Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 757 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei P30 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Aslan 09-12-2019

Fijnste telefoon tot nu toe

Geschreven voor: Huawei P30

Fijnste mobiele telefoon die ik tot nu toe in bezit heb gehad. Ik heb de Huawei nu onderhand een paar maanden hiervoor had ik een Samsung S8 in bezit, maar ik vind de Huawei fijner samen met de smartwatch gecombineerd. Ik hou elke dag mijn stappen bij en hoeveel calorieën/gewicht ik consumeer dat had de Samsung S8 bijvoorbeeld niet. Huawei heeft hier zelf een app voor genaamd Huawei Health, daarnaast is het gebruik van de telefoon ook te beheersen vooral als je hiervoor al eerder google play/samsung hebt gehad. Je hebt zelfs meerdere functies zoals schermopname en de draadloze projectie voor op TV blijft handig ook op deze telefoon. Ik heb buiten 'geforceerde' updates (als je later wilt updaten geeft de telefoon aan dat hij alsnog gaat updaten in de nacht wanneer de telefoon niet in gebruik is) niets om over te klagen een hele fijne telefoon. Zal zeker wanneer mijn abonnement afloopt weer de Huawei aanschaffen.

Pluspunten

• Huawei Health
  • Meerdere functies
  • Merk Huawei voorlopige keuze mobiele telefoon
  • Gratis smartwatch actie

Minpunten

• 'Geforceerde' updates

Luut 28-11-2019

Geweldige accu en schitterende opnamen

Geschreven voor: Huawei P30

Nu ruim 4 maanden in gebruik en de P30 is nog steeds vol power, ik heb de ervaring als gemiddelde gebruiker van slechts 20% verlies van accu per dag, dus 1 x in de 4 dagen opladen. Nog niet eerder mee gemaakt met een smartphone.

Pluspunten

• Camera
  • accu
  • snel opgeladen
  • snelle processor
  • standaard een groot geheugen

Minpunten

• dure uitbreiding van geheugen

Mriek 08-10-2019

Awesome pictures!

Geschreven voor: Huawei P30

Wauw! wat een gaaf toestel! voor mij was het even wennen om van Iphone naar een Android telefoon te gaan maar wat een goeie en mooie fotos kan ik hiermee maken.
Ik had de telefoon vlak voor mijn vakantie naar Marokko aangeschaft. De vriendin waarmee ik was (Iphone) liet mij alle fotos maken.. bij haar werden ze toch niet mooi.
Verder is het gewoon een fijne telefoon het beelscherm is niet te groot/ niet te klein. Perfect om een film oid op te kijken. Ook vind ik het super fijn dat de telefoon een ingang heeft voor opladen en een voor de oordopjes. Zo fijn!

Pluspunten

• FOTOS

Minpunten

• Weinig telefoonhoesjes

Stef 07-10-2019

Geschreven voor: Huawei P30

Na een paar maanden functioneerde deze telefoon nog steeds optimaal. Gebruik vriendelijk en vernuft toepassingen.

Pluspunten

• Batterij
  • Software
  • Camera
  • Geheugen

Minpunten

• Vingerprint was van de p10 beter

Spijkerman 03-10-2019

Geweldige huawei p30

Geschreven voor: Huawei P30

Mooi groot toestel dat ook prima nog in je jas zak of broekzak past. Lekker licht. Heel mooi helder beeldscherm ook in het velle zonlicht. Maakt echt geweldige foto 's. Makkelijk een goed overzicht in app 's en bediening is super simpel. Mooi geluid en mooi beeld om filmpjes ed te bekijken.
Super blij met dit toestel.

Pluspunten

• Hele mooie foto s
  • Mooi helder display
  • Leuke prijs

Arie 27-09-2019

Mooi toestel maar gebrekkige gebruikerssoftware

Geschreven voor: Huawei P30

Heb de Huawei P30 gekocht ter vervanging van mijn LG G6 o.a. vanwege de fotokwaliteit..
De notch van de opvolger, de LG G8s, vond ik te storend.
Ik ben toen op zoek gegaan en kwam op basis van alle reviews en toestelinformatie op de Huawei P30.

Was in eerste instantie een beetje confuust van de userinterface, Android 9 en een schil van Huawei eromheen, het is erg wennen.

Het Huawei snelstarten gidsje liet mij volkomen in het duister, gaf mij geen antwoord op de vragen die tijdens de eerste opstart, de eerste inrichting en het overzetten van bestande van de telefoon kreeg.
Wat meer duidelijkheid over welke stappen en wat voor software geïnstalleerd wordt zou ik zeer op prijs stellen.

Met de informatie van her en der op het internet, lang zoeken, ben ik er uiteindelijk gekomen.

Wat mij in eerste instantie opviel was het duidelijke, heldere scherm.
Wat mij echter ook opviel was de gebrekkige (Huawei) foto galerij waar het toestel over beschikt. Je kan hem maar deels, te weinig vind ik, instellen.
Heb toen gelijk de app "Eenvoudige Galerij Pro" va "Simpel Mobile Tools" geïnstalleerd, wat een verademing is deze APP ...

Op een gegeven moment kwam ik ook tot de ontdekking dat het notificaties-volume niet apart in te stellen is, hij is bij Huawei direct gekoppeld aan het belvolume.
Wat een minpunt is vind ik voor zo'n toestel van zo'n prijs. Ook de verschillende volumes (bel, alarm enz.) zijn in de Huaway ver te zoeken, ja bij de systeem instellingen.
Daarop heb ik voor dat probleem de APP "Volume Control" van "missing semiicollon" geïnstalleerd. Daardoor is dat probleem ook gereduceerd en het gebruiksgemak daarmee enorm toegenomen ...

Het is in ieder geval een mooi toestel, met een mooi scherm en hij maakt inderdaad zeer mooie foto’s, net als mijn LG G6 overigens, en daar ging het mij ook om.
Waar wat gebruiksgemak betreft doet de LG G6 wat mij betref beter.

Wat de degelijkheid betreft kan ik zeggen dat ik het toestel er degelijk uit vind zien.
Of hij ook degelijk is moet de tijd uitwijzen.

Over Belsimpel, waar ik het toestel gekocht heb, en hun bestel en leveringsproces, ben ik overigens zeer tevreden.

Pluspunten

• Mooi beeldscherm
  • Mooie foto's
  • Duidelijk geluid

Minpunten

• De gebriuikerssoftware is beneden de maat
  • De handleiding

Peter 19-09-2019

Nog steeds dik tevreden

Geschreven voor: Huawei P30

Na een half jaar in gebruik nog steeds een fijne telefoon goede batterij geen probleem gehad super toestel

Luca Lee 18-09-2019

Good Camera, Fast system, worry future Android update.

Geschreven voor: Huawei P30

I choose P30 for its high value (performance vs. cost) at the moment when contract ends. The unit is fast and having dual SIM with great camera. I do recommend this unit if Android update is not the problem in the future.

Pluspunten

• good camera
  • long battery time
  • Dual SIM

Minpunten

• Finger recognition sensitivity

Abdulhalim 14-09-2019

Goede accuduur en goede scherm en alles!

Geschreven voor: Huawei P30

Ik vond HUAWEI P30 echt en fantastische smartphone met echt beste camera en geheugen opslag zijn echt perfect. Waarom ik dit smartphone heb gekozen ik ben eindelijk van IPhone naar huawei gegaan en dit is mijn 2 smartphone en omdat die heeft echt goede camera met supersnelheid ook goede oplader en mooie kleuren ook! En omdat ik vertrouw aan HUAWEI heb!!! Ik vond de prijskwaliteit voor een smartphone goed!

E. van Wijk 12-09-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Huawei P30

Ik kan niet anders zeggen super telefoon.
Makkelijk in gebruik, super foto's en zeker kwa prijs zijn geld waard niet te duur voor een prima telefoon.
Geen slecht woord over.

Pluspunten

• Camera

Max 12-09-2019

Review huawei p30

Geschreven voor: Huawei P30

Het is een duur toestel maar ik zou niet anders meer willen. Zeker een dikke vooruitgang met me vorige telefoon.

Pluspunten

• Snel
  • Veel batterij
  • Groot scherm
  • Mooi beeld
  • Goede camera

M B 11-09-2019

Geschreven voor: Huawei P30

Ben zeer tevreden over de Huawei P30.
Het is een snelle telefoon, met een prachtige beeldkwaliteit.
Ook maakt de telefoon super mooie foto's.
Prijs kwaliteit verhouding is zeker aan te raden.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Goede camera
  • Snel

Linda 10-09-2019

Geen spijt van!

Geschreven voor: Huawei P30

Altijd samung galaxy gehad en daar heel tevreden over geweest. Vanwege bizar veel verschil in kwaliteit camera toch de overstap gemaakt naar Huawei p30. Tot nu toe geen spijt van! Vanwege Android besturingssysteem is verschil met samsung in gebruik minimaal en de camera is echt heel erg goed! Dus voor de twijfelaars onder ons, gewoon doen :-)

Pluspunten

• Camera
  • Mogelijkheid kiezen besturingsysteem

Minpunten

• Geen minpunten tot nu toe

Olaf 10-09-2019

Heer

Geschreven voor: Huawei P30

Super telefoon alleen jammer dat ik heel lang moet wachten op me smart watch die k kado kreeg bij deze telefoon

Denise 10-09-2019

Top telefoon

Geschreven voor: Huawei P30

Ik ben over gegaan van de Huawei P10 naar de Huawei P30 en dat was even wennen. Vingerafdruk zit in het scherm en moet je nauwkeuriger invoeren als voorheen. Knoppen zijn helemaal verdwenen op het hoofdscherm waardoor je moet wennen om bijv. Terug te gaan of actieve apps te sluiten.
Camera maakt echt super mooie foto's en ben ik verder dit nog aan het ontdekken. Vooral het screen in screen filmen. Al om al werkt alles echt goed, snel en is het echt een kwestie van uitproberen.

Pluspunten

• Foto's super mooi
  • Telefoon werkt snel
  • Design is mooi

Minpunten

• Vingerafdruk te precies

Mitchel van Leent 10-09-2019

Mooi groot scherm met helder beeld, werkt optimaal.

Geschreven voor: Huawei P30

Goede snel functionerende telefoon. Telefoon laad snel op en gaat makkelijk de hele dag mee. Scherm is heel helder en je kan er prachtige foto's mee maken. Een echte aanrader voor andere! Telefoon werkt snel!

Blije Huawei gebruiker 10-09-2019

Hele fijne telefoon

Geschreven voor: Huawei P30

Ik koos voor de P30 omdat ik hiervoor de P10 had en die beviel me goed. De P30 heeft een voldoende groot scherm en het interne bedieningsgemak is groot. De fotokwaliteit is uitstekend en de batterij is met de snellader in no time weer opgeladen. De diverse instellingen die ik kan doen mbt de inrichting van deze telefoon zijn heel divers. Vooral de nachtstand erop vind ik top, iedere dag gaat de telefoon op stil op een door mij ingesteld tijdstip en de andere dag weer aan door een zelf ingesteld tijdstip. De opslag is groot met 128mb. De resolutie van het scherm is helemaal prima. En deze telefoon is bovenal goed betaalbaar (456,-). De achterzijde is met blauw/groen chique te noemen. Ik vind het een hele prettig werkbare telefoon!

Pluspunten

• helder scherm
  • super camera

Minpunten

• 1 app werkt er niet op (locale krant)

Joshua 09-09-2019

Goede telefoon

Geschreven voor: Huawei P30

Ik beveel dit product aan. Deze telefoon heeft een goede kwaliteit camera, goed scherm en werkt goed. Ik ben heel tevreden met de Huawei P30. Overigens heeft het een goed geluid en laad de telefoon snel op.

Pluspunten

• Goede kwaliteit camera
  • Werkt snel en goed

Arletta 09-09-2019

Geschreven voor: Huawei P30

Mijn eerste Huawei aankoop was de P10 die maakte uitstekende foto prima telefoon. Maar nu heb ik de P30 en maakt hele mooie en scherpere foto. Het is betaalbaar en heeft echt van alles.
Telfoon bevalt goed.
Voordat ik de telefoon kocht keer ik naar de top 5 van beste telefoons met goede Camara en dit stond aanbevolen en ik zou het ook andere aanbevelen.

Pluspunten

• Goede Camara
  • Goede handleiding
  • Past goed in de broekzak

Minpunten

• Kan ik niet betekenen

Janine 09-09-2019

Mooie foto's en duidelijk scherm

Geschreven voor: Huawei P30

Fijne telefoon, mooi scherp beeld en hele mooie foto's. Erg gebruiksvriendelijk. Ik kan iedereen aanraden een Huawei P30 aan te schaffen

Pluspunten

• Mooie scherpe foto's
  • Duidelijk scherm

Minpunten

• Groot toestel
  • Geen

Ricardo Meertens 09-09-2019

mijn p30 revieuw na een maand

Geschreven voor: Huawei P30

ik wilde een telefoon die goede foto's kon maken zodat ik geen losse camera hoefde te halen. mijn telefoon was gestolen dus wou meteen upgraden naar een beter toestel. ben niet teleurgesteld.
de oplader is ook super goed van 0 tot 100 procent in half uurtje 45 minuten echt super snel.

Pluspunten

• goeie prijs
  • goede kwaliteit
  • goede fotos
  • goede batterij

Caroline 09-09-2019

Review Huawei P30

Geschreven voor: Huawei P30

Nadat ik me door mijn zoon had laten overtuigen dat hij sinds tijden niet zo'n geweldige smartphone heeft gehad, besloot ik hem zelf ook aan te schaffen! De overstap van mijn oude Samsung naar deze Huawei verliep vlekkeloos. De besturing gaat precies hetzelfde. Ook maak ik met dit toestel prachtige foto's(bijzonder goed functionerende camera met mogelijkheden) en downloaden /WiFi/Internet is lekker snel.

Pluspunten

• Super goede foto's
  • Snel toestel
  • Overgang van oud naar nieuw toestel gaat vlot
  • Snel op te laden
  • Batterij houdt het lang vol

Minpunten

• Geen

Acar 09-09-2019

Geschreven voor: Huawei P30

Mooie telefoon met goede camera's met drie camera’s achterop die uitstekende foto’s en video’s maakt. Verder heeft deze telefoon vlotte hardware, een vingerafdrukscanner in het scherm én een koptelefoonaansluiting.

Pluspunten

• Hardware
  • Camera's

Thijs 09-09-2019

Geschreven voor: Huawei P30

Het toestel heeft een enorme vooruitgang doorgemaakt. Het gebruik is even makkelijk als zijn voorgangers maar het disign van het toestel en het niveau van de camera zijn uitmuntend. Verder vind ik de gezichtsherkenning een grote stap tov alleen de ving er scan.

Pluspunten

• Disign
  • Gebruiksvriendelijkheid.
  • Camera

Minpunten

• Vingerafdruk herkenning werkt minder

Carmen 09-09-2019

Geschreven voor: Huawei P30

Super blij met mijn nieuwe gsm. Na jarenlang Samsung fan geweest te zijn, toch de overstap gemaakt. Tot nu toe geen moment spijt van gehad. Vooral de camera was voor mij een belangrijke reden om over te stappen icm de prijs. Toestel maakt prachtige foto's, gemakkelijke bediening en tot nu toe nog niks op aan te merken.

Pluspunten

• Camera
  • Snelheid
  • Prijs - kwaliteit