Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Opslag
512 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 151 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white op Kieskeurig.be.

8,9

Frank Verschuur 19-03-2019

Veel nieuwe snufjes en een te gekke camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Voor hetgeen ik er mee moet doen is tie te gek. Hij is lichter en de foto's zijn scherper dan ode foto's zijn scherper en beter. Dankzij deze s10 ben ik van mening dat ik nooit meer een ander wil

Pluspunten

• Camera
  • Gewicht

Jeffrey 17-03-2019

Strak design, Premium bouw kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik heb dit product gekozen omdat ik toe was aan een nieuwe/grotere telefoon. Ik heb vele Samsung telefoons in mijn bezit gehad, maar dit is toch wel echt de beste tot nu toe. De in-screen fingerprint scanner is verbazingwekkend snel, ik heb dezelfde duim een aantal keer erin ge-mapped. Zodat hij mijn vinger sneller zou herkennen.

De Galaxy S10+ is dan ook zeker een aanrader.

Pluspunten

• Groot scherm
  • In-screen fingerprint scanner
  • Meerdere camera's
  • Stevige bouwkwaliteit

Minpunten

• Bixby
  • Veel pre-installed apps

Rene 15-03-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik ben helen maal tevreden met de s10+ mooi groot scherm en super helder scherm en nog steeds vind ik samsung de beste mobiel die der is
Kwa menu ook makkelijk en alles goed te vinden

Pluspunten

• Mooi
  • Groot scherm
  • Makkelijk menu
  • Licht goed in de hand

Minpunten

• Zit wel een prijskaartje aan

Mason 21-09-2020

lang tegebruiken mooie camera en lekker groot

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

goeie telefoon lekker handig niet te groot of te klein gaat lang mee met batterij en goeie mooie camera

Jan73 20-09-2020

Erg blij met mijn S10+!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Ik gebruik al jaren telefoons van Samsung. Mijn huidige is de galaxy S10+. Geweldige telefoon! Zeer scherp en goed verlicht scherm, licht van gewicht en prachtig om te zien. Alles gaat snel. Goed geluid, stereo uit de speakers.
Ik ben zeer tevreden!

Anoniem 20-09-2020

Super mooi!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Ik vond het een hele fijne telefoon, mooi snel, mooi beeld en een super camera, het enige puntje waar ik mee zit zijn de cameras aan de voorkant, maar dat is een tijdelijk probleem sinds sommige fabrikanten al prototypes hebben van camera's in het scherm, net zoals de vingerafdruk scanner en licht sensoren al in het scherm zitten verwerkt

Ilse1598 19-09-2020

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Mooie foto's. Snel apparaat. Ik beveel hem zeker aan aan iedereen. Ik ben super gelukkig met mijn telefoon. Aan deze telefoon zijn van mijn doen geen minpunten, alleen maar plus punten

Evac 18-09-2020

Geweldige medewerkers van klantenservice

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Ik ben niet zo'n held op een nieuwe gsm. Dus na installeren kreeg ik diverse problemen. Afspraak gemaakt met servicecentrum en het werkte. Maar dan ga ik weer iets uitproberen en dan loop ik vast. Via mijn PC contact gezocht met servicecentrum, moest wachten omdat het erg druk was. Maar mijn G10+ deed het weer. Later heb ik nog een paar keer hulp gevraagd en de medewerk(st)ers waren super. En dat vind ik heel veel waard.

cp barbe 18-09-2020

opnieuw een uitstekende telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

de galaxy s10 plus heeft mijn verwachtingen overtroffen.
niet alleen kwa beeld en geluid maar ook de snelheid van dit toestel is echt fantastisch.
kortom een geweldig toestel.

Anoniem 18-09-2020

mooi toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Het mooie design en de snelheid en helderheid van het toestel zijn een genot om mee te werken. Door het kiezen van de plus uitvoering is het als 70 + nog beter kijken op het iets grotere scherm . Alle functies zijn ook door een ouder iemand perfect in te stellen .
ik kom kom van een Galaxy s7 en dit is heerlijk om mee te werken

Anoniem 16-09-2020

512 gb opslag!! Geweldig!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Een prachtig vormgegeven toestel met een perfecte weergave op een groot duidelijk display.
Toch past deze S10+ gewoon in m'n broekzak of op mijn telefoonhouder op het fietsstuur.
Foto's zijn werkelijk schitterend.
Maar bovenal de comfortabele opslagruimte en werkgeheugen. Ik hoef voorlopig niet te bezuinigen op de data. Super!

Jerry0909 16-09-2020

Snel, goeie voor en achterzijde camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Ben er heel blij mee! Super Camera voor en achter!
Ook is de Batterij super goed. Ik heb de s10+ en ik kom met 4100 mah de dag goed door !

Anoniem 16-09-2020

Super blij met deze telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Ik ben zeer tevreden over mijn Samsung Galaxy S10Plus. Tot op heden nog geen mankementen gehad met dit toestel welke ik nu ruim een jaar heb en als werkt nkg nasr behoren. Wel een keer contact gehad met de servicedesk ivm niet conecten smartwatch en ook daar een snelle service.

WendyNooij 16-09-2020

Top toestel. Beste Samsung tot nu toe.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

na de S7 en S9 werd het tijd voor de S10+. Even afwachten of ik aan de grootte kon wennen, maar ik vind t heerlijk. Accu gaat lang mee, mooie foto's met eenvoudige hulp om de beste foto te schieten, goed geluid en snel internet. Er zitten nog veel functies op die ik nog moet ontdekken! Na jarenlang Iphone te hebben gehad, ben ik 5 jaar geleden overgestapt op Samsung. Tot op de dag van vandaag geen seconde spijt van gehad.

KiwiAlice 16-09-2020

Super blij mee

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Nadat mijn s9+ stuk ging, heb ik de s10+ aangeschaft. En gezien ik heel tevreden was met mijn s9+ ben ik heel blij dat deze er erg op lijkt.

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Na mijn vorige telefoon een samsung S8+ was ik toe aan een nieuwe telefoon en dat moest natuurlijk weer een plus zijn, dan maar de S10+☺....Zo blij met de keus die ik gemaakt heb, het is zo meer dan een telefoon!!

Beeldscherm slecht

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Het beeldscherm is al beschadigd door de bankpas en het rijbewijs in het mapje.
Bij de S8 had ik ook geen extra bescherming op het beeldscherm en ook geen krassen.
Nu op deze wel..!!!?
Erg vreemd , er zit nog garantie op.
Zouden jullie mij daar bij kunnen helpen..!!?

samsung galaxy s10 plus perfecte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

mijn samsung is een perfecte telefoon voor waar ik hem gebruik hij werkt echt goed gaat lekker lang mee en heeft een mooi beeld scherm ben zeer tevreden over het geluid en de duidelijke fotos

Rdoran 16-09-2020

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

ik ben tevreden over deze telefoon de batterij doet lang mee scherm gaat niet zomaar kapot en werkt lekker snel maar soms heeft de telefoon afentoe zijn momentjes dat die vastloopt

Wendywik 10-09-2020

Ik vind hem te groot

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Ik heb spijt dat ik de + heb genomen had eigenlijk de gewone s10 moeten nemen. Je kan m niet makkelijk opbergen pas niet in Je broek zak of jas en ligt niet lekker in de hand