Nokia 6.1 32 GB / koper, zwart / (dualsim) - Reviews

Opslag
32 GB opslag
Besturingssysteem
Android O

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia 6.1 32 GB / koper, zwart / (dualsim) op Kieskeurig.be.

David 01-05-2018

Grootscherm. En snel

Geschreven voor: Nokia 6.1 32 GB / wit / (dualsim)

Groot scherm,zeer helder bij daglicht. Stevig en mooi uitgevoerd en heeft een vingerscanner,die vrijwel altijd snel en goed werkt

Pluspunten

• Accu duur.
  • regelmatig upgrade . nieuwste android versies.

Bud 06-07-2018

Mooi groot scherm. Heldere kleuren. Goed geluid. Lekker dun.

Geschreven voor: Nokia 6.1 32 GB / wit / (dualsim)

Mijn oude toestel veranderde af en toe in een kacheltje.Mij werd een nieuw aangeraden omdat de software verouderd zou zijn waardoor het eea warm liep. De Nokia 6 werd afgeraden de 6.1 is helemaal van deze tijd. Hij voelt hetzelfde aan als een 4x duurdere I phone. En doet bijna hetzelfde knap hoor!!

Sjaak 30-04-2018

de beste alleskunner

Geschreven voor: Nokia 6.1 64 GB / blauw / (dualsim)

Ik ben al weer even op zoek naar een goede opvolger voor mijn vertrouwde Nokia 830 op WP10 die langzaam maar zeker meer kuren krijgt en ja windows wat steeds minder ondersteuning krijgt.
Vanwege de betrouwbaarheid ben ik een echte Nokiafiel en ik was dus blij verrast dat ik op vakantie een Nokia 6.1 64gb mocht testen. Ik ervaar overall de vertrouwdheid van Nokia en ben blij met de basis Android zonder poespas. Jammer dat Nokia met de camera niet mee is gegaan met de laatste ontwikkelingen en met name in het donker vallen foto's korrelig uit. Ook de plaats van de vingerafdrukscanner vind ik onlogisch. Dual sim vind ik dan weer perfect. Scheelt in de vakantie een tweede telefoon. Een goede telefoon voor een goede prijs en ik heb hem bij mijn 'hofleverancier' besteld. Vanwege de camera en de scanner een 9.

Pluspunten

• accuduur
  • strak ontwerp
  • basis android
  • goede prijs kwaliteit

Minpunten

• kwaliteit camera bij duisternis
  • plaats scanner ( persoonlijk gevoel )