Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white op Kieskeurig.be.

8,9

KloJo 12-12-2019

Top gsm voor een top bedrag.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Heb de S10 nu ong een maand in gebruik. In t begin ff wennen aan t afgeronde scherm omdat ie soms reageert omdat je met vasthouden t scherm onbewust aanraakt.

Gsm is super snel en de camera's top. Al zo vaakde groothoeklens gebruikt. Verder werkt de vingerscanner naar behoren ondanks de schermprotectie en gaat de accu lang genoeg mee.

Voor mij als "normale" gebruiker is de S10 echt een top gsm.

Miss tips voor samsung om mee te nemen i een update:
- zijknoppen zelf instellen waar ze voor dienen.
- spotify liedjes in wekker integreren.
- Landcodes van nrs kunnen blokkeren. Bijv +27 of +26 kunnen invoeren als blokkeren. Dus alle nr's uit die landen blokkeren. Zeker gezien de spam uit die landen.

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

Angelaaaatjuh 13-12-2019

??To infinity and Beyond??

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Ik heb deze Samsung S10 nu een maand, en ik heb zoveel twijfels gehad over welke telefoon het beste bij mij past. En oh wat ben ik in dat deze S10 heb gekozen. Ze is licht ze is dun ze heeft zulk scherp scherm. Ze maakt perfecte foto's en filmpjes. Ze gaat lang mee qua accu! Ze is mn BFF geworden. Kan niet meer zonder haar. Gewoon Superwoman pocketsize!

Bert1234 13-12-2019

Grote verbetering

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Ik ben onlangs overgestapt van een S8 naar een S10. Een hele grote verbetering! De vingerscanner zit nu op de juiste plek en het interne geheugen is veel groter. Ook de batterij-capaciteit is voldoende groot. Het toestel verwerkt alle dat ook sneller. Geen stokkend beeld en scrollen gaat zonder hapering. Het overzetten van alle data is een fluitje van een cent.Ik kan dit product aan eenieder aanraden.

Ilona90 26-03-2020

helemaal top

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

zeer tevreden met de s10, voor mij zijn de toevoeging van de opties van de kinderfuncties echt ideaal met een peuter die graag de telefoon pakt!

Ilias070 25-03-2020

Geweldig telefoon top kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Ik heb de samsung Galaxy s10 al 2 maanden en het is een top telefoon top kwaliteiten en gaat niet zo snel kapot ook heeft het snel internet en op elke plek goeie bereik

Peter010559 25-03-2020

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Een geweldig mooi beeld en makkelijke bediening. Je krijgt scherpe foto's. Ligt ook lekker in de hand

Pannetje 25-03-2020

Uitstekend ontwerp,mooi toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Ben tot nu toe zeer tevreden laad pagina's razend snel prima toestel ,fantasties scherm prima ga zo door

Mees124 25-03-2020

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Het is een goede telefoon die snel is en een goede camera heeft. De software is ook heel goed. Het enige probleem is dat de fullscreen mogelijkheid niet op alle apps werkt. Het heeft nu ook een top prijs een goede telefoon voor een normale prijs

Jacinta 24-03-2020

Hij is gewoon geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Ik heb de horloge met kerst gekregen ik ben er zo blij mee hij is makkelijk in omgang makkelijk te koppelen met je telefoon er zitten zoveel functie op dus in een woord geweldig

Ramon 1971 24-03-2020

Super telefoon, goede camera en fijn formaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Fijne telefoon, goede camera, mooi afgewerkt, goede skills en ligt ook lekker in de hand en is razend snel.

Anoniem 24-03-2020

Super fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Ik heb al jaren een Samsung telefoon. Ik ben altijd tevreden. Enige jammer vind ik dat ik geen blauw lichtje meer krijg bij een berichtje. Voor de rest fijne telefoon met mooie camera functies.

Anoniem 24-03-2020

Geweldige S10

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Simpel in bediening, snel in werkgeheugen, prima camera.
Super fijn toestel in opvolging van mijn S8.

Anoniem 23-03-2020

Geweldige mobile

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Ik heb vorige maand gekozen voor de Samsung s10, ik ben erg tevreden met de s10. Ik vind het een geweldige mobile en ik raad het aan aan mijn vrienden.

RubenJ 23-03-2020

Gewoon een erg goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism white

Ik heb nu een maandje mijn S10 en ben, zoals altijd met Samsung telefoons, erg tevreden! De telefoon ziet er goed uit, is lekker snel, goede camera's en prettig in het gebruik....