Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim) - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim) op Kieskeurig.be.

Bert2004 01-08-2019

Snel en een zeer helder en groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb Kieskeurig al hier voor benadert met het feit dat de beoordeling totaal niet klopt
De A70 is sowieso sneller en beter dan de A50 die een beter cijfer kreeg. Dit klopt totaal niet als je de reviews erop naleest, want die bestaan hoofdzakelijk uit tienen en wat achten. Ik heb hem mogen aanschouwen in een winkel en daar wat getest. Als je het niet erg vind om niet draadloos te laden is dit een puik alternatief voor de S10.
Waarom zijn in mijn ogen dit soort toestelen sneller dan de vlaggenschepen zoals de S10.
De camera schiet ook zeer mooie plaatjes.
Hij kost de helft, maar is niet merkbaar voor wat je ervoor terug krijgt.
Inclusief abonnement met 6000 min/sms/mb met een tweejarig contract 24,50 Euro is toch goed te doen.

Pluspunten

• Super snel
  • Kraakhelder scherm
  • Mooie foto’s

Frodo 09-08-2019

Super toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

Het toestel heb ik nu ongeveer 1,5 maand en hij bevalt me uitstekend! Super scherm, uitstekende gezichtsherkenning en de batterijduur, zalig om maar 1 x in de 2 dagen te hoeven opladen! Ook het interne geheugen is een genot om mee te werken wanneer, foto's van de kinderen maken? Geen probleem! Schiet er vooral een paar extra, ruimte zat!
De vingerafdruklezer kan verbeterd worden, deze is duidelijk trager en minder accuraat dan bij mijn vorige toestel, de Samsung A5 2017. Ook vind ik het jammer dat dit toestel niet waterdicht is, foto's maken van onze dochter tijdens haar eerste momenten in het zwembad? Houd je toestel dan goed vast.
Verder werkt het toestel snel, de GPS pakt de satellieten snel waardoor de navigatie snel de route berekent, oppakt en dat je kunt vertrekken.

Al met al een zeer waardevolle aanwinst!

Richard61 18-07-2019

Prima

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

Ik heb het toestel 6 weken geleden gekocht. Prima toestel, behalve de verbinding. Na contact met de technische dienst KPN blijkt de spraak 4G mogelijk niet goed te werken. Overschakeling naar 3G via instellingen, mobiele netwerken, lost het probleem klaarblijkelijk op. Wil graag een oplossing om ook op 4G duidelijke spraak naar mijn telefooncontacten te hebben. Ik neem aan dat KPN en/of Samsung dit nog oplost.

Anoniem 14-07-2019

Prima. Makkelijk en toegankelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

Sinds een maand deze telefoon. Heel makkelijk om mee te werken. Heel toegankelijk en extra mogelijk heden gekregen om je telefoon nog beter in te kunnen stellen.

Doron 11-07-2019

Enthousiast

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

Ik ben zeer enthousiast over mijn Samsung a70 alles werkt goed, makkelijk en snel. Het enige wat niet goed werkt is met bellen via gps. De mensen die ik bel kunnen mij niet goed verstaan.

Christian0000 09-09-2019

Goed toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

Ik heb het toestel nu een maand en bevalt super! Aan de grootte moet je wel wennen maar het is heel fijn. Het toestel is meer dan snel genoeg en ik vind de prijs-kwaliteitverhouding ook goed. Dit toestel is echt aan te raden.

Loekvl 07-09-2019

Het is de beste telefoon die ik ooit heb gehad

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

De samsung a 70 is de beste telefoon die ik ooit heb gehad en de beste die ik ooit zou hebben. Ik kan iedereen deze telefoon aanraden die een hele goede telefoon wilt. Ech top!!

Irisiris95 07-09-2019

Super telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

Erg fijne telefoon! Altijd de S serie gehad en nu over naar de A serie. In gebruik merk ik geen verschil en ben er erg tevreden! Het design is strak en ziet er goed uit. Hij is mooi dun en ligt fijn in de hand. Kortom heel blij met de Samsung galaxy A70!

Math1960 07-09-2019

Gewoon een super toestel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

Ik heb mijn toestel samsung A70 sinds enkele weken . Ben niet de meest technische persoon maar heb dit toestel vlekkenloos ingesteld . En alles van mijn andere toestel over gezet. Kinderspel. Verder super te vreden en blij met mijn A70. Gewoon geweldig toestel.

Deveney 07-09-2019

Geweldige telefoon de samsung a70

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

Sinds een maand heb ik een samsung a70 in bezit. Ik zou deze telefoon echt aanbevelen! De telefoon komt bijna overeen met de samsung s10 en dit voor een geweldige lage prijs!
Goede specificaties en maakt vooral mooie en schitterende foto's. De omhulsing is in verschillende kleuren verkrijgbaar. De omhulsing is niet van plastic en maakt de telefoon niet goedkoop.
Voor de A-versie is dit een top telefoon.

Frank 65 07-09-2019

A70 waar voor je geld

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

Perfecte telefoon zeker in deze prijsklasse schurkt tegen high end modellen aan. Grote verschil hiermee vnl de tragere vingerscanneren speaker. Vetders supersnel grote batterij prima camera

Mubarc 06-09-2019

Heel goed voor de prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

Ik zou mensen zeker aanraden om de GalaxyA70 te kopen, vooral mensen die niet een te dure smartphone willen kopen, omdat het een goede prijs heeft t.o.v. de kwaliteit. Het heeft de kwaliteiten en de opties dat de meeste mensen belangrijk vinden zoals: een groot beeld, goede accu en werkt snel genoeg. Dure smartphones hebben overbodig veel opties dat de meeste mensen niet eens gebruiken.

Soulroze 05-09-2019

Een must

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

De A70 is perfect voor die hene die zoeken achter media. Super goed voor youtube enz... en heelngoed voor muziekanten en schijvers. Het grote scherm heeft je veel. De camera is scherp en makelijk te gebruiken en de battery is enorm. Je kanneen hele dag googlen en video's kijken en naa 8 uur zit je pas opn15%. Dit is zeker de moeite goedkoper dan andere in deze category. Hij is snel en betrouwbaar. Een must.

Anoniem 05-09-2019

Zeer fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

Ik heb de telefoon nu zes weken en bevalt zeer goed. Zeer snel en duidelijk helder en scherp scherm. Camera is zeer goed. Op vakantie waren mensen jaloers op mijn fot6. Vooral de mensen met een iPhone. Ben zeer tevreden

Anoniem 05-09-2019

waarom een s10 als de a70 alles al heeft!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

Mooi formaat, schitterend scherm,scherpe foto's, grote opslag en ruim genoeg werk geheugen, enige na deel is, niet waterdicht.

Catherina 04-09-2019

Superhandig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

Mooi overzichtelijk groot formaat met veel geheugen. Voor alle doeleinden een app, geen probleem. Boeken lezen of filmpjes kijken hoeft niet met de neus tegen het scherm. Alles helder en duidelijk, net als de foto's. Een topper dus! Ik ben er blij mee.

Quinn12345 04-09-2019

Supertelefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

Deze telefoon is echt een aanrader! Groot scherm maar toch makkelijk vast te houden, heel erg snel, erg goede camera, mooi afgewerkt en heel fijn om te gebruiken zeker met 128 GB. Echt een supertelefoon en al helemaal voor deze prijs

Rolf1976 04-09-2019

Mooie telefoon, mij iets te groot.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

De Samsung A70 is een mooie grote telefoon. Veel opslag en maakt mooie foto's en video's. Mijn volgende telefoon gaat wel iets kleiner zijn.

Shahire 04-09-2019

Tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

Ben blij ermee is de moeite waard niks te klachen het is een goeie telwfoon waarmee het bij mij past en kan er niet zonder

Anoniem 04-09-2019

Geweldig ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / wit / (dualsim)

Geweldig ding loopt super soepel heb hem nu een paar weken ik kan er niet blij genoeg mee zijn echt een topding