Apple iPhone 7 goud / 256 GB - Reviews

Opslag
256 GB opslag

Henk 30-10-2016 Product paar maanden in bezit

De beste

Ja wat moet je nog meer zeggen 1x een apple altijd een apple.
Dit mijn 4e iPhone , ook deze telefoon is wederom weer een verbetering ton de 6s.
Ook al is de vorm bijna hetzelfde ik ben toch tevreden, betere geluid kwaliteit, betere batterij 2dgn, beter scherm. De homeknop is ook een stuk verbeterd.

Pluspunten

• batterij
  • kleur helemaal zwart
  • Geluid
  • Scherm

Minpunten

• geen spectaculaire veranderingen tov de iPhone 6s

Ronald 13-01-2017 Product paar weken in bezit

Goede accuduur, zeer snel

Geweldige telefoon. Zeer snel, voelt degelijk aan, goede accuduur. Camera is van goede kwaliteit. Deze telefoon vervangt mijn oude IPhone 5 en is in alle opzichten een heel stuk beter.

Pluspunten

• Snel
  • Degelijk
  • Waterdicht
  • Schokbestendig

Sonja 15-01-2017 Product paar dagen in bezit

Grote letters

Prima toestel. Ik, als 50+ vind het ideaal dat de groote van de letters aangepast kan worden en de display is ook groter, heel prettig. Ben van een iphone4 naar een iphone7 gegaan en het toestel spreekt voor zich, kan er prima mee uit de voeten.

Pluspunten

• Aanpassing tekstgroote

Mark 14-01-2017 Product paar dagen in bezit

Perfecte smartphone

Ideale smartphone met gebruiksvriendelijke software. Beste iPhone tot nu toe, maar mist nog wel wat bijzondere functies. Formaat is perfect, had eerst een 5,5 inch iPhone, maar dat was erg onhandig. Deze telefoon is erg snel dankzij de nieuwe processor die onwijs goed is! Ook de camera is verbeterd en erg goed voor een mobiele telefoon, waardoor je scherpe foto's kan maken. Ook ben ik onder de indruk van de nieuwe stereospeakers! Erg helder met een goede bass.

Pluspunten

• Software
  • Camera
  • Snelheid (processor)
  • Beeldscherm en formaat
  • Waterdicht

Minpunten

• Prijzig

Melanie 10-01-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne en goede telefoon van Apple weer!

Mooi vormgegeven telefoon, werkt snel en de batterijduur is beter t.o.v de oudere iPhones en ook qua kracht is het er op vooruit gegaan net zoals de camera ook weer. Ik vind de iPhones het fijnste om mee te werken en deze telefoon maakt het weer meer dan waard; een topper! Lekker veel geheugen nu aangeschaft, dus kan voorlopig weer vooruit!

Pluspunten

• verbeterde batterijduur
  • snel
  • makkelijk
  • camera
  • waterbestendig

Minpunten

• duur

... 05-01-2017 Product paar dagen in bezit

Goede upgrade

Goede upgrade van iphone 6. Net iets sneller, smoother en beter. De camera is de grootste vooruitgang.

Pluspunten

• Betere camera
  • Kras proof / water resistant
  • Beter geluid

Minpunten

• Apple is woth it maar is en blijft duur

Anke 29-12-2016 Product paar dagen in bezit

Aanrader Iphone 7 (jet-black) 128 GB

Ik ben heel erg tevreden en blij met mijn mooie IPhone 7. Ik heb hem nog maar een aantal dagen, maar al intensief gebruikt. De gitzwart glanzende kleur geeft het een chic uiterlijk. Het is alweer mijn 3e IPhone na de 4S en de 5S (16 GB). De 5S had ik alweer 3 jaar en was ik erg tevreden over. Met name het gebruiksgemak van de Iphone en de fotokwaliteit spraken mij erg aan. Ik gebruik mijn mobiel erg intensief dus op een gegeven moment liep mijn telefoon vol en werd de accu minder, plus minimale waterschade waren voor mij de reden om over te stappen naar de nw IPhone 7:-). Enorm blij mee, telefoon is tov mijn vorige een stuk sneller, enorm veel capaciteit over (wat een pré is), scherm is iets groter. Bij IPhone kun je geen geheugen bijkopen vandaar dat ik het geheugen een stuk heb uitgebreid, mede omdat ik hem minstens 3 jaar wil gebruiken. Daarnaast merk je dat de foto- en opnamekwaliteit en functies enorm zijn toegenomen tov 5S. Daarnaast is de telefoon weer helemaal up-to-date en voor mij als leek enorm makkelijk in gebruik te nemen. Fijn ook dat via I-cloud de overzetting van je gegevens en contacten makkelijk en automatisch gebeurd. De accuduur is merkbaar langer, kan er op werkdagen 2 dagen mee vooruit. Kortom een aanrader voor de IPhone liefhebber of iemand die graag een makkelijk te gebruiken telefoon wenst met diverse mogelijkheden!!!

Pluspunten

• Accuduur
  • Foto- en videokwaliteit
  • Gebruiksgemak en verkrijgbaar met 128 en 256 GB
  • Mooi vormgegeven
  • Spatwaterdicht (schijnt, nog niet getest)

Minpunten

• Prijs (maar wel in verhouding met de kwaliteit)

aDonkey 20-11-2016 Product paar weken in bezit

Gewoon heel erg goed

De beste iPhone en in mijn ogen tevens de beste smartphone! Zullen de fans van Android her niet mee eens zijn ;-) Want ondanks dat andere merken ook prima telefoons kunnen bouwen is er geen ander die in de buurt komt om alles perfect samen te laten werken. Apple is dan ook de enige die software als hardware perfect op elkaar aan kan laten sluiten. En dat merk je! De vele updates die ook voor oudere toestellen blijven komen geven is perfect.
Mijn allergie voor data-slurper g00gle helpt zeker mijn keuze bepalen. Bij Apple koop je een product, bij Android ben je het product.
De iPhone 7 is een regelrechte aanrader!

Pluspunten

• Snel, snel, snel
  • Scherm (kleurweergave)
  • Camera (stabilisatie)
  • Waterdicht
  • Mooi ontwerp

Minpunten

• Verdwijnen minijack

Postma 29-10-2016 Product paar weken in bezit

Super apparaat, zoals gewend van Apple!

Geweldig apparaat, ziet er mooi uit en werkt super! Door de nieuwe A10 processor weer een stuk sneller en kunt er ook jaren mee doen, qua updates ook!
Camera voor en achter ook beter dan de vorige versies, betere en mooiere foto's. Ook Facetimen ziet er stukken beter uit.
De Home knop zonder 'klik' is ook echt een goede verbetering. Vorige telefoon was hierdoor niet meer fatsoenlijk bruikbaar, en de Touch ID maakt het helemaal af. Super handig om overal voor in te loggen (Bank app, App Store etc.)
Kortom, echt een super ding!
Met de stereo speakers die nu erin zitten hoor je degelijk verschil en een filmpje o.i.d. Kijken met goed geluid is wel heel fijn.
En ook in meerdere kleuren, zodat je altijd wel een telefoon hebt die helemaal naar eigen smaak is

Pluspunten

• Mooi vorm gegeven
  • Super camera's
  • Nieuwe home button
  • Kleur uitkiezen naar eigen smaak
  • IOS 10!

weterings 04-10-2016 Product paar dagen in bezit

geen revolutie wel weer een fijne telefoon

altijd fan van iphone geweest omdat het bij mij altijd werkt en betrouwbaar is, hiervoor een iphone 6 gehad maar ik merk weinig verschil, batterijduur iets langer en een is fractie sneller, de foto's zien er beter uit, de homeknop is wennen, je zit zo in de stembediening, verder een degelijk toestel
het is dat mijn zoon graag mijn iphone 6 wilde anders had ik geen reden om de 7 te kopen

Pluspunten

• degelijk
  • waterdicht
  • perfect icm hoortoestellen met blue thooth

Minpunten

• homeknop wennen