Huawei P20 64 GB / midnight blue / (dualsim)

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 665 reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei P20 64 GB / midnight blue / (dualsim) op Kieskeurig.be.

Lennard Nijstad 20-01-2019

Gewoon een goede telefoon!

Geschreven voor: Huawei P20 64 GB / midnight blue / (dualsim)

Een product waarvan je kan genieten. Bijna een jaar geleden uitgekomen en compleet up-to-date. Fijn besturingssysteem (android) en een formidabele camera! Geleverd met hoesje en screenprotector. Geen headphone jack, wat jammer is, maar geen echt probleem, aangezien er oortjes bijgeleverd worden met een usb-C aansluiting. Supercharger erg goed, opgeladen in ongeveer een uur. Absoluut aan te bevelen!

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Groot scherm
  • Goede bijgeleverde producten
  • Goedkoop in vergelijking met andere merken

Minpunten

• Geen headphone jack

MetalMike 19-11-2018

Toptoestel

Geschreven voor: Huawei P20 64 GB / midnight blue / (dualsim)

Met recht het vlaggenschip van Huawei. Net onder het broertje de Pro maar meer scherm voor minder geld. Dat was voor mij dan ook de reden om voor dit model te kiezen. De belofte dat 58% van je batterij na een half uur laden gevuld is, wordt waargemaakt. Met een volle batterij doe ik ook bijna 2,5 dag. Het toestel ligt lekker in de hand, slank, smal met afgeronde zijkanten. Er zit een snelle, krachtige processor in waardoor het toestel razendsnel is. Over de camera raak ik maar niet uitgepraat... Wat een prachtfoto's. Ook video ziet er strak uit. De camera beschikt over allerlei nuttige foefjes maar zelf hobbyen met de pro-stand gaat ook moeiteloos. Op cameragebied legt Apple het zwaar af tegen Huawei. Het geluid is ook heel prettig via de speakers en met de bijgeleverde dopjes in Dolby Atmos hemels. Fantastisch toestel!!!

Pluspunten

• Groot helder scherm
  • Supercamera met veel opties waaronder AI
  • Perfect geluid... In ear zelfs Dolby Atmos
  • Gebruiksvriendelijk
  • Snelle processor en snel oplaadbaar

Minpunten

• So far so good

Danny Toonen 20-09-2018

Werkt snel, fijn scherp scherm. Ben erg tevreden!

Geschreven voor: Huawei P20 64 GB / midnight blue / (dualsim)

Goed scherp scherm, snelle bediening lange levensduur batterij!
Telefoon denk mee in gebruik en voorspelling woorden enz. Echt een complete telefoon 2018!

Menno 08-08-2018

Fijne snelle gebruiksvriendelijke telefoon

Geschreven voor: Huawei P20 64 GB / midnight blue / (dualsim)

Fijn, snel en je kan er geweldige foto’s mee maken, alleen: koop gelijk een panzerglas, van mijn telefoon was het glas binnen twee dagen al onverklaarbaar beschadigd, hiervoor een iPhone, daar was het glas harder van, maar heb er absoluut geen spijt van
Gr henk

Pluspunten

• Accuduur
  • Foto
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Snel beschadigd glas

Klaas 06-08-2018

Goede camera en lange accuduur

Geschreven voor: Huawei P20 64 GB / midnight blue / (dualsim)

Heerlijke smartphone, veel geheugen, goede accuduur, mooie telefoon, super camera, alleen wat overbodige apps voorgeïnstalleerd

Pluspunten

• Geheugen
  • Accuduur
  • Camera

Minpunten

• Voorgeïnstalleerde apps
  • SwiftKey zit te dicht bij knop voor apps sluiten

Bob Verberk 04-08-2018

Huawei P20 Blauw Dualsim

Geschreven voor: Huawei P20 64 GB / midnight blue / (dualsim)

Altijd IPhone gehad maar vond de IPhone te duur voor wat je krijgt tegenwoordig. De Huawei P20 is een meer dan goede vervanger voor een IPhone. Groot scherm, goede camera, snel en veel opslagruimte. Even wennen qua besturingssysteem maar na een paar dagen ben je daar ook aan gewend.

Pluspunten

• Goede camera
  • Veel opslag ruimte
  • Snel
  • Groot scherm

Minpunten

• Wennen aan besturingssysteem (na apple)
  • Touchscreen onder erg gevoelig

Victor 31-07-2018

Top toestel!

Geschreven voor: Huawei P20 64 GB / midnight blue / (dualsim)

Voor dit toestel heb ik jarenlang een iPhone gehad, op het laatst grote ergenissen over opslagcapaciteit, accuduur en systeemsnelheid.
De p20 is echt een goede opvolger, qua design, gebruiksvriendelijkheid, snelheid, opslagcapaciteit en veel handige snufjes.. En om dan de prijs, scheelt toch vlot €400 met een vergelijkbare I phone en dat was voor mij reden genoeg om de stap waarvan ik geen spijt heb te wagen.
Heb geen twijfel over dit product, maar laat je aangenaam verassen!

• Snelheid
  • Opslagcapaciteit

Minpunten

• Geen rechtstreekse jackplug aansluiting

Djino van Os 20-07-2018

Top kwaliteit smartphone

Geschreven voor: Huawei P20 64 GB / midnight blue / (dualsim)

Ik ben heel tevreden met de Huawei p-20 de sterke punten vindt ik.
Zeer goede camera
Zeer goede accu duur
Mooi helder en groot scherm
Gebruiksvriendelijk

Pluspunten

• Camera
  • Accu duur

Pascal 12-07-2018

Een heel fijn toestel met duidelijk scherm

Geschreven voor: Huawei P20 64 GB / midnight blue / (dualsim)

Een super telefoon zoals de meeste zijn van dit merk updates geen probleem batterij gaat anderhalve dag mee ondanks dat ik hem gebruik voor werk en privé geheugen is ook voldoende en de snelheid is top

Pluspunten

• Supersnel
  • Fijn en duidelijk in gebruik

Dorien Boelhouwer 24-05-2018

Compleet toestel, fantastische camera!

Geschreven voor: Huawei P20 64 GB / midnight blue / (dualsim)

Dit toestel is het geld meer dan waard. Alles wat men nodig heeft zit erop en werkt zeer snel. compleet toestel dus. De camera is fantastisch, wát een mooie foto's en wat een mogelijkheden om de perfecte foto te maken!
Ik ben zeer tevreden!!

M Hoekstra 06-06-2018

Scherm stuk

Geschreven voor: Huawei P20 128 GB / midnight blue

Prima toestel er is maar 1 minpunt.
Achterkant is ook van glas.
Dat betekent dat het toestel overal vanaf glijd en ja barst in het scherm.
Nu al voor de 2e keer.
Verder buiten dat top toestel. Enorme scherpe foto's batterij is snel opgeladen.

Pluspunten

• Fotos
  • Opslag
  • Batterij

Minpunten

• Schern

G. v/d Meulen 13-07-2018

Top toestel

Geschreven voor: Huawei P20 128 GB / midnight blue

Geweldig toestel, maakt zeer scherpe foto's, verder leuke filters en snufjes, o.a. slowmotion filmopnamestand. Ruime opslag van 64 GB. Laad snel op en goede batterijduur. Mooie vormgeving, kan eigenlijk alles wat IPhone ook kan, maar voor een goedkopere prijs!

Pluspunten

• groot scherm
  • mooie vormgeving
  • laad snel op
  • goede batterijduur
  • maakt scherpe foto's

Blackunicron79 05-08-2018

Niet fantastisch, wordt snel heet, en veel kleine storingen

Geschreven voor: Huawei P20 128 GB / midnight blue

Voor dit model gekozen omdat het een degelijke uitstraling heeft voor een redelijk budget, het uiterlijk is dus zeer goed maar als je een spelletje doet krijg je na een kwartiertje al de angst dat hij zichzelf verbrand.

Pluspunten

• Ziet er goed uit
  • Goeie cameras

Minpunten

• Wordt erg heet
  • Veel kleine storingen

Peter 02-06-2018

Perfect

Geschreven voor: Huawei P20 128 GB / midnight blue

Goed toestel en vormgeving. Makkelijk te gebruiken en kwaliteit goed qa prijs verhouding. Zeer mooie foto's van kortbij en veraf Dit is de 4de Huawei telefoon, p7 , p8, en de p9 nu dus p20 zou eigenlijk geen andere meer willen. 0

Pluspunten

• Snel processor
  • Duidelijke foto
  • Prijs goed kwalitijd super

Laura 14-08-2018

Mooie telefoon, goede camera

Geschreven voor: Huawei P20 128 GB / zwart / (dualsim)

Uit alle telefoons heb ik deze gekozen omdat deze een goede camera heeft en toch betaalbaar is in vergelijking met zijn grote broer. De telefoon is erg makkelijk in gebruik. Hij maakt onwijs goede foto's voor een amateurfotograaf en ik ben hier onwijs blij mee, helaas gebruikt die erg snel filters waardoor de "echtheid" op de foto snel verloren gaat, en tot heden (1 maand in gebruik) ben ik aan het zoeken hoe dit echt helemaal uit moet. De vormgeving van de mobiel is heel mooi en ligt lekker in 2 handen, in 1 is die echt te groot voor mij. Scherm is helder en fijn om de foto's of iets goed terug te kijken. Hij doet goed wat die moet doen, bellen en appen. Typen blijft soms wel een uitdaging omdat je snel mis typt, misschien gewenning.
Al met al ben ik wel erg tevreden over de telefoon.

Pluspunten

• Mooie foto's (voor amateur)
  • Makkelijk in gebruik
  • Accu gaat best lang mee
  • Mooi afgewerkt
  • twilight achterkand is mooi

Minpunten

• Erg groot scherm (persoonlijk)
  • Snel vingerafdrukken/vettig op scherm
  • Te veel apps al standaart op de telefoon
  • Te veel verplichte apps (vervelend)

Anne Mieke 10-11-2018

Heeft heel veel, voor relatief weinig

Geschreven voor: Huawei P20 128 GB / midnight blue

Ik heb dit toestel nu 2 weken en ben nog steeds verbaasd over de kwaliteit en de snelheid. Snel, handig, met een geweldige camera, waarmee je haarscherpe foto's maakt. Leuk is de gezichtsscan functie, dat werkt uitstekend en is een goede beveiliging. Ook is het fijn dat je niet alleen 64 GB geheugen hebt, maar dat ook nog eenvoudig en goedkoop kunt uitbreiden met een simpel geheugenkaartje. Ik heb zelf een doorzichtig hoesje om de inderdaad gevoelige achterkant te beschermen en ook een doorzichtig beschermplaatje voorop. Maar daardoor zie je de telefoon goed en hij is zo mooi dat hij zeker gezien mag worden met het scherm dat helemaal doorloopt. Kortom een aanrader!

Pluspunten

• gezichtsscan beveiliging
  • camera
  • 64 GB en uitbreiding mogelijk

Minpunten

• gebruik een hoesje ! gevaar voor breuken

Tine 25-07-2018

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Huawei P20 128 GB / zwart / (dualsim)

Deze Huawei p20 vervangt mijn Honor 8, dus was de EMUI van Huawei al gewend, vind het wel een fijne schil. Prettig dat de opslag 128 GB groot is, jammer dat het niet uitbreidbaar is. Mooi groot scherm met kleine bezels en een notch. Goede camera met veel mogelijkheden. Snelle vingerafdrukscanner, ook de gezichtsherkenning werkt snel, maar die gebruik ik niet omdat ik mijn frontcamera heb afgeplakt. De digitale kluis is ook handig om foto's, video's en audio extra te versleutelen. Loopt op Oreo 8.1 en heb sinds aanschaf al 2 maal een beveiligingsupdate gehad. Deze telefoon krijgt ook nog een update naar Android P (android 9) maar dat zal nog even duren, want Huawei is niet de snelste met update naar nieuwe android versie.

Pluspunten

• Goede camera
  • Dualsim
  • Kleine bezels, daardoor mooi groot scherm
  • 128 GB geheugen
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• geheugen niet uitbreidbaar
  • accuduur valt wat tegen

Tine 26-07-2018

Nog een toevoeging bij de review, deze telefoon heeft geen 3.5 mm aansluiting voor audioaansluiting, dat is wel jammer. Er wordt wel een USB-c naar 3,5mm audio-adapter meegeleverd. Dit werkt prima, alleen tijdens het opladen kun je dan je oortjes niet gebruiken. Als het goed is krijg ik de komende week nog de gratis Huawei FreeBuds earphones geleverd zodat ik tijdens het opladen wel kan luisteren.

Nimma 25-06-2018

uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding, top (Leica) camera

Geschreven voor: Huawei P20 128 GB / zwart / (dualsim)

Huawei is een merk in opkomst en ik snap waarom. Het is een prima toestel met een groot intern geheugen. De prijs, die behoorlijk lager ligt dan van concurrenten, staat ook zeker voor kwaliteit. Het toestel is snel, accuduur lang, zo'n 20 uur gemiddeld en een geweldige camera van het merk Leica. Hij maakt echt goede foto's en video's. Daarnaast ook gewoon android. Handig en simpel in gebruik. Ik heb hem pas en ben er echt blij mee. Ik had jaren Samsung, de S-series, maar als Huawei zich zo blijft ontwikkelen en tegen deze prijs-kwaliteitsverhouding, dan hebben ze aan mij een nieuwe, trouwe, vaste klant. Enige minpuntje, de looks van e-mail. blauwe bolletjes, alles vet gedrukt, oogt als alleen nieuwe mail en wat druk, maar als dit het enige is en het went wel weer. Kortom een aanrader, toptoestel!

Pluspunten

• Camera
  • Accuduur
  • Gebruiksvriendelijk
  • Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding
  • oplaadsnelheid

Minpunten

• Huawei E-mail

Finn 11-06-2018

Mooie telefoon

Geschreven voor: Huawei P20 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik zocht een goede telefoon die niet te duur was en niet al te groot en een goede kwaliteit en batterij had en deze telefoon heet het allemaal perfect.
Aan het einde van de dacht is de telefoon nog meer dan 50% van de batterij en dat vind ik erg fijn.

Pluspunten

• Goede batterij
  • Goede kwaliteit
  • Uitstekende camera

Minpunten

• Tot nu toe nog niks

Patoex 12-11-2018

Toptoestel

Geschreven voor: Huawei P20 128 GB / midnight blue

Na mijn Samsung galaxy s7 bijna 2 jaar gehad te hebben ging hij stuk had nog 3 dagen garantie, maar wat er aan kapot was viel niet onder de dekking van de garantie, wat valt er wel onder? Maar nu heb ik dus de huawei p20 en dit is echt een geweldig toestel beduidend sneller dan de S7 en. mooier dan Samsung en vooral goedkoper in aanschaf.

Pluspunten

• Alles

Minpunten

• Niets