Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Opslag
512 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 150 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white op Kieskeurig.be.

8,9

Frank Verschuur 19-03-2019

Veel nieuwe snufjes en een te gekke camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Voor hetgeen ik er mee moet doen is tie te gek. Hij is lichter en de foto's zijn scherper dan ode foto's zijn scherper en beter. Dankzij deze s10 ben ik van mening dat ik nooit meer een ander wil

Pluspunten

• Camera
  • Gewicht

Jeffrey 17-03-2019

Strak design, Premium bouw kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik heb dit product gekozen omdat ik toe was aan een nieuwe/grotere telefoon. Ik heb vele Samsung telefoons in mijn bezit gehad, maar dit is toch wel echt de beste tot nu toe. De in-screen fingerprint scanner is verbazingwekkend snel, ik heb dezelfde duim een aantal keer erin ge-mapped. Zodat hij mijn vinger sneller zou herkennen.

De Galaxy S10+ is dan ook zeker een aanrader.

Pluspunten

• Groot scherm
  • In-screen fingerprint scanner
  • Meerdere camera's
  • Stevige bouwkwaliteit

Minpunten

• Bixby
  • Veel pre-installed apps

Rene 15-03-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik ben helen maal tevreden met de s10+ mooi groot scherm en super helder scherm en nog steeds vind ik samsung de beste mobiel die der is
Kwa menu ook makkelijk en alles goed te vinden

Pluspunten

• Mooi
  • Groot scherm
  • Makkelijk menu
  • Licht goed in de hand

Minpunten

• Zit wel een prijskaartje aan

Mdgilbers 05-11-2019

Gebruiksvriendelijke toptelefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Het overschakelen van alle informatie van mijn oude Galaxy S8 gaat bijzonder vlot en gemakkelijk. Het valt me nu al op dat gezichtsherkenning en vingerafdruk beter en sneller werken! Mooi design!

Burak66 05-11-2019

Super telefoon, Camera kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Ik heb een samsung galaxy s10 2 maanden geleden gekocht. Ik ben er zeer tevreden mee en heb daarna gelijk een hoger model voor mijn moeder gekocht. Ik heb namelijk voor mijn moeder Samsung s10+ gekocht. Ik vind vooral de camera, batterij en de functies super goed. Als laatst ben ik heel blij met de powershare. mijn cijfer is 9.5

Mari_girl 05-11-2019

stoer

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

vandaag galaxy s10 plus binnen gekomen. uiterlijk is erg mooi. beeld is prachtig. reageert super snel. Mijn zusje is nu al jaloers. I love it!!

Anoniem 05-11-2019

Prijs-kwaliteit verhouding Samsung Gallaxy S10+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Heb in september 2019 via Bright een promo van de Note 10 mogen bijwonen en was uiterst tevreden over de mogelijkheden van de Note 10.
Gezien prijs kwaliteit verhouding heb ik toch gekozen voor de Galaxy S10+ en niet voor de Note 10. Dit omdat beide toestellen dezelfde specificaties en hetzelfde formaat hebben, qua prijs is de Galaxy S10+ veel voordeliger ten opzicht van de Note 10.
Ook heeft de Note 10 voor mij geen extra toevoegingen die ik op de Galaxy S10+ zou kunnen missen of gebruik van zou willen maken.
Prijs, kwaliteit en mogelijkheden waren voor mij doorslaggevend.
Het allerbelangrijkste voor mij was alleen dat het een Samsung toestel moest zijn.

Esther64 05-11-2019

Fantastisch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Ik heb de Samsung Galaxy S10+ nu 10 dagen en ben er heel blij mee. Heerlijk groot scherm, veel opslag geheugen. Makkelijk om mee om te gaan ook voor iemand van de wat oudere generatie.

Eddysan 05-11-2019

Samsung forever

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Mijn nieuwe samsung S10+ is binnen alweer een mooi product parlamour wit, inmiddels in bezit van samsung curve TV, smartwatch S3 frontier, soundbar, bubble wasautomaat, S9+,wil nooit meer een ander merk dan samsung, wij zijn zeer tevreden over dit merk

Boudewijn 70 05-11-2019

Wat een topper is deze telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Vorige week de grote overstap gemaakt van mijn Note 3 naar de Galaxy S10 Plus - it's a small step for mankind but a giant leap for me :-)
maar mensen... wat een ge-wel-dig mooie telefoon is dit !!
Maakt echt super mooie foto's en video's en de snelheid waarmee alles werkt...
In één woord GEWELDIG. Ontwikkelaars en makers van Samsung: Keep up the good work!

Anoniem 04-11-2019

Zeer geschikt voor privé en zakelijk gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Ik heb deze telefoon genomen om privé en zakelijk telefoon gebruik te combineren.
En ook omdat ik veel gebruik maak van email en foto's is dit de beste aankoop ooit

Bettina 04-11-2019

Samsung Galaxy S10+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Ik heb alle modellen van Samsung Galaxy gehad en ben wederom bijzonder tevreden, Samsung krijgt het elke keer weer voor elkaar mensen perplex te doen staan van de nieuwe functies op de telefoon. De camera maakt superfoto's en het scherm is super om naar te kijken.

Han H 04-11-2019

Snel toestel en werkt erg fijn

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Toestel is erg snel, fijn en helder scherm en een zeer goede camera. De vingerscanner is echter wel een punt van aandacht aangezien je vaak hard moet drukken en de vinger niet altijd herkend wordt.

LelyTekkel 04-11-2019

Super administratieve hulp

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Met de vooruitgang op gebied van digitalisering en het steeds meer toenemend gebruik van apps, gebruik ik de Samsung met veel plezier in mijn werk voor o.a. ritregistratie.

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Toestel heeft een heel mooi scherm en maakt mooie foto's. Qua snelheid is het toestel ook top. apps starten snel op en kan makkelijk geschakeld worden tussen de apps.

Super!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Ik ben een echte Samsung fan, en dus heb ik na een meerdere telefoons in het verleden nu de S10. Tot nu toe bevalt ie prima. Ook de kleur is geweldig!

Leon990 04-11-2019

Prachtige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Een prachtige telefoon, mooi design en super strak.
De kwaliteit van de camera's is fenomenaal, de foto's zijn geweldig scherp.
Filmpjes kijken is een genot met het grote display en het glasheldere geluid.
Om het kort samen te vatten een prachtig toestel met alles er op en eraan.

K Munsterman 04-11-2019

Topkeuze

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Mijn keuze ging oorspronkelijk uit naar de Galaxy Note10+ maar heb toch gekozen voor de S10+. Ik heb beide telefoons getest maar ik ben verbaasd over de prestaties van de S10+. Echt een topkeuze, met name het design en de screen-to-body ratio. De telefoon voldoet aan alle eisen op het gebied van fotografie, gaming en social. Wat echt een verbetering is ten opzichte van mijn vorige telefoon (note 3) is dat je de instellingen kunt inplannen op tijdstip zoals blauw licht filter, nachtmodus en niet storen. Ook het overzetten van mijn oude gegevens ging razendsnel. Ik raad deze telefoon aan iedereen aan.

Brandon010 04-11-2019

Top telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

De telefoon is verreweg de beste keuze van deze tijd!
Veel beter dan concurrerende merken en toestellen.

Rabje70 03-11-2019

Uitstekende toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic white

Als samsung liedhebber kan ik zeggen dat ook de samsung S10+ voldoet aan alle kenmerken die je in een gsm zoekt. Zeer tevreden!