Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white op Kieskeurig.be.

8,9

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Jordy199 08-09-2019

Heel erg snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Heb sinds vrijdag de S10 in bezit en wat een top toestel. Vorige telefoon was een S8 maar de S10 is zoveel sneller en geavanceerder. Mooi design, scherp beeld, komt goed geluid uit en oogt stevig.

Danny0102 08-09-2019

zeer mooie camera en gewoon snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

vandaag gekocht en zo blij mee. werkt eenvoudig en zeer goede camera en snel. en een mooi design kortom gewoon een dikke 10

Chris190174 08-09-2019

Precies wat je verwacht van een Flagship model!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

De Samsung Galaxy s10 is precies wat je verwacht van een flagship model van een merk als Samsung.

De telefoon kan vrijwel alles aan door z'n snelle processor en uitgebreide RAM. Persoonlijk ben ik ook van van foto's maken, gellukig zit dat met de S10 ook wel pluis. Een boel pracht fotos en videos staan al op m'n gallerij na deze zomer.

Verder ligt het model lekker in de hand, ondanks het harde glas op de display (die overgens prachtig beeld weergeeft) raad ik wel aan om een case te gebruiken (zoals bij elke telefoon wel nodig is). Qua prijs kwalitieit is de s10 ook vele malen beter dan de concurentie. Als je wat minder te besteden heb raad ik de A series van Samsung aan, mijn vriendin heeft daar een model van en die werkt ook prima!

Milyn 07-09-2019

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Super fijne telefoon,makkelijk in gebruik.
Mooie duidelijke foto's! Kortom weer super blij met mijn Samsung telefoon.

An62nie 07-09-2019

mooi toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Gisteren de S 10 aangeschaft , met de Smart Switch app was alles snel overgezet van mijn oude toestel naar de nieuwe S10 . het is een fijn model met heldere kleuren Verder is hij zeer snel en er zit een goed geluid in. Kan niet wachten om er foto's mee te gaan maken ,ben benieuwd !

Mélánie78 07-09-2019

Top camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Na de s4, s6, s7 edge en s9 mocht ik overstappen op de s10. Het belangrijkste voor mij is de camera! Ik fotografeer veel en graag en dit jaar zonder spiegelreflex op vakantie geweest. De camera is veelzijdig. Van closup tot groothoek. De kwaliteit is super. Ook de pro-stand werkt erg fijn en direct in RAW. Het enige nadeel was dat ik telefoon regelmatig op moest laden. Qua software vind ik deze wat sneller werken dan de S9.

Anoniem 07-09-2019

Wederom een geweldig toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Voor de 3e keer een Samsung toestel gekocht. Na de Galaxy S6 kwam de S8 voor heel het gezin en nu over naar de S10. Wat een mooi en geweldig toestel! En ook nog eens een mooie promotie via KPN.com waardoor een JBL speaker cadeau wordt gedaan. Sinds de Galaxy S6 hebben we onze wasmachine en diepvries combinatie ook van Samsung genomen, alles gewoon van top kwaliteit! Bedankt Samsung!

Perfekte smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Ik heb de Samsung Galaxy S10 nu 4 dagen hij is comfortabel in gebruik past goed in je handen door de slanke vorm. Sterke geluid vooral als je muziek luistert op je music player. Scherpe beeld kortom ik vind het een perfekte smartphone.

Super phone en actie

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Fantastische telefoon! Alles erop en eraan en de adrie dat ik de jbl headphones er bij kreeg was een leuke extra.

Janneke1990 07-09-2019

Super fijne s10

Supper helder geluid
mooi helder beeld
Mooi groot scherm
De 3 camera's zijn ook supper goed

Kortom een heele fijne telefoon !

Bartsp 07-09-2019

Weer een verbeterde versie

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Gebruik de S10 nu ruim een maand en bevalt zeer goed. Hiervoor de s8 gehad maar dit is echt weer een stap vooruit

Beerrejunior 07-09-2019

Top toestel van Samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

S10 in ontvangst mogen nemen en wat een top toestel weer. Vanaf de S2 tot de S10 ieder toestel gehad en ze worden steeds beter. Toch iedere keer weer gekozen voor Samsung, omdat deze kwalitatief gewoon goed zijn en niet gauw iets mee is.

Goede smartfone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

De s10 is de meest moderde telefoon die er op dit moment te verkrijgen is. De s10 ziet er mooi uit en is met een simpel bumertje erg stevig (hoesje waarbij het mooie design niet verloren gaat).
Verder heb ik wel het idee dat de vinger scanner bij andere moderne telefoons net iets sneller is echter doet hij het bij de s10 wel altijd, het is niet zo dat hij weigerd. Simpel unlocken met vingerscan altijd mogelijk!

De instellingen zijn gigantisch, je kan erg veel aanpassen aan je persoonlijke voorkeur. Tegek!

Top product!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Hij is snel. Het was makkelijk om alles van mijn oude telefoon overnemen. Hij is licht van gewicht, mooi, dun en niet te groot. En hij heeft een prachtige kleur! Helemaal tevreden!