Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white op Kieskeurig.be.

8,9

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black / (dualsim)

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black / (dualsim)

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

Anoniem 08-06-2021

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white

Ik had al een galaxy s10, dus dat ik in plaats van een nieuwer type toch weer een s10 kies zegt denk ik genoeg. Hij maakt prachtige foto's, geluid meer dan prima, is lekker snel. Kortom topfoontje!

Erik 79 26-05-2021

Beste vriend

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white

Mijn zoon koopt elke twee jaar het nieuwste model Samsung. Hij dweept ermee! De "oude" telefoon krijg ik steeds, al vele jaren. Ik kan dus geen keuze maken en moet het altijd met een Samsung doen. Dat bevalt heel goed en ik zou niet anders willen. Onlangs dus zijn oude S10 in gebruik genomen en heb mijn zoon vooral gezegd voorzichtig te zijn met mijn toekomstige S21.

Anoniem 25-05-2021

wonderful SAMSUNG.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white

Begon mijn SAMSUNG traject met de S3 telkens was het een wereld van verandering geweest. Nu met mijn S10 kan ik terug kijken op een hele evolutie van ontwikkeling en verandering. Ben zeer blij en tevreden geweest en dat ben ik nog steeds. Dat er telkens weer nieuwe ontwikkelingen zijn om te gaan ontdekken. Degelijk en betrouwbaar toestel. Die je altijd blijft boeien.

Ezra_033 19-05-2021

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white

Ik vind het echt een verbetering tegen over mijn oude telefoon (samsung galaxy s8)
Ben er erg blij mee

M Doezie 18-05-2021

Werkt perfect wat ik wilde hebben.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white

Ik gebruik mijn telefoon voor alles dus eigenlijk als vervanger van een laptop/computer.
Niets te klagen over de S10.

Nic70 16-05-2021

Alles beter dan de a 40

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white

Deze van mijn zoon gekregen omdat mijn Samsung a40 vanaf het begin om.simkaart vroeg. Hij nam.de.s21 en ik kreeg deze wou al bijna geen Samsung meet

Luiten 24-04-2021

Top telefoon!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white

Hij is sneller dan de S8 meer geheugen betere camera en scand zelfs documenten in. Makkelijker in gebruik en erg fijn tijdens werk waarbij ik hem dagelijks gebruik in documenten in te voeren op locatie. Kortom mega tevreden klant!!!

Anoniem 18-04-2021

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white

De telefoon werkt goed, en is fijn in gebruik, de batterij verbruik is ook goed hij houd het ongeveer een dag vol, dus super telefoon

Meertje Peertje 15-04-2021

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white

Het apparaat werkt goed. Camera's maken goede foto's. De accu was wel een kleine teleurstelling, hij gaat minder lang mee dan mijn oude telefoon, maar kom er gelukkig wel een dag mee door.
Hij is wel lekker snel en voelt stevig aan :)

Jaivano 13-04-2021

Perfecte telefoon

Ik ben heel blij met mijn s10. Heel makelijk en snel
Hij laad Heel snel op en een hele goede camera zeker een aanrader!

Anoniem 11-04-2021

Heerlijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white

De Samsung galaxy S10 is heerlijk in gebruik. De apps zijn overzichtelijk te plaatsen, het volume is lekker duidelijk en het afgeronde scherm zorgt ervoor dat ik maximaal kan genieten van mijn films en series.

Anoniem 08-04-2021

Zeer fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white

Hiervoor een Samsung Galaxy S9 gehad en vanwege wijziging van werkgever overgestapt op de Galaxy S10. Met de Samsung app heel eenvoudig alle apps en gegevens snel over kunnen zetten. Besturing is heel intuïtief. Van mij hoeft de telefoon niet weer nog groter te worden. Dual SIM is voor een werktelefoon ideaal. Voor een privé-telefoon is de prijs wel aan de hoge kant.

Far26 05-04-2021

Snel mobil

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white

De telefoon crashte snel, ik had ook een crash-ervaring en de dealer heeft hem binnen 20 dagen geretourneerd door het moederbord te vervangen en ik heb nog steeds een goede mobiele telefoon en ik ben tevreden

Chloe12 03-04-2021

Geweldig, hou ervan!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white

Een prachtige telefoon en de kleur ook! Screenshots zijn perfect en een groot scherm. Ook is het leuk dat het scherm zo groot is. Als ik foto's maak heb ik meerdere keuze's hoe ver de afstand is en de camera's zijn gewoon perfect!