Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

Display
6.7 inch scherm
Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim) op Kieskeurig.be.

6,7

Bert2004 01-08-2019

Snel en een zeer helder en groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb Kieskeurig al hier voor benadert met het feit dat de beoordeling totaal niet klopt
De A70 is sowieso sneller en beter dan de A50 die een beter cijfer kreeg. Dit klopt totaal niet als je de reviews erop naleest, want die bestaan hoofdzakelijk uit tienen en wat achten. Ik heb hem mogen aanschouwen in een winkel en daar wat getest. Als je het niet erg vind om niet draadloos te laden is dit een puik alternatief voor de S10.
Waarom zijn in mijn ogen dit soort toestelen sneller dan de vlaggenschepen zoals de S10.
De camera schiet ook zeer mooie plaatjes.
Hij kost de helft, maar is niet merkbaar voor wat je ervoor terug krijgt.
Inclusief abonnement met 6000 min/sms/mb met een tweejarig contract 24,50 Euro is toch goed te doen.

Pluspunten

• Super snel
  • Kraakhelder scherm
  • Mooie foto’s

Frodo 09-08-2019

Super toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

Het toestel heb ik nu ongeveer 1,5 maand en hij bevalt me uitstekend! Super scherm, uitstekende gezichtsherkenning en de batterijduur, zalig om maar 1 x in de 2 dagen te hoeven opladen! Ook het interne geheugen is een genot om mee te werken wanneer, foto's van de kinderen maken? Geen probleem! Schiet er vooral een paar extra, ruimte zat!
De vingerafdruklezer kan verbeterd worden, deze is duidelijk trager en minder accuraat dan bij mijn vorige toestel, de Samsung A5 2017. Ook vind ik het jammer dat dit toestel niet waterdicht is, foto's maken van onze dochter tijdens haar eerste momenten in het zwembad? Houd je toestel dan goed vast.
Verder werkt het toestel snel, de GPS pakt de satellieten snel waardoor de navigatie snel de route berekent, oppakt en dat je kunt vertrekken.

Al met al een zeer waardevolle aanwinst!

Richard61 18-07-2019

Prima

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

Ik heb het toestel 6 weken geleden gekocht. Prima toestel, behalve de verbinding. Na contact met de technische dienst KPN blijkt de spraak 4G mogelijk niet goed te werken. Overschakeling naar 3G via instellingen, mobiele netwerken, lost het probleem klaarblijkelijk op. Wil graag een oplossing om ook op 4G duidelijke spraak naar mijn telefooncontacten te hebben. Ik neem aan dat KPN en/of Samsung dit nog oplost.

Doron 11-07-2019

Enthousiast

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

Ik ben zeer enthousiast over mijn Samsung a70 alles werkt goed, makkelijk en snel. Het enige wat niet goed werkt is met bellen via gps. De mensen die ik bel kunnen mij niet goed verstaan.

Steffie16 13-10-2019

Goede prijs voor wat je krijgt!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

Ik heb deze telefoon 2 maanden geleden gekocht, ik ben er heel blij mee en hij werkt heel goed. Hij is heel snel en is veel beter dan ik had verwacht voor hoeveel ik ervoor heb betaald! Het enige is dat de achterkant snel krast dus je hebt wel een hoesje nodig. De camera is niet slecht maar ik beveel dit niet aan mensen die veel van fotografie houden, maar voor iemand die af en toe wel een fotootje neemt is dit goed genoeg. Maar over all ben ik er heel blij mee!!

Xantha 13-10-2019

Mooi groot toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

Ik heb het toestel 4 maanden in bezit en tevreden.Wel jammer van de mono speaker.En het geluid tijdens bellen is niet echt geweldig.Verder een prima toestel.

Anoniem 14-07-2019

Prima. Makkelijk en toegankelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

Sinds een maand deze telefoon. Heel makkelijk om mee te werken. Heel toegankelijk en extra mogelijk heden gekregen om je telefoon nog beter in te kunnen stellen.

Kaka512 08-11-2019

Mooi toestel, heel blij mee!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

Ik heb in oktober de Samsung A70 aangeschaft en ben er zeer blij mee. Mooi groot en overzichtelijk toestel. Zeer gebruiksvriendelijk.

Silke433 07-11-2019

Top!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

Ik heb deze telefoon ongeveer 2 maanden geleden gekocht en ben er erg blij mee. Hij werkt goed en voldoet aan alle eisen. Soms laggt de telefoon een beetje maar daar heb je verder geen last van

Aleadia 07-11-2019

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

Ontzettend fijne telefoon, veel GB. Enige nadeel is de camera je moet echt goed stilstaan om foto te maken anders raakt die uit de focus, de vingerafdruk is wel verbeterd na de update. Voor de rest goeie telefoon, goeie batterij.

Daisyvp 07-11-2019

Goede telefoon voor de prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

Het is een goede telefoon wat je mag verwachten voor deze prijs. Deze samsung Galaxy A70 doet wat die moet doen. Enige nadeel is dat de telefoon iets trager is dan een duurdere telefoon. Maar spelletjes/ mails/ social media werkt perfect.

Anoniem 07-11-2019

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

Sinds aantal weken deze telefoon in handen het zou een middenklasser moeten zijn maar hij doet echt niet onder voor de S serie is lekker snel maakt mooie foto's bellen etc is super van kwaliteit kortom dit is een krachtpatser ik ben zeer tevreden met dit toestel

Gursoy 07-11-2019

Eenvoudig gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

Ik gebruik het toestel ca. 3 maanden en het bevalt me meer als verwacht. Zelfs uitstekend. Gebruikgemak, overzicht, vormgeving en de mooie plaatjes doen nergens kort aan. Hij is snel en vooral de gezichtherkenning werkt fantastisch met hetontgrendelen van het scherm. Toeatel is ook voorzien van alle gemakken. Een vergelijkbaar toestel van andere merken kost veel meer. Dus een aanrader.
Laatste opmerking, wellicht ook de belangrijkste voor veel gebruikers. Batterij gaat langer mee dan mijn vorige toestellen.

Mensje 07-11-2019

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

Ik ben heel blij met deze telefoon. Hij is makkelijk in gebruik en snel. De batterij gaat nog lang mee en hoeft niet zo vaak opgeladen te worden. Ik vind het wel jammer dat hij niet draadloos opgeladen kan worden, dat was ik namelijk wel gewend van mijn vorige telefoon. Verder maakt hij prima foto's en heeft de telefoon veel werkgeheugen en ruimte!

Dada 07-11-2019

Gemakkelijke bruikbare telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

Twee maanden deze telefoon gekregen als werktelefoon. De telefoon werkt snel er zitten voldoende functies op. Je kan er prachtige foto's mee maken en langdurige batterij. Wat beter kan is de belfunctie. Wanneer ik bel druk ik met mijn oor nog weleens knopjes aan en dan zet ik iemand in de wacht. Om dit te voorkomen gebruik ik vaak oortjes, maar dat is niet altijd de bedoeling.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

SUPER TELEFOON ik heb deze telefoon als vervanger voor mijn gesneuvelde galaxy s9, en het viel mij op dat het scherm meer helder en scherp is, gezichts herkenning werkt beter, vingafdruk iets minder

Fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

Ik heb mijn a70 een maand geleden gehad. Was eerst bang dat hij te groot zou zijn maar in het gebruik is daar niets van te merken. Hij werkt overzichtelijk en snel en batterijduur is top. Ik raad hem ook bij iedereen aan die een Samsung wil maar de s serie te duur vindt.

Lau97 06-11-2019

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

Deze telefoon is snel, mooi qua uitvoering en het grote scherm went snel!
De accu gaat met normaal gebruik 2-3 dagen mee. Met minder intensief gebruik zelfs een week!

Vinger ontgrendeling werkt minder goed dan de verwachting was. Maar de gezichts ontgrendeling is boven verwachting accuraat!

Deze telefoon is het geld meer dan waard!
En ik heb hem al bij meerdere mensen aangeraden!

Super fijn toestel A70

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

Vorige maand de Samsung A70 aangekocht, super fijn toestel tegen een betaalbare prijs. In het verleden andere samsungs telefoons gehad maar deze waren niet zo fijn dit toestel met fijne kenmerken.

Pien2804 06-11-2019

Top telefoon!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

Ik heb deze telefoon twee maanden geleden gekocht en ben er erg blij mee! Ik heb altijd iPhone gehad en heb nu de keuze gemaakt om over te gaan naar SamSung en heb hier geen moment spijt van. Hij maakt prachtige foto's en ligt lekker in de hand. Top telefoon!!