Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Beste deals -10% prijsdaling
Display
6.2 inch scherm
Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim) op Kieskeurig.be.

9,6

Jan k 10-07-2018

Geweldig handzaam toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Ik heb hem nu sinds de eerste uitgifte en wil geen ander toestel meer hebben want je kunt er alles mee doen

Dick Enschede 13-05-2018

Geweldige kamera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Omdat ik op reis ging had ik een telefoon nodig met een goede camera en de mogelijkheid om een 2e Sim kaart te gebruiken. Zo voorkwam ik gesleep met een camera en een tweede telefoon. De camera is in een woord geweldig. Ook vergrotingen op A4 formaat zijn prachtig. De opnames van concerten zijn mooi en afspeelbaar op mijn Samsung TV. Het telefoongeluid is luid en duidelijk en ook de microfoon is prima. Ik ga de telefoon nu met een opvouwbaar keyboard gebruiken en kan de IPad thuis laten. Het is een geweldige telefoon.

Pluspunten

• Camera
  • 2 simkaarten mogelijk
  • Schermkwaliteit
  • Draadloos oplaadbaar

Cor GH 17-02-2020

Logische vervanger

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

In 2018 was mijn Samsung S7 edge aan vervanging toe, of was ik er aan toe .
De logische vervanger was de Samsung S9+, een geweldige smartphone ,wat in de beschrijving staat krijg je dan ook, met mijns inzien geen gebreken .

Anoniem 15-02-2020

Geweldige telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Ik ben zeer tevreden met deze telefoon. Ik heb hem sinds kort van me broer overgenomen omdat hij laatst een note10+ heeft gekocht en sinds dat ik hem gebruik ben ik er helemaal verslaafd aan. Ik vind het zo'n fijne telefoon om mee te werken voor school voor notities en voor privé gebruik buiten werk/school om ik zou deze telefoon zeker aanraden

Jolanda1977 12-02-2020

Super mooie en snelle Samsung telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Ik heb de Samsung S9 plus nu bijna 1 jaar in bezit. Maar daar ben ik super blij mee. Echt zoals beschreven. En wat voor mij ook belangrijk is dat hij mooie foto's maakt. En makkelijk te bewerken. Bovendien is de levensduur van de batterij hee9 lang. Ik kan een dag doen met mijn batterij of zelfs iets langer.

Tilburg 10-02-2020

Zeer prettig in gebruik, groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Fijne telefoon. Scherm reageert snel en gevoelig wat ik echt een voordeel vind. Groot scherm dus ook prettig voor versturen van bijvoorbeeld mail. De camera had (nog) beter gekund.

Arcus 09-02-2020

Still going strong in 2020

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Heb de S9+ een maand geleden gekregen. Camera werkt perfect, processor is geweldig, alles runt goed. En recent de Android 10 update geïnstalleerd! Enige tegenvaller is de batterijlevensduur maar dat is niet zo'n groot probleem. Dus over het algemeen een perfecte smartphone voor 2020!

Raksana 08-02-2020

Heeft alles!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Mei 2018 kocht ik de S9+. Het is echt een top telefoon. Heeft een hele goeie camera met allerlei gave opties. Met een super kwaliteit. Ook werkt de telefoon snel. Qua klikken en swipen en laden etc.... spelletjes spelen gaat ook top! Gaaf dat er twee speakers op zitten. 1 aan de bovenkant en 1 aan de onderkant. Mooi geluid krijg je ervan. Ideaal voor filmpjes kijken. Leuk extraatje is de edge screen. Is ook gaaf met filmpje bekijken. Dus in andere woorden een top telefoon!

Sandra1974 05-02-2020

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Ik heb de Samsung 9+ nu 1 jaar en ben er super tevreden mee. Het is een duidelijk en scherp scherm. Met alle mogelijke functies.

Anoniem 31-01-2020

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Echt een super telefoon heb hem bijna 2 jaar en doet het nog perfect ondek nog steeds nieuwe functies het is een maatje voor het leven

Ihsqn 29-01-2020

De geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Ik hen de s9 gekocht toen hij was uitgekomen. De telefoon is zo goed en functioneerd nog erg goed. Ik hou van samsung

Anoniem 29-01-2020

Uitstekende kwaliteit!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Ik heb deze telefoon 2 maanden geleden gekocht, en echt heel vaak laten vallen maar er zit niet eens 1 krasje op! Ik heb hem ook voor een goede prijs gekocht, ook een uitstekende camera kwaliteit!

Anoniem 28-01-2020

mooie, maar ook snelle telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Ik heb deze telefoon vorig jaar gekocht en het is echt een super toestel! Groot beeldscherm, goeie accu en top prestaties. Ik ben zeer tevreden.

Jappie073 27-01-2020

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Ik heb de s9 plus net en hij is super goed ik heb er ook galaxy buds bij gekocht en ze werken geweldig samen super goed product

Wiktor 27-01-2020

good but too big screen

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

In total phone is not goed. Screen is too big. Can't use 2 SIM and SD card together. Instantly making random screenshots of my screen. Bluetooth is low range. It should be 30m, but when I put into my pocket I can't understand words because of interferences. Bixby button is useless, can be removed in next generations.

Anoniem 26-01-2020

Super telefoon!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Top telefoon. Goede camera, super snel en ook nog eens een goede lader die binnen 15 min helemaal is opgeladen

EvolvedS 22-01-2020

Tevreden!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Sinds ik deze telefoon heb maak ik veel foto's en zet ik vaker muziek op. Het is een hele vooruit gang van de iPhone die ik eerst had.

Anoniem 18-01-2020

Samsung Galaxy s9 plus

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Het is echt een hele goeie telefoon. Hij maakt prachtige foto's en hij gaat de hele dag mee. Hij heeft een heel mooi scherm met diepe zwarten en mooie kleuren als jij nog geen Samsung oled heeft koop er dan nu een want het is echt een heel mooi scherm en het vals iedere dag weer op. De iris scan werkt niet heel goed met een Briel maar als je die niet op hebt dan werk het wel heel goed. Ik heb de 256 GB telefoon en ik kan het niet vol krijgen ik heb alles gedownload op hoge kwaliteit en ik zit nu op 77 GB dus echt heel goed

Sexy pepe 18-01-2020

Beste upgrade ooit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Ik wil samsung erg graag bedanken want deze telefoon heeft alles wat ik nodig heb bijv: betrouwbare: camera, scherm, software, hardware, ik had eerder dit jaar een oneplus 7 en ik vond het een goeie telefoon, maar toen zag ik mijn moeders s9 plus en dacht: wow die is gewoon veel beter. Dat komt denk ik omdat samsung beste hardware en software maakt van de hele melkweg. Zeker een aanrader.
M.V.G
Christopher

Anoniem 17-01-2020

Super mooie fotos
Al langer dan 1 jaar in gebruik en nog steeds geen problemen. Kan tegen een stoot of een val . Hij bleef nog heel