Apple iPhone SE 128 GB / goud

Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Apple iPhone SE 128 GB / goud op Kieskeurig.be.

Bas Meijer 10-09-2018

Alles in balans: handzaam formaat en maximale mogelijkheden

Geschreven voor: Apple iPhone SE 128 GB / space grey

Omdat voor mij een mobiele telefoon een goede balans moet zijn van eigenschappen die bij je passen kan ik niet anders zeggen dat de iPhone SE met 128GB geheugen in Space Gray bij mij past als een handschoen.
Het aller belangrijkste vind ik eigenlijk het formaat en dit is met het juiste hoesje (ik heb de Spigen Rugged Armor Case Black) zodanig dat je hem nauwelijks voelt zitten in je voorzak van je broek - wat toch de meest veilige plek is.

Het toestel is superlicht en ziet er superstrak uit!
Daarnaast is alles aan dit toestel perfect. Het scherm heeft vergeleken met andere toestellen een uitstekende en natuurgetrouwe weergave, is zeer helder te noemen. De camera is omdat uitstekend en dezelfde als in de iPhone 6s. Verder lijkt toestel qua eigenschappen exact op iPhone 6s in een jasje van de iPhone 5s, maar is het een nieuwe toestel.
De behuizing is net wat verfijnder en misschien een tikje degelijker uitgevoerd als de iPhone 5s. Het scherm zou ook zomaar wat nieuwer kunnen zijn. De afwerking is van hoog niveau.
Qua werking en vergelijking met de iPhone 6s is het toestel een tikje sneller met het verbinden met Wifi en het werken met het scherm is heerlijk vlot en "snappy".

Een hit! En bijna voor mij onovertrefbaar. Een grotere nieuwere iPhone "plak" zou ik nooit kiezen (immers heb ik hiervoor een iPad), dus ik ben benieuwd welke koers Apple zal varen om liefhebbers van een compact toestel te blijven voorzien.

Pluspunten

• Compact
  • Prachtige camera voor foto en video
  • Tijdloos ontwerp
  • Uitstekende Apple kwaliteit
  • Geschikt voor prijsbewuste aankoop

Minpunten

• Scherm mogelijk net te klein voor Netflix
  • Batterij snel leeg, instellingen nalopen nodig