Huawei Nova grijs / 32 GB - Reviews

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

aaf 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig toestel .

Mooie telefoon. doet wat hij moet doen, ligt prettig in de hand, super blij mee. aanraders dus!!! prima accu

Albert 21-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijn Toestel

De Nova is een prima toestel heb eigenlijk geen minpunten heb jaren verschillende samsungs gehad maar zag bij kpn dit toestel en het had gelijk mijn aandacht heb hem nu een paar weken en langzaam krijg ik hem door hoe die in elkaar zit staat dag en nacht aan en gebruik hem veel de accu gaat zo maar 3 dagen mee helemaal top toestel ben tevreden

Huawei nova gold 06-12-2016 Product paar dagen in bezit

Super

De Huawei nova is een top smartphone. Ligt goed in de hand, is het perfect formaat en werkt super snel. Vingerafdruksensor is heel handig en werkt snel.

Pluspunten

• Formaat
  • Snel
  • Vingerafdruksensor

Jan 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Super in de hand en goede batterij

De Huawei Nova is een goed in de hand liggend toestel.
Het beeld vind ik super goed en de Huawei Nova reageert snel!

Pluspunten

• Mooi
  • Eenvoudig
  • Goede batterijduur
  • Goed geheugen
  • Snel

Erik de J 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig toestel, sterke accu

Ik heb voor de Nova gekozen vanwege zijn strakke uiterlijk en goede prijs/kwaliteitsverhouding. Het toestel ligt prettig in de hand, is niet te groot en heeft een mooi scherp scherm. De accu is bijzonder goed en de telefoon gaat met normaal gebruik gemakkelijk 2 dagen mee. De vingerscanner zit op de achterkant, wat even wennen is als je van een iPhone komt, maar is wel erg snel. De EMUI is even wennen, maar ziet er geordend uit. De camera heb ik nog niet heel erg veel gebruikt, maar maakt voor zover ik nu heb ervaren goede foto's. Enig minpuntjes vind ik persoonlijk dat de koptelefooningang aan de bovenkant van het toestel zit, dit had ik liever aan de onderkant gehad, want dat voelt natuurlijker aan. Daarnaast klinkt de speaker van de telefoon een beetje schel, maar dat los je op met een goede bluethoot speaker te gebruiken. Al met al erg tevreden en verrast door de Nova!

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Helder scherm
  • Accu duur

Minpunten

• Koptelefooningang bovenop
  • Speaker geeft schel geluid

WB 24-11-2016 Product paar weken in bezit

Probleemloos, goede accuduur, snel

Sinds kort uitgekomen, en besteld als vervanger voor de P7.
Mooi afgewerkt toestel, snelle vingerafdruk herkenning voor eenvoudig ontgrendelen, reageert lekker snel, maakt heel acceptabele foto's waarbij de prof.stand veel instelmogelijkheden biedt.
Heel praktisch is de lange levensduur van een acculading. Ruim 2 dagen tussen opladen. De P7 was na ruim een dag echt aan het einde van de accu capaciteit.

Ook de koppeling met carkit werkt probleemloos. Enige minpuntje was dat het overzetten van alle gegevens met NFC tussen de P7 en de Nova niet wilde lukken. Dit ging met het overzetten van P7 naar P9 van mijn vrouw beter.

Pluspunten

• Accucapaciteit
  • Snelheid
  • Ontgrendelen middels snelle vingerafdrukscanner
  • Fotomogelijkheden
  • Afwerking en prijs-kwaliteit verhouding

Minpunten

• Dual Sim is mogelijk, maar met beperkingen.
  • Bij Dual Sim vervalt de optie SD kaart.
  • Weinig keus in hoesjes

Rogier 07-12-2016

Bij de minpunten geef je 2 dingen aan waar ik nieuwsgierig naar ben. Dual Sim is mogelijk, maar met beperkingen. Met welke beperkingen dan? En wat zou het probleem kunnen zijn dat bij Dual Sim de optie SD kaart vervalt ?
Ik vraag dit omdat ik op korten termijn een nieuwe telefoon zal aanschaffen waarbij ik dus ook gebruik zal maken van Dual Sim. En dan natuurlijk het liefst zo probleemloos mogelijk.

Kees 22-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Perfect

Heel simpel te bedienen.accu blijft lang vol. Als er iets fout gaat geeft de telefoon het zelf aan. Dus een super toestel

Anoniem 18-11-2016 Product paar weken in bezit

Goede telfoon

De huawei nova is een zeer mooie telefoon, hij is ook snel ook bij zware apps. Nog geen hapering kunnen ontdekken. De interface is erg fijn, omdat het makkelijk in gebruik is. Ik beveel het product aan, omdat hij snel is en een mooie telefoon is voor weinig geld.

Pluspunten

• Beeldscherm
  • Batterijduur
  • Zeer snel