Samsung Galaxy Note 8 64 GB / midnight black / (dualsim)

Display
6.3 inch scherm
Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Note 8 64 GB / midnight black / (dualsim) op Kieskeurig.be.

Anoniem 20-06-2019

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb hem nu 2 maanden in bezit,en kan niet anders zeggen dan dat ik het een fantastische toestel vind,maakt prachtige foto's ,en aangezien ik koken erg leuk vind, is dat een leuke bijkomstigheid van de telefoon dat die een voedselstand heeft op de camera

Vicktor 25-09-2017

MOOI en snel !!! Een lust voor de ogen!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb mijn Note8 nu iets van anderhalve week. Mooi toestel deze Samsung Galaxy Note8, zit goed in elkaar en is perfect afgewerkt. Veel handigheden die prima werken.
Nadelen? Mmm valt wel mee. De vingerscanner zit niet echt handig, maar dat heb ik opgelost door het toestel met één hand vast te houden en met de andere hand te scannen (net zoals ik dat jaren heb gedaan met mijn Note4). Overigens ook met één hand, dat is een kwestie van wennen. Op deze manier werkt het prima. Wat ik meer gebruik is gezichtsherkenning. Werk prima en razend snel. Verder is het toestel glad, maar daar moet je misschien ook aan wennen. Al met al een goede keuze voor toch wel veel geld.

Sorry, ik houd er niet van om een 'uitstekende'-beoordeling te geven, maar de Note8 is dit zeker waard. Voor mij als eindscore een dikke 9!

Pluspunten

• Scherm (grootte, helderheid en contrast)
  • Batterij (incl. batterij-besparingsalternatieven)
  • Functionaliteit (o.a. split screen en S-pen)
  • Snelheid
  • Bouw (perfect afgewerkt)

Minpunten

• Bixby werkt niet in het Nederlands

Anoniem 02-11-2019

Pluspunten van de Galaxy Note 8

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb de Galaxy Note 8 al een paar maanden in gebruik, en het is echt een top toestel. Hij is lekker groot maar niet te groot. Ook de camera is van uitstekende kwaliteit, super scherp en kan zowel van dichtbij als veraf scherpe foto's maken. Daarnaast is de notitie optie ook super handig om te gebruiken, het enige wat je hoeft te doen is op de pen drukken en je kunt schrijven, tekenen of een app selecteren waarin je iets wilt noteren. In het bijzonder vind ik de pen het handigst! Voor iemand die dikke vingers heeft is het soms lastig om bepaalde dingen aan te kunnen tikken. Met de pen is dat geen probleem! Verder kan ik geen minpunten vinden die dit toestel bevat.
Nogmaals wil ik zeggen dat het echt een top toestel is en de opties uitstekend zijn!!

Mvg, Jermain (een zeer tevreden klant).

Duco 01-11-2019

Zeer goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / midnight black / (dualsim)

Heb dit apparaat een maand nu en vind het het beste apparaat dat ik tot nu toe heb gehad. Zeer snel. Mooi scherm en lekker groot. Beveiliging vind ik erg belangrijk en die van samsung is het beste

Anoniem 31-10-2019

super

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / midnight black / (dualsim)

De Note 8 is echt een super mobiel Het is gewoon een kleine zak computer en erg goed te gebruiken zakelijk met vele functie is het pennetje maakt het ook echt af je kan dingen makkelijk snel onderstrepen en aftekenen

Seb70 30-10-2019

Super telefoon zowel zakelijk als privé

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / midnight black / (dualsim)

Sinds in bezit van de note 8 de vele voordelen ontdekt van dit toestel. Kan er zowel zakelijk als privé de dingen ermee doen die ik wens of moet doen. Tot nu toe nog geen gebrekken of ongemak ontdekt met dit toestel!
Super en zeker voor vervolg weer een note!

Mira12 28-10-2019

Een geweldige telefoon net vele opties.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb de note 8 vorige maand gekocht omdat de mijne oude note 3 kapot was,de vele functies en opties van de note 8 zijn geweldig zou niet neer zonder willen. Maar ook het beeld het scherm alles is zo duidelijk en helder.

MarcT 15-10-2019

Een desktop in één hand

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / midnight black / (dualsim)

De Galaxy note 8 kan net zoveel als een desktop op tablet, maar dan in één hand. De telefoon is snel, betrouwbaar en heeft een goede accu. Zakelijk ideaal wanneer je snel op klanten moet reageren.

Anoniem 15-10-2019

noot 8

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / midnight black / (dualsim)

nog nooit zoon gave telefoon gehad samsung noot 8 hy is geweldig met pen en kamera goede mooie fotoos geweldig

Anoniem 14-10-2019

WONDERPHONE

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / midnight black / (dualsim)

De note 8 is voor mij de opvollger van de note 4. In het dex station een volledige computer !
Voor mij de schakel tussen smartwatch, tablet en tv. Ik ben er dus erg content mee ...

Ruken 06-10-2019

Een wereld gaat voor mij open

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / midnight black / (dualsim)

De Samsung Note 8 gebruik ik met heel veel plezier. Voor mij is het een mini laptop. Ben zeer tevreden met de functies, design en kwaliteit. In mijn omgeving krijg ik heel veel positieve reacties. Voor mij de Note en geen ander.

Sadiye 06-10-2019

Geweldige sneltoetsen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb de telefoon bijna 2 jaar en ben er zeer tevreden mee. Voor personen die snel een notitie willen maken, kan het terwijl de telefoon dicht is.

BrianV 05-10-2019

Zeer goede telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb deze Note8 nu een maand, en ben zeer tevreden over werkelijk alles. De snelheid, de grootte en zo kan ik nog wel even doorgaan, simpelweg de beste telefoon die ik ooit gehad heb!

Peter1999 30-09-2019

Galaxy note 8

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / midnight black / (dualsim)

Het is een geweldige telefoon! Camera is goed, updates zijn super en boven alles, je kunt echt alles met de note 8!

Anoniem 26-09-2019

Valt tegen!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / midnight black / (dualsim)

Het toestel heeft een mooi groot beeldscherm, maar...
Het scherm brandt heel erg snel in, de batterij is erg snel leeg, de camera is niet geweldig en/of scherp, zeker niet bij vergroten!
De normale fucties zijn prima.

Anoniem 25-09-2019

Uitstekend telefoon toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / midnight black / (dualsim)

Ik ben senior van 66 jaar en blij met de Samsung Galaxy note 8 ik hoef geen portemonnee mee te nemen kan overal mee betalen geen fototoestel mee te nemen maakt perfecte foto's. Als ik wandel dan telt hij de stappen en raakt niet verdwaald .Tijdens het wandelen kan ik informatie opschrijven . En ik leer elke dag wat ik met het toestel kan doen
En als ik niks weet zoek ik het op websites
Dus een ideaal telefoon toestel

CHB82 17-09-2019

Versatile

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / midnight black / (dualsim)

My work includes different situations and circumstances. So till now i have not had any problems.
The way i can set-up my phone makes it easier for me to do my work and do my things.
This phone is an upgrade towards how i do things that i like the most.

Pakize 16-09-2019

Super snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / midnight black / (dualsim)

Super snel is een top toestel nooit problemen mee blijf het zeggen samsung is me favorieten toestel.

Anoniem 30-08-2019

Goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / midnight black / (dualsim)

Deze telefoon vindt ik heel mooi, de batterij gaat lekker lang mee, als je hem laat vallen krijg je niet zo snel barsten het is ook nog een een snelle telefoon. Een echte aanrader

Miezelmoe 30-08-2019

Werkelijk van alle markten thuis!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note 8 64 GB / midnight black / (dualsim)

De Note 8 is ondanks dat hij alweer een tweetal nieuwe opvolgers heeft in de Note 9 en de Note 10 een uitstekende telefoon. Buiten normaal bellen, beschikt hij over een zeer goede camera en camera software, waardoor je buitengewoon mooie foto's kunt maken.
Op het schitterende en mooie grote scherm is het een genot om deze foto's te kunnen bekijken.
Qua snelheid zijn er maar weinig telefoons die de Note 8 kunnen achterhalen, de opslagruimte is prima en is ook uit te breiden middels een SD kaartje.

De S Pen is een prima aanvulling op het gebruiksgemak van de Note 8. Voor kinderen is er een leuke mogelijkheid om plaatjes te kunnen kleuren, dus je kunt de Note 8 ook als tijdelijk zoethoudertje gebruiken als je even druk bent.

De combi met de Samsung Galaxy watch is ook prima te noemen, die twee werken uitstekend samen. De Tizen software is een prima match met de Note 8 software.

Voor mij heeft de Note 8 geen minpuntjes, sterker, mijn nieuwe Note is al onderweg!

Wil je een goede, snelle, blitse telefoon die zowel privé als zakelijk zijn mannetje staat? Kies dan de Note 8, je krijgt er zeker geen spijt van.

En, zeker niet onbelangrijk, de accuduur is fenomenaal! Na ruim 1,5 jaar gebruik, kan ik nog steeds een hele dag intensief gebruik maken van de Note 8, zonder hem op te hoeven laden. Dat Appeltje heeft Samsung in ieder geval goed geschilt!