Samsung Galaxy S9 64 GB / goud / (dualsim)

Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)

Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars / (dualsim)
9,8 (4319)

Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)
9,0 (1)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 50 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9 64 GB / goud / (dualsim) op Kieskeurig.be.

Koen 20-03-2018

Beste camera en prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Dit is de beste camera die ik ooit bij een smartphone heb ervaren. Met name foto’s in het donker zijn echt van goede kwaliteit. Daarnaast is het geluid echt verbeterd ten opzichte van de S8 met name voor gamen en Netflix ideaal.

Pluspunten

• Camera
  • Geluid

Kees 19-03-2018

Kosten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Overdreven duur terwijl het gewoon een geüpdate Galaxy S8 Plus is. Samsung is 1 vna de fabrikanten die nauwelijks de besturingssoftware regelmatig en meer dan 2 keer in de twee jaar opdate. Meer tekst kan ik niet schrijven omdat het dan ook geen meerwaarde heeft net als de Samsung Galaxy S9

Pluspunten

• Een nieuw toestel maar geen meerwaarde

Minpunten

• Geen meerwaarde aan kwaliteit
  • Veel te duur voor een geupdate Galaxy S8+.

bert2004 31-03-2018

Jammer dat Kieskeurig reviews laat verpesten door een enkeling met ongefundeerde onderbouwing. Ik kan kort zijn, elke nieuwe uitvoering is gewoon weer beter. Er maakt geen telefoon betere foto’’s dan deze. Zo zonde dat zo’n cijfer verpest wordt door een enkeling.

EKO Vega 16-05-2018

Ik begrijp niets van deze reactie. Hij is duidelijk een verfijning en verbetering van de S8 en komt in diverse vakbladen als uitermate goed uit de bus. Bij de Consumentenbond is hij zelfs als allerbeste toestel getest. En dat voor een redelijke prijs in verhouding tot alles wat hij biedt. In deze prijs en zelfs veel hoger vindt je geen betere telefoon.

FastFrog 24-06-2018

Deze review zegt meer over de jezelf dan over de het toestel.

Caitlin 03-05-2018

Fantastische camera, super batterij en helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Ik ben werkelijkwaar zo onder de indruk van de Samsung Galaxy S9. De camera overtreft alle verwachtingen, maar ik moet nog wel een beetje oefenen met de slow-mo functie. Daarnaast gaat de batterij super lang mee en heb ik de draadloze charger op m'n bureau staan op werk, waardoor ik eigenlijk altijd een volle batterij heb. Al met al echt mega blij met deze telefoon en een super upgrade van mijn iPhone 6.

Pluspunten

• camera
  • batterij
  • scherm

Minpunten

• oefenen met slow-mo

Ardina 11-07-2018

Groot mooi model

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Mooi toestel gemakkelijk maakt mooie foto's alleen 1 klein min puntje is dat slow motion bij t filmen vind ik persoonlijk zelf niet zo goed werken als dat ze op de reclame laten zien.

Pluspunten

• Overzichtelijk

Minpunten

• Slow motion vind ik niet zo goed werken

Daijo 05-05-2018

Beste Phone op de Market

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Niets op aan te merken, uitstekende gsm. Ik heb deze aangeschaft nadat ik mijn 4 jaar oude Samsung Galaxy s5 per ongeluk heb laten vallen, waardoor het scherm aan diggelen was. Het toestel werkt perfect zoals verwacht. ik hoop wel dat de batterij bij deze iets beter is en dat het toestel niet soms uitvalt na termijn zoals bij mijn galaxy s5 het geval was wanneer hij de 15% batterij passeerde. Maar voorlopig geen problemen met de batterij gehad, dus alles ok :) Prijs/kwaliteit: Goed

Pluspunten

• Fraai design
  • Goede Camera
  • Prachtig scherm
  • Mooi geluid
  • Blokkeert niet

Minpunten

• kwetsbaar scherm
  • Super slowmostand werkt niet goed in donker licht

Thom 21-03-2018

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Helemaal blij met deze aankoop! Camera is boven verwachting en ook het scherm is erg mooi. Ook is het geluid top voor het kijken van films met Dolby Atmos.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm
  • Geluid

Anoniem 24-03-2020

Supertelefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / goud / (dualsim)

Ik vind het toestel erg fijn, zelfs na bijna 2 jaar gebruik. Ik ben erg te spreken over het formaat, hij is namelijk precies groot genoeg voor mij. Ook heeft het toestel veel 'extra' features, waar je later achter komt. En dan heb je het idee van, wist ik dat maar eerder. Ook gaat het opladen lekker vlot, wat handig is als ik nog snel even wat stroom voordat ik van huis ga. Tenslotte, vind ik de iris scanner, een superhandige toevoeging. Over het algemeen, een tevreden klant dus!

MvdB1 24-03-2020

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / goud / (dualsim)

Super mooi display helder en goede kwaliteit uiteraard wat we van samsung gewend zijn kleine intern geheugen de kaart wel vereist wil je veel foto's en video's hebben.
Kras stoot en val proof !wel met hoesje uiteraard.

Alfons 19-03-2020

Een fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / goud / (dualsim)

Het toestel ligt lekker in de hand , bediening is makkelijk en zeker snel , camera is goed en duidelijke een mooi groot scherm ontzettend veel mogelijk heden ..

Albert G 19-03-2020

Super telefoon...

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / goud / (dualsim)

Super telefoon. Dual sim, te combineren met mijn werk telefoon. Zeer gebruiksvriendelijk. Prachtig design... scherp beeld, prima display.... gewoonweg de beste....

Plauzzz 18-03-2020

Topper in compactheid

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / goud / (dualsim)

Erg blij met deze telefoon. Ik ben met name opzoek geweest naar een compacte telefoon die tegelijkertijd goed zijn werk doet!
Deze Samsung S9 combineert dit prima!

FrankC 17-03-2020

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / goud / (dualsim)

Na de A5 een geweldige vooruitgang. Een goede telefoon met veel mogelijkheden. Maakt ook hele mooie foto's.
Goed verjaardagskado geweest!!
Een minpuntje... helaas geen fm-radio aan boord. Jammer als ik in het bos loop waar geen bereik is van een provider.

Gradje 74 15-03-2020

Geweldig cadeau.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / goud / (dualsim)

Al jaren de afdankertjes (mobieltjes) van mijn kinderen gekregen, maar deze Galaxy S9 is de beste tot nu toe, Ik draag hem altijd bij mij en hij heeft mij nog nooit in de steek gelaten, een aanrader.

Ilse1987 14-03-2020

100% kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / goud / (dualsim)

Een telefoon die waarmaakt wat ze erover zeggen. Gebruiksvriendelijk, zeer goede camera's, goede accu enz. Je krijgt waar voor je geld.

Sannnnn 14-03-2020

Mooi toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / goud / (dualsim)

Een heel mooi fijn toestel. Ik heb alleen de pech dat mijn camera met filmen nogal moeite heeft mer scherpstellen. Er wordt aangegeven dat dit niet zo hoort en ik bij een Samsung servicepunt terecht kan, echter is het dichtsbijzijnde punt voor mij al minimaal een uur reizen. Hiervan baal ik enorm want ik wilde dit toestel juist vanwege de goede camera..
Ook merk ik dat wanneer je geheugen aardig vol is (lees 58 gb van de 65 gb) dan wordt de telefoon erg traag! Wel een nadeel.

Anoniem 13-03-2020

uitmuntende telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / goud / (dualsim)

ik heb de samsung note 9 nu al geruimen tijd en zou ook niks meer anders willen het heeft een pracht desing en reageert ook uitmuntend snel echt een aanrader

Hans46 12-03-2020

Geweldig echt samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / goud / (dualsim)

Vorige maand o overgenomen van mijn zoon die liever een i-pad had. Voor mij blijft Sa.sung nummer 1.

H Kattner 03-03-2020

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / goud / (dualsim)

Ik heb de s9 nu een paar weken en ik kan je zeggen dat ik hem geweldig vind.
Hij maakt prachtige foto’s en is makkelijk bedienbaar.
Ik ben al jaren Samsung fan!

Jack81 15-02-2020

GEWELDIG, SUPER !

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / goud / (dualsim)

Kan niet zonder, is top! Ik was er helaas 1 kwijtgeraakt (gestolen) heb weer de zelfde telefoon genomen.

Limes66 14-02-2020

Perfecte moderne telefoon, die alles perfect doet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / goud / (dualsim)

Sinds dit jaar gebruik ik de Galaxy S9 en ik ben zeer tevreden.
Perfecte telefoon, die alles doet en kan, wat je van een moderne smart phone mag verwachten :-)