Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / goud / (dualsim)

Samsung Galaxy A5 (2017) 32 GB / black sky

Samsung Galaxy S7 32 GB / silver titanium

Samsung Galaxy S7 32 GB / silver titanium
8,9 (624)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / goud / (dualsim) op Kieskeurig.be.

Anoniem 20-01-2020

Een fantastische telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / goud / (dualsim)

De samsunge Galaxy A8 is echt eens super telefoon. super snelle processor waar door het game heel gemakkelijk gaat. Hij maakt super goeie foto's om dingen me vast te leggen. Tijdens het bellen nooit problemen niet te zacht niet te hard dus eigenlijk een super goede telefoon voor een mooie prijs

Opa Rob 18-01-2020

Stap vooruit

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / goud / (dualsim)

Na mijn oude vertrouwde Note 4 vond de werkgever het tijd voor een nieuwe device
Ten opzichte van de Note 4 ben ik er meerdere stappen op vooruit gegaan
De telefoon reageert snel en de foto's die ik maakt zijn super scherp
Het communiceren met de werkgever gaat lekker snel en we kunnen onze klanten direct van dienst zijn
Voor ons is het een TOP TOESTEL
Ik overweeg zelfs om dit toestel ook privé aan te schaffen

Leah05 17-01-2020

Erg goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / goud / (dualsim)

Ik heb mijn A8 nu ongeveer een half jaar hij werkt nog net zo goed vooral de camera's zijn heel goed, er kunnen veel apps op en ik heb er nog nooit moeite mee gehad

Anoniem 14-01-2020

Ideale zakelijke telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / goud / (dualsim)

Per december 2019 zijn we met ons kantoor overgestapt naar de Samsung Galaxy A8. Het instellen en koppelen met het zakelijke account ging snel en eenvoudig. Toestel is erg makkelijk in gebruik.

Aukwijn82 31-12-2019

Galaxy A8 is top!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / goud / (dualsim)

Ik heb dit toestel vanwege duo simkaart en ben erg tevreden met de functionaliteit en gebruiksvriendelijkheid ervan.

M Huisman 29-12-2019

Echt prima ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / goud / (dualsim)

Doet wat het moet doen. Installatie gaat vlot, beeldscherm is scherp net als de foto's. Geen poespas, geen geouwehoer, gewoon top.

Rafael1402 28-12-2019

Werkt super geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / goud / (dualsim)

De telefoon heeft een makkelijk en supersnelle bediening
En werkt makkelijk samen met andere apperaten

Anoniem 25-12-2019

Geweldige telefoon met dual sim functie

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / goud / (dualsim)

Heb ook een dual sim Samsung S8+ als vergelijking. Deze A8 kreeg ik via mijn werkgever en bevalt me eigenijk zelfs beter, batterijduur, formaat vind ik prettiger en bijna hetzelfde instelbaar als de S8+. Deze telefoon heeft naast de twee sims zelfs nog ruimte voor een extra mini SD kaart!

Anoniem 22-12-2019

Compleet toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / goud / (dualsim)

Sinds april 2019 aangeschaft en een super toestel, doet niets minder dan de S versies. Ligt lekker in de hand en superscherp beeld.
Enige verbeterpunt is de duur van de accu. Z jou iets langer mee mogen

Nancy1982 20-12-2019

Samsung galaxy a8

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / goud / (dualsim)

Fijne telefoon in het algemeen,enkel een paar aandachtspunten: elke dag is het nodig om de telefoon op te laden en er zijn problemen met opladen omdat deze vocht detecteert. Al mee naar de telefoonwinkel geweest en uitgeblazen, niets hielp. Nu een betere oplaadkabel gekocht maar het probleem blijft helaas. Als ik de telefoon wil opladen moet ik deze eerst uit zetten en dan weer aan want anders komt de melding telkens naar voren en kun je niet opladen. Buiten dit probleem is het verder echt een prima telefoon!

Jemayro 10-12-2019

Geweldinge kenmerken goeie camera Snele function

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / goud / (dualsim)

Ik heb deze telefoon op me verjaardag gekregen en ik ben er z oo trots op hij werkt goed geen klachten

Leoni 20-11-2019

A8 Toppertje!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / goud / (dualsim)

Ik heb mijn A8 nu anderhalf jaar en gebruik hem dagelijks met erg veel plezier, hij is snel, gebruiksvriendelijk, overzichtelijk en de batterij gaat nog steeds lang mee! over een half jaar mag ik eigenlijk een nieuwe GSM uitzoeken maar twijfel er stevig aan om deze gewoon nog te blijven gebruiken!!

MaVo 20-11-2019

Mooi en goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / goud / (dualsim)

Ik heb een Samsung A8 en ben er behoorlijk lyrisch van. Echt een aanrader van een mobiel. Duidelijk en zeer handig en begrijpelijk in het gebruik. Een Galaxy A8 heeft mijn leven verrijkt.
Dank je Samsung !!!!!

Kaylee02 18-11-2019

Goed gebruik!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / goud / (dualsim)

Ik vind mijn samsung A8 heel fijn werken. Ik vind het super jammer dat hij soms niet reageerd als ik op het scherm druk dan doet hij op dat moment ook wat anders dan waar ik op drukte.

Roar 16-11-2019

Zeer goeie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / goud / (dualsim)

Me vader heeft de Samsung galaxy a8 in 2018 gekocht hij heeft nu da s10+ dus mocht ik deze hebben ik ben er erg blij mee vooral omdat de telefoon water dicht is en snel en de gezicht herkenning werkt ook goed maar hij zou voor mij wel wat meer geheugen mogen hebben

Marte92 15-11-2019

Prima Samsung telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / goud / (dualsim)

Ik heb sinds kort de Samsung galaxy A8 en deze telefoon valt mij niks tegen, goed werkende telefoon, verschillende functies en een scherpe camera. ligt lekker in de hand en werkt zoals die moet werken.

Rayree 14-11-2019

Precies goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / goud / (dualsim)

Zakelijk heb ik de A8 maar deze doet in dagelijks gebruik niet onder voor de S-serie welke ik privé gebruik.

Anoniem 12-11-2019

Geweldige Telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / goud / (dualsim)

Telefoon is gewoon perfect in dagelijks gebruik. Grafische Game Beelden zijn goed, social media werkt goed. Snelheid is helemaal top.

Lars2019 12-11-2019

Geweldige telefoon voor een scherpe prijs.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / goud / (dualsim)

De telefoon heb ik nu 5 weken in mijn bezit en is echt een topper voor zeer scherpe prijs. De functionaliteit doet niet onder voor de vlaggenschepen van Samsung en Huawei en ligt lekker in de hand. Reageert vlot met openen, wisselen en gebruiken van de apps.

Joeltan05 11-11-2019

Samsung A8 review

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / goud / (dualsim)

Ik heb deze telefoon gekregen van mijn vader en ik was er super blij mee! Het is de beste telefoon die ik heb gehad tot nu toe!