Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white op Kieskeurig.be.

8,9

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

KloJo 12-12-2019

Top gsm voor een top bedrag.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Heb de S10 nu ong een maand in gebruik. In t begin ff wennen aan t afgeronde scherm omdat ie soms reageert omdat je met vasthouden t scherm onbewust aanraakt.

Gsm is super snel en de camera's top. Al zo vaakde groothoeklens gebruikt. Verder werkt de vingerscanner naar behoren ondanks de schermprotectie en gaat de accu lang genoeg mee.

Voor mij als "normale" gebruiker is de S10 echt een top gsm.

Miss tips voor samsung om mee te nemen i een update:
- zijknoppen zelf instellen waar ze voor dienen.
- spotify liedjes in wekker integreren.
- Landcodes van nrs kunnen blokkeren. Bijv +27 of +26 kunnen invoeren als blokkeren. Dus alle nr's uit die landen blokkeren. Zeker gezien de spam uit die landen.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

Angelaaaatjuh 13-12-2019

??To infinity and Beyond??

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Ik heb deze Samsung S10 nu een maand, en ik heb zoveel twijfels gehad over welke telefoon het beste bij mij past. En oh wat ben ik in dat deze S10 heb gekozen. Ze is licht ze is dun ze heeft zulk scherp scherm. Ze maakt perfecte foto's en filmpjes. Ze gaat lang mee qua accu! Ze is mn BFF geworden. Kan niet meer zonder haar. Gewoon Superwoman pocketsize!

Bert1234 13-12-2019

Grote verbetering

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Ik ben onlangs overgestapt van een S8 naar een S10. Een hele grote verbetering! De vingerscanner zit nu op de juiste plek en het interne geheugen is veel groter. Ook de batterij-capaciteit is voldoende groot. Het toestel verwerkt alle dat ook sneller. Geen stokkend beeld en scrollen gaat zonder hapering. Het overzetten van alle data is een fluitje van een cent.Ik kan dit product aan eenieder aanraden.

Rolstoel57 13-01-2020

SUPER GEWELDIGE SAMSUNG GALAXY S10

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Een geweldige telefoon, met super opties.
Nog nooit zo'n geweldig apparaat gezien en gehad. PERFECT. Ga zeker zo door SAMSUNG. Ik had van een SAMSUNG S10 nooit durven dromen.

Vincent1977 12-01-2020

Helemaal top

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Heb eerst de s 4 enzovoorts gehad tot de 10 maar deze is echt helemaal top de s8 was al heel goed maar dit toestel is echt super goed

pjb1950 12-01-2020

fantastisch

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Eigenlijk kan ik de beoordeling in één woord samenvatten: 'fantastisch'!
Het toestel heeft een haarscherp scherm, prachtige kleuren, is makkelijk te bedienen en maakt geweldige foto's!

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Heb de S10 nu een maand en heb er al veel dingen mee gedaan, hij maakt geweldige foto's en filmpjes. Ik ben nog aan het ontdekken wat ik er nog meer uit kan halen dan dat ik nu doe

Anoniem 11-01-2020

Fijne snelle en complete telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Sinds december in gebruik, had hiervoor een S8, maar de S10 is echt een upgrade! Fijne snelle en complete telefoon!

Muna17 11-01-2020

Beste telefoon ooit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Ik heb deze telefoon sinds een maandje en het blijft me maar verrassen! Zoveel nuttuge functies, de batterij laad snel op en het gaat traag leeg! Ik ben sowieso altijd een samsungfan geweest, maar na de s10 ben ik nog groter fan van het merk samsung geworden!!! Ik zou het iedereen aanraden, de opslag ruimte is ook enorm! Ik zou niet weten waarom iemand deze telefoon niet zou willen kopen. Het ziet er ook nog eens super mooi uit en het is ontzettenf licht. Zeker aanrader!

Anoniem 11-01-2020

Is een geweldige telefoon zou het iedereen aanrade

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Is echt een geweldige telefoon zou het iedereen aanraden om te nemen je kan er echt van alles mee doen

Fijne, mooie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Fijne, goede en vooral mooie telefoon. Meer dan genoeg ruimte, snelle functies, fantastisch design en veel handige hulpmiddelen.

Roy010 11-01-2020

Fantastisch beeldscherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Ik heb de s10 nu 2 maanden in bezit en ik ben er zeer tevreden mee, het beste beeldscherm op de markt in combinatie met de uitstekende camera zorgen voor een nieuwe beleving. Zelfs oudere foto's en filmpjes zien er nu beter uit!

Anoniem 10-01-2020

Super fijne telefoon, heerlijk snel, mooi beeld.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Ik heb het toestel nu een aantal weken in gebruik en ben er echt super bij mee. Mooi beeld, snelle reactie. Werkt heerlijk vlot. Mooi design. Echt een aanrader. Ben ook heel blij met de dual sim mogelijkheid. Heerlijk 1 toestel voor werk en privé.

Anoniem 10-01-2020

Deze telefoon biedt alles!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Ik ben inmiddels 2 maanden trotse gebruiker van de S10. En wat fijn dat de batterij zo lang meegaat! Echt een verschil! Als hobbyfotograaf ben ik ook zéér tevreden met de camera-opties. Sterker nog; mijn dure camera gebruik ik bijna niet meer. De S10 maakt nl. prachtige en scherpe foto's. Ook het geheugen is uitstekend. Je kunt genoeg apps downloaden. Daarnaast is de vormgeving van het toestel een lust voor het oog. Kortom; wat mij betreft de perfecte telefoon!