Samsung Galaxy S7 edge blauw / 32 GB - Reviews

opslag
32 GB opslag

John Woo 08-04-2016 Product paar weken in bezit

Geen Note 5???.......Welkom S7 Edge

Na lang wachten uiteindelijk de hoop opgegeven, GEEN NOTE 5 naar Nederland. Aangezien ik een behoorlijk Note-Fan ben en altijd tevreden ben geweest heb ik mijn moed verzameld en toch de S7 Edge aangeschaft. Op voorhand maakte ik me zorgen over de grote van het scherm. De overstap van 5,7 inch naar 5,5 inch valt mee. Het pennetje mis ik niet tot nauwelijks en voor de rest is het gewoon feest met de S7 Edge. Kan nu mijn toestel met 1 hand bedienen en de camera is ECHT goed en snel. Batterij is snel opgeladen (1,5 uur) en heeft een behoorlijke uithoudingsvermogen (1,5 dag). Enige minpunt is de vingerafdrukscanner, werkt niet goed.
Kort samengevat, aanrader voor iedereen. Komende jaren zit je met dit toestel goed!

Lois 07-06-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung galaxy s7 edge gold

Deze telefoon is een must!! Fraaie vormgeving, super beeldkwaliteit en top batterij! Batterij gaat superlang mee. Na 2 dagen intensief gebruik en dan 21% over hebben, wie wilt dit nu niet?! Ook fijn is dat de telefoon koel blijft! Kortom een product wat zijn geld waard is.

pacod 17-06-2016 Product maand in bezit

Tevreden gebruiker

9,6
Het is spijkers op laag water zoeken om minpunten van het apparaat aan te stippen. Als ik die dan toch mag noemen, dan zijn het de volgenden zaken
- micro-USB aansluiting i.p.v. USB-C.
- Vingerafdrukgevoelig
- Speakergeluid wat minder dan de S6 Edge.

Het weegt niet op tegen de pluspunten die ik hier op een rij zet:
- Waterdicht
- Snelheid
- Design
- Mogelijkheden
- Scherm
- Accu (eindelijk een foon waar ik zonder problemen de dag mee doorkom!)
- Camera (prachtige foto's en filmpjes kan je hiermee schieten)
- Uitbreidbaar geheugen ten opzichte van de S6 Edge

Het laatste gebruik ik niet voor het bewaren van data, maar om tijdelijk via Smart Switch een backup te bewaren die ik na een herinstallatie snel weer terug kan zetten.

ralph40 02-05-2016 Product maand in bezit

Samsung Galaxy S7 Edge

6,2
Op 11 maart 2016 ben ik overgestapt van de samsung Galaxy S5 naar de samsung Galaxy S 7 Edge .
Ik betreur het ,want de S 5 ligt beter in je hand en het scherm is breder .
De sorftware is nu ook op de S5 android 6.0.1 geinstalleerd .
De S 5 ontvangt de draadloze signalen van Ziggo veel beter voor internet ontvangst .
Kort om voor mij is de S5 een top telefoon .
Deze bril Gear VR ,die je gratis erbij kreeg voor 10 maart is een aanfluiting .
Deze is alleen maar te gebruiken voor 3D filmpjes normale foto"s kun je er niet op bekijken .

ro.es 04-07-2016 Product half jaar in bezit

Niks op aan te merken

Heb deze telefoon nu een halfjaar is gebruik en is deze Samsung met recht een Top toestel. Snel en is met name de ingebouwde camera van grote klasse. Al met al een een heel fijn toestel.

svebby 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

Toptoestel!!!

9,4
Een geweldig toestel met slechts 2 minpuntjes:
- Geluid is niet goed te noemen door toedoen van de waterdichtheid
- IR blaster zit er niet in maar een (overbodige) hartslagsensor wel...

Verder is alles beter, mooier en sneller dan de s6. Wat een geweldig mooie kleuren en een spatzumiver scherm. De edge-functies zijn handig maar ook even wennen. Ik hoop dat er nog wat meer functionaliteit volgen. Ik heb een paar maanden getwijfeld, gewikt en gewogen tussen deze S7 Edge en de iPhone s6 Plus maar ik ben blij dat ik voor de Edge gekozen heb!!!

Mathieu O. 05-01-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtige telefoon van binnen en buiten

De Samsung Galaxy S7 Edge ziet er niet alleen prachtig uit, hij heeft ook nog eens goede hardware waardoor alles soepel werkt. De accu gaat heel lang mee en de camera's geven ook goede foto's, met name de kwaliteit front-camera heeft mij positief verrast. Het enige nadeel is dat de 'edge' randen nog wel even wennen zijn in het begin, en kunnen soms nog wel voor gezeur zorgen, maar na een tijd went het. Al met al zult u niet snel teleurgesteld zijn wanneer u de S7 Edge koopt.

Pluspunten

• Accuduur
  • Uiterlijk
  • Camera
  • Speaker

sarwan 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

Echte aanrader!

Handig in gebruik. Als echte Samsung liefhebber zou ik deze zeker willen aanbevelen. De edge geeft kwaliteit aan beeld. Accuduur is een plus. Niet te vergeten de camera-beeld kwaliteit.

Frank 18-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi en technisch hoogstandje

De S7 Edge is sowieso al een mooi toestel om te zien. Daarnaast was ik onverwacht verbaasd over de hoge kwaliteit fotos en beeldweergave. Daarnaast heeft de batterij een lange levensduur. Ik twijfelde of ik het nieuwste en dus duurste toestel van Samsung zou nemen, maar heb er nog geen moment spijt van en ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Mooi toestel
  • Groot scherm
  • Lange batterijduur
  • Minder voorgeïnstalleerde apps
  • veel cameramogelijkheden

Minpunten

• groepsgewijze weergave van apps
  • toch een paar niet te verwijderen apps
  • minder leuke beltonen

Theekoker 18-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design, licht in gewicht

Deze telefoon net een dag in huis, super mooi design en heel erg licht. tot nu toe erg makkelijk in gebruik. Zelf ban ik altijd voorstander van een losse accu, wat dus nu niet meer is. Even afwachten wat ik daarvan ga vinden.

Pluspunten

• Gewicht
  • Mooi scherm
  • Foto's mooi

Mech 15-12-2016 Product paar dagen in bezit

Scherp groot beeld, super camera en praktisch

Zelfs de mensen die een Apple hebben, zijn helemaal weg van het gebogen grote duidelijke scherm. Tevens is de telefoon erg praktisch en overzichtelijk

Pluspunten

• Scherm
  • Praktisch
  • Overzichtelijk

Minpunten

• Helemaal niets

M. Masoumi 20-10-2016 Product paar dagen in bezit

De snelste en beste android van 2016

- Erg snel
- Prachtige scherm
- Veel opties
- Laadt snel op / batterij niet snel leeg
- Gamebooster / Gametools voor het opnemen van games en andere activiteiten

Pluspunten

• Snelle toestel
  • Prachtige scherm
  • Veel opties
  • Erg goed geoptimaliseerd
  • Laadt snel op / Accu gaat lang mee

Minpunten

• Bloatware ( voorgeinstalleerde software )

Samsung galaxy s7 edge 09-08-2016 Product paar dagen in bezit

Aangeraden

het is een supper goede mobiel, hij ligt goed in je hand en is supper snel aleen nadeel is dat het geluid net geweldig is

mwjagt 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

Gewoon goed!

Na de S3 en de S5, weer een geweldige smartphone.
En.... je kunt er mee bellen :-)
Vormgeving is mooi en fijn dat het geheugen weer kan worden uitgebreid vis SD.

René 18-07-2016 Product paar dagen in bezit

Een toppertje

Een fantastisch toestel waarvan ik veel plezier heb. Zeer gebruikersvriendelijk, ik kon als leek op het gebied van de smartphones dit toestel zonder enig probleem geheel zelf installeren. Ook het gebruik wijst vanzelf. de beeld-, geluids- en fotokwaliteit is geweldig tot bijna subliem te noemen. Kortom een toppertje die ik iedereen zou willen aanbevelen.

Hein 21-05-2016 Product paar dagen in bezit

zeer complete smartphone

zeer complete smartphone met uitstekende camera en een super mooi design die zijn geld echt wel waard is

Yung Lie 14-01-2017 Product paar weken in bezit

Samsung Galaxy S7 Edge

Geweldige smartphone. De beste personal assistent die ik ooit heb gehad. De Samsung Galaxy S7 Edge ziet er niet alleen prachtig uit, hij heeft ook nog eens goede hardware waardoor alles soepel werkt. De accu gaat heel lang mee en de camera's geven ook goede foto's, met name de kwaliteit front-camera heeft mij positief verrast. Een nadeel is dat de 'edge' randen nog wel even wennen zijn in het begin, en kunnen soms nog wel voor gezeur zorgen, maar na een tijd went het. Al met al zult u niet snel teleurgesteld zijn wanneer u de S7 Edge koopt. Alleen groot nadeel is het glas, als je het maar ff zachtjes stoot vliegen de barsten over het scherm en kost het rond de €400 om te repareren

Pluspunten

• accuduur
  • camera
  • Supermooi scherm

J G 13-01-2017 Product paar weken in bezit

Super telefoon !! Duidelijk en overzichtelijk !!

Super telefoon!!! Duidelijk Beeld !! Scherp !!! Helemaal Top !!! Lekker Groot !!! Mooi Beeld!!!
Vele mogelijkheden !!!

Pluspunten

• Duidelijk
  • Groot

Erik 10-01-2017 Product paar weken in bezit

groot scherm goed te bedienen

De keuze op dit product is dat ik hiervoor een 6 had en die ook goed beviel en goed te hanteren is. de edge 7 heeft een nog betere camera en scherm. voor het overige is hij wederom goed te bedienen.

Donny 09-01-2017 Product paar weken in bezit

Super snel

Snel, mooi, maakt mooie foto's en video's.

Pluspunten

• groot scherp scherm
  • snelle processor
  • lange batterij duur

Minpunten

• glas erg kwetsbaat