Huawei P30 Pro 256 GB / aurora / (dualsim)

Beste deals -2% prijsdaling
Display
6.5 inch scherm
Opslag
256 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei P30 Pro 256 GB / aurora / (dualsim) op Kieskeurig.be.

9,6

Richard 27-08-2019

Top telefoon

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 256 GB / zwart / (dualsim)

Telefoon doet wat ze beloven

Werkt snel en een super camera

Enige - puntje de vinger scanner werkt niet altijd even goed als je wat zweet handen hebt

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Veel functies
  • Super camera

Minpunten

• Vinger scanner in het scherm

Flashg 16-06-2019

Awesome photos, large screen and a lot of memory

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 256 GB / zwart / (dualsim)

I bought my Huawei P30 Pro 2 months ago and I love it. I thought going from a smaller phone to one with a larger screen would be hard but I'm so happy I made this choice.
The camera takes photos that look like they were done by a professional photographer. 100+ points for that alone.
I no longer have to worry about how much memory I have left with all my photos etc. 256GB I don't think I'll run out of space soon 😂. The battery life is also much better than some other brands. I use my phone a lot and I charge it every 1.5/2 days.
I made the move from Samsung to Huawei and I am delighted I did. Definately the best smart phone I have bought so far.

Henk 19-04-2019

Fantastische camera, mooi gebogen scherm.

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 256 GB / aurora / (dualsim)

Ik heb voor de eerste keer een dure telefoon aangeschaft. De camera gaf de doorslag. Geen moment spijt. Eigen fototoestel aan de kant gedaan.

Pluspunten

• Camera
  • Beeldscherm

J.k. 11-04-2019

Groot scherm en goede accuduur

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 256 GB / zwart / (dualsim)

Dit is een hele mooie telefoon, had altijd een iPhone maar je kunt beter een huawei pro nemen
Het is wel een dure aankoop geweest maar het is echt de moeite waard en als je van fotograferen houdt zit je goed metvdezectelefoon

Richard H 10-04-2019

Mooie GSM, ligt goed in de hand; superaccu, gaat lang mee.

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 256 GB / zwart / (dualsim)

Ter vervanging van mijn oude Huawei P8. Nu 5 dagen in bezit en ben er zeer tevreden over. Accu gaat lang mee(ruim 2 dagen) bij normaal gebruik. Opladen gaat zeer snel via adapter.
Mooie uitstraling. Scherm is een verbetering ten opzichte van mijn oude P8. Verder is het toestel zeer snel. Ook de gezichtsherkenning en vingerprintscanner werken goed en snel. De positie van de vingerprintscanner is goed gekozen.
Enige punt waarover gediscussieerd kan worden is de keuze van de speaker. Geluidskwaliteit valt tegen ten opzichte van de P8.
Over de kwaliteit van de camera is al heel veel geschreven maar ook dat wil ik graag benadrukken; Hij maakt echt zeer goede foto's. Ook de mogelijkheden en opties die geboden worden zijn ruim voldoende voor een smartphone.

Pluspunten

• Snelle response
  • Accuduur
  • Scherm
  • Beveiliging (gezichtsherkenning; vingerprint))
  • Camera

Minpunten

• geluidskwaliteit interne speaker

Tamara 08-04-2019

Fijne telefoon

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 256 GB / breathing crystal / (dualsim)

Over gestapt van de Samsung s8+ naar de Huawei p30 pro. Erg blij met mijn nieuwe toestel. De camera is echt geweldig. Heb al een paar prachtige foto's kunnen maken. Verder is het toestel erg snel en heel handig in gebruik. wat ik ook erg fijn vind aan Huawei is dat je clone phone kan gebruiken waardoor je apps, foto's en contacten zo worden over gezet op je nieuwe toestel.

Pluspunten

• Helder scherm
  • Snel
  • Mooie goede camera
  • Batterij gaat 2 dagen mee

Minpunten

• Geen aux aansluiting

Seyma 08-04-2019

Fijne telefoon

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 256 GB / zwart / (dualsim)

Hele goede telefoon, maakt mooie scherpe afbeeldingen. Geluid is ook heel goed en een fijn groot scherm. Opladen gaat heel snel en batterij gaat lang mee.

Pluspunten

• Camera
  • Geluid
  • Groot
  • Batterij

Minpunten

• Geen hoesje bij geleverd