Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green - Reviews

Opslag
512 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green op Kieskeurig.be.

8,9

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Milyn 07-09-2019

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Super fijne telefoon,makkelijk in gebruik.
Mooie duidelijke foto's! Kortom weer super blij met mijn Samsung telefoon.

An62nie 07-09-2019

mooi toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Gisteren de S 10 aangeschaft , met de Smart Switch app was alles snel overgezet van mijn oude toestel naar de nieuwe S10 . het is een fijn model met heldere kleuren Verder is hij zeer snel en er zit een goed geluid in. Kan niet wachten om er foto's mee te gaan maken ,ben benieuwd !

Mélánie78 07-09-2019

Top camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Na de s4, s6, s7 edge en s9 mocht ik overstappen op de s10. Het belangrijkste voor mij is de camera! Ik fotografeer veel en graag en dit jaar zonder spiegelreflex op vakantie geweest. De camera is veelzijdig. Van closup tot groothoek. De kwaliteit is super. Ook de pro-stand werkt erg fijn en direct in RAW. Het enige nadeel was dat ik telefoon regelmatig op moest laden. Qua software vind ik deze wat sneller werken dan de S9.

Anoniem 07-09-2019

Wederom een geweldig toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Voor de 3e keer een Samsung toestel gekocht. Na de Galaxy S6 kwam de S8 voor heel het gezin en nu over naar de S10. Wat een mooi en geweldig toestel! En ook nog eens een mooie promotie via KPN.com waardoor een JBL speaker cadeau wordt gedaan. Sinds de Galaxy S6 hebben we onze wasmachine en diepvries combinatie ook van Samsung genomen, alles gewoon van top kwaliteit! Bedankt Samsung!

Perfekte smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Ik heb de Samsung Galaxy S10 nu 4 dagen hij is comfortabel in gebruik past goed in je handen door de slanke vorm. Sterke geluid vooral als je muziek luistert op je music player. Scherpe beeld kortom ik vind het een perfekte smartphone.

Super phone en actie

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Fantastische telefoon! Alles erop en eraan en de adrie dat ik de jbl headphones er bij kreeg was een leuke extra.

Janneke1990 07-09-2019

Super fijne s10

Supper helder geluid
mooi helder beeld
Mooi groot scherm
De 3 camera's zijn ook supper goed

Kortom een heele fijne telefoon !

Bartsp 07-09-2019

Weer een verbeterde versie

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Gebruik de S10 nu ruim een maand en bevalt zeer goed. Hiervoor de s8 gehad maar dit is echt weer een stap vooruit

Beerrejunior 07-09-2019

Top toestel van Samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

S10 in ontvangst mogen nemen en wat een top toestel weer. Vanaf de S2 tot de S10 ieder toestel gehad en ze worden steeds beter. Toch iedere keer weer gekozen voor Samsung, omdat deze kwalitatief gewoon goed zijn en niet gauw iets mee is.

Goede smartfone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

De s10 is de meest moderde telefoon die er op dit moment te verkrijgen is. De s10 ziet er mooi uit en is met een simpel bumertje erg stevig (hoesje waarbij het mooie design niet verloren gaat).
Verder heb ik wel het idee dat de vinger scanner bij andere moderne telefoons net iets sneller is echter doet hij het bij de s10 wel altijd, het is niet zo dat hij weigerd. Simpel unlocken met vingerscan altijd mogelijk!

De instellingen zijn gigantisch, je kan erg veel aanpassen aan je persoonlijke voorkeur. Tegek!

Top product!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Hij is snel. Het was makkelijk om alles van mijn oude telefoon overnemen. Hij is licht van gewicht, mooi, dun en niet te groot. En hij heeft een prachtige kleur! Helemaal tevreden!

Celinemom 07-09-2019

Super blij mee

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Na verschillende merken te hebben gehad waaronder Huawei nu weer gekozen voor Samsung s10. Met twee kleine kinderen vond ik het belangrijk om een telefoon te hebben die mooie momenten vast legt en dat doet de Samsung s10, dus ben er super blij mee! Echt een aanrader voor een schappelijke prijs!

Anoniem 06-09-2019

Echt een aanrader!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Dit is een goed toestel voor iedereen! Hij heeft een mooi formaat, kan super veel en heeft een goede camera. Ik gebruik hem vooral om games te spelen en hij speeld alles zonder problemen. Ook de gezichtsherkenning en vingerafdruk werken goed. Ik ben ook blij met de camera, al gebruik ik die niet zo vaak. Ik zou deze telefoon aan iedereen aanbevelen omdat het een geweldige telefoon is voor deze prijs.

Nthl 06-09-2019

Super toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Sinds een maand de s10 in gebruik, wat een heerlijk toestel en wat een mogelijkheden, Ben verliefd op de camera opties!