Samsung Galaxy A6 32 GB / goud / (dualsim)

Samsung Galaxy A5 (2017) 32 GB / black sky

Samsung Galaxy A5 (2017) 32 GB / black sky
8,7 (1072)

Samsung Galaxy J6 32 GB / goud / (dualsim)

Samsung Galaxy J6 32 GB / goud / (dualsim)
8,0 (3)

Samsung Galaxy A6+ 32 GB / goud / (dualsim)

Samsung Galaxy A6+ 32 GB / goud / (dualsim)
8,0 (1)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A6 32 GB / goud / (dualsim) op Kieskeurig.be.

Bert2004 16-09-2018

Top budget mobieltje voor dochter

Geschreven voor: Samsung Galaxy A6 32 GB / zwart / (dualsim)

Top telefoontje en nu tot 23 sept met 50 Euro cashback zeer aantrekkelijk geprijsd.
Wat kan ik erover zeggen. Heeft veel opties die de duurdere vlaggenschepen ook hebben, zoals vingerprint en gezichtsherkening. Foto’s in vergelijking met mijn Samsung S8 gewoon goed te noemen voor deze prijsklasse.

Pluspunten

• Beeldscherm
  • Snelheid
  • Redelijke accuduur
  • Vingerprint
  • Gezichtsherkening

Minpunten

• Kort laadsnoertje
  • Geen draadloos laden
  • Laad niet snel

J.E. 19-02-2018

Drama met Sonos en spotify

Geschreven voor: Samsung Galaxy A6 32 GB / zwart / (dualsim)

De telefoon leek een goede koop op basis van reviews en uitstraling. In de praktijk echter wel wat op af te dingen. In vergelijking met apple is de software minder stabiel. De 1e telefoon had last van wegvallend gps signaal en werkte soms niet met maps, parkline mobile en wifi, met name ook vastlopers en verbindingsproblemen met sonos. Na een paar dagen een nieuwe gekregen en ook deze heeft last met verbindingen met sonos. Alle apples in huis hebben hier geen last van.
Overweeg weer terug te gaan naar apple. Duurder maar betrouwbaarder.

Pluspunten

Minpunten

• Betrouwbaarheid
  • Wifi

Weetjehoe 28-12-2018

Absolute winnaar prijs-kwaliteit verhouding!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A6 32 GB / zwart / (dualsim)

Met zijn huidige prijs (+/- €300,-) laat dit toestel weinig te wensen over.
Mooi ontwerp en over een hoop zaken is goed nagedacht (nog steeds mini-jack, plaatsing vingerscanner, optimalisatie enz). Ook compatible met Gear VR dat heel soepel loopt.
Zeer mooi en helder, scherp AMOLED scherm en hele redelijke specs voor deze prijsklasse.
De 4 GB RAM mag ruim genoemd worden en ook al niet de allersnelste processor, toch vlot genoeg en veel efficiënter/zuiniger naar de accu toe. De huidige S-series zijn wellicht wat sneller, maar halen bij lange na niet deze accuduur.
Telefoon voelt degelijk en high end aan. Toestel werkt snel, soepel met nergens vertraging.
Met DUAL SIM en nog eens uitbreidbaar geheugen kwam ik al snel bij dit toestel uit waarbij de S-series dan gekozen moet worden tussen een tweede SIM of extra geheugen.
Geluid van speaker is redelijk en over mini-jack heel zuiver. Komt er in diverse tests zelfs als uniek goed uit.
Ben zelf geen intensieve gebruiker en met 30% per dag zou ik er 3 dagen mee moeten kunnen doen (verbruik nachts op vliegtuigstand slechts 2% !)
Het is aan te raden om de accu niet onder de 20% te laten komen en niet boven de 80% te laden om de levensduur te bevorderen. Ook zonder fast charger laadt het toestel nog behoorlijk snel op.
Komende van een S4 mini DUOS (4 jaar) is dit toestel een stuk zwaarder en groter, maar in de huidige markt gaat dit nog door als "redelijk compact". Men krijgt er wel meer scherm en accu voor terug natuurlijk.
De camera's zijn heel goed, ook onder omstandigheden met minder licht, te danken aan de f1,7 aperture, die je vaker bij de duurdere telefoons tegenkomt. Het ontbreken van (fysieke) optische beeldstabilisatie is het enige minpunt hier. Electronische/softwarematige stabilisatie is er wel maar deze is stukken minder effectief. Wel is er sinds de Oreo update HDR dat eerst enkel op de S-modellen beschikbaar was.
Uiteindelijk is dit een zeer complete, (spat)waterdichte, degelijke en betaalbare telefoon met goede componenten, veel opties, goede accuduur en een mooi uiterlijk.
Aanrader!

Pluspunten

• Mooi en degelijk design
  • Goede optimalisatie hardware/software
  • Camera's en mooi helder scherp scherm
  • Accu,opties en instellingen, Gear VR
  • Goed geplaatste vingerscanner

Minpunten

• Geen optische beeldstabilisatie

107mb 05-12-2018

Een gemiddelde telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A6 32 GB / goud / (dualsim)

Ik gebruik de A6 zakelijk. Het formaat is fijn, alsmede de accuduur. Ook is de afleesbaarheid van het scherm dik in order. Ik heb echter wel een aantal bezwaren:
- het scherm heeft een matige resolutie. Ik had liever een LCD met full HD gezien ipv dit AMOLED scherm.
- Er is geen always on display. Mail of SMS krijg ik een ping te horen, verder geen enkele notificatie op het scherm. Een super misser!
- geen notificatieled.
- google assistant is alleen te starten op een ontgrendeld toestel, en dan ook alleen op het startscherm.

Volgens mij zijn er voor dit bedrag veel betere alternatieven.

Jeremy S. 20-11-2018

Topaankoop

Geschreven voor: Samsung Galaxy A6 32 GB / zwart / (dualsim)

De Samsung A8 (2018) overtreft mijn verwachtingen. Ik had een tweetal weken geleden nog een Samsung S5 mini en ik kon die niet altijd even vlot bedienen met 1 hand. Daarom twijfelde ik om een grotere smartphone te nemen. Tegen alle verwachtingen in is de A8 (2018) zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk te bedienen. Prijs/kwaliteit is dit een absolute aanrader!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Ligt goed in de hand
  • Zachte prijs t.o.v. gelijkaardige modellen

Minpunten

• Nog te ontdekken.

Jacob 13-09-2018

goede accu en mooi scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A6 32 GB / zwart / (dualsim)

na twijffel toch maar weer samsung dual sim en mn oude J1 van 2016 doet het ook nog steeds maar deze weer snel veeeel meer geheugen en veeeel scherper beeld

Pluspunten

• beeld
  • accu
  • snel

Minpunten

• overzetten heb ik verkeerd gedaan geen uitleg

bert2004 01-10-2018

Geachte,

Overzetten zeer makkelijk van Samsung naar Samsung door middel van Samsung smart switch.
Makkelijker kan niet en het wijst zich vanzelf door de vriendelijke interface van het programma.
Werklijk alles wordt overgezet en ook kan je dingen weglaten die je niet overgezet wilt hebben.

Anoniem 05-06-2018

Geweldig!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A6 32 GB / goud / (dualsim)

Deze telefoon ziet er mooi uit en kan wel tegen een stootje.
Het heeft een zeer goeie camera en beeld kwaliteit.
Hoewel ik veel op mijn telefoon zit, kan de telefoon wel 1/2 dagen mee.
32 GB opslag vind ik niet zo weinig, maar je kan ook altijd extra bijkopen.
De telefoon is redelijk snel voor deze prijs, kortom, dit is de perfecte telefoon voor deze prijs!! Ben er zeer tevreden mee en ik raad je deze telefoon zeker aan als je niet een te dure telefoon wilt. Ga zo door Samsung!!

Anoniem 14-01-2020

Ideale zakelijke telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A6 32 GB / goud / (dualsim)

Per december 2019 zijn we met ons kantoor overgestapt naar de Samsung Galaxy A8. Het instellen en koppelen met het zakelijke account ging snel en eenvoudig. Toestel is erg makkelijk in gebruik.

Aukwijn82 31-12-2019

Galaxy A8 is top!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A6 32 GB / goud / (dualsim)

Ik heb dit toestel vanwege duo simkaart en ben erg tevreden met de functionaliteit en gebruiksvriendelijkheid ervan.

M Huisman 29-12-2019

Echt prima ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy A6 32 GB / goud / (dualsim)

Doet wat het moet doen. Installatie gaat vlot, beeldscherm is scherp net als de foto's. Geen poespas, geen geouwehoer, gewoon top.

Rafael1402 28-12-2019

Werkt super geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A6 32 GB / goud / (dualsim)

De telefoon heeft een makkelijk en supersnelle bediening
En werkt makkelijk samen met andere apperaten

Anoniem 25-12-2019

Geweldige telefoon met dual sim functie

Geschreven voor: Samsung Galaxy A6 32 GB / goud / (dualsim)

Heb ook een dual sim Samsung S8+ als vergelijking. Deze A8 kreeg ik via mijn werkgever en bevalt me eigenijk zelfs beter, batterijduur, formaat vind ik prettiger en bijna hetzelfde instelbaar als de S8+. Deze telefoon heeft naast de twee sims zelfs nog ruimte voor een extra mini SD kaart!

Anoniem 22-12-2019

Compleet toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A6 32 GB / goud / (dualsim)

Sinds april 2019 aangeschaft en een super toestel, doet niets minder dan de S versies. Ligt lekker in de hand en superscherp beeld.
Enige verbeterpunt is de duur van de accu. Z jou iets langer mee mogen

Nancy1982 20-12-2019

Samsung galaxy a8

Geschreven voor: Samsung Galaxy A6 32 GB / goud / (dualsim)

Fijne telefoon in het algemeen,enkel een paar aandachtspunten: elke dag is het nodig om de telefoon op te laden en er zijn problemen met opladen omdat deze vocht detecteert. Al mee naar de telefoonwinkel geweest en uitgeblazen, niets hielp. Nu een betere oplaadkabel gekocht maar het probleem blijft helaas. Als ik de telefoon wil opladen moet ik deze eerst uit zetten en dan weer aan want anders komt de melding telkens naar voren en kun je niet opladen. Buiten dit probleem is het verder echt een prima telefoon!

Jemayro 10-12-2019

Geweldinge kenmerken goeie camera Snele function

Geschreven voor: Samsung Galaxy A6 32 GB / goud / (dualsim)

Ik heb deze telefoon op me verjaardag gekregen en ik ben er z oo trots op hij werkt goed geen klachten

Leoni 20-11-2019

A8 Toppertje!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A6 32 GB / goud / (dualsim)

Ik heb mijn A8 nu anderhalf jaar en gebruik hem dagelijks met erg veel plezier, hij is snel, gebruiksvriendelijk, overzichtelijk en de batterij gaat nog steeds lang mee! over een half jaar mag ik eigenlijk een nieuwe GSM uitzoeken maar twijfel er stevig aan om deze gewoon nog te blijven gebruiken!!

MaVo 20-11-2019

Mooi en goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A6 32 GB / goud / (dualsim)

Ik heb een Samsung A8 en ben er behoorlijk lyrisch van. Echt een aanrader van een mobiel. Duidelijk en zeer handig en begrijpelijk in het gebruik. Een Galaxy A8 heeft mijn leven verrijkt.
Dank je Samsung !!!!!

Kaylee02 18-11-2019

Goed gebruik!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A6 32 GB / goud / (dualsim)

Ik vind mijn samsung A8 heel fijn werken. Ik vind het super jammer dat hij soms niet reageerd als ik op het scherm druk dan doet hij op dat moment ook wat anders dan waar ik op drukte.

Roar 16-11-2019

Zeer goeie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A6 32 GB / goud / (dualsim)

Me vader heeft de Samsung galaxy a8 in 2018 gekocht hij heeft nu da s10+ dus mocht ik deze hebben ik ben er erg blij mee vooral omdat de telefoon water dicht is en snel en de gezicht herkenning werkt ook goed maar hij zou voor mij wel wat meer geheugen mogen hebben

Marte92 15-11-2019

Prima Samsung telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A6 32 GB / goud / (dualsim)

Ik heb sinds kort de Samsung galaxy A8 en deze telefoon valt mij niks tegen, goed werkende telefoon, verschillende functies en een scherpe camera. ligt lekker in de hand en werkt zoals die moet werken.