Apple iPhone 3GS zwart

256 GB opslag
Apple iPhone 7 zwart / 256 GB

8,1

janjoh61 06-05-2012 Product jaar of meer in bezit

Ondanks dat deze telefoon al een "gedateerd" model is, ben ik toch nog regelmatig onder de indruk van de mogelijkheden. Ook geven de regelmatige softwareupdates tot nu toe geen reden tot ontevredenheid. Wel jammer dat Apple wat dit model betrof reeds achterliep met de kwaliteit van de camera en hier later pas aan een inhaalslag ging beginnen. Conclusie: goed toestel waar iedere digibeet mee om kan gaan!

martijn75 14-12-2011 Product paar dagen in bezit

De 3GS kort geleden op MP gekocht voor slechts 150 euro. Waarom de 3GS? Omdat je deze eenvoudig kunt updaten naar iOS 5.0.1 (let op: lukt niet met iPhone 3G, dus wel de GS nemen), waarmee je voor weinig geld over een mooi toestel beschikt met dezelfde software als de nieuwste iPhones. Ook als je hem nieuw koopt voor rond de 350 euro (dec-11) en je deze voorziet van de nieuwste software heb je er een pracht toestel aan. Die van mij is totaal niet traag en je moet al echt een freak zijn (of geld als water hebben) wil je perse over het nieuwste model beschikken en daar vele honderden euro's extra voor over hebben. En die "gratis" nieuwe telefoons bij abonnementen zullen we het helemaal maar niet over hebben, want in zo'n geval betaal je zo'n toestel driedubbel en dwars gewoon per maand af.

Ik kan je dus absoluut dit toestel aanraden, nieuw of gebruikt. Veel waar voor je geld!

randy46 11-12-2011 Product half jaar in bezit

Hij is nu natuurlijk niet meer up to date en traag in vergelijking met de nieuwe smartphones. Toch is het nog altijd een hele degelijke telefoon met veel mogelijkheden en functies.