Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 7.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 26 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black op Kieskeurig.be.

7,1

Susanne1995 17-10-2019

Geen aanrader

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

In begin was ik er super blij mee ! Ik draag hem vanaf dag 1 met hoesje andere is het niet fijn omdat de achterkant heel glad is en dus snel weg glijd .
Ik merk met de tijd dat ik steeds minder goede foto's kan maken foto's worden niet meer scherp, niet zo als het in het begin was ,ik zie heel goed het verschil met nu en in begin . Ook de oordopjes pakt die geregeld niet en moet ik 2tot 3 x opnieuw inpluggen voor die ze wel pakt ...
Mijn abbo loopt nu bijna af en ik ga weer terug naar Huawei .
Ik blijf het belangrijk vinden dat ik scherpe foto's kan maken tenslotte heb ik deze telefoon daarom ook gekozen .
Ook is de telefoon niet water dicht en wat ze zeggen tegen regenbuitje moet die makkelijk kunnen nee dat is bij mij niet het geval en blijft de heletijd aangeven water in de USB poort terweil dr nooit maar een druppel water in is gekomen maar miss van een licht vochtige hand of kleding door de regen . Blijft die dit uuren aangeven en kan ik hem niet opladen want dan blijft die kabaal maken .
Ook in de douce is dus geen optie om even muziekje te luisteren zonder USB poort er in doen ...
Fortnite kun je idd spelen maar de telefoon kun je niet meer vast houden zo warm word die ! Dus geen aanrader !
En dat wel bij meerdere spellen .
Al met al vind ik het enorm zonde van de aankoop die ik heb gedaan om weer terug te gaan naar Samsung na 4 tot 6 maanden was ik er al niet meer happy mee door dit wat hier boven staat beschreven.
De Android systeem werkt goed dat is een plus punt .

Ano12 11-10-2019

Perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Zeer goed product. Camera heel erg mooi met veel functies. Design ook heel erg mooi. Werkt snel en handig. Veel verschillende (verstopte) functies.

Tom5076 04-10-2019

Prachtig design

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Ik heb het een toestel zo ongeveer al een jaar, en ben er heel blij mee. Het enige wat ik jammer vindt, is dat mijn toetsenbord op de achtergrond van mijn scherm blijft. Ik hoor dit probleem vaker, misschien iets om aandacht aan te besteden. Verder is het een geweldig en mooi toestel. Het is de prijs ook zeer zeker waard.

Anoniem 28-03-2019

Goed maar ingebrand scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Goede telefoon, alleen slecht dat er na verloop van tijd het toetsenbord op de achtergrond ingebrand staat (bij mij is het whatsapp; dus zie ook de naam en camera/telefoon tekentjes wat in de bovenbalk staat) Dit zou niet moeten kunnen voor zo'n telefoon.

Bianca2803 04-03-2019

super camera en beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Ik ben super enthousiast over de mooie foto's en filmpjes en ook het beeldscherm is heel mooi, de batterij gaat veel langer mee dan mijn oude toestel

Glenn 2803 26-02-2019

Batterij gaat veel langer mee en foto's super

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Ben heel tevreden met de nieuwe S8, mooie stoere kleur, foto's heel scherp, batterij gaat langer mee dan mijn vorige telefoon, scherm is heel scherp....top toestel voor mij

Anoniem 25-02-2019

Mooi kompleet plaatje voor mij, foto's, beeld, etc

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Erg blij met de nieuwe S8, sjieke kleur, foto's, beeldscherm, geluid, batterij, alles is veel beter dan mijn vorige telefoon....

Anoniem 25-02-2019

Heel mooi beeld en scherpe foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Ik ben zo heel blij met mijn nieuwe S8 en de kleur is ook super.
Hij maakt hele scherpe foto's en het beeld is zo mooi

Super mooie foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Ik heb de S8 online besteld en ben er echt super blij mee, hij is veel sneller dan mijn oude telefoon en maakt hele mooie foto's

margrietje 17-02-2019

Snelle fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Ik heb deze telefoon nu bijna een maand in bezit. Ik heb voor deze gekozen vanwege de kwaliteit van de telefoon, en dan met name de snelheid en het intern geheugen. Ik ben zelf al jaren erg blij met de galaxy serie telefoons. Dus de S8 is (ondanks de prijs ) ook een goede opvolger voor mijn s5. Een aantal dingen werken net even anders, maar ik moet eerlijk zeggen hieraan was ik snel gewend. Deze telefoon is zeker een aanrader als je voor een goede telefoon wilt hebben, maar niet de echte hoofdprijs ervoor wilt betalen.

Rikjan1 17-02-2019

Precies wat je verwacht!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Ik heb tot nu toe bijna alle Galaxy s modellen van Samsung gehad. Ik ben ook over dit exemplaar weer erg tevreden. Makkelijk in gebruik, mooi design, goede camera, prima geluid. Enige nadeel is dat dit design ook erg kwetsbaar is. Goede bescherming is dus een must.
Zelfs over de batterijduur heb ik niks te klagen en met de snellader is hij ook zo weer opgeladen.

Fiona1985 17-02-2019

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Ben zeer tevreden. Alles werkt naar behoren. Geen schade eraan. Ben er zeer tevreden mee. Zou die voor geen goud wegdoen.

EddieEddie 14-02-2019

Eerste indruk... breekbaar...

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Vorige maand gekocht, ziet er erg schade gevoelig uit.

Prestaties tot nu toe prima.

Hoop dat ik over paar maanden/jaar nog een werkende phone heb.

Char91 14-02-2019

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Ben super blij met me nieuwe Samsung s8. Deze telefoon heeft vele functies waar je ook echt wat aan hebt. Mooi van binnen en buiten. Je krijgt een oplader en oordoppen met mooi geluid en perfecte Bas. Enige minpuntje is dat de vingeracan aan de achterkant van de telefoon zit. Met mijn Samsung account heb ik binnen een paar minuten alles overgeplaatst van de ene naar de andere telefoon. Kortom perfecte telefoon met een langdurige batterij, mooi beeld en geluid, vele opties en mooi in design. Is je aankoop zeker waard

Anoniem 12-02-2019

Goede mobiele telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Ik kocht de S8 nadat mijn S5 kapot was gegaan. De extra functies zijn in het begin even wennen, maar als je alles snapt is het een erg handige mobiel. Voelt fijn aan en is lekker snel en heeft voldoende opslag. De prijs is het nu meer dan waard.

Sander B 12-02-2019

Hele fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Nu een kleine week in gebruik en kan niet anders zeggen dat ie mij super bevalt. Ik kwam van Huawei p10 lite dus dit is een flinke stap voorwaarts. Vooral de camera verbaasde mij.

Bjorn1996 12-02-2019

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Prachtig infinity display, sterke camera, razendsnelle cpu, de ideale telefoon voor een scherpe prijs

Andrea013 11-02-2019

Mooi scherm en handig in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Vanwege financiën en contract was mijn oud toestel de S6. Wat een teleurstelling was deze. Vooral door geen mogelijkheid van externe sd-kaart.
Deze telefoon maakt mij weer verliefd op de Samsung Galaxy s-serie.
Vooral het mooie scherm dat helemaal doorloopt, vind ik geweldig. Ook het even omhoog swipen om bij je apps te komen, voelt heel prettig. Bixby is nieuw voor mij en moet ik nog ontdekken.
Ik heb het toestel nu een paar weken in gebruik en ben nog steeds verliefd.
Het enige nadeel dat ik gevonden heb, is de usb-c aansluiting daar ik alle op micro USB heb. Dat is gewoon lastig.

Kaylee s 11-02-2019

Erg blij mee!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Overgestapt van een ander telefoonmerk naar Samsung en ben er erg blij mee! Op vakantie gelijk mooie foto's gemaakt, kleuren zijn mooi en de camera is scherp,snel en makkelijk te gebruiken. Ook kunnen foto's gelijk worden bewerkr zonder een app te downloaden. Het is makkelijk om instellingen te wijzigen en apps te beheren.
Ik vind het een mooie telefoon met veel goede punten, bij mij gaat de accu zeker een hele dag mee, conclusie: ik zeg doen!

Karin67 09-02-2019

Super merk

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Telefoon is super fijn. Heb de mijne al bijna 2 jaar en mijn volgende word weer een S8. Nu voor mijn broer ook een S8 gekocht. Ook hij vind het een top telefoon. Wij kiezen steeds meer voor het merk Samsung ook voor onze tv.