Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Opslag
512 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green op Kieskeurig.be.

8,9

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

Angelaaaatjuh 13-12-2019

??To infinity and Beyond??

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Ik heb deze Samsung S10 nu een maand, en ik heb zoveel twijfels gehad over welke telefoon het beste bij mij past. En oh wat ben ik in dat deze S10 heb gekozen. Ze is licht ze is dun ze heeft zulk scherp scherm. Ze maakt perfecte foto's en filmpjes. Ze gaat lang mee qua accu! Ze is mn BFF geworden. Kan niet meer zonder haar. Gewoon Superwoman pocketsize!

Netten73 23-09-2020

Heerlijk formaat.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Sinds paar weken in bezit. Super fijn toestel. Heerlijk formaat. Wat superfijn is, is de 1 handbediendings mogelijkheid.

jaliesa 22-09-2020

Waar voor je geld

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Ik ben van de s8 na de s10 gegaan en je merkt erg veel verschil. De telefoon is veel sneller en de camera is veel beter. De foto's zijn scherper en in het donker kan je ook mooie foto's maken. Verder vind ik de prijs goed passen bij het product. Ook vind ik het fijn dat de vingerafdruk niet achter op de telefoon zit maar voor op het scherm wat veel handiger is. Al een paar dagen de telefoon in gebruik en nog geen min punten tegen gekomen

Lutteput 22-09-2020

Supersnel, schitterend scherm.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Dit toestel is echt supersnel, maakt prachtige foto's en heeft een fantastisch scherm, accu capaciteit mag wel iets meer zijn.

Mooie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Het is een hele mooie grote telefoon. Lekker snel en de camera maakt ook mooie foto's. Ben nu altijd goed bereikbaar op zowel mijn werk als prive.

Anoniem 22-09-2020

Samsung daarvoor mag je mij bellen.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

+ = Samsung is confortable, is goed te combineren met andere producten en software. Is een koploper in ontwikkeling en inovatie.
- = Biedt soms teveel wat niet altijd wenselijk is.

Great features

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Elegant design, great futures. I have always had Samsung mobile and every time great
and useful featured are added. Camera is perfect.

Very satisified

Essie_zomer 21-09-2020

Nog mooier dan verwacht!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Vooral de live focus foto's zijn nog mooier dan verwacht. Had veel eerder moeten overstappen, maar ja, beter laat dan nooit.

Merk nu ook al dat de batterij zoveel beter is dan die van m'n oude telefoon.

Lian S 20-09-2020

Duidelijk overzichtelijk scherm.Fijn - Handzaam

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Mijn eerste Mobiele telefoon was een Samsung. Vanaf dat moment was ik er aan verkocht. Wil niets anders meer.

Anoniem 20-09-2020

Super smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

De Samsung S10 is een super smartphone. Mooie display, prima fotofunctie (zulke mooie foto's heb ik nog nooit kunnen maken; scherp met mooie kleuren) en toch nog compact.

Samsungfan2020 19-09-2020

Fantastisch toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Deze telefoon is precies wat je van Samsung verwacht. Alles is van goede kwaliteit en loopt soepel. Gelukkig is nog een koptelefoonaansluiting aanwezig.

JoostH 19-09-2020

Top Telefoon met top specs

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Mijn zoon had mij de s10 aangeraden als vervanging van mijn s7. Ik merkte dat die te sloom begon te worden. Gelijk na installatie, wat overigens erg soepel verliep vanwege smartswitch, merkte ik een groot verschil in snelheid. De camera's zijn ook een duidelijk merkbare upgrade van mijn s7. Het scherm is ook erg mooi helder en groot en goed af te lezen met zon. Het is nog wel even wennen zonder fysieke home knop, maar dat is ook een kwestie van gewenning. Kortom een erg mooi toestel dat erg goed werkt, en ook fijn om te weten dat deze nog 2 jaar aan updates krijgt.

Maart 19-09-2020

Heel erg blij met deze telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Hier voor had ik een S8 waar ik heel erg blij mee was maar door de komst van een kleintje had ik geen geheugen meer (denk aan heel veel foto's)

Sinds ik deze heb kan ik gewoon foto's maken en zelfs een spelletje spelen.

De camera is echt super goed met de fijne functie dat je paar seconden er voor kan zien zo dat je de perfecte foto heb.
Hij is snel en zuinig van 2x per dag laden kan ik er makkelijk een heledag mee doen zonder mij in te houden.

Ik ben heel erg tevreden met mijn aanschaf had dit veel eerder moeten doen.

Riri16 18-09-2020

Goeie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Erg mooie telefoon. Goed beeldscherm met scherpe camera. Licht telefoon en past goed in 1 hand. De vingers ander werkt niet altijd even goed