Samsung Galaxy Note 8 64 GB / maple gold / (dualsim) - Reviews

64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 7.1.1
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Note 8 64 GB / maple gold / (dualsim) op Kieskeurig.be.

Anoniem 20-06-2019

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / maple gold / (dualsim)

Ik heb hem nu 2 maanden in bezit,en kan niet anders zeggen dan dat ik het een fantastische toestel vind,maakt prachtige foto's ,en aangezien ik koken erg leuk vind, is dat een leuke bijkomstigheid van de telefoon dat die een voedselstand heeft op de camera

Vicktor 25-09-2017

MOOI en snel !!! Een lust voor de ogen!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb mijn Note8 nu iets van anderhalve week. Mooi toestel deze Samsung Galaxy Note8, zit goed in elkaar en is perfect afgewerkt. Veel handigheden die prima werken.
Nadelen? Mmm valt wel mee. De vingerscanner zit niet echt handig, maar dat heb ik opgelost door het toestel met één hand vast te houden en met de andere hand te scannen (net zoals ik dat jaren heb gedaan met mijn Note4). Overigens ook met één hand, dat is een kwestie van wennen. Op deze manier werkt het prima. Wat ik meer gebruik is gezichtsherkenning. Werk prima en razend snel. Verder is het toestel glad, maar daar moet je misschien ook aan wennen. Al met al een goede keuze voor toch wel veel geld.

Sorry, ik houd er niet van om een 'uitstekende'-beoordeling te geven, maar de Note8 is dit zeker waard. Voor mij als eindscore een dikke 9!

Pluspunten

• Scherm (grootte, helderheid en contrast)
  • Batterij (incl. batterij-besparingsalternatieven)
  • Functionaliteit (o.a. split screen en S-pen)
  • Snelheid
  • Bouw (perfect afgewerkt)

Minpunten

• Bixby werkt niet in het Nederlands

Anoniem 30-08-2019

Goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / maple gold / (dualsim)

Deze telefoon vindt ik heel mooi, de batterij gaat lekker lang mee, als je hem laat vallen krijg je niet zo snel barsten het is ook nog een een snelle telefoon. Een echte aanrader

Miezelmoe 30-08-2019

Werkelijk van alle markten thuis!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / maple gold / (dualsim)

De Note 8 is ondanks dat hij alweer een tweetal nieuwe opvolgers heeft in de Note 9 en de Note 10 een uitstekende telefoon. Buiten normaal bellen, beschikt hij over een zeer goede camera en camera software, waardoor je buitengewoon mooie foto's kunt maken.
Op het schitterende en mooie grote scherm is het een genot om deze foto's te kunnen bekijken.
Qua snelheid zijn er maar weinig telefoons die de Note 8 kunnen achterhalen, de opslagruimte is prima en is ook uit te breiden middels een SD kaartje.

De S Pen is een prima aanvulling op het gebruiksgemak van de Note 8. Voor kinderen is er een leuke mogelijkheid om plaatjes te kunnen kleuren, dus je kunt de Note 8 ook als tijdelijk zoethoudertje gebruiken als je even druk bent.

De combi met de Samsung Galaxy watch is ook prima te noemen, die twee werken uitstekend samen. De Tizen software is een prima match met de Note 8 software.

Voor mij heeft de Note 8 geen minpuntjes, sterker, mijn nieuwe Note is al onderweg!

Wil je een goede, snelle, blitse telefoon die zowel privé als zakelijk zijn mannetje staat? Kies dan de Note 8, je krijgt er zeker geen spijt van.

En, zeker niet onbelangrijk, de accuduur is fenomenaal! Na ruim 1,5 jaar gebruik, kan ik nog steeds een hele dag intensief gebruik maken van de Note 8, zonder hem op te hoeven laden. Dat Appeltje heeft Samsung in ieder geval goed geschilt!

Anoniem 25-08-2019

Makkelijk te gebruiken telefoon met super camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / maple gold / (dualsim)

Ik heb mijn note 8 nu een jaar en ben er nog steeds zo tevreden mee! Nog steeds ontdek ik nieuwe dingen, de camera maakt supermooie foto's en heeft veel opties. Ik wil niet anders meer dan note!

Emir 19-08-2019

Geweldige Samsung Galaxy note 8

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / maple gold / (dualsim)

Ik heb deze telefoon vorige maand gekocht
En ik ben er blij mee
Ik zou deze product aan iedereen aanbevelen

Stefan1997 17-08-2019

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / maple gold / (dualsim)

Ik heb de note 8 van een vriend overgenomen, deze telefoon is heel fijn om mee te werken, is razendsnel en de S pen is ook heel handig, moet je een bepaald gedeelte uit een foto selecteren, dan kan dat gewoon met de S pen van de note 8. De camera is ook echt van goede kwaliteit. Je kan echt mooie en scherpe foto's maken. Ik was eerst echt een HTC fanboy, maar sinds die kapot is gegaan, en ik nu deze note 8 heb wil ik geen andere telefoon meer.

sandra507 12-08-2019

Fantastische telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / maple gold / (dualsim)

Telefoon is ideaal, werkt super snel en enorm handig in gebruik! Fijn groot scherm en de speciale bijgeleverde pen is echt een grote plus

Anoniem 10-08-2019

Fantastische telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / maple gold / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu ongeveer een maand. Ik ben zeer tevreden over de camera en het gemak van de bediening van het toestel.

Poekie 23-07-2019

Fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / maple gold / (dualsim)

Fijn toestel , ligt goed in de hand.
Heeft een wat groter beeldscherm ,dus ook fijn als je een film of serie wil kijken
Toestel past niet in je broekzak ,maar wel weer in een clutch

Althmare1721 21-07-2019

Top product!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / maple gold / (dualsim)

Ik gebruik al meer dan 15 jaar Samsung telefoons. Nadat ik de Note 1 ben gaan gebruiken, heb ik geen andere toestellen meer genomen. De Note 3 heb ik zelfs 8 jaar gebruikt en nu de Note 8.
Wat een mogelijkheden! Nu 2 maanden en nog heb ik nieuwe ervaringen. Zonder meer een geweldige aanbeveling, dankzij mijn positieve ervaringen.

Jordiii 18-07-2019

Geweldige telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / maple gold / (dualsim)

Ik heb de telefoon net 1.5 maand en kan er nu al niet zonder meer! Het is de beste telefoon voor mij! Goeie specificaties, batterij duur is perfect! En de snelheid is perfect.! In 1 woord PERFECTE telefoon!

Rolex 11-07-2019

De Note 8: Waar voor je geld!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / maple gold / (dualsim)

Vorige maand heb ik de Samsung Note 8 gekocht en ben heel tevreden met deze smartphone. Batterij is goed. Verder is de Note 8 zeer handig in gebruik en je kan er perfecte foto's mee maken. De Note 8 heeft veel opties en is heel snel dankzij de ingebouwde technologie. Een echte aanrader.

Anoniem 09-07-2019

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / maple gold / (dualsim)

Ik heb laatst deze telefoon gekocht en ik ben er zeer tevreden over, de camera is super fijn en hij is zeer snel, ook de batterij gaat best lang mee en dat is ook heel fijn

Anoniem 07-07-2019

Super veelzijdig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / maple gold / (dualsim)

Na mijn Note 4 die ik 4 jaar heb gehad opnieuw voor type Note gegaan,dit zijn fantastische toestellen,super snel en veelzijdig in omgang

Louwrens 26-06-2019

Note 8 de perfecte alles in 1

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / maple gold / (dualsim)

Ik heb hem sinds kort de note 9 was al uit maar ik vond de note 8 zijn design mooier en alles wat er op staat heb ik nodig het heeft een perfecte camera ik kan er prachtige Freerun shots meemaken en de s pen is super handig ik gebruik hem heel vaak bijvoorbeeld voor snel een aantekening te maken of om zinnen te selecteren en op het scherm vast zetten kort samengevat het is de perfecte studenten telefoon

Alfer 24-06-2019

Perfecte grootte om een game te spelen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / maple gold / (dualsim)

Ik heb deze telefoon ongeveee 2,5 jaar de scherm is 1x vernieuwt wel een heel goede design met een pen.
Mijn pen was 1x gebroken tijdens schrijven

Anoniem 19-06-2019

Super stijlvol

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / maple gold / (dualsim)

Ik heb sinds een jaar nu de Samsung Galaxy Note 8 en ik ben er super blij mee! Het is helemaal niet achteruit gegaan en functioneerd nog als nieuw! Daarnaast werkt het toestel geweldig voor gamen en werk. Met de S pen kan je makkelijk snel ff iets opschrijven als het nodig is. Daarnaast ben ik ook niet bang om dit toestel te gebruiken als het regent, omdat het waterdicht is. En de touchscreen is ook super fijn! Dus al met al een top ding!

Anoniem 19-06-2019

Super apparaat!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / maple gold / (dualsim)

Ik ben al vanaf de Note1 een fan van dit toestel. Het gemak waarmee je notities maakt (ik schrijf nog gewoon) gaf mij destijds de doorslag om de Note aan te schaffen. Ik heb de Note 2 erna gehad en deze ging toch zeker 6 jaar mee! Geeft toch wel een indruk van de kwaliteit van dit vlaggenschip van Samsung.
De keuze voor een nieuw toestel na het uitstapje naar de S6, die me niet beviel vanwege het formaat en het ontbreken van een S-pen, was niet moeilijk. Ik moest en zou een nieuwe Note hebben!
Dat werd de Note 8. Ik ben er zelfs voor veranderd van provider en mummer. Zó erg wilde ik deze hebben. Volledig tevreden over de telefoon en de toegevoegde waarde van de S-pen heb ik ook nog Samsung DEX ontdekt.
Dit apparaat geeft een volwaardige desktop-ervaring met je Note8. Gewoon een monitor, toetsenbord en muis aansluiten en je hebt je Note8 omgetoverd tot een volwaardig computersysteem. Hele bruikbaar en uiteindelijk je computer in je broekzak.

Anoniem 18-06-2019

Geweldige NOTE 8

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / maple gold / (dualsim)

Ik heb deze telefoon pas paar weken..en ik heb altijd Samsung gehad waaronder altijd NOTE en ik ervaring dat een top telefoon is heb er altijd van genoten nooit problemen mee gehad en nu NOTE 8 straks NOTE 9 en zo blijven ik trouw aan Samsung.