Nokia 2323 zwart

2.4 inch scherm
Max. uitbreidbaar
32 GB
Doro Primo 406 zilver, zwart

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Camille Schyns 12-07-2011 Product half jaar in bezit

Een gsm hebben we alléén om te bellen en voor smsjes. Foto's maken we met een goed fototoestel; voor film is alleen een top camcorder acceptabel en internetten doen we alleen vanaf de PC.

Het fijne van dit toestel is het compacte formaat en lichte gewicht. Past nauwelijks voelbaar in de broekzak.

De fabrieksopgave over het accu-potentiaal grenst aan oplichterij: van de 540 uren standby wordt in de praktijk nog geen kwart gehaald. Na 5 dagen standby en circa 45 minuten bellen of sms-en en is de accu 'tote Hose' oftewel helemaal leeg.
Zoals met alle voorgaande toestellen wordt ook deze gsm telkens hélemaal leeg getrokken en in één keer helemaal vol geladen.

De oude Nokia's (3310, 6100, 6021 / resp. '01, '04 en '06) hadden volgens fabrieksopgave een veel korte standby-tijd, die echter wèl resulteerde in een gebruik van 7 tot 10 dagen lang op één lading. De 6500 classic ('08) was helemaal een miskleun met slechts 3 dagen, slecht geluid, vanuit de broek slecht te horen en te voelen, slecht hanteerbaar èn de toetsen raken gemakkelijk los dus géén degelijk toestel.

Door de afgeronde zijkanten kan de gsm in de eerste weken gemakkelijk uit de handen glippen en daardoor op de grond vallen. Later verbetert de grip.

Het toestel maakt een degelijke indruk, maar of dat zo is, is 'afwachten'. De bediening van de toetsen werkt prettig.

Pol Beekstraat 23-10-2010 Product kwartaal in bezit

Zeer goed toestel met de meest noodzakelige mogelijkheden .( telefoneren , sms , mms )
E-mails zijn meer bestemd om te verzenden en ontvangen
via Laptop of Pc . Foto's worden best gemaakt via een
fototoestel .

Paul Mortier 23-10-2010 Product kwartaal in bezit

Zeer goed toestel met gebruiksmogelijkheid voor de meest elementaire benodigdheden . Wordt iedere dag gebruikt en slechts batterijoplading 1 x per week !!!
Degelijk toestel voor een zeer lage prijs !