Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism blue - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 150 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism blue op Kieskeurig.be.

8,9

Frank Verschuur 19-03-2019

Veel nieuwe snufjes en een te gekke camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Voor hetgeen ik er mee moet doen is tie te gek. Hij is lichter en de foto's zijn scherper dan ode foto's zijn scherper en beter. Dankzij deze s10 ben ik van mening dat ik nooit meer een ander wil

Pluspunten

• Camera
  • Gewicht

Jeffrey 17-03-2019

Strak design, Premium bouw kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik heb dit product gekozen omdat ik toe was aan een nieuwe/grotere telefoon. Ik heb vele Samsung telefoons in mijn bezit gehad, maar dit is toch wel echt de beste tot nu toe. De in-screen fingerprint scanner is verbazingwekkend snel, ik heb dezelfde duim een aantal keer erin ge-mapped. Zodat hij mijn vinger sneller zou herkennen.

De Galaxy S10+ is dan ook zeker een aanrader.

Pluspunten

• Groot scherm
  • In-screen fingerprint scanner
  • Meerdere camera's
  • Stevige bouwkwaliteit

Minpunten

• Bixby
  • Veel pre-installed apps

Rene 15-03-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik ben helen maal tevreden met de s10+ mooi groot scherm en super helder scherm en nog steeds vind ik samsung de beste mobiel die der is
Kwa menu ook makkelijk en alles goed te vinden

Pluspunten

• Mooi
  • Groot scherm
  • Makkelijk menu
  • Licht goed in de hand

Minpunten

• Zit wel een prijskaartje aan

LL14 13-09-2019

Looks en performance!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism blue

Ik heb al meerdere toestellen uit de galaxy lijn gehad, maar steeds als je denkt dat het niet beter kan, verrast Samsung je toch weer! Behalve zijn geweldige looks, is zijn performance ook nog eens buitengewoon. Batterij gaat zeer lang mee, maakt fantastische foto's en wat een beeldscherm. Kortom helemaal klaar voor de komende paar jaar met dit pareltje!

Marjoleinx 13-09-2019

Super telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism blue

Tot nu toe super tevreden met mijn Samsung 10+ zeker geen spijt van! Prachtige foto's, super mooi geluid, batterij gaat lang mee en is snel opgeladen. En mooi beeld en nog veel meer om nog te ontdekken! Maar tot nu toe helemaal top!

Dominique 85 13-09-2019

Goede keuze

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism blue

Na lang nadenken ben ik weer terug bij Samsung, ditmaal de Samsung S10. Het disign van de telefoon is mooi, met name het scherm. De achterkant van de telefoon vind ik iets minder mooi, de glimmemde acherkant maakt de telefoon minder chique, maar dit is goed op te lossen met een hoesje. Overigens vind ik het besturingssysteem een stuk makkelijker dan de vorige versies. Kortom ik ben erg blij met de telefoon en raad de telefoon aan.

Gert81 13-09-2019

Fantastische camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism blue

Onlangs ben ik overgestapt van een iPhone naar een Samsung s10+. Wat een heerlijke ervaring om te merken dat mijn foto's weer superscherp zijn. Daarnaast is de telefoon qua formaat en beeldschermkwaliteit prima om in de trein mijn favoriete Netflix serie te kijken. Dit samen met de snelheid van het opstarten van apps en telefoon verdient deze telefoon een 10+ :-)

Kn33 12-09-2019

Een fantastische telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism blue

Afgelopen week heb ik mijn abonnement verlengd en heb ik de Galaxy S10+ mogen ontvangen. Al vanaf dat ik de s10+ heb uitgepakt ben ik er dol blij mee. Leuke features zoals het ontgrendelen met je vinger print op je scherm, super slow-mo en de bijna onopvallende selfie cameras aan de voorkant. Zeker een aanrader!

Kevin99 12-09-2019

Slank en goed van gewicht

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism blue

Vandaag de S10+ gekocht. Mooi slang en goed van gewicht. En een hele verbetering na 3 jaar een S7. Die overgens nog prima zijn werk doet. Maar de kwaliteit is een wereld van verschil. Helderheid van het scherm. De gebruiksvriendelijkheid is ook een hele verbetering. Ik ben er blij mee

Zwemster Monica 12-09-2019

Goed geluid, snel en mooie vormgeving

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism blue

Hele fijne nieuwe telefoon en alles was snel van mijn oude telefoon overgezet naar mijn 'beauty'. Dezelfde dag samsung galaxy buds gekocht. Dit is een mooie combinatie, goed geluid, De baterijen gaat lang mee. Ik ben helemaal blij met mijn aankopen!

Anoniem 12-09-2019

prachtig product

Ik had al de S8 Plus maar de S10plus is een stuk beter is gewoon top die foto's
die je maakt prachtig landschappen vogels enz

Anoniem 12-09-2019

Gemakkelijke en uitstekende telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism blue

Zelf ben ik al een geruime tijd klant van de Samsung GSM's. Met de S10+ hebben ze me dan toch weer eens overtroffen en verbluft. Snelle telefoon met een uitstekende camera!
Gemakkelijk te bedienen en heel veel opties. Kortom een geweldige GSM!

RS_AV1 11-09-2019

Fantastisch toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism blue

De samsung Galaxy s10+ is een geweldig toestel de camera's werken allemaal perfect hij is perfecte grote en super scherp. Het dolby atmos geluid van het toestel is ook super mooi.verder is de nieuwe powershare functie topp.echt je geld waard!

Herbie000 11-09-2019

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism blue

Ik heb me foon nu 2 dagen en ben helemaal verliefd de batterij gaat lekker lang mee hij is lekker snel met spelletjes en alles laad lekker snel

Marcel en Brenda 11-09-2019

Galaxy S10+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism blue

Toestel 10-09 aangeschaft , mooi toestel ,ligt goed in de hand, reageert snel, super kwaliteit foto's. vingerdruk scanner werkt super ook met bescherm folie op het toestel.
conclusie super apparaat!!!

13ycnan 10-09-2019

ligt lekker in de hand

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism blue

Ik heb hem nu een week en ik zou geen andere meer wensen. hij voldoet helemaal aan mijn
hoge verwachtingen. heel blij mee.

JRDY_ 10-09-2019

Echt een fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism blue

Ik ben echt voor het design van deze telefoon echt gevallen. Functies zijn top en uitgebreid. Ook vind ik het fijn dat ik 3 camera's kan gebruiken voor de beste shot.
Intensief gamen, video's- en foto's bewerken doe ik elke week en vooral heel snel met deze telefoon

Erg tevreden.
Ik ben al jaren fan van de Galaxy S reeks, ik heb mijn vriendenkring er inmiddels ook al ervan overtuigt.

Enige wat ik wel mis is de LED notificatie. Een oplossing was misschien rond de frontcamera geweest. Hier zijn wel apps voor maar die werken niet goed.

Miron 10-09-2019

Helemaal Top

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism blue

Wat een mooi apparaat. Prachtige camera zowel voor als achterkant. Ongeloofelijk snel en vloeiend in gebruik. Daarnaast heb ik nog nooit zolang met een volle accu gedaan, zelfs na het langerdurig kijken van films en dergelijke!

Chrissie 09-09-2019

Ligt lekker in de hand

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism blue

Ik Vind het leuk om te zien dat samsung zich zo ontwikkeld. Als ik de s10+ vergelijk met bijvoorbeeld de voorgaande s modellen dan ben ik zeer tevreden.

Anoniem 09-09-2019

Nooit eerder zo tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism blue

Ik kocht mijn Galaxy S10+ dit weekend en ik kon er niet meer van afblijven. Razendsnel en zeer eenvoudig de gegevens van mijn oude telefoon overgezet en toen kon ik van start.
Het beeldscherm is prachtig, de foto's lijken door een dure professionele camera gemaakt, het toestel is razendsnel. Ik ben zeer tevreden, nog nooit had ik zo'n complete telefoon. gewoon super!