Samsung Galaxy J5 (2017) 16 GB / goud / (dualsim)

Display
5.2 inch scherm
Opslag
16 GB opslag
Besturingssysteem
Android

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy J5 (2017) 16 GB / goud / (dualsim) op Kieskeurig.be.

BesteProduct.nl 30-11-2016
7,4

Huawei P9 lite - De chique afgewerkte smartphone

De Huawei P9 lite voelt een beetje als een underdog. Ondanks dat dit merk al enige tijd telefoons uitbrengt kent lang niet iedereen het. Dit betekent overigens niet dat het toestel slecht presteert. Integendeel, ik was erg verrast over de prestaties en het gemak waarmee je het toestel kan bedienen. Dit komt mede door de goed geplaatste vingerafdrukscanner en de kwaliteit van zowel het scherm als de camera. Het toestel in zijn geheel voelt solide aan en zit in een chique bezuinig. Om dit alles soepel te laten draaien wordt gebruik gemaakt van de EMUI software die is ontwikkeld door Huawei. De één vindt het geweldig en de ander is er niet zo weg van, dat is natuurlijk persoonlijk. Het instellingenmenu doet ook erg veel denken aan dat van de iPhone. Feit is wel dat je ontzettend veel aan kan passen naar eigen wens.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Krasbestendigheid scherm is zeer goed
  • Genomen foto's zien er degelijk uit
  • Toestel met zeer uitgebreide mogelijkheden
  • Vingerafdrukscanner
  • Full hd-scherm
  • Vloeiende prestaties