Huawei P30 128 GB / aurora / (dualsim)

Beste deals -19% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 765 reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei P30 128 GB / aurora / (dualsim) op Kieskeurig.be.

TimBreda 16-08-2019

Goede telefoon voor een goede prijs.

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / aurora / (dualsim)

Naast dat het toestel er mooi uitziet werkt het ook nog hartstikke goed. Erg snel en makkelijk te bedienen. Hele goede camera en een mooi en helder scherm.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm
  • Snel
  • Formaat is perfect

Minpunten

• Soms doet de vingerafdruk scanner het niet

Nathalie 15-08-2019

Huawei p30 Pro!

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / aurora / (dualsim)

📸 Maakt ontzettend mooie duidelijke scherpe foto's, tot 50 x inzoomen.

🔋Deze telefoon laad enorm snel, is snel, en is niet snel leeg.

🖐️De telefoon is makkelijk in de hand, reageert goed op vingerscan maar ook op gezicht.

🔊Er zit goed geluid in!

Top keuze!

Pluspunten

• Camera
  • Laadsnelheid
  • Snelheid algemeen
  • Geheugen
  • Goed geluid

Minpunten

• Zonder hoesje of schermpje kwetsbaar

Yolanda 17-06-2019

Goede camera, goede accu en veel bruikbare extra apps.

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / aurora / (dualsim)

Ondanks de mediaberichten (Trump) toch geswitch naar Huawei. Ben aangenaamd verrast door de vele bruikbare extra apps dit in tegenstelling tot vele andere telefoons uit zd-korea. Ik zag in het begin op tegen de vele mogelijkheden van de camera maar dat was nergens voor nodig. Staan tips op de p30 hoe je de camera moet gebruiken zodat je proff. foto's maakt. Wat ik ook een pluspunt vind is hoelang je kan doen met 1 oplaadbeurt. Ipv elke avond opladen houdt deze accu het bij mij 46 uur vol. Opladen is klaar na p/'m 45 min.

Pluspunten

• Camera met veel mogelijkheden
  • Geluid
  • Snelheid surfen op internet
  • Accu binnen 45 min. vol
  • Accu gaat lang mee

Minpunten

• Niet waterdicht

Jon 22-05-2019

Fantastisch design met geweldige snelheid en batterijduur

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / aurora / (dualsim)

De Huawei P30 is zeker een echte aanrader. Het fantastische design met volledig scherm geeft een geweldig goed beeld met een mooie pixeldichtheid. De batterij gaat met veel gebruik bijna een volledige 24uur mee en met de snellader heb je hem binnen het uur volledig opgeladen. Voor mij, als ex-iPhone fanaat, is de overstap naar Huawei zeker geen fout geweest. Ik kan dit geweldige apparaat, met een zeer scherpe prijs/kwaliteit verhouding, aan iedereen aanraden!!! ZEER TEVREDEN

Pluspunten

• Geweldig scherm
  • Fantastisch design
  • Batterijduur
  • Fantastisch 3 camera systeem

Anouk 14-05-2019

Super telefoon!

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / aurora / (dualsim)

Het is een super telefoon! Maakt hele mooie foto's, ik hoef nu niet altijd meer mijn spiegelreflexcamera mee te nemen, de foto's zijn mooi scherp! Ook is de telefoon handig in gebruik en ligt goed in de handen. Geluid is ook mooi.

Pluspunten

• Scherpe foto's
  • Handig in gebuik

Edith 19-04-2019

Goede accuduur

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / aurora / (dualsim)

Je kan mooie foto's maken. Telefoon is makkelijk in gebruik. Alles zoals ik gewend ben bij Huawei...

Miran 11-04-2019

Goede accuduur en mooie telefoon

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / aurora / (dualsim)

Mooie telefoon en zeker een goede camera, het enige wat mist aan de camera is de stabilisator. Foto's in actie moment zijn snel wazig. (bv dieren)

De vingerafdruk scanner is razend snel super goed!!
Opladen gaat ook razendsnel. En dan nog eens dat je echt een dag met de accu kan doen ondanks maken van foto's en internetten.

Oled beeldscherm ook top. Telefoon is ook zeer gebruiksvriendelijk om mee te werken.

Ik ben zelf van iPhone overgestapt naar dit model en moet zeggen dat iPhone het niet kan opnemen tegen dit model.

Voor kleine handen is het misschien net een tikkeltje te groot maar dat mag de pret niet drukken.

Pluspunten

• Batterij
  • Camera
  • Vingerafdruk scanner
  • Mooi beeld
  • Laad super snel op

Minpunten

• Geen optische stabilisatie
  • Tikje te groot

Ahmet 09-04-2019

Hele mooie scherm en camera, en lange baterij duur

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / aurora / (dualsim)

Ik vind dit product een verademing vergeleken met de huidige toestellen op de markt, alles is mooi en hoog kwaliteit, enige min punt is dat de camera uitsteekt aan de achterkant maar voor de rest perfect

Pluspunten

• Camera kwaliteit
  • Mooie scherm
  • Lange baterijduur

Minpunten

• Camera steekt uit

K. Derkink 09-04-2019

Blijft me verrassen. Top camera en leuke functies

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

De P30 vind ik heel fijn! Verrast door de uitstekende camerakwaliteit en het gebruiksgemak van de telefoon. Veel leuke functies die ik voorheen niet had (zoals de vingerafdrukscanner met meerdere afdrukken mogelijk, je knokkel gebruiken voor een screenshot en Netflix dat doorspeelt op klein scherm als je bv. even WhatsApp opent). Super gebruiksvriendelijk. Met alle settings kun je je telefoon precies instellen zoals jij het fijn vindt.

De accuduur is perfect Ik kan een volle dag met de accu (intensief gebruik) en zelfs dan heeft ie 's avonds nog meer dan genoeg over. Ik ben daarnaast ook ontzettend tevreden met de voor mij onmisbare headphonejack (koptelefoon poortje). Geluid is ook top. Zeer tevreden met mijn aankoop.

Prijs aan de hoge kant, maar met goed abonnement absoluut een aanrader.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Uitstekende camerakwaliteit
  • Indrukwekkende nachtcamera
  • Headphonejack aanwezig
  • Snel toestel

Minpunten

• SwiftKey, maar opgelost na downloaden van Gboard

Olaf 10-09-2019

Heer

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Super telefoon alleen jammer dat ik heel lang moet wachten op me smart watch die k kado kreeg bij deze telefoon

Denise 10-09-2019

Top telefoon

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben over gegaan van de Huawei P10 naar de Huawei P30 en dat was even wennen. Vingerafdruk zit in het scherm en moet je nauwkeuriger invoeren als voorheen. Knoppen zijn helemaal verdwenen op het hoofdscherm waardoor je moet wennen om bijv. Terug te gaan of actieve apps te sluiten.
Camera maakt echt super mooie foto's en ben ik verder dit nog aan het ontdekken. Vooral het screen in screen filmen. Al om al werkt alles echt goed, snel en is het echt een kwestie van uitproberen.

Pluspunten

• Foto's super mooi
  • Telefoon werkt snel
  • Design is mooi

Minpunten

• Vingerafdruk te precies

Mitchel van Leent 10-09-2019

Mooi groot scherm met helder beeld, werkt optimaal.

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Goede snel functionerende telefoon. Telefoon laad snel op en gaat makkelijk de hele dag mee. Scherm is heel helder en je kan er prachtige foto's mee maken. Een echte aanrader voor andere! Telefoon werkt snel!

Blije Huawei gebruiker 10-09-2019

Hele fijne telefoon

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik koos voor de P30 omdat ik hiervoor de P10 had en die beviel me goed. De P30 heeft een voldoende groot scherm en het interne bedieningsgemak is groot. De fotokwaliteit is uitstekend en de batterij is met de snellader in no time weer opgeladen. De diverse instellingen die ik kan doen mbt de inrichting van deze telefoon zijn heel divers. Vooral de nachtstand erop vind ik top, iedere dag gaat de telefoon op stil op een door mij ingesteld tijdstip en de andere dag weer aan door een zelf ingesteld tijdstip. De opslag is groot met 128mb. De resolutie van het scherm is helemaal prima. En deze telefoon is bovenal goed betaalbaar (456,-). De achterzijde is met blauw/groen chique te noemen. Ik vind het een hele prettig werkbare telefoon!

Pluspunten

• helder scherm
  • super camera

Minpunten

• 1 app werkt er niet op (locale krant)

Anja Bolhuis-Kol 06-08-2019

Goedkope highend telefoon

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Via internet bij T-mobile mooie aanbieding gevonden. De Huawei P30. Mooi formaat voelt zeer solide aan met de prachtige Leica lensen. Voor wat ik gewend was verrassend lange accuduur... Na een eerdere Huawei weer Huawei gekozen. Ook nog met een smartwatch twv 249,=. Kortom: blij mee!

Pluspunten

• Foto/video
  • Batterijduur
  • Mooi aanbiedingen

Martijn 15-07-2019

Top toestel

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Mooie degelijke telefoon, instinctief te bedienen. Hiervoor een Huawei p10 gehad en dit is een meer dan waardige opvolger! Mooi design, goed scherm en super camera!

Pluspunten

• Camera
  • Accu

Gervisry 26-06-2019

Niet goed, maar uitstekend!

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

De P30 heb ik vooral gekocht voor de uitstekende camera. Ik maak produktfoto's en met dit toestel kun je heel gemakkelijk professionele foto's maken. Het was daarnaast een aangename verrassing dat deze zeer snel en makkelijk in gebruik is. Ook het volledig opladen duurt maar een half uur.
Het is alleen jammer dat er geen LED notificatie-lampje aan de voor of achterzijde zit. Hierdoor kan je niet zien of er een berichtje is geleverd en wat voor soort berichtje. Uiteraard kun je dit wel herkennen aan de notificatie-geluiden. Dat er geen SD-kaart in past is niet zo'n groot probleem als je kijkt naar de 128GB interne opslag.
Prijs/kwaliteit is voor deze tijd echt heel goed te noemen. Zeker als je bedenkt dat een telefoon als verboden vrucht (met wellicht evengoede eigenschappen) er veel meer voor vraagt.

Pluspunten

• Snel
  • Snelle acculading
  • Inclusief praktische apps
  • Veel opslagruimte
  • Zeer goede camera

Minpunten

• Geen LED notificatie
  • Niet compatibel met SD kaart

Wrath Grinder 02-06-2019

iOS naar Android met de P30. Super camera en top accuduur.

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben al jaren een iPhone gebruiker geweest. Toen de scherm van mijn iPhone X kapot ging besloot ik de Huawei P30 aan te schaffen. Wat een verademing!

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Supercharging
  • Accuduur
  • Prettig formaat in de hand
  • Triple camera

Minpunten

• Niet waterdicht

D 27-05-2019

Overweeg je een Samsung probeer dan de Huawei P30!

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben jaren een trouwe fan van Samsung geweest. Sinds de Galaxy S4/6/8 edge nadat het beeldscherm van mijn S8 edge kapot ging en ik zag hoe hoog de reparatie kosten lagen besloot ik na lang overwegen om de Huawei P30 uit te proberen. Tot mijn grote verbazing is de kwaliteit van de camera vele malen beter dan Samsung. De kwaliteit van de accu en de lader liggen hoger dan Samsung. De enige minpuntjes vind ik de geluidsvolume van de speaker die naar mijn mening te laag ligt, en de oordopjes die qua kwaliteit niet bij de telefoon passen.

Pluspunten

• Top camera
  • Accu en lader

Minpunten

• Speakerbox te lage volume
  • Oordopjes slechte kwaliteit

Peter 22-05-2019

Fijn formaat met een mooi oled scherm

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

Het is een telefoon die aan al mijn wensen voldoet, mooi 6.1 inch oled scherm , 128 GB geheugen , goede accu duur , sublieme camera en een snelle processor. Kortom voor mij de ideale smartphone voor het dagelijks gebruik.

Pluspunten

• Scherm
  • Accu duur
  • Mini jack
  • Formaat
  • Super camera

Minpunten

• Alleen spatwaterdicht

Utku 22-04-2019

P30 Review

Geschreven voor: Huawei P30 128 GB / zwart / (dualsim)

It is time to switch a new phone and leave my samsung S4 behind. As a samsung user, I had a tough decision between samsung S10 and huawei P30. The quality and camera of P30 is much better than S10 and I bought a P30 at the end.

Pluspunten

• Camera
  • Price
  • Customer Service

Minpunten

• Only 6 GB Ram is available in EU
  • No wireless charging