Samsung Galaxy J3 (2017) 16 GB / goud

16 GB opslag
Besturingssysteem
Android 5.1.1
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy J3 (2017) 16 GB / goud op Kieskeurig.be.

7,4

Swart 09-08-2019

geheugenruimte

Geschreven voor: Samsung Galaxy J3 (2017) 16 GB / goud

De minimale geheugenruimte wordt teveel door Samsung zelf gebruikt voor veelal nutteloze standaard apps. Er kan behalve voor foto's ook geen gebruik worden gemaakt van de sd-kaart kaart voor het downloaden van apps. Het toestel voldoet niet aan de minimale eisen die men van een smartfone mag verwachten

Bonso 17-07-2019

Prima gsm

Geschreven voor: Samsung Galaxy J3 (2017) 16 GB / goud

Ik kocht de J5 2017 en mijn vrouw J3 2016 , alle bij zijn wij tevreden , J3 maakt mooie foto's, zij had eerst IPhone A4 , maar deze ging elke keer kapot . J5 is veel sneller en ik gebruik deze voor mijn werk

Michel1973 10-11-2018

Slechte & geen Wifi verbinding

Geschreven voor: Samsung Galaxy J3 (2017) 16 GB / goud

Zeer ontevreden met deze telefoon,gekregen als werk telefoon.
Veel ellende op de WiFi, die valt constant uit.
Staan erg veel samsung apps op waarvan de functie niet altijd duidelijk maar wel de telefoon belast.
Foto's zijn kwalitatief niet zo best maar daar is de prijs schijnbaar ook naar....

Gerhard 07-02-2017

een verademing

Geschreven voor: Samsung Galaxy J3 (2017) 16 GB / goud

Dit toestel is juist ook voor ouderen prima te bedienen. Ikzelf ben 75 jaar en heb er geen enkele moeite mee.

Henk-Jan 18-12-2016

Lichte en handige smartphone zeer goede prijs/kwaliteitverhouding.

Geschreven voor: Samsung Galaxy J3 (2017) 16 GB / goud

Doordat er minder onzin op zit gaat de accu lekker lang mee. Vormgeving is zeer mooi. Beveel wel een hoesje en screen protector aan. Dan blijft hij langer onbeschadigd.

Ruud 09-10-2016

Goed en goedkoop zonder poespas.

Geschreven voor: Samsung Galaxy J3 (2017) 16 GB / goud

Dit is een heel goede telefoon voor een lage prijs. Niet duur en toch zit alles er op. Foto's op je Windows pc overnemen is heel eenvoudig. Ook Whatsapp werkt probleemloos. Kortom, een aanrader zonder dat het zo duidelijk zichtbaar is.

Kim Brehm 22-03-2016

top telefoontje

Geschreven voor: Samsung Galaxy J3 (2017) 16 GB / goud

Heel fijn compact telefoontje snel mooi beeld mooie fotos aanrader alleen kan iemand mij vertellen waar ik een hoesje kan kopen