Motorola One 64 GB / wit / (dualsim) - Reviews

64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.1
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Motorola One 64 GB / wit / (dualsim) op Kieskeurig.be.

Louis 21-11-2018

High End maar Low Cost

Geschreven voor: Motorola one 64 GB / zwart / (dualsim)

Na jaren van Apple ben ik helemaal klaar met hun arrogantie en "Weinig voor véél" filosofie.
Kijkend nanar een alternatief voor een redelijke prijs heb ik een maand geleden de Motorola One gekocht. Toegegeven: ik had koudwater vrees! Maar na een maand wil ik niet meer anders! Een telefoon die alles (en meer) aan boord heeft wat ik nodig heb en met een easy going gebruiksgemak. Ik kan mijn domotica ermee regelen, mijn wekkers zetten, appen, bellen, internetten, foto's maken, contactloos betalen etc. En dat voor net €200,=!!
En het grootste feest: mijn telefoon laad ik twee keer per week op in 20 minuten per keer! Met een accuverbruik van ongeveer 25% per dag!!!

Pluspunten

• Prettige indeling van icoontjes te maken
  • Mega accucapaciteit
  • Er zit een siliconen cover bij.
  • In de aanbieding voor €199,95
  • Android 8

Minpunten

• Noog geen gevonden

Cheetah 09-12-2018

Motorola Android One

Geschreven voor: Motorola one 64 GB / zwart / (dualsim)

In vergelijking met een Samsung S8 of een Huawei is de camera bij weinig licht zeer ongevoelig.
Het beeld geeft een zeer ruiserig plaatje, en geeft een paarsachtige gloed. Verder bleek de linker
luidspreker defect te zijn.

Pluspunten

• Snelheid
  • Bedieningsgemak

Minpunten

• Luidspreker
  • Microfoon wat dof