-2019

Wereldse telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu een maand en is nu al de beste aankoop die ik gedaan heb wat een telefoon. Lekker groot formaat, goede opslag capaciteit. Al met al goede telefoon

Xantha 13-10-2019

Mooi groot toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb het toestel 4 maanden in bezit en tevreden.Wel jammer van de mono speaker.En het geluid tijdens bellen is niet echt geweldig.Verder een prima toestel.

Anoniem 14-07-2019

Prima. Makkelijk en toegankelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Sinds een maand deze telefoon. Heel makkelijk om mee te werken. Heel toegankelijk en extra mogelijk heden gekregen om je telefoon nog beter in te kunnen stellen.

Scedan 17-02-2020

Uitermate tevreden!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Sinds 2 maanden ben ik de trotse bezitster van een Galaxie A70. Ik zocht een groot model en kwam dus als vanzelfsprekend bij de Galaxy A70 uit met zijn 6,7 inch AMOLED-scherm. Ik kan er fijn op lezen en filmpjes bekijken want de kleurweergave is prachtig en het beeldscherm is super scherp.
Apps installeren verloopt vrij snel en de 6GB RAM zorgt  er voor dat de apps openblijven als je even switcht.
De accuduur is lang, ik doe er ondanks een  aardig intensief gebruik, zo'n twee dagen mee. Daarna is het opladen zo gebeurd.
Ook over de kwaliteit en de mogelijkheden van de camera's met LEDflitser ben ik dik tevreden.
Aan de achterkant zitten drie camera's en aan de voorkant zit er een.
Het scherm is ook in de buitenlucht goed te lezen, zelfs als het zonnetje er vol op schijnt.

Wat ik ook bijzonder fijn vind is de hoeveelheid opslagcapaciteit die je krijgt.  Met de Galaxy A70 krijg je 128GB, waarvan er ongeveer 110GB overhoudt voor mjn eigen gebruik.
Bovendien kan je d.m.v de microSD-kaartslot altijd extra geheugen bijkopen. De Galaxy A70 ondersteunt probleemloos geheugenkaarten tot 512GB.

Is er dan geen enkel minpunt? Jawel!
Het enige minpuntje dat ik ben tegen gekomen is de haperende vingerscanner die de vingerprint dikwijls niet herkent.
Maar eerlijk is eerlijk......als dat alles is hoor je mij verre van klagen.

Mimke1972 17-02-2020

Valt tegen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Grote mooie telefoon.maar valt wel tegen met laden pagina's heel traag..soms wel meer dan 1 min wachten vooral als je een link opent..spelletjes mooi groot beeld

Anoniem 17-02-2020

Geweldige mooie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Prachtige telefoon met een super mooie camera en een prachtig beeldscherm hij maakt hele mooie foto's en hij is erg gebruiksvriendelijk accu gaat heel lang mee 4500 mah van de selfie camera heb je geen last die is prachtig verwerkt in het beeldscherm en het is een mooie telefoon voor zijn prijs zeker een aanrader.

MCA van der Steen 17-02-2020

Maakt schitterende foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb mijn telefoon nu nog geen maand en moet hem al iedere avond opladen omdat de accu dan al leeg is terwijl Ik zelden video's etc. kijk.

JetD 16-02-2020

Even wennen, maar dan heb je wel wat.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik ben sinds twee maanden overgestapt van de S7 naar de A70. De eerste dag dat ik hem binnen kreeg was mijn eerste reactie: Mijn hemel! Wat een joekel!
Hij is 150% groter dan mijn vorige telefoon. Ik merkte dat toen ik hem in mijn handen had ik niet overal bij kon, zo groot. Na drie dagen was ik nog steeds onder de indruk van de grootte. Ik overwoog weer terug te gaan naar mijn S7. Toen ik deze vasthield dacht ik; heb ik hier nou 4 jaar naar gekeken?! Dat pietepeuterige telefoontje?
Pas toen ging ik het waarderen. Met dit enorme scherm kan ik meerdere dingen tegelijk doen. Ik zet via gesplitst scherm makkelijk youtubefilmpjes aan terwijl ik kan whatsappen. Scheelt me ook weer een youtube abonnement want ik kan ondertussen andere dingen doen.
Qua snelheid is hij minder dan de S lijn, maar daar was ik me van bewust. Ook dit is een kwestie van wennen. De microseconde langer dat het duurt voor mijn vingerafdruk gelezen was in het begin toch vervelend doordat ik zo gewend was aan dat super snelle van de S lijn. Het wisselen tussen apps duurt net even wat langer, het opstarten van de camera etc. Echter ook dit was wennen. Het heeft me toch een zekere twee weken gekost voordat ik volledig met mijn nieuwe telefoon kon omgaan.

De camera is niet zo goed als dat ik had verwacht. Hij is langzamer met scherpstellen waardoor veel momenten voorbij zijn en de wazige foto's dan de enige herinneringen zijn.
De helderheid van de telefoon is mijn grootste minpunt. Als ik 's avonds in bed lig dan is de laagste helderheid instelling alsnog heel fel. Met het blauwlichtfilter is dat nog een beetje bij te stellen, maar alsnog....
De vergrendelscherm helderheid is NIET in te stellen waardoor als ik 's nachts de tijd even wil bekijken en hem iets te snel aantik en BAM! LICHT. Wederom het enorme scherm is hierbij lastig. Als je de telefoon 1 keer aantikt dan krijg je alleen een zwart scherm met de tijd te zien, dus dat is prettig voor je ogen. Maar omdat hij zo gevoelig is, krijg je veelal het felle andere scherm

De batterij gaat met gemak 2 dagen mee. Ik gebruik mijn mobiel intensief; spotify, youtube, appen, social media etc. En nog is mijn telefoon aan het einde van de eerste dag meestal rond de 45%. De volgende ochtend is hij meestal op 44 of 43%. Pas aan het einde van dag 2 begint hij te mekkeren dat hij opgeladen moet worden. Het heerlijke van deze telefoon wat ik miste bij mijn andere telefoons, is dat zodra ik hem in de oplader heb zitten ik hem meteen kan aanzetten. Mijn vorige moest eerst op minimaal 3% zijn anders viel hij direct weer uit.

Met twee handen is deze telefoon makkelijk te bedienen, met 1 hand is het flink wennen. Ik ben een vrouw met grotere handen, maar mijn vriendinnen kunnen hem niet in 1 hand houden en dan bij de terug of menu knop komen. Ook de "eenhands bediening" is voor hen te groot. Ikzelf heb er iets minder moeite mee, maar iemand met grotere handen kan hier makkelijk mee omgaan.

Anoniem 16-02-2020

Uitmuntend beeldscherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Deze telefoon nu een maand in mijn bezit. De camera en filmpjes kijken op dit toestel is heel fijn. Verder al samsung gewend dus bekend met het fijne besturingssysteem.

Anoniem 15-02-2020

mooie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik vind dit echt een mooie telefoon, echt super. mooi van beeld prachtige camera's en is super snel. Natuurlijk schrijf ik ook een review voor de punten die beter kunnen. Ik vind dat het scherm wel iets te groot is en dat de gezichtsherkenning sneller moet reageren. verder vind ik m super mooi en met de vele opslag ben ik erg blij met deze super telefoon! bedankt samsung

Anoniem 15-02-2020

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb de a70 nu 1 maand en ben er ontzettend blij mee. Mooi groot scherm. Maakt prachtige foto's en is zeer gebruikersvriendelijk en dat alles voor een zeer schappelijke prijs

Gerran 15-02-2020

Galaxy a70

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

De galaxy a70 is een fijne telefoon hij is groot en ligt fijn in de handen maar 1 nadeel us dat he niet draadloos kan opladen maar voor de rest is t een geweldige telefoon