Apple iPhone XS Max 512 GB / zilver / (dualsim)

Display
6.5 inch scherm
Opslag
512 GB opslag
Besturingssysteem
iOS 12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Apple iPhone XS Max 512 GB / zilver / (dualsim) op Kieskeurig.be.

6,5

Tr1gger 23-12-2018

Top!

Geschreven voor: Apple iPhone XS Max 256 GB / goud / (dualsim)

Ik gebruik al jaren Apple producten.

Ik ben overgestapt van een iPhone 7 naar de iPhone XS Max. De omschakeling was redelijk groot. Het toestel is groter, het scherm is groter en de home knop is verdwenen. Ik had verwacht dat het lang zou duren voor ik hier aan gewend zou raken, maar de zelfde middag had ik mijn oude telefoon vast en vergat ik de knop en "swipede" ik naar boven. Dus het wende zeer snel.

Verder voelt het product zeer stevig en robuust aan, en okal is hij bijna helemaal van glas gemaakt voelt het zeker niet kwetsbaar.

Hij is zeer snel en met de updates ed moet het allemaal goed komen apple kennende.

Verder is de camera beter dan verwacht en het zelfde geld voor het geluid. Zeer netjes gedaan!

Voor alle specifieke onderdelen toch even langs de apple winkel om te kijken, maar zeker weten het geld waard!

Pluspunten

• groot en scherp beeldscherm
  • kwaliteit
  • snel
  • gebruikers interface
  • veilig

Minpunten

• Geen landscape mode in homescreen
  • soms zijn de hoeken moeilijk bereikbaar

Apple liefhebber 19-05-2019

Goed geluid, maar scherm barst spontaan

Geschreven voor: Apple iPhone XS Max 64 GB / goud / (dualsim)

Binnen twee maanden komt er eerst vanuit het niets een klein scheurtje in het scherm. Vanuit dat hele kleine scheurtje ontstaan uit het niets barsten alle kanten op. Helaas valt dit niet onder de garantie, dus kijk uit je bent snel je duizend euro kwijt. Ga voor een goedkoper model en koop nog een Se is buiten het geluid net zo goed en face id is voor mij geen voordeel boven de vingerafdruk van de home knop

Pluspunten

• Geluid

Minpunten

• Kwaliteit