Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim) op Kieskeurig.be.

9,6

Dick Enschede 13-05-2018

Geweldige kamera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Omdat ik op reis ging had ik een telefoon nodig met een goede camera en de mogelijkheid om een 2e Sim kaart te gebruiken. Zo voorkwam ik gesleep met een camera en een tweede telefoon. De camera is in een woord geweldig. Ook vergrotingen op A4 formaat zijn prachtig. De opnames van concerten zijn mooi en afspeelbaar op mijn Samsung TV. Het telefoongeluid is luid en duidelijk en ook de microfoon is prima. Ik ga de telefoon nu met een opvouwbaar keyboard gebruiken en kan de IPad thuis laten. Het is een geweldige telefoon.

Pluspunten

• Camera
  • 2 simkaarten mogelijk
  • Schermkwaliteit
  • Draadloos oplaadbaar

Dewil123 27-11-2021

Telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Super snelle en handige telefoon, veel opslag.Alleen is de bovenkant van mijn schermpje na een paar Keen laten vallen stuk.

Jeffrey0311 21-11-2021

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Geweldig toestel maar na paar jaar werkt deze nog steeds perfect en is bij mij nog onbeschadigd maar ik wilde zelf weer wat afspreken der dus heb nu een galazy fold gekocht

Jeffjeff 18-11-2021

Top product!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Echt een aanrader! Heel handig om dagelijks te gebruiken. Batterij gaat lang mee en het beeldkwaliteit is top!

JRJN 18-11-2021

Duidelijk en helder

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

De S9+ is duidelijk en helder, deze telefoon is beter dan mijn vorige telefoon, een hele vooruitgang.

DSie 15-11-2021

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Een prima telefoon , doet wat hij moet doen en gaat lang mee. Enig minpuntje , ik persoonlijk vind dr volumetoetsen links niet op een handige plek zitten.

Feunalady 12-11-2021

Gebruiks vriendelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Ik heb mijn telefoon pas 1 week en hoef zeker niet het nieuwste van het nieuwste te hebben.
Ik had een S7, dus dit is voor mij al een hele vooruitgang en tot nu toe bevalt hij prima.

Palhf 09-11-2021

2021 een S9+ is nog steeds een geweldig smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Snel, goede camera en display resolution, nog steeds actueel met biometrische beveiliging. Een van de beste! Top!

Anoniempjee 07-11-2021

Fijne Game telefoon met groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Ik geniet van het grote scherm tijdens gamen en de kleuren zijn erg mooi en de Geluid wat er uit komt, Waanzinnig mooi met de dolby atmos maakt het gamen erg intenser.

Caatjetruf 04-11-2021

Als vervanger gebruikt voor mijn Note10+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Leuke telefoon, echter haalt het qua prestaties niet bij mijn Note10+. Blij dat deze weer gerepareerd is en ik die weer kan gebruiken. Daarbij gezegd hebbende, maak alsjeblieft nog weer een Note, de Note22 Ultra ofzoiets, dat is de enige mobiel waarvoor ik mijn Note10+ zou gaan inruilen. Mijn vriend heeft de Note20Ultra, ook een prima telefoon, maar is bijna hetzelfde als mijn Note10, maar ietsjes beter, dus daar zou ik hem absoluut niet voor inruilen.

Anoniem 24-10-2021

kei blij mee

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

best toffe telefoon. Ik sjouw hem overal naartoe. Ik heb hem van mijn papa gekregen en die had hem weer van mama. Nu heb ik hem. Nu nog wat meer beltegoed en dan kan ik ook buitenshuis surfen. Mooie fotos gemaakt tijden wandeling. Ik beveel hem aan. Mijn zusje mag straks ook blij zijn.

Marcel Galaxy 20-10-2021

Samsung s9 plus is een super smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Fijn en makkelijk in gebruik... maakt mooie foto's
Ook is dit toestel handzaam en een perfect formaat

Wkramer952 04-10-2021

Geweldig product

Goed toestel
Aan te bevelen

Enige is Bixby in Nederlands zou fijn zijn
En Bixbyknop op toestel ook voor andere app kunnen instellen

Anoniem 26-09-2021

Geweldig besturingssysteem

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

De Samsung s9+ bevalt me erg goed omdat het een fijn besturingssysteem heeft. Er zijn gewoon geen klachten over. Ben er erg tevreden over. Bedankt.

Radka 21-09-2021

Best Samsung s9 plus

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

De Samsung Galaxy s9 plus opent apps snel en er is ook nog eens een stereospeaker ingebouwd. Het is ook erg fijn dat je gelijk 64 GB krijgt als geheugen en je kant het ook nog eens uitbreiden!
De camera focust goed en het is super scherp. Zelf bezit ik een DSLR camera, maar de S9+ heeft een uitstekende camera. Heel leuk als je veel foto's maakt, perfect voor de amateur fotograaf.
Het beeldscherm is lekker groot, maar dat spreekt natuurlijk voor zich ik ben super blij met mijn toestel , dankjewel Samsung

Anoniem 20-09-2021

Perfecte smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Ik heb de telefoon nu ongeveer twee weken in gebruik en sta versteld van de helderheid van beeld en geluid. weer zoveel beter dan mijn vorige Galaxy Edge 6. ook de accuduur is een aangename verrassing, ik doe bijna twee keer zo lang over één acculading.

Rob1967 19-09-2021

Na drie jaar nog als nieuw!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

De Galaxy S9+ is een sterk toestel, na drie jaar nog als nieuw. Prestaties zijn goed en kan er goed mee werken...toptoestel! Ik zal hem eerder refurbishen dan een nieuwe nemen...

Anoniem 19-09-2021

Ik vind de S line van samsung top

Ik heb nu de S9 + en deze is ook top
Ik heb al jaren de S line van samsung mijn volgende zal ook weer van deze serie zijn .prima telefoon

Anoniem 15-08-2021

Mooie telefoon met goede specs

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Ik vind dit nog steeds een goede telefoon (ondertussen mijn 3e s9plus)

Front camera is mooi weggewerkt, zodat je scherm geen zwarte plek / notch heeft

Verder is de snelheid, geheugen (gb's) en de kwaliteit van de camera nog steeds goed. Ondanks dat de telefoon al wat langer op de markt is.

Edjoe01 09-08-2021

Wat een verademing!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Na jaren een S6 gebruikt te hebben, nu een S9+ gekocht. Had het veel eerder moeten doen. Helder beeld, scherpe foto's, makkelijk te gebruiken. Voor mij niks anders dan een Samsung!!