Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 7.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 26 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black op Kieskeurig.be.

7,1

HUFL 25-07-2020

Geweldig Toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

De s8 doet waar voor hij gemaakt is goeie foto`s ,beeld en geluid.
1 minpunt dat hij de updata naar android 10 niet gekregen heeft.

Pelle 18-07-2020

Water

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Ik ging zwemmen en ik was vergeten hem uit mijn zak te halen en toen kwam ik er achter dat hij water dicht was. erg fijn dus!

Roosie 16-07-2020

Top telefoon!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Ik heb deze telefoon nu 1 maand en ik ben er super blij mee. Lekker veel ruimte, 64 gb echt top! Ook het design vind ik heel strak en rustig. Die rand die dan zo mooi doorgaat tot het eind. Hier en daar wat minpuntjes. Zoals de vingerafdruksensor. Die werkt niet super goed, ik weet niet wat de oorzaak daarvan is. Ook werkt de letter 'a' soms niet zo goed. Voor de rest ben ik er echt blij mee!!

Anoniem 15-07-2020

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

De telefoon bevalt echt heel goed
Hij is sneller dan me oude telefoon hij is ook smaller dan me oude telefoon
Hij maakt beteren fotos het geluid is ook veel beter dan van me oude telefoon al met al het is een geweldige telefoon en ik ben er super blij mee dat ik de telefoon gekozen heb

LisaPB73 15-07-2020

Prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Ben niet technische onderlegd dus can mij geen technische termen. Ik vind de Galaxy S8 een fantastisch apparaat! Snel, mooi, smooth, en meedenkend!

Ralphdk 14-07-2020

Heerlijke telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Het is een heerlijke telefoon en hij licht fijn in je hand. Hij is groot genoeg en hij past goed in je zak. Het zou fijn wezen als ik ook nog draadloze oortjes erbij had dan heb je tenminste oortjes die niet telkens in de knoop raken.

Julianb6251737 14-07-2020

Beoordeling S8

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Ik heb deze s8 al 1 jaar en werkt nog steeds even goed als de eerste dag, alleen de kwaliteit van de camera is iets achteruit gegaan. Er werd ook belooft dat de telefoon volledig waterdicht is, dat klopt ook. Ik heb hem al een aantal keer in het water laten vallen en hij werkte daarna nog prima.

Nynke1971 13-07-2020

Goed. Duidelijk bedienbaar. Snel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Ik heb het toestel vorige maand gekocht van mijn vriend, 2e hands. Snel, duidelijk bedienbaar en met gratis gebruiksaanwijzing. Overzichtelijk. Smart Switch ideaal. Goede gebruiksmogelijkheden, mn. E-mail is een hele verbetering.

Jayj 11-07-2020

Snelle reactie

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Ik heb deze telefoon twee maanden geleden gekocht en de telefoon is super snel en veel opslagruimte top telefoon wel jammer dat de achterkant van glas is en snel kapot gaat maar vooreerst raad ik me vrienden deze telefoon ook aan

Mark1902 09-07-2020

Enorme verbetering ten opzichte van de S7

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Na 20 jaar voor het eerst een telefoon laten vallen, dat was mijn S7 een toestel wat uitstekend beviel. Na een bezoek bij de winkel was een reparatie niet haalbaar. De Samsung beviel prima en de verkoper had een S8 liggen. Dit was volgens hem een beter toestel dan de S7, en hij heeft gelijk. Het is een stabieler en sneller toestel en ik hoop dat ik hem niet laat vallen. Hij bevalt super.

Hen3ro 08-07-2020

Goede telefoon, echt Samsung!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Ik gebruik de telefoon nu ruim een maand. Voor een mooie prijs, een goede telefoon, gebruiksvriendelijk. Na de bestelling de volgende dag al in huis!

Anoniem 07-07-2020

Super sterp beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Vorige maand deze telefoon gekocht, het was even wennen! Maar wat een mooi toestel! Ik ben er nu ik er al iets meer aan gewend ben een simpel toestel en haarscherp beeld. Super gedaan Samsung. Groetjes Geesje

Jusm 05-07-2020

Mooi scherm en goed geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Is super goed mooi scherm super goede camera en veel functies kan draadloos opladen en speciale apps er op en heeft een eigen assistent bixbi

Anoniem 05-07-2020

Geweldig toestel, overzichtelijk, handig en nuttig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Het is een fijn en handig toestel, nuttig en fijn, ik kan niet anders zeggen dat ik het een tof toestel vind

K akgul 04-07-2020

Overal beoordeling

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Elke keer als ik scherm aan tik gaat het direct over naar de app of als ik iets wil tikken. Camera werkt goed zoemen doet het heel perfect ben verbaasd over de s8 ben er hartstikke blij mee 10/10

Piewi 01-07-2020

Een uitstekend toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Ik heb hem al enige jaren en hij voldoet nog steeds. Ik ben ook niet van plan om binnenkort een andere te kopen. Het is alleen erg jammer dat de S8 geen updates meer krijgt. Dat is ook de reden dat ik een ander dit toester niet aanbeveel.

Davidbosch 01-07-2020

I really like the design with the aluminium edge

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

I got this phone from my mom and it is stil in a really good shape.
Before I had this phone I had an samsung galaxy s7 edge and when my mom gave my the samsung galaxy 8 I was really happy because it was a big upgrade, because it had a lot more features or upgraded features.
And I really like the fact that it has such a good camera, but the lens isn't working so well after the use from my mother.

Kitty16 21-06-2020

De beste telefoon ooit.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Ik heb het gekregen van mijn zus, want ik had een telefoon nodig. Ze heeft hem al gebruikt voor 3 jaar en hij werkt perfect, ook is hij zo vaak gevallen het werkt uitstekend en ik ben erg tevreden met de Samsung de beste galaxy s8. Ga zo door.

N Ferrier 11-06-2020

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Ik heb de Galaxy S8 nu 2 maanden en heeft super veel functies. Ik kom nog steeds nieuwe functies tegen die ik goed kan gebruiken als zzper

BibiR 11-06-2020

Super toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Ik heb het toestel sinds de releasedate in huis. Dit is +/- 2 jaar en ik ben er nog steeds super tevreden mee. Het toestel is nog even snel als op het begin en ook de camera is erg goed! De batterijduur gaat iets achteruit op verloop van tijd.