Xiaomi Redmi 6 32 GB / blauw / (dualsim)

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Xiaomi Redmi 6 32 GB / blauw / (dualsim) op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Marjolein 22-01-2019

Prima toestel

Een prima toestel voor een mooie prijs.

Ik koos bewust voor dit lichtgewicht met relatief kleine afmetingen, zodat het vlot in mijn broekzak past. De meeste toestellen hebben tegenwoordig een groter formaat, wat ik persoonlijk minder handig vind.
Dit toestel ligt ook prima in de hand. Persoonlijk moet ik wel nog wat wennen aan de metalen cover. Deze is mooi en strak, maar ik heb soms het gevoel dat het een beetje glijdt in de hand. Ik kocht meteen een screenprotector, maar overweeg ook nog een siliconen achterkant aan te schaffen. Op zich is dat niet echt nodig, maar ik ben het zo gewoon van mijn vorige toestel.

Grootste pluspunt van dit toestel vind ik de batterij. Bij intensief gebruik gaat hij anderhalve dag mee, anders van 's morgens tot de dag erna 's avonds. Gedaan met vrezen dat ik de avond niet haal aangezien mijn powerbank weer ergens slingert.

Alle apps konden eenvoudig binnengehaald worden via mijn googleprofiel, waardoor ik op een half uurtje het hele toestel al naar mijn zin had georganiseerd.
Ook de camera verdient zeker een positieve vermelding. Ontgrendeling via vingerherkenning vind ik een leuke extra. Het gaat snel en is veiliger. Een code geef je zo vaak in, dat je omgeving ze al snel kent.

Dit merk was mij tot voor kort onbekend, maar ik ben erg positief. Ik heb nog geen moment spijt gehad van mijn aankoop. Een echte aanrader voor een zeer schappelijke prijs!

Pluspunten

• Formaat
  • Heldere kleuren
  • Batterij
  • Vingerherkenning
  • Camera