Samsung Galaxy Gio zilver, zwart / 0,158 GB

128 GB opslag
Google Pixel XL zwart / 128 GB

Hannieen klaas 04-03-2015 Product jaar of meer in bezit

3,8
Toestel is traag kan geen blutooht opbouwen in mijn VW
VW heeft alles geprobeerd maar heeft veel problemen met Samsung Smartfone

jonathan13 24-02-2015 Product jaar of meer in bezit

6,4
ik heb de gio al meer dan 2 jaar en ik heb nogal last van het beeld het schokt als je over het scherm beweegt. ik heb maar drie apps op mijn telefoon staan omdat er gewoon te weinig opslagruimte opzit. ik denk dat ik dit jaar nog een s3 of s4 ga aanschaffen want die lijken me veel beter. en hierna wou ik toch een grotere telefoon. de fotos zijn wel te doen, maar het filmen niet, dat is echt een slechte kwaliteit zeg! en 3,4 inch is ook net wat te klein. ik neem bij de volgende één in de 4'' ( inch)

113701 09-11-2014 Product paar dagen in bezit

Dit was mijn eerste smartphone, maar wat een verschrikkelijk ding. Ten eerste is het een heel klein ding dus dat werkt echt niet fijn, ook is de opslag veel te snel vol. Ik heb op dit moment alleen whatsapp en youtube en niks anders en hij is nog steeds vol. De kwaliteit van het geluid valt nog wel mee hoe slecht het is, maar de kwaliteit van het beeldscherm is echt schandalig. En je kan maar beter niet googelen op de gio want dat duurt echt verschrikkelijk lang
1 pluspunt: dit apparaat is echt onbreekbaar (ik heb m van een eerste verdieping naar beneden laten vallen op steen, zonder hoes, schermprotectie, niks. 1 krasje.

liekedb 15-09-2014 Product jaar of meer in bezit

Ik heb deze telefoon nu bijna 2 jaar en ik loop nu al een tijdje tegen een aantal irritante dingen aan. Zo zit er maar heel weinig geheugen op de telefoon. Hierdoor kan ik nu alleen whatsapp en facebook erop hebben en zelfs dan geeft ie aan dat het geheugen vol is. Hierdoor is updaten van apps steeds niet mogelijk en moet ik dus foto's enzo gaan verwijderen. Muziek kan er al helemaal niet op. Daarnaast loopt ie dus vaak vast of duurt alles heel lang (waarschijnlijk ook door het volle geheugen).

Positieve punten zijn het design. Hoewel er nu ook al wel weer mooiere telefoons zijn. Hij ligt goed in je hand en gaat niet snel kapot. Ik ben zuinig en heb nog geen krasje, maar ik laat hem dan ook nooit vallen. Hij werkt verder prima en de basis-dingen als bellen en smsen gaan er prima mee. Camera ook gewoon oke, maar ook daarvoor geldt; er zijn nu veel betere telefoons met betere camera's. De prijs valt ook mee. Batterij gaat bij mij 2 dagen mee max.

Maar voor de normale gebruiker is het geen aanrader. Te weinig geheugen, wat te veel problemen oplevert. Ik ga nu dus voor een snellere telefoon met meer geheugen!

TomH-2 16-03-2014 Product half jaar in bezit

Dit is geen telefoon maar een frustratie met ingebouwde bel....
In het begin gaat íe goed maar al snel raakt het te beperkte interne geheugen vol, mede door apps die je niet naar de losse grote card kunt over zetten.
Het toestel gaat dan lelijk doen, zoals vertragen, niet meer luisteren naar commando's die je ingeeft via de knoppen, na een gesprek weer dat nummer draaien, en weer, en weer... Uitvallen...
Moet nu dagelijks alle apps stoppen (via Norton) en bijna dagelijks de batterij los maken omdat íe echt helemaal niets meer doet!
Net als voor velen met mij m'n eerste ervaring met een smartfoon, die niet erg smart blijkt te zijn.
Ik weet dat er inmiddels veel foons zijn die beter werken en ook blijven werken, maar het is toch jammer dat de eerste ervaring van velen zo vervelend eindigt.
Snel op naar de volgende en deze zo snel mogelijk vergeten!

123lisa321 30-12-2013 Product jaar of meer in bezit

5,2
De Samsung gio werkt erg goed en is makkelijk in gebruik maar na 1 a 2 jaar liep hij ineens vast en kon ik niks meer aanklikken. Hij zij bij alles geconfronteerd sluiten of bekijk probleem. Dit verbaasde me niks dus zoals gewoonlijk zette ik hem gewoon uit. Maar het probleem is dat hij niet meer aanging en bleef hangen bij het opstarten. Nu zit ik met een telefoon die niet meer aangaat. Best wel zonde want er valt niks meer te redden. Ook de winkels kunnen niet helpen. Dus dit is helaas een blijvend probleem.
gr. Lisa (13)

reinderssalland 30-12-2013 Product jaar of meer in bezit

ik heb deze mobiel nu 1 1/2 jaar. eerst werkte alles perfect. na een tijd beginnen de problemen.
- het scherm werkt niet meer altijd.
- hij sluit soms plots af.
- de apps willen vaak niet meer downloaden.
- als je iets aan klikt start hij iets anders op of sluit hij zichzelf af.
conclusie, niet aan te raden. de mogelijkheden zijn schaars en het gebruiksgemak neemt af in verloop van tijd.

WIJA 30-12-2013 Product jaar of meer in bezit

Touchscreen werkt niet prettig. Is soms veel te gevoelig. Knopjes worden al ingedrukt als je het scherm nog niet

raakt. Soms druk je zo met 1 aanraking 3 of 4 knopjes tegelijk in. Met droge vingers is bediening soms matig. Ook

is het scherm niet goed gekalibreerd voor aanraking. Hij voelt de aanraking teveel naar rechts, waardoor je soms

verkeerde letters typt.

GPS sensor heeft soms 15 minuten nodig om positie te vinden, terwijl eenmaal gevonden dit zonder problemen gaat.

Kan te maken hebben met een val van de mobiel op straat (?).

Geheugen is erg krap bemeten. Lang niet alle apps kunnen naar de SD kaart worden verplaatst.

LieselotVanderputte 18-12-2013 Product jaar of meer in bezit

Pluspunten :
* Gemakkelijk te gebruiken
* Niet té groot
* goed beeld en geluidssterkte
* goede kwaliteit

Minpuntenten :
* Loopt soms vast
* Gaat snel stuk ( na 2 jaar, na de garantie, doet hij het niet meer )
* download niet alles
* Het geheugen raakt snel op

Conclusie : Ik was heel tevreden van dit toestel ( op enkele puntjes na! ). Als je niet teveel wilt betalen voor een toestel is dit echt een aanrader. Hij is goedkoop en je kan er enkele jaartjes mee.

Evitaa 30-11-2013 Product jaar of meer in bezit

5,4
In het begin was ik erg blij met deze telefoon maar na een tijdje kwamen de kwaaltjes. Je krijgt een sd kaart bijgeleverd maar de meeste apps kunnen alleen op je mobiel staan. Het probleem is dat de mobiel zelf heel erg weinig geheugen heeft met gevolg dat je eigenlijk maar 2 apps kunt dowloaden. Verder is mijn batterij erg slecht. Ik kan hem nu 2 uur aan hebben voordat hij uitvalt en dan doe ik er niks op...

ramonturba 13-11-2013 Product jaar of meer in bezit

5,2
Ik heb mijn Samsung Galaxy Gio nu ongeveer anderhalf jaar, het eerste probleem was dat hij erg langzaam werd. Hij sluit ook automatisch apps af en het intern geheugen is heel erg weinig (181 mb). Dus ik heb hem geroot (jailbreak) om al mijn apps naar mijn SD card te zetten. Het probleem nu is dat de USB aansluiting niet meer werkt, als ik mijn mobiel wil opladen moet ik het kabeltje stevig aandrukken voordat hij wilt opladen.
Ik raad aan om hem niet te kopen! Andere mobielen zijn misschien duurder maar dan ook veel beter dan deze!

Als iemand mij kan helpen met het USB probleem, graag reageren!

lotte_89 19-10-2013 Product jaar of meer in bezit

3,2
Ik heb deze mobiel nu anderhalf jaar en ben echt toe aan een nieuwe. In het begin was ik erg tevreden over en mijn moeder en zus kochten dezelfde mobiel als mij. Na een half jaar begonnen de eerste problemen; hij werd gigantisch traag en gaf foutmeldingen voor allerlei apps. Ook was de accu al in minder dan een dag leeg, terwijl ik er helemaal niet veel mee doe. Ondertussen is het helemaal verschrikkelijk. De problemen zijn alleen maar erger geworden en hij slaat constant op tilt en valt dan uit. Vaak komt daar ook nog bij dat hij al mijn WhatsApp gesprekken en veel foto's verwijderd van mijn mobiel, die ik dan nooit meer terug kan krijgen. Als ik de keuze nog een keer mocht maken om deze mobiel te kopen, zeg ik overduidelijk nee. Ook mijn moeder en zus zijn helemaal niet te spreken over deze mobiel, zij hebben last van dezelfde problemen als ik. Absoluut een afrader dus!

BartDW 18-10-2013 Product jaar of meer in bezit

7,6
Ik begrijp niet waar al die negatieve commentaren vandaan komen. Ik heb deze nu al zeker 2 jaar in mijn bezit en alles werkt nog steeds zoals in het begin. Gebruik hem zeer zeer veel, heb hem zelfs al laten vallen,... Heb hem wel zeer snel geroot. Oké, er is wat weinig geheugen, maar voor een Smartphone aan deze prijs had ik ook niet meer verwacht. Je koopt toch ook geen lada en verwacht dan het interieur en de technische snufjes van een mercedes. Of heb ik deze keer echt geluk gehad met mijn aankoop??

Christian299 08-09-2013 Product jaar of meer in bezit

7,6
Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ik vind het geluid ietsje minder, maar dat is zeker te begrijpen. Als je goed geluid wilt, moet je ook niet zo'n soort smartphone kopen. Deze is zeer functioneel in dagelijks gebruik. Jammer dat je er alleen de belangrijkste apps op kan zetten. Dit is even schikken, maar naast dit euvel blinkt deze mobiele telefoon wel uit in praktisch, alledaags gebruik.

Daanie2412 03-09-2013 Product jaar of meer in bezit

3,2
Ik vind dit een heel slechte telefoon. Hij is erg langzaam, als je een paar apps open hebt staan dan begint hij al snel langzaam te worden start apps automatisch op en sluit apps ook automatisch af.
NIET KOPEN!!!

sanne-strous 28-08-2013 Product jaar of meer in bezit

Ik heb hem nu zo'n anderhalf jaar en het was op zich een vrij prettig toestel, alleen nu wil hij bij mij niet meer opladen omdat de usb-poort kapot is en ik ben 't bonnetje kwijt voor de garantie, dus ik baal als een stekker natuurlijk...

brooksman 26-08-2013 Product jaar of meer in bezit

Ik heb deze gsm nu al meer dan 1,5 jaar en ik snap niet waar al deze slechte reviews vandaan komen.
Let wel, ik heb mijn gsm vrijwel bij aanvang geroot en alle overbodige apps die standaard geïnstalleerd waren er vanaf gezwierd. Rooten is echt niet zo moeilijk, gewoon wat zoeken op internet en je vindt kant en klare handleidingen.
Ik ben na 1,5 jaar nog altijd zeer tevreden over m'n Gio, zo gebruik ik hem onder andere als gps, mp3-speler bij het sporten en gps-logger bij het sporten. Muziekspeler vind ik echt goed van kwaliteit.
De batterij gaat bij mij vlotjes 2 dagen mee. (ik zit natuurlijk ook niet de hele dag op m'n gsm te tokkelen).
Het scherm is natuurlijk niet state-of-the-art, maar dat verwacht ik ook niet voor dat geld. Camera hetzelfde verhaal, maar voor foto's gebruik ik (call me old-fashioned) nog steeds een fototoestel.
Surfen gaat vlotjes, evenals e-mails checken.
Over de stevigheid van de gsm kan ik evenmin klagen, gezien hij al zeker meer dan 30 keer heeft kennisgemaakt met de grond. Enkele keren zelfs bijzonder hard, en ik moet zeggen dat (de mijne althans) echt onverwoestbaar lijkt.

En ja, de gsm doet soms raar, reageert soms traag of er hapert wel eens een app, maar dat heeft mijn asus-laptop van 950 euro ook. Het blijft technologie, en die faalt wel eens. Het is echt niet zo dat ik hier dagelijks last van heb of dat ik minutenlang moet wachten voor hij het weer doet.

Enkele tips voor mensen die klagen over het batterijverbruik:
- zet de helderheid van je display niet op maximum;
- schakel wifi, 3g, gps en bluetooth uit als je het niet gebruikt,
- installeer een app-killer (vb. advanced task killer), zo kan je apps die op de achtergrond automatisch sluiten indien het scherm uit gaat (toestel hoeft hiervoor niet geroot te zijn).

Dit is voor mij in ieder geval de beste gsm die ik tot nu toe gehad heb, was zijn 130 euro op dat moment dubbel en dik waard - en nog steeds.

Rpolfliet 27-07-2013 Product paar dagen in bezit

1,8
Dit was mijn eerste smartphone. In het begin heel blij. Maar hij is duidelijk een stuk minder. Een slechte camera. Er kunnen maar 3 Apps op daarna zit hij vol en wordt hij verschrikkelijk traag. Had erg veel problemen met het toestel. Ben uiteindelijk teruggeweest . Maar er bleek geen identificatienummer op te zitten. Dus kon hij niet terug. Uiteindelijk heb ik een veelbetere Samsung galaxy ace 2 gekocht. Dus niet kopen. Voor ongeveer hetzelfdegeld heb je een beteren samsung galaxy mini 2 bijvoorbeeld.

tsjoekiederks8 19-07-2013 Product jaar of meer in bezit

het is een zeer slech toestel. hij past niet in mijn broekzak, en hij glijd steeds uit mijn handen. hij is erg traag, en opeen of andere manier reageert die bijna nooit meer.

ps: niet kopen a ls je een broertje hebt die alles op de grond smijt!!
pps: een goede aankoop voor een minuut!

EstherVA 09-07-2013 Product jaar of meer in bezit

5,2
In het begin was ik heel blij met mijn Samsung Galaxy Gio: geen problemen, prima toestel. Na een paar maanden begon er echter sneeuw voor de zon te verschijnen.. Hij werd traag, heel traag en ik kon er amper apps op zetten omdat er zo weinig geheugen in zit. Nu heb ik nog maar 3 à 4 apps erop staan, weinig foto's, maar toch geeft ie nog vaak aan dat het geheugen bijna vol zit. Heel jammer. Hoewel ik bijvoorbeeld de geluidskwaliteit gewoon prima vind, het toestel er mooi uit ziet en hij lekker in de hand ligt, kan ik hem niet aanraden. Je raakt echt teleurgesteld en zelfs een beetje chagrijnig als ik het voor de zoveelste keer presteert om gewoon een paar minuten minuten over het openen van een app te doen..