Apple iPhone 7 goud / 256 GB - Reviews

Opslag
256 GB opslag
Besturingssysteem
iOS

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

R. Westerveld 31-07-2017 Product paar maanden in bezit

apple iphone 7, je kan er niet mee bellen

Ik heb in april mijn abonnement verlengd van de iPhone 6 naar de 7. Meteen hoorde ik klachten over het bellen, dat mensen mij niet kunnen verstaan. De KPN winkel heeft mij in tegenstelling tot apple goed geholpen. Inmiddels is het nu juli en heb ik in 3 maanden tijd 5x een nieuwe iPhone 7 gekregen allemaal met dezelfde klachten.. Ik heb alles van apple, macbook, iPad, boeken (steve jobs), iPod en zelfs de apple watch speciaal gekocht voor de iPhone 7. Het is één groot drama met de iPhone 7 en apple doet er niets aan !!! Uit nood ga ik nu de iPhone 7 en apple watch na 3 maanden al weer verkopen, omdat apple weigert mee te denken en de klachten te erkennen. Na 10 jaar liefde voor Apple, stap ik per direct over naar samsung.

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • systeem werkt fijn

Minpunten

• je kan er niet mee bellen
  • apple weigert hulp

Henk 30-10-2016 Product paar maanden in bezit

De beste

Ja wat moet je nog meer zeggen 1x een apple altijd een apple.
Dit mijn 4e iPhone , ook deze telefoon is wederom weer een verbetering ton de 6s.
Ook al is de vorm bijna hetzelfde ik ben toch tevreden, betere geluid kwaliteit, betere batterij 2dgn, beter scherm. De homeknop is ook een stuk verbeterd.

Pluspunten

• batterij
  • kleur helemaal zwart
  • Geluid
  • Scherm

Minpunten

• geen spectaculaire veranderingen tov de iPhone 6s

Leroy 05-05-2017 Product paar maanden in bezit

Prachtding

Ik ben afgelopen januari overgestapt van de Samsung Galaxy S5 naar de iPhone 7. Ik ben eerder altijd een groot fan geweest van Samsung en haar producten, maar de Galaxy S5 viel mij zwaar tegen en daardoor ben ik mijn horizon gaan verbreden. Ik besloot de iPhone een kans te geven en het is de beste keuze geweest voor mij. Niet alleen een waanzinnig design, maar ook het besturingssysteem, geluidskwaliteit en de camera zijn van hoge kwaliteit.

Pluspunten

• Snelheid
  • Geluid
  • Camera
  • Beeldscherm

Minpunten

• Slechts één aansluiting voor oordopjes en opladen

Postma 29-10-2016 Product paar weken in bezit

Super apparaat, zoals gewend van Apple!

Geweldig apparaat, ziet er mooi uit en werkt super! Door de nieuwe A10 processor weer een stuk sneller en kunt er ook jaren mee doen, qua updates ook!
Camera voor en achter ook beter dan de vorige versies, betere en mooiere foto's. Ook Facetimen ziet er stukken beter uit.
De Home knop zonder 'klik' is ook echt een goede verbetering. Vorige telefoon was hierdoor niet meer fatsoenlijk bruikbaar, en de Touch ID maakt het helemaal af. Super handig om overal voor in te loggen (Bank app, App Store etc.)
Kortom, echt een super ding!
Met de stereo speakers die nu erin zitten hoor je degelijk verschil en een filmpje o.i.d. Kijken met goed geluid is wel heel fijn.
En ook in meerdere kleuren, zodat je altijd wel een telefoon hebt die helemaal naar eigen smaak is

Pluspunten

• Mooi vorm gegeven
  • Super camera's
  • Nieuwe home button
  • Kleur uitkiezen naar eigen smaak
  • IOS 10!

Sonja 15-01-2017 Product paar dagen in bezit

Grote letters

Prima toestel. Ik, als 50+ vind het ideaal dat de groote van de letters aangepast kan worden en de display is ook groter, heel prettig. Ben van een iphone4 naar een iphone7 gegaan en het toestel spreekt voor zich, kan er prima mee uit de voeten.

Pluspunten

• Aanpassing tekstgroote

Mark 14-01-2017 Product paar dagen in bezit

Perfecte smartphone

Ideale smartphone met gebruiksvriendelijke software. Beste iPhone tot nu toe, maar mist nog wel wat bijzondere functies. Formaat is perfect, had eerst een 5,5 inch iPhone, maar dat was erg onhandig. Deze telefoon is erg snel dankzij de nieuwe processor die onwijs goed is! Ook de camera is verbeterd en erg goed voor een mobiele telefoon, waardoor je scherpe foto's kan maken. Ook ben ik onder de indruk van de nieuwe stereospeakers! Erg helder met een goede bass.

Pluspunten

• Software
  • Camera
  • Snelheid (processor)
  • Beeldscherm en formaat
  • Waterdicht

Minpunten

• Prijzig

Melanie 10-01-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne en goede telefoon van Apple weer!

Mooi vormgegeven telefoon, werkt snel en de batterijduur is beter t.o.v de oudere iPhones en ook qua kracht is het er op vooruit gegaan net zoals de camera ook weer. Ik vind de iPhones het fijnste om mee te werken en deze telefoon maakt het weer meer dan waard; een topper! Lekker veel geheugen nu aangeschaft, dus kan voorlopig weer vooruit!

Pluspunten

• verbeterde batterijduur
  • snel
  • makkelijk
  • camera
  • waterbestendig

Minpunten

• duur

aDonkey 20-11-2016 Product paar weken in bezit

Gewoon heel erg goed

De beste iPhone en in mijn ogen tevens de beste smartphone! Zullen de fans van Android her niet mee eens zijn ;-) Want ondanks dat andere merken ook prima telefoons kunnen bouwen is er geen ander die in de buurt komt om alles perfect samen te laten werken. Apple is dan ook de enige die software als hardware perfect op elkaar aan kan laten sluiten. En dat merk je! De vele updates die ook voor oudere toestellen blijven komen geven is perfect.
Mijn allergie voor data-slurper g00gle helpt zeker mijn keuze bepalen. Bij Apple koop je een product, bij Android ben je het product.
De iPhone 7 is een regelrechte aanrader!

Pluspunten

• Snel, snel, snel
  • Scherm (kleurweergave)
  • Camera (stabilisatie)
  • Waterdicht
  • Mooi ontwerp

Minpunten

• Verdwijnen minijack