Nokia 2330 zwart

16 GB
Bea-fon SL340 rood

8,1

frans254 14-09-2011 Product half jaar in bezit

Deze Nokia voldoet volledig aan de verwachtingen.Voor iemand die uitsluitend belt zijn er diverse extra funkties die niet gebruikt worden zoals camera en radio.
Een merk is zo goed als zijn serviceverlening dus via de leverancier helaas moeten vernemen dat toen mijn toestel een verminkt scherm had , Nokia op voorhand aanneemt dat dit eigen schuld is zelfs in de garantieperiode.Dus opsturen gaat in ieder geval kosten met zich mee brengen, hetgeen bij zo'n voordelig toestel natuurlijk geen zin heeft.Het zou prettig zijn als deze beperkingen van de fabrikant vooraf bekend gemaakt zouden worden.Ik zoek nog even verder.

Tim V 14-08-2011 Product jaar of meer in bezit

Toestel simlockvrij gekocht voor 40 euro en heb hem nu ongeveer een jaar in bezit en gebruik hem intensief. Behuizing is vrij stevig, redelijk krasvast, alleen de achterkant komt vrij snel los als je hem laat vallen.
Geluid op de luidspreker is hard en duidelijk, beter dan bij veel andere (duurdere) telefoons. De gewone speaker is ook prima. Toestel is ideaal voor bellen en sms'en, maar zelf gebruik ik hem ook om te internetten. De mogelijkheden hiervoor zijn niet al te uitgebreid maar email checken en nieuws lezen gaat prima! Accu wordt nu na een jaar wel wat minder, maar dat vind ik gezien mijn gebruikspatroon niet zo vreemd. Telefoon heeft ook geen moeite met vocht, bellen in de regen of douche zorgt tot op heden niet voor problemen. Styling is simpel maar toch niet onaardig. Camera is slecht en hadden ze beter weg kunnen laten of een betere monteren. Telefoon doet gewoon wat ie moet doen en kan een stootje hebben, zoals we van nokia gewend zijn. Als je een simpel maar degelijk toestel zoekt voor weinig geld moet je deze hebben!

jo belt 08-03-2011 Product paar dagen in bezit

5,6
Zojuist had ik deze telefoon gekocht. Voor maar 40 euro. Na het aanzetten baalde ik meteen. De kwaliteit van het scherm is heel slecht. Je kan de pixels zien. Ik had zelf eerst een Nokia supernova en die was ontzettend scherp. Wellich is deze telefoon wel goed voor beginnende bellers. Als je een betere telefoon gewend bent kan je beter nog een beetje sparen en een iets duurdere kopen.

panke 05-03-2011 Product paar dagen in bezit

6,6
Na een paar dagen in het bezit weigert het toestel uit te gaan als je op de rode 'uit' knop drukt. Toestel teruggebracht, en na korte tijd zelfde euvel.
Zeer teleurgesteld en snap de goede reviews niet

moontje1973 17-01-2011 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze gsm nu een paar dagen en het bevalt me prima:) Ik heb wel een vraag..meestal heb je bij de linker of rechter toets de mogelijkheid om gelijk in je contacten lijst te komen..bij deze moet je de contacten eerst via menu zoeken? Of kun je dat ergens instellen?

manecas36 11-05-2010 Product paar dagen in bezit

Voor wie een eenvoudige gsm zoekt om mee te bellen en voor sms, is dit een prima toestel !
Een gsm zonder fratsen.
Makkelijk te bedienen, zelfs voor een man, die over het algemeen iets dikkere vingers heeft dan een vrouw.
Ik heb deze gsm simlockvrij gekocht en kan er dus elk simonly - kaartje in doen. Lekker goedkoop! Dat was voor mij een belangrijke reden om deze Nokia 2330 Classic te kopen.

Maite55 09-05-2010 Product half jaar in bezit

9,6
Toestel nu halfjaar in bezit - zeer degelijk en stevig toestel - goed in de hand - echt bedoeld voor mensen die enkel willen bellen en sms op een kwalitatieve wijze.

Ben er zeer tevreden mee.

albertams 30-03-2010 Product paar dagen in bezit

Zeker een goed toestel, doet waar hij voor gemaakt is ;)

Bellen, Sms, en Bluetooth voor je eigen beltoon....

Al met al ben ik zeer te spreken over deze Nokia 2330
Echt een aanrader voor de mensen
die alleen willen bellen en
smsen

gijs12 24-01-2010 Product paar weken in bezit

Ik heb deze telefoon nu een aantal weken.
Het is gewoon een goed toestel voor wat hij moet doen.Plus punt is dat de bel volume echt heel goed is.Ik heb het ook anders meegemaakt waar de bel volume echt veel te zacht en niet goed in te stellen was.