Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)
9,6 (5)

Samsung Galaxy S8 64 GB / arctic silver

Samsung Galaxy S8 64 GB / arctic silver
7,1 (2221)

Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)
9,6 (5)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 50 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.be.

Koen 20-03-2018

Beste camera en prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Dit is de beste camera die ik ooit bij een smartphone heb ervaren. Met name foto’s in het donker zijn echt van goede kwaliteit. Daarnaast is het geluid echt verbeterd ten opzichte van de S8 met name voor gamen en Netflix ideaal.

Pluspunten

• Camera
  • Geluid

Kees 19-03-2018

Kosten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Overdreven duur terwijl het gewoon een geüpdate Galaxy S8 Plus is. Samsung is 1 vna de fabrikanten die nauwelijks de besturingssoftware regelmatig en meer dan 2 keer in de twee jaar opdate. Meer tekst kan ik niet schrijven omdat het dan ook geen meerwaarde heeft net als de Samsung Galaxy S9

Pluspunten

• Een nieuw toestel maar geen meerwaarde

Minpunten

• Geen meerwaarde aan kwaliteit
  • Veel te duur voor een geupdate Galaxy S8+.

bert2004 31-03-2018

Jammer dat Kieskeurig reviews laat verpesten door een enkeling met ongefundeerde onderbouwing. Ik kan kort zijn, elke nieuwe uitvoering is gewoon weer beter. Er maakt geen telefoon betere foto’’s dan deze. Zo zonde dat zo’n cijfer verpest wordt door een enkeling.

EKO Vega 16-05-2018

Ik begrijp niets van deze reactie. Hij is duidelijk een verfijning en verbetering van de S8 en komt in diverse vakbladen als uitermate goed uit de bus. Bij de Consumentenbond is hij zelfs als allerbeste toestel getest. En dat voor een redelijke prijs in verhouding tot alles wat hij biedt. In deze prijs en zelfs veel hoger vindt je geen betere telefoon.

FastFrog 24-06-2018

Deze review zegt meer over de jezelf dan over de het toestel.

Caitlin 03-05-2018

Fantastische camera, super batterij en helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Ik ben werkelijkwaar zo onder de indruk van de Samsung Galaxy S9. De camera overtreft alle verwachtingen, maar ik moet nog wel een beetje oefenen met de slow-mo functie. Daarnaast gaat de batterij super lang mee en heb ik de draadloze charger op m'n bureau staan op werk, waardoor ik eigenlijk altijd een volle batterij heb. Al met al echt mega blij met deze telefoon en een super upgrade van mijn iPhone 6.

Pluspunten

• camera
  • batterij
  • scherm

Minpunten

• oefenen met slow-mo

Ardina 11-07-2018

Groot mooi model

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Mooi toestel gemakkelijk maakt mooie foto's alleen 1 klein min puntje is dat slow motion bij t filmen vind ik persoonlijk zelf niet zo goed werken als dat ze op de reclame laten zien.

Pluspunten

• Overzichtelijk

Minpunten

• Slow motion vind ik niet zo goed werken

Daijo 05-05-2018

Beste Phone op de Market

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Niets op aan te merken, uitstekende gsm. Ik heb deze aangeschaft nadat ik mijn 4 jaar oude Samsung Galaxy s5 per ongeluk heb laten vallen, waardoor het scherm aan diggelen was. Het toestel werkt perfect zoals verwacht. ik hoop wel dat de batterij bij deze iets beter is en dat het toestel niet soms uitvalt na termijn zoals bij mijn galaxy s5 het geval was wanneer hij de 15% batterij passeerde. Maar voorlopig geen problemen met de batterij gehad, dus alles ok :) Prijs/kwaliteit: Goed

Pluspunten

• Fraai design
  • Goede Camera
  • Prachtig scherm
  • Mooi geluid
  • Blokkeert niet

Minpunten

• kwetsbaar scherm
  • Super slowmostand werkt niet goed in donker licht

Thom 21-03-2018

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Helemaal blij met deze aankoop! Camera is boven verwachting en ook het scherm is erg mooi. Ook is het geluid top voor het kijken van films met Dolby Atmos.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm
  • Geluid

Gemavc 09-09-2019

Fijne functies

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb 'm nu 1.5 jaar en ben er nog steeds tevreden mee. Bixbi functie is handig. De veilige map is ook iets waar ik heel blij mee ben.

Esmée22 09-09-2019

Erg fijne Samsung Galaxy S9!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Eind november heb ik de Samsung Galaxy S9 gekocht. Deze is een stuk sneller en heeft een groter geheugen dan de Samsung Galaxy S7 die ik hiervoor had. Ik ben hier erg blij mee. Tijdens de aanschaf van deze telefoon kreeg ik ook een bijpassende koptelefoon. Ook deze werkt goed naar behoren. Het enigste wat ik minder vind is dat ik deze telefoon niet in het wit aan kon schaffen.

Iloonie 09-09-2019

Groot scherm en toch compact

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Nu 2 maanden de S9, hiervoor een S7 gehad (Geen edge)
Een voordeel is dat het scherm een fijne grootte heeft en toch nog goed in je zak past. (Is bijna dezelfde grootte als de S7)
Jammer dat (volgens mij) de S9 aleen in Edge is te krijgen. Een "nadeel" is dat de tuchfunctie niet altijd goed reageert aan de zijkanten. Maar dat is misschien een kwestie van langer wennen.
Een ander klein min puntje Is dat de camera meer ingezoomd staat bij de standaard instelling. Zelf een paar keer ervaren bij horizontale foto's van dichtbij, dat ik moeilijk of helemaal niet alles erop kon krijgen. (Instellingen staan hetzelfde)
Verder scherpe foto's.
Zoals gewend van Samsung een prima mobiel!

S9

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

S9 is super fijn voor t dagelijkse leven, mails, inatagram, er zijn super veel opties, en vergeet niet de edge screen plus t OLED scherm! Top ding

Een geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb het toestel vanaf aug in mijn bezit.van de A5 naar de S9 een geweldig verschil.het is een mooi toestel ligt lekker in de hand.kortom een geweldig toestel.

Samsung s9

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

De Samsung s9 is een geweldig telefoon.
Hij functioneert goed, is snel.
Geeft aan wanner er een update nodig is.
Een geweldige telefoon voor zowel privé als zakelijk

Andrzej 07-09-2019

Mijn Galaxy S9-beoordelingen

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik waardeer mijn Galaxy S9 zeer hoog. Het voldoet in alle opzichten aan mijn verwachtingen. Als ik opnieuw een telefoon zou moeten kiezen, zou het Samsung Galaxy S9 zijn.

Ronnie_100 07-09-2019

Geweldig toestel S9

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb me telefoon Samsung S9 sins maart en ik vind het geweldig wat deze telefoon allemaal kan en de foto's zijn perfect lijkt wel of ik een foto toestel heb, en wat je er allemaal mee kan is fantastisch ik wist niet dat er zoveel functies op zitten ik ontdek nog elke nieuwe dingen op mij telefoon gewoon fantastisch het lijkt wel een computer

Knollie01 05-09-2019

Top toestel maar helaas werkt niet alles super

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Top toestel, maar niet alles werkt naar behoren.
Helaas fingerprint en irisscanner, en toestel ontgrendelen wanneer je thuis bent niet goed.

MkoPr 04-09-2019

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Telefoon via werk mogen ontvangen en hier door middel van dual-sim ook voor privé gebruik waardoor ik nog maar één telefoon op zak heb. Maakt uitstekende foto's met name in het donker [ook zonder flits].
Werk en prive zijn goed gescheiden door Workspace die weer goed beveilig is door KNOX.
Kortom prima telefoon die ik zeker kan aanraden.

mauesm 04-09-2019

Veelzijdig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

De s9 is een veelzijdige telefoon. Erg makkelijk in de bediening en een toestel die snel reageert en prettig is om zowel privé als werk te gebruiken. Zeker een aanrader en goede prijs kwaliteit verhouding.

CBerg 04-09-2019

overzichtelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb het toestel voor zakelijk gebruik. Wordt alleen naar van het Bixby, telkens komt dit tevoorschijn. Dit hoeft er voor mij echt niet op.

Anoniem 04-09-2019

Mooie vormgeving

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

De s9 ligt prettig in de hand door de smalle vormgeving.
De beveiliging /opties/instellingen en camera is verbetert ten opzichte van mijn vorige telefoons( SAMSUNG j5..A5)
Eigenlijk is er geen ander nadeel dan wellicht de kras gevoeligheid van het scherm.

Anoniem 03-09-2019

Lekker snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben van een iPhone 8 over gegaan naar deze S9 en ik ben nog nooit zo blij geweest. Het toestel is lekker snel en kan er dat gene mee wat moet en nog veel meer. Ben nog nooit zo blij geweest met dit toestel. I januari ga ik dan ook over naar de S10+.