Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

- Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars

- Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars

- Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw

- Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw

Samsung Galaxy Note 8 64 GB / midnight black / (dualsim)

Samsung Galaxy Note 8 64 GB / midnight black / (dualsim)
9,0 (4)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.be.

9,6

Dick Enschede 13-05-2018

Geweldige kamera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Omdat ik op reis ging had ik een telefoon nodig met een goede camera en de mogelijkheid om een 2e Sim kaart te gebruiken. Zo voorkwam ik gesleep met een camera en een tweede telefoon. De camera is in een woord geweldig. Ook vergrotingen op A4 formaat zijn prachtig. De opnames van concerten zijn mooi en afspeelbaar op mijn Samsung TV. Het telefoongeluid is luid en duidelijk en ook de microfoon is prima. Ik ga de telefoon nu met een opvouwbaar keyboard gebruiken en kan de IPad thuis laten. Het is een geweldige telefoon.

Pluspunten

• Camera
  • 2 simkaarten mogelijk
  • Schermkwaliteit
  • Draadloos oplaadbaar

Anoniem 18-01-2020

Samsung Galaxy s9 plus

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Het is echt een hele goeie telefoon. Hij maakt prachtige foto's en hij gaat de hele dag mee. Hij heeft een heel mooi scherm met diepe zwarten en mooie kleuren als jij nog geen Samsung oled heeft koop er dan nu een want het is echt een heel mooi scherm en het vals iedere dag weer op. De iris scan werkt niet heel goed met een Briel maar als je die niet op hebt dan werk het wel heel goed. Ik heb de 256 GB telefoon en ik kan het niet vol krijgen ik heb alles gedownload op hoge kwaliteit en ik zit nu op 77 GB dus echt heel goed

Sexy pepe 18-01-2020

Beste upgrade ooit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik wil samsung erg graag bedanken want deze telefoon heeft alles wat ik nodig heb bijv: betrouwbare: camera, scherm, software, hardware, ik had eerder dit jaar een oneplus 7 en ik vond het een goeie telefoon, maar toen zag ik mijn moeders s9 plus en dacht: wow die is gewoon veel beter. Dat komt denk ik omdat samsung beste hardware en software maakt van de hele melkweg. Zeker een aanrader.
M.V.G
Christopher

Anoniem 17-01-2020

Super telefoon

Super mooie fotos
Al langer dan 1 jaar in gebruik en nog steeds geen problemen. Kan tegen een stoot of een val . Hij bleef nog heel

dcva1991 11-01-2020

geweldige telefoon de samsung s9 plus

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

geweldige telefoon echt een aanrader ik kan er alles mee doen zelf de batterij gaat lang mee ik kan soms 3 dagen met 1 batterij zelfs als je games speelt dan gaat de batterij lang mee hij maakt ook erg mooie fotos zie de bijgevoegde foto de beste telefoon die ik ook heb gehad

Hilvred 11-01-2020

Progress

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Na eerdere toestellen van samsung gehad te hebben gedurende een periode van 7 jaar ben ik nu met mijn 4e nieuwe samsung, de S9+, bezig. En wat ik steeds niet voor mogelijk houd blijkt toch elke keer weer. Elk nieuw samsung toestel is weer een stap vooruit!

Fred 1964 02-01-2020

super mobiel sinds lange tijd.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze mobiel van mijn werk. Voor deze tijd had ik een S6 maar sinds ik deze S9+ heb is er een wereld voor mij open gegaan. Vooral de lange batterij duur is super. In het begin vond ik hem wel vrij groot maar dat is inmiddels gewend. Echt een aanrader voor iedereen.

Anoniem 27-12-2019

Fantastisch werkend product

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon onderhand al één jaar en ben nogsteeds zeer tevreden. Op de S9+ kan ik film in fantastische kwaliteit kijken en dat zonder oortjes aangezien de telefoon mooie kwaliteit speakers heeft. Ook kan ik echt scherpe fotos maken en zware games spelen.

Anoniem 26-12-2019

Na 11 jaar iPhone top keuze!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Na een hele lange periode 1 jaar geleden overgestapt naar Samsung en Android. Ik dacht dat het even wennen zou zijn, maar het tegendeel bleek waar. Ik zou nu niet anders meer willen ook de foto's zijn super! En

Renessy 25-12-2019

Camera is geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Mijn Galaxy S9+ kocht ik ter vervanging van mijn Galaxy S7. Met name voor de goede camera was dit een absolute top keuze. Onlangs bij een concert weer prachtige foto's kunnen maken waar menig fotograaf jaloers op is. Verder is het heel prettig dat er een geheugen kaart in de telefoon kan voor extra opslag ruimte.

Manfred73 25-12-2019

Waanzinnig goede telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben blij gekozen te hebben voor de Samsung S9.
Natuurlijk zijn alle telefoons van Samsung zijn S serie goede voorlopers van alle mobieltjes.

TommieJawuul 23-12-2019

De telefoon voor nederland

Mijn Samsung Galaxy S9+

Wat een apparaat. Na 3 jaar nog zo snel als een trein. Superscherp beeld en de foto's mogen er zijn!

Heb ik hem laten vallen? Ik denk 100 keer maar hij blijft werken zonder barsten of strepen.

Met de dualsim functie was ik up to date met zowel privé als zakelijk. Heel overzichtelijk 2 Whatsapp, telefoon en berichten en goed te onderscheiden door de Visual.

Zijn er verbeterpunten? Jazeker.
Oplaadpunt kan snel wat stroef worden. Maar ook het laden is nog steeds supersnel.

Ik ben Samsung member voor altijd!

Anoniem 16-12-2019

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Al een tijdje de Galaxy s9 plus en is echt super in gebruik. Makkelijk in de hand Maar ook alles zit erop.

Martin92 15-12-2019

Goeie allrounder

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Gebruik de Galaxy S9+ al een tijd, eerst als persoonlijke daily driver, nu als werktelefoon. De telefoon heeft een fijn gewicht, ligt lekker in de hand. Het scherm is prachtig en heeft nog kleine zwarte balken maar niet storend.

Het grootste nadeel is de vingerafdrukscanner aan de achterkant, maar gelukkig biedt het genoeg andere opties om snel te unlocken. Ten opzichte van de S10+ vind ik het grootste voordeel dat de S9+ nog een aanpasbare notification LED aan de voorkant heeft. Iets wat bij de S10+ helemaal mist.

Al met al een nogsteeds zeer krachtige telefoon met alle functies die nodig hebt, met weinig tot geen tekortkomingen.

Alex1986 13-12-2019

Goeie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

De ingebouwde boxen zijn goed van geluid en helder. Ook met het bellen is hij erg helder en loop je niet te knoeien. Ook in het gebruik is hij erg gebruiksvriendelijk. De camera is erg scherp.

Anoniem 09-12-2019

Super fijne telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Het scherm had voor mij persoonlijk nog wel wat groter gemogen maar verder ben ik super tevreden met mijn S9 plus

Miranda13 09-12-2019

Goed toesrel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben heel tevreden met mijn toestel ,de bediening is makkelijk en erg duidelijk .
Het is een toestel dat snel reageerd als je wat wil doen ..de fotos die je maakt zijn ook duidelijk .bij veelvuldig gebruik is het wel nodig dat je hem vaak moet opladen omdat de batterij dan wel snel leeg is

Jozef1970 09-12-2019

Super goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Heb deze bijna 2 jaar geleden gekocht maar ben er zeer tevreden over! Ben echt benieuwd naar de S11 begin 2020!

Anoniem 08-12-2019

Lekker groot en super typen

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Het is een super handige telefoon en is makkelijk te gebruiken voor jong en oud en is gemakkelijk the handelen

Danique1999 21-11-2019

Goede uitstraling!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb de telefoon 2 maanden geleden gekocht en ik ben er erg blij mee. Het heeft een mooie uitstraling en een fijn groot scherm. Het scherm reageert snel op aanraking wat erg positief is. Een minpuntje is wel dat ik vaak bij het maken van foto's met de frontcamera, een ietwat wazig beeld krijg wat niet echt fijn is. Want zo is de foto heel anders dan wat er van te voren op het beeld stond.