Apple iPhone 7 32 GB / zilver

Opslag
32 GB opslag
Besturingssysteem
iOS 10

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Apple iPhone 7 32 GB / zilver op Kieskeurig.be.

R. Westerveld 31-07-2017

apple iphone 7, je kan er niet mee bellen

Geschreven voor: Apple iPhone 7 32 GB / zwart

Ik heb in april mijn abonnement verlengd van de iPhone 6 naar de 7. Meteen hoorde ik klachten over het bellen, dat mensen mij niet kunnen verstaan. De KPN winkel heeft mij in tegenstelling tot apple goed geholpen. Inmiddels is het nu juli en heb ik in 3 maanden tijd 5x een nieuwe iPhone 7 gekregen allemaal met dezelfde klachten.. Ik heb alles van apple, macbook, iPad, boeken (steve jobs), iPod en zelfs de apple watch speciaal gekocht voor de iPhone 7. Het is één groot drama met de iPhone 7 en apple doet er niets aan !!! Uit nood ga ik nu de iPhone 7 en apple watch na 3 maanden al weer verkopen, omdat apple weigert mee te denken en de klachten te erkennen. Na 10 jaar liefde voor Apple, stap ik per direct over naar samsung.

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • systeem werkt fijn

Minpunten

• je kan er niet mee bellen
  • apple weigert hulp

Henk 30-10-2016

De beste

Geschreven voor: Apple iPhone 7 32 GB / zwart

Ja wat moet je nog meer zeggen 1x een apple altijd een apple.
Dit mijn 4e iPhone , ook deze telefoon is wederom weer een verbetering ton de 6s.
Ook al is de vorm bijna hetzelfde ik ben toch tevreden, betere geluid kwaliteit, betere batterij 2dgn, beter scherm. De homeknop is ook een stuk verbeterd.

Pluspunten

• batterij
  • kleur helemaal zwart
  • Geluid
  • Scherm

Minpunten

• geen spectaculaire veranderingen tov de iPhone 6s

Leroy 05-05-2017

Prachtding

Geschreven voor: Apple iPhone 7 32 GB / zwart

Ik ben afgelopen januari overgestapt van de Samsung Galaxy S5 naar de iPhone 7. Ik ben eerder altijd een groot fan geweest van Samsung en haar producten, maar de Galaxy S5 viel mij zwaar tegen en daardoor ben ik mijn horizon gaan verbreden. Ik besloot de iPhone een kans te geven en het is de beste keuze geweest voor mij. Niet alleen een waanzinnig design, maar ook het besturingssysteem, geluidskwaliteit en de camera zijn van hoge kwaliteit.

Pluspunten

• Snelheid
  • Geluid
  • Camera
  • Beeldscherm

Minpunten

• Slechts één aansluiting voor oordopjes en opladen

Mark 14-01-2017

Perfecte smartphone

Geschreven voor: Apple iPhone 7 32 GB / zwart

Ideale smartphone met gebruiksvriendelijke software. Beste iPhone tot nu toe, maar mist nog wel wat bijzondere functies. Formaat is perfect, had eerst een 5,5 inch iPhone, maar dat was erg onhandig. Deze telefoon is erg snel dankzij de nieuwe processor die onwijs goed is! Ook de camera is verbeterd en erg goed voor een mobiele telefoon, waardoor je scherpe foto's kan maken. Ook ben ik onder de indruk van de nieuwe stereospeakers! Erg helder met een goede bass.

Pluspunten

• Software
  • Camera
  • Snelheid (processor)
  • Beeldscherm en formaat
  • Waterdicht

Minpunten

• Prijzig

Hino 21-02-2018

Waardeloos besturingsysteem

Geschreven voor: Apple iPhone 7 32 GB / zwart

Meest waardeloze iPhone dienik tot nu heb gehad is deze iPhone 7. Heel vaak hapert het besturingssysteem van deze tel, apps die vast lopen, toetsenbord die niet te zien is, bereik op sommige plekken heeft hij niet terwijl collega’s met een Samsung wel volledige bereik heeft van het zelfde abonnee ...

Conclusie, iPhone 7 is waardeloos en vanaf volgend jaar stap ik wel over! Ik ben begonnen bij iPhone 3G en eindigt op iPhone 7, niks nieuws aan deze phones. Alles wat uitgebracht is had Samsung paar geleden en nog betaal je tig euro’s om de naam Apple!

Pluspunten

Minpunten

• Bestuuringsysteem
  • Haperende toetsenbord
  • Geen bereik
  • Vastlopende apps

aDonkey 20-11-2016

Gewoon heel erg goed

Geschreven voor: Apple iPhone 7 32 GB / zwart

De beste iPhone en in mijn ogen tevens de beste smartphone! Zullen de fans van Android her niet mee eens zijn ;-) Want ondanks dat andere merken ook prima telefoons kunnen bouwen is er geen ander die in de buurt komt om alles perfect samen te laten werken. Apple is dan ook de enige die software als hardware perfect op elkaar aan kan laten sluiten. En dat merk je! De vele updates die ook voor oudere toestellen blijven komen geven is perfect.
Mijn allergie voor data-slurper g00gle helpt zeker mijn keuze bepalen. Bij Apple koop je een product, bij Android ben je het product.
De iPhone 7 is een regelrechte aanrader!

Pluspunten

• Snel, snel, snel
  • Scherm (kleurweergave)
  • Camera (stabilisatie)
  • Waterdicht
  • Mooi ontwerp

Minpunten

• Verdwijnen minijack

Postma 29-10-2016

Super apparaat, zoals gewend van Apple!

Geschreven voor: Apple iPhone 7 32 GB / roze goud

Geweldig apparaat, ziet er mooi uit en werkt super! Door de nieuwe A10 processor weer een stuk sneller en kunt er ook jaren mee doen, qua updates ook!
Camera voor en achter ook beter dan de vorige versies, betere en mooiere foto's. Ook Facetimen ziet er stukken beter uit.
De Home knop zonder 'klik' is ook echt een goede verbetering. Vorige telefoon was hierdoor niet meer fatsoenlijk bruikbaar, en de Touch ID maakt het helemaal af. Super handig om overal voor in te loggen (Bank app, App Store etc.)
Kortom, echt een super ding!
Met de stereo speakers die nu erin zitten hoor je degelijk verschil en een filmpje o.i.d. Kijken met goed geluid is wel heel fijn.
En ook in meerdere kleuren, zodat je altijd wel een telefoon hebt die helemaal naar eigen smaak is

Pluspunten

• Mooi vorm gegeven
  • Super camera's
  • Nieuwe home button
  • Kleur uitkiezen naar eigen smaak
  • IOS 10!

Sonja 15-01-2017

Grote letters

Geschreven voor: Apple iPhone 7 32 GB / zwart

Prima toestel. Ik, als 50+ vind het ideaal dat de groote van de letters aangepast kan worden en de display is ook groter, heel prettig. Ben van een iphone4 naar een iphone7 gegaan en het toestel spreekt voor zich, kan er prima mee uit de voeten.

Pluspunten

• Aanpassing tekstgroote

Wim 02-02-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Apple iPhone 7 32 GB / zwart

Had er al 1 via mijn werk en had daar zeer goede ervaringen mee. Nu prive 1 gekocht. Mooi apparaat, mooi van afmetingen en ligt lekker in de hand

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • lekker in de hand

Hugo 13-01-2019

Zeer makkelijk bedienbaar toestel met super camera

Geschreven voor: Apple iPhone 7 32 GB / zwart

Makkelijk te installeren super handig om foto’s te maken en doet alles wat er van deze IPhone verwacht wordt .
Ik ben heel tevreden met deze aankoop en kan het zeker aanraden.

Pluspunten

• Vingerafdruk
  • Camera