Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy S8 64 GB / arctic silver

Samsung Galaxy S8 64 GB / arctic silver
7,1 (2251)

Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black
7,1 (2251)

Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)
9,6 (4330)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 50 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.be.

Koen 20-03-2018

Beste camera en prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Dit is de beste camera die ik ooit bij een smartphone heb ervaren. Met name foto’s in het donker zijn echt van goede kwaliteit. Daarnaast is het geluid echt verbeterd ten opzichte van de S8 met name voor gamen en Netflix ideaal.

Pluspunten

• Camera
  • Geluid

Kees 19-03-2018

Kosten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Overdreven duur terwijl het gewoon een geüpdate Galaxy S8 Plus is. Samsung is 1 vna de fabrikanten die nauwelijks de besturingssoftware regelmatig en meer dan 2 keer in de twee jaar opdate. Meer tekst kan ik niet schrijven omdat het dan ook geen meerwaarde heeft net als de Samsung Galaxy S9

Pluspunten

• Een nieuw toestel maar geen meerwaarde

Minpunten

• Geen meerwaarde aan kwaliteit
  • Veel te duur voor een geupdate Galaxy S8+.

bert2004 31-03-2018

Jammer dat Kieskeurig reviews laat verpesten door een enkeling met ongefundeerde onderbouwing. Ik kan kort zijn, elke nieuwe uitvoering is gewoon weer beter. Er maakt geen telefoon betere foto’’s dan deze. Zo zonde dat zo’n cijfer verpest wordt door een enkeling.

EKO Vega 16-05-2018

Ik begrijp niets van deze reactie. Hij is duidelijk een verfijning en verbetering van de S8 en komt in diverse vakbladen als uitermate goed uit de bus. Bij de Consumentenbond is hij zelfs als allerbeste toestel getest. En dat voor een redelijke prijs in verhouding tot alles wat hij biedt. In deze prijs en zelfs veel hoger vindt je geen betere telefoon.

FastFrog 24-06-2018

Deze review zegt meer over de jezelf dan over de het toestel.

Caitlin 03-05-2018

Fantastische camera, super batterij en helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Ik ben werkelijkwaar zo onder de indruk van de Samsung Galaxy S9. De camera overtreft alle verwachtingen, maar ik moet nog wel een beetje oefenen met de slow-mo functie. Daarnaast gaat de batterij super lang mee en heb ik de draadloze charger op m'n bureau staan op werk, waardoor ik eigenlijk altijd een volle batterij heb. Al met al echt mega blij met deze telefoon en een super upgrade van mijn iPhone 6.

Pluspunten

• camera
  • batterij
  • scherm

Minpunten

• oefenen met slow-mo

Ardina 11-07-2018

Groot mooi model

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Mooi toestel gemakkelijk maakt mooie foto's alleen 1 klein min puntje is dat slow motion bij t filmen vind ik persoonlijk zelf niet zo goed werken als dat ze op de reclame laten zien.

Pluspunten

• Overzichtelijk

Minpunten

• Slow motion vind ik niet zo goed werken

Daijo 05-05-2018

Beste Phone op de Market

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Niets op aan te merken, uitstekende gsm. Ik heb deze aangeschaft nadat ik mijn 4 jaar oude Samsung Galaxy s5 per ongeluk heb laten vallen, waardoor het scherm aan diggelen was. Het toestel werkt perfect zoals verwacht. ik hoop wel dat de batterij bij deze iets beter is en dat het toestel niet soms uitvalt na termijn zoals bij mijn galaxy s5 het geval was wanneer hij de 15% batterij passeerde. Maar voorlopig geen problemen met de batterij gehad, dus alles ok :) Prijs/kwaliteit: Goed

Pluspunten

• Fraai design
  • Goede Camera
  • Prachtig scherm
  • Mooi geluid
  • Blokkeert niet

Minpunten

• kwetsbaar scherm
  • Super slowmostand werkt niet goed in donker licht

Thom 21-03-2018

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Helemaal blij met deze aankoop! Camera is boven verwachting en ook het scherm is erg mooi. Ook is het geluid top voor het kijken van films met Dolby Atmos.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm
  • Geluid

walid14 02-07-2020

geweldige compacte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

ik heb de s9 nu zo een anderhalf jaar en ben er zeer tevreden mee. De snelle processor zorgt voor een vloeiende gebruiksgemak en ook de vinferafdrukscanner is op een prettige locatie gelegen.

Josje85 30-06-2020

Mooie foto's, heel veel opties. Praktisch menu

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Super blij met de S9 . Ik gebruik hem privé en zakelijk. Makkelijk in gebruik. Heel veel functies, niet te klein en niet te groot.

Anoniem 28-06-2020

Heerlijk weer een echte android na een B-merk

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Heel blij met dit cadeau, dat was het dubbel en dwars! Na mijn vorige toestel (geen samsung sorry) dat continue meldingen gaf over volle opslag en steeds trager werken is dit echt een verademing...thuiskomen zelfs!!!

Jordi88 27-06-2020

Nog steeds goed!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb de Samsung Galaxy S9 nu anderhalf jaar en dat is voor mij vaak het moment om echt te kunnen zeggen wat ik van een telefoon vind. De opslag is nog steeds niet vol, ik let er niet echt op en maak dagelijks foto's. Apps downloaden en verwijderen is ook geen probleem, de telefoon doet dit nog steeds erg snel. Batterij is nog goed, systeem snel, opslag prima en de camera is echt goed. Al en al; nog steeds goed!

Anoniem 26-06-2020

Super tof telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb hem nu een maand en ik en zo blij dat deze deze super mooie foto's maakt.
En gemakkelijk in gebruik.
Kortom een super goede telefoon

Chris06 25-06-2020

Top ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb nu denk ik al een half jaar en ik ben er heel tevreden ze blijven goed in oren zitten maar dat komt ook omdat je andere rubbertjes er bij krijgt . Er komt goed geluid uit betere bass dan ik had verwacht en hij gaat vrij lang mee

Maik v 25-06-2020

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu een maandje en ik vind hem geweldig hij ligt lekker in de hand en is makkelijk in gebruik het snel menu is ook erg fijn als je even snel je zaklamp wilt pakken ik ben erg tevreden met deze telefoon.

PatrickD73 23-06-2020

Steeds beter

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Reeds verschillende Samsung telefoons gehad en nu in bezit van de s9. En zeer tevreden. Het wordt er eigenlijk alleen maar beter op. Straks op naar uiteraard weer een Samsung.

Gielski 23-06-2020

Top

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Geweldige telefoon met logische bediening en goede accu.
Werk altijd en heb er nog nooit er een probleem mee gegaf

Anoniem 20-06-2020

werkt goed maar data werkt niet

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

dit is mijn eerste samsung hiervoor hep ik altijd een apple gehad, het is een zeer goede telefoon en bevalt me goed. maar mijn mobile data werkt niet, ik hep er al een nieuwe simkaart ingestopt en alles gedaan wat google en de telefoon winkel zijden, maar het werkt niet. dus we moeten een nieuwe telefoon aanvragen wat zeer jammer is maar ja het is hoe het is

FranMar 20-06-2020

Fijne smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb nu de Galaxy S9 3 weken naar alle tevredenheid in gebruik. Hij is zeer gebruiksvriendelijk, maakt mooie foto en lekker snel. Plus hij ziet er ook nog eens mooi uit!

Nelson88 19-06-2020

Great phone for private & business life

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

I bought the Samsung S9 because I my iphone 6 ran out of memory with no possibility to use add an external memory card. The Samsung Galaxy S9 didn't just resolve this; complex allows me use a second sim. The S9 has complete customisable features to meet my private & business needs. As example, the pictures & sound quality are very good irrespective of the weather conditions or place. This phone is a great experience and I don't think I'll think of another brand regarding smart phones. I just love the design, the feel and the great things I can do with my Samsung Galaxy S9

Remko22030 13-06-2020

Zeer bruikbare telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb mijn Galaxy s9 anderhalf jaar geleden gekocht. Ik vind het een goede telefoon om de volgende redenen. Hij is snel, ligt lekker in de hand, heeft een mooi beeldscherm en presteert na ander half jaar nog steeds goed. Maar elk product heeft natuurlijk ook wat min punten. Bij s9 is het er eigenlijk maar 1. De batterij gaat wel. Minder lang mee dan op het begin en dat word steeds erger. Opzich wel logisch maar wel een minpunt. Voor de rest echt een aanrader kan niet wachten tot ik de nieuwe s20 heb. En de nieuwe oortjes kan testen de 1ste galaxy buds waren ook helemaal top qua geluid en gebruiksvriendelijkheid

Joost56 12-06-2020

Super dit apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik gebruik de S9 nu ongeveer een maand. Totaal geen problemen gehad met het overzetten van alle gegevens (apps).
Aanrader voor niet te veel geld.