Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 152 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Ben7 13-07-2022

Wat ik vind van de galaxy s10+

Ik vind de telefoon best fijn gebruik het all lang het is best sterk om ik het vaak laten vallen en geen barst op het scherm maar het glitch soms Dan word mijn sche zwart en Dan moet ik het uit doen of met bellem kan ik even iemand niet horen

DirkJanW 06-07-2022

Snel en eenvoudig in gebruik

Het overzetten van mijn oude Samsung A5 naar mijn nieuwe S10 plus verliep erg soepel. Mijn S10 plus is bovendien snel, heeft een grote opslagcapaciteit zodat ik eindelijk weer nieuwe apps kan toevoegen.

Tenslotte viel het mij op dat het stereo geluid veel beter was.

Remon k 01-07-2022

Waarom nieuw als het oud kan

Het is niet een nieuwste telefoon. Maar de snelheid en het gemak is gewoon vergelijkbaar met de nieuwe modellen.
Een top mobieltje voor een prima prijs

Frans1 27-06-2022

Samsung S10 plus

Gewoon een waanzinnig goede telefoon. Ik had hiervoor ook een Samsung ,dit was de S7.
Maar de Samsung S10 plus is zo veel beter, terwijl ik al dik tevreden was met de Samsung S7.

Anoniem 20-06-2022

Mooi en makkelijk bedienbaar toestel!

Deze smartphone is gemakkelijk in gebruik. Heeft een mooie uitstraling en is ook nog eens supersnel. Maakt mooie foto's en voor de niet ervaren fotograaf heeft het veel hulpmiddelen om nog mooiere foto's te kunnen schieten.
Het geluid is ook erg prettig, doordat het zowel uit de boven als onderkant komt heb je een mooi en duidelijk surround geluid.
Minpunten voor mij zijn persoonlijk; de bixby knop + routines. Iets wat ik niet gebruik en me vooral in de weg zit.

Anoniem 16-06-2022

Maxi pleasant

Best telefoon dat ik ooit gehad, mooi in het hand.makelijk te lezen,heel goed camera.Ik zal heel lang van deze telefoon genieten

MDgazan 13-06-2022

Goede mobiel, alleen een onnodige kno

De S10+ heeft een prettig formaat en het scherm gaat over het gehele toestel wat netjes oogt. Het enige aanmerkingspunt is de bixby knop. Wanneer ik horizontaal mijn mobiel vast hou druk ik per ongeluk op de knop die zeer gevoelig reageert dus het gebeurt snel. De knop is een overbodige toevoeging die eerder in de weg zit. Verder een geweldige telefoon.

Anoniem 11-06-2022

Schermkwaliteit, accuduur,processorsnelheid

Conclusie: mooi formaat smartphone met een hele goede schermkwaliteit,gebruiksvriendelijk,goede camera,processorsnelheid,accuduur

Capt Manus 09-06-2022

Super geweldig telefoon

S10 plus is van alle gemakken voorzien en of je hem gebruik voor werk of als huis musje of echte gamer ben net als ik dat kan Gemakkelijk aan met nieuwste versie Android 12 ik heb de versie met wel 128gb interne opslag en dat kan nog uitgebreid worden met sd kaartje en ik heb dan de versie van 8gb werkgeheugen je kan hele mooie foto,'s of films maken ik zeg topper van Android telefoon zeker aanrader ook omdat de S10 + 2 camera's voor heeft wat de kleine zusje s10 niet heeft en de S10+ heeft ook groter scherm

Anoniem 02-06-2022

Geweldige telefoon! Super camera en razendsnel

Ik heb deze telefoon sinds een week.
Hiervoor verschillende Samgsung telefoons gehad.
Over alle zeer tevreden. Na een uitstapje naar een iphone 11, na 4 weken heb ik deze ingeruild voor de samsung s10 plus. Ik neem nooit meer een ander merk!
Top design
Top prestaties
Top systeem
Aanrader dus!!

Boas 01-06-2022

Mooie foto's en filmpjes ook zeer goed beeld

Ik ben heel blij met de galaxy s10+ ik heb hem nu een paar weken en hij belvalt me zeer! Zeker een aanrader!!!

Wauskadet 31-05-2022

Geweldig toestel zelfs na paar jaar

Na een paar jaar dit toestel te gebruiken vind ik het nog steeds een super telefoon waar ik alles mee kan doen wat tegenwoordig nodig is

Anoniem 29-05-2022

Top Apparaat

Samsung Galaxy modellen stellen nooit teleur.

De S10+ zit lekker in de hand ondanks een groot scherm te hebben.

Verder is de batterij duur ook goed hoef zelden op te laden. Additionele functies zoals fingerscan zijn goed geïmplementeerd.

Tot slot een aanrader.

Anoniem 24-05-2022

Fijne en makkelijke gsm in het gebruik

Het was heel makkelijk om mijn gegevens over te zetten en de andere mogelijkheden te ondervinden dan mijn andere gsm

BaasOnur1905 22-05-2022

Geweldige telefoon doet goed zijn werk

Goede kwaliteit camera en is snel telefoon die zijn werk goed doet. Batterij gaat lang mee en is goed waterbestendig

Sofiana 22-05-2022

Super telefoon

Ik heb deze telefoon al een aantal jaar, telefoon werkt heel goed. Ben er heel blij mee. Batterij gaat best lang mee, ligt er natuurlijk aan wat je doet.. maar heel tevreden met deze telefoon!

Anoniem 19-05-2022

Mooi toestel voor een leuke prijs. Ik ben er heel blij mee. Mooie foto's en gemakkelijk in gebruik. Ik raad hem echt aan.o

J wouters 12-05-2022

Prima toestel

Prima betrouwbaar toestel. Voor mijn past het bij mijn gebruik. Niet te moelijk en de batterij is prima

Anoniem 09-05-2022

Beste telefoon ooit!

Deze telefoon werkt heel erg fijn en de batterij gaat lekker lang mee.
Ook is het een mooi formaat en goed beeld en geluid kopen dus!

Anoniem 28-04-2022

Uitstekende kwaliteit toestel!

Ik heb ongeveer 2 jaar geleden een Samsung Galaxy S10 Plus gekocht en ik ben blij dat ik des tijds de keuze heb gemaakt. Laten we beginnen bij de bouw kwaliteit, fantastisch! Het toestel voelt premium aan en is de perfecte grootte voor dagelijks gebruik. Ik ben best onhandig en de telefoon heeft wel eens een valpartij gehad en nooit kreeg ik er basten in tot dat het toestel tegen een punt van een stoel viel. Het scherm is nu gebarsten maar als nog loop ik er al maanden mee door weer en wind en dit toestel hoor je niet klagen. De camera kwaliteit is fantastisch, dit toestel maakt zeer scherpe fotos met vele functies. Verder is de accuduur nog goed, na 2 jaar begint de batterij minder lang mee te gaan maar dat zal elk toestel hebben. Ik ben zeer tevreden over dit toestel en dit toestel hoeft bij mij de deur nog niet uit!