Samsung Galaxy Gio 0,158 GB / zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 169 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Gio 0,158 GB / zwart, zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

engelsi 18-10-2012

toestel sedert april in het bezit. Ben echt niet tevreden.
negatief:
- batterij moet ik elke dag opladen, ik bel nochtans niet zo vaak en ik gebruik heel weinig internet. Als ik nog 4 streepjes heb, dan zit ik gegarandeerd binnen de kortste tijd met een lege batterij
- een bericht van meerdere zinnen komt pas uren later, de volgende dag of helemaal niet toe bij ontvanger
- het signaal voor een ontvangen SMS klinkt slechts éénmaal, geen herhaling mogelijk
- soms helemaal geen ontvangst, eerst tegengekomen in het buitenland, nu ook al in het centrum van de stad; ligt niet aan de provider want met mijn sim-kaart in een andere GSM heb ik perfecte ontvangst
positief:
- mooie vormgeving
- duidelijke display
- prima geluid
Ben nu op zoek naar een beter toestel

WDHBGS 21-10-2012

Je punt over dat het bericht pas later aankomt, licht aan de SIM-kaart of de provider. In ieder geval NIET aan het toestel.
En het punt over dat van het SMS-signaal, bij vrijwel iedere telefoon is het niet mogelijk om dat herhalen in te stellen.
En dat punt over de ontvangst is ook onterecht, want ontvangst/bereik geeft alleen maar aan hoeveel de sterkte met de dichtbijzijnste zendmast is. Maar bij Android geeft dat soms een vertekend beeld, dus dat ik ook onterecht.
Maar dat van de batterij heb ik zelf niet, maar veel mensen wel. Tip: koop een nieuwe batterij, die is waarschijnlijk wel goed.

tarrasB 04-06-2012

deze samsung gekocht als aanbieding bij aldi,heeft reeds de gingerbread 2.3 besturingsysteem,kan eigenlijk alles wat een smartphone moet kunnen,is superdun en de display voldoet prima.de batterijduur is voor een smartphone normaal,anderhalve dag ongeveer.app. zijn er in overvloed,maar niet alle zijn raadzaam om te installeren.
ga daarom voor goede raad op zoek bij de bekende (duitse pc websites voor advies)
deze galaxy gio is zijn geld meer dan waard.een aanrader voor de goedkope prijs (minder dan 130 euro)