Samsung Galaxy S7 32 GB / pink gold

Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black
7,1
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 615 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S7 32 GB / pink gold op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Anoniem 24-01-2021

Uistekende smartphone

hij functioneert prima. doet niet onder voor de S9 die ik ook bezit, supersnel en regelmatige updates

AnnaMK 17-01-2021

Makkelijk in gebruik. Nooit geen ingewikkeld gedoe

Ik ben al jaren heel tevreden met mijn Samsung telefoon.
Om die reden heb ik vorig jaar een Samsung tablet en vorig week een Samsung Qled gekocht!!!!
En zeker omdat ik als oldskool digibeet met 2 linkerhanden overal zelf uit kom met Samsung!!!!!

Anoniem 18-12-2020

Super fijn toestel.

De perfecte telefoon voor mij. Ik heb hem nu bijna drie jaar en hij werkt nog steeds fantastisch. Kortom een betrouwbare en betaalbare telefoon, waar je jarenlang plezier van kan hebben.

robinrobin 08-09-2019

In 2019 still going strong!

Echt een toptelefoon! Ik heb de telefoon nu al 3 jaar in bezit en qat betreft camera komt deze nog altijd mee met de topmodellen die momenteel uit worden gebracht. Verder nooit problemen gehad, wel elk jaar een nieuwe installatie moeten doen om de telefoon snel te houden.

Anoniem 25-07-2019

Slechtste toestel ooit

1e samsung die ik heb, na 1 val een barst en vervolgens na een dag volledig gecrasht. Dat is verre van het ergste. Al de foto's zijn onvindbaar door de niet-gebruikersvriendelijke service van samsung cloud- en account. Hier baal ik enorm van.

Daarnaast de standaard kenmerken van samsung, minder smooth in design, qua gebruik, puntjes op de ï missen, snapchat en instagramfoto's en video's kwaliteit zijn diep en diep triest.

Al met al, doe het jezelf niet aan om voor een Samsung te gaan.

Skef83 11-02-2019

2 jaar plezier gehad!

De Samsung Galaxy S7 heb ik 2 jaar geleden gekocht, hij werkt nog steeds als een trein. Na 2 jaar: draait hij alle recente apps en games, batterij loopt ruim een dag bij normaal gebruik, en kan 2 dagen mee bij zuinig gebruik, heeft een fijn formaat, uitstekende camera en goed geluid.

Hij werkt nog steeds krachtig na de 2 jaar.

mauc 27-01-2019

mooie telefoon

ik heb het een jaar nou en hij werkt nog zoals ik hem heb gekocht .
B en er nog zeer tevreden over en natuurlijk en topprijs tenminste betaalbaar

Eliza 23-01-2019

Helemaal super!!

Galaxy s 7 is mij super goed bevallen!!
Hopend en er vanuitgaande dat mijn nieuwe galaxy s8 ook zo goed bevalt

Femke19 12-01-2019

Samsung Galaxy S7

Wat een heerlijk toestel. Perfecte maat voor een vrouwen hand. De rosé kleur is ook heel mooi.
Ik heb 2 jaar genoten van mijn toestel, omdat ik nu een ander toestel heb geef ik mijn toestel aan mijn moeder zodat zij ook kan genieten van een fijne telefoon.
Ik wil nooit meer anders dan een Samsung.

Lein71 05-01-2019

Super tevreden

Ik ben erg tevreden over mijn aankoop met de s7. Hij maakt mooie en heldere foto's, prettig in de hand en makkelijk in gebruik.

VERITAS 03-01-2019

Personal assistant

Ik heb de s7 nu al ruim een jaar in mijn bezit en ik moet zeggen: hij bevalt me uitermate goed! Zoals ik al in de titel zei is hij de afgelopen tijd alleen maar in waarde gestegen ipv zoals normaal het geval zou zijn met een technical device en heeft hij zn plaats als personal assistent met overtuiging verdiend! Z'n waarde ligt vooral in het feit dat er zoveel features op zitten, dat ie het - m'n- leven een stuk makkelijker heeft gemaakt. Ook al heeft ie een top camera, ik voeg hier geen foto's toe want het geschreven woord zegt meer dan 1000 (gefotoshopte) plaatjes...

Rene Schakel 14-09-2018

Erg snel in het gebruik. Lange levensduur batterij

Na jaren een Samsung J3 te hebben gehad eindelijk een Samsung S7 gekocht. Wat een verschil. Internet vliegt door de bladzijden heen. Apps reageren op moment van aanklikken. Batterij houdt het lekker lang uit en is daarna weer heel snel opgeladen. Klasse toestel.

Koen 05-03-2018

snelle processor en goede camera

De samsung galaxy S7 is een prettig toestel, met handige features. het toestel is snel heeft een prachtig scherm en is bovendien waterdicht. ook een externe geheugenkaart plaatsen is mogelijk. De camera is beter dan een gemiddelde compactcamera!

Pluspunten

• Snel
  • waterdicht
  • extern geheugen mogelijk
  • zeer goede camera

Minpunten

• toestel is wat dik ivm de s6

jasper39 29-01-2018

Bijzonder fraai en goed werkende smartphone

Ik heb de telefoon al een jaar en ben nog steeds er blij met mijn aankoop. De camera is steengoed en dat betekend dat de spiegelreflex voortaan thuis blijft. Bij slecht licht komen er nog steeds perfecte foto's uit. De performance is geweldig, je wacht nooit voor iets opgestart is, alles gaat even vlot. Het super amoled scherm heeft prachtige kleuren, als hem naast ander grote merken legt dan scheelt het een dag en een nacht. Bij Samsung zijn de kleuren zeer fraai.

Pluspunten

• Super camera ook bij slecht licht
  • Prachtig scherm
  • Mooi geluid
  • Batterij gaat lang mee en laadt heel snel op

asje 05-01-2018

Een hele fijne telefoon!

Sinds vorige week in het bezit van deze mooie telefoon. Toch niet gekozen voor de S8, omdat ik minstens net zulke positieve berichten hoorde over de S7 en omdat de S7 nog wel gewoon knopjes heeft, zoals de 'terug knop' : deze zit bij de S8 op het scherm , evenals bij de iPhone, en dat vind ik nu juist zoiets fijns van Samsung.
In elk geval heb ik geen spijt van mijn keuze! Ik ben er heel blij mee. Het toestel ziet er mooi uit en werkt snel. Ligt lekker in de hand. Maakt mooie foto's. Ik heb er niets negatiefs over te zeggen tot nu toe.

Pluspunten

• snel
  • mooi uiterlijk
  • maakt mooie foto's

MARCO32 30-12-2017

SAMSUNG S7 HELAAS WEER WARMTE PROBLEMEN

NA 1 minuut filmen op full hD (1080p) of 4K/ UHD (2160p) is de telefoon oververhit en 5 minuten niet meer te gebruiken. Telefoon retour gestuurd en volgende exemplaar had er ook last van. Er schijnt weer een slechte batch in omloop te zijn.

Pluspunten

Minpunten

• OVERVERHITTING

Jeroen 07-08-2017

Alles is goed !

Het toestel werkt boven verwachting goed, Tot dusverre geen problemen gehad. Ik had veel review gelezen, en dit was het enig toestel waarbij niet stond: "prima toestel, alleen jammer dat..." Er is geen "jammer dat.." camera: geweldig, geheugen: voldoende, (heb nog een SD kaart erbij, had ik al van een vorige telefoon), scherm: ook geweldig. En fijne ondersteuning via service dienst (chatfunctie via Messenger).

Ik had hiervoor een HTC Desire 510, veel te weinig geheugen, vandaar die SD kaart, maar de telefoon zag de SD kaart op een gegeven moment niet meer. Heb toen hele slechte service van HTC gehad, ze willen je gewoon niet als klant ! Is nooit meer in orde gekomen. De Samsung S7 is een verademing. Ik beveel um idereen aan !

Pluspunten

• camera
  • geheugen
  • scherm

Minpunten

• niks

elkaddouri 22-07-2017

Beeldschone camera

Dit product is perfect, niet te groot niet te klein een hele goeie accu en top camera, een super mooie amoled display en de beste software ooit.

Pluspunten

• Super snel opladen
  • Lange accuduur

s..... 03-07-2017

s7 beste telefoon met nadelen

Het had net beter gekund , minder heet , ongebogen scherm voor screen protector , geen glas achterkant en wat betere batterij. Hiermee merk je meteen wat ik minder vind of waarmee ik bezig ben met de s7 . De audio jack zit onder wat ik persoonlijk on -makkelijk vind i.c.m. met gebruik. warmte ontstaat snel bij apps als marktplaats ebay aliexpress youtube dus met graphics en internet snel 40+ cpu. Task manager niet vloeiend meer helaas. Het blijkt dat 60 graden dragelijk is voor de telefoon maar niet batterij die meer lijdt. Snelladen maakt het voor de batterij weer goed, de camera, waterbestendig, sd slot, het scherm en performance zijn zeer goed nu.
De s9 kan ''perfect'' worden omdat de s7 en s8 al erg dichtbij zijn samsung het beste totale pakket biedt.

Pluspunten

• scherm
  • cpu gpu = snelheid
  • snelladen
  • beste camera en stabilisatie
  • waterbestendig

Minpunten

• stock apps
  • achterkant glas
  • gladde telefoon
  • audio jack plaats
  • gebogen rand screen protector faal

Marcel75 29-06-2017

Mijn advies is om deze telefoon niet te kopen

Mooie telefoon met goede camera... echter een keer laten vallen en hele achterkant met camera kapot. En niet meer waterdicht.. veel geld kwijt voor een slechte kwaliteit mobiel.. mijn advies is om deze telefoon niet te kopen... te breekbaar voor de dure prijs.. toetsenbord werk ook al erg slecht..

Pluspunten

Minpunten

• Veel
  • Veel