Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Opslag
512 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green op Kieskeurig.be.

8,9

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

PatrickSmit 12-11-2019

Goed, mooi toestel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Mooi design, veel opties en perfecte levensduur accu. Kan met gemak bij normaal gebruik 2 dagen zonder op te laden.
De kwaliteit van de camera's is in orde, helaas in het donker zijn de foto's niet scherp en zie ik eigenlijk geen verschil met de S8.
Al met al dus een prima toestel, waar ik erg blij mee ben.

Prettyv 12-11-2019

Top telefoon

Vorige maand heb ik mijn nieuwe s10 gekocht
Jarenlang ben ik al bekend met de samsung galaxy serie telefoons en ben uiterst tevreden met het gebruiksgemak ervan. Ook gaan ze erg lang mee (lees jarenlang)
Ik zou geen ander merk telefoon meer willen

Angie666 12-11-2019

Geweldige telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Wat meteen opvalt is de batterij die lang meegaat! Telefoon ligt lekker in de hand en is gebruiksvriendelijk! Gevoeligheid van de touchscreen is erg prettig!

Smolders 11-11-2019

Top toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Ontevreden met andere smartphones en de keuze gemaakt om over te stappen naar Samsung. Samsung Galaxy S10 top toestel die je geheel naar je eigen smaak kan instellen. Mooi design en prijs kwaliteit verhouding zeer goed!

Yasin27 11-11-2019

Telefoon is uitstekend!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Erg fijne telefoon met een mooie design. De snelheid en de leuke functies maken dit een uitstekende telefoon.

Nathaly 11-11-2019

Heerlijke telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Telefoon vorige maand gekocht. Mooie kleur, mooie telefoon, zeer tevreden mee. Maakt prachtige foto's! Kan super veel (maar moet nog een hoop uitzoeken) een aanrader!

Annelieszs 11-11-2019

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Iedere Samsung wordt weer beter. Hij is echt geweldig. Gezichts herkenning werkt super goed. Ook de vingerafdruk scanner in het scherm werkt super. Mooie features die een hedendaagse telefoon mag hebben. Super telefoon.

EsterBon1976 11-11-2019

Snel en goede camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

De telefoon is snel, veel leuke nieuwe snufjes.. batterij gaat ook langer mee en de camera is perfect!

Anoniem 11-11-2019

Handig telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Samsung s10 is een perfect telefoon. Hij heeft heel fijn en groot scherm, mooi design en goede camera

Ainars 11-11-2019

Phone for you!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Very nice model. I made a good decision to get Samsung s10. Lot of cool things for you to enjoy this phone even more. Camera. Bixby etc.
Battery is solid!
I love the design of the phone as well. It's a phone for you!

WesB 11-11-2019

Geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Ik heb m'n S10 nu 2 weken, nog steeds super tevreden! De batterij gaat lang mee, de vingerafdruk werkt altijd en het display is prachtig

Matthijs123 11-11-2019

Geweldige game prestaties

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Ik heb deze telefoon gisteren gekocht en gelijk fortnite geïnstalleerd tot mijn verbazing kan fortnite op epic draaien toen ik dit zag had ik gelijk geen spijt meer

Tha_G 10-11-2019

supergeluid & mooie foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Na lang gewacht te hebben, uiteindelijk de S10 besteld. Wat mij in de korte duur dat ik de telefoon gebruik opvalt:
- mooie kleuren
-supergeluid (muziek/ video's)
-eindelijk kan ik ook mooie foto's maken, de drie camera's zijn echt een verbetering!

Ik had verwacht dat de telefoon te groot zou zijn, maar niets is minder waar.. Hij ligt lekker in de hand en is superfijn te bedienen. De batterij gaat lang mee, ondanks dat ik muziek heb afgespeeld, een spelletje heb gespeeld en nog gesurft heb op het internet.
Meerdere apps tegelijk starten en gebruiken geeft geen problemen, hij werkt vlekkeloos. Tijdens het kantelen ging mijn oude samsung het geluid onderbreken, dat doet deze telefoon niet. Het beeld en geluid kantelen direct. Het is echt een aanrader als je op zoek bent naar een nieuwe telefoon!

JosL 10-11-2019

Mooi toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism green

Ik was erg terughoudend daar het bij mijn voorlaatste toestel ook een Samsung was. De extra, niet te verwijderen apps hebben me toen erg gestoord. Bixby was nu erg schrikken maar gelukkig heb ik deze kunnen vervangen door een Microsoft service. Jammer dat die knop nu geen andere functie kan krijgen zonder dat er ook Bixby functionaliteit naar voren komt.