Huawei P9 lite 2017 goud / 16 GB / (dualsim)

Samsung Galaxy J7 (2017) goud / 16 GB / (dualsim)

Samsung Galaxy J7 (2017) goud / 16 GB / (dualsim)
9,5 (2)

Samsung Galaxy J3 (2017) goud / 16 GB / (dualsim)

Samsung Galaxy J3 (2017) goud / 16 GB / (dualsim)
7,8 (4)

Samsung Galaxy J5 (2017) goud / 16 GB / (dualsim)

Samsung Galaxy J5 (2017) goud / 16 GB / (dualsim)
8,0 (5)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

8,9

Anoniem 01-01-2017

Mooi uitgebreid toestel in deze prijsklasse

De P9 Lite wordt geleverd in een vierkante zwarte doos. In de doos zit (uiteraard) het toestel, oordoppen, lader (incl. usb-snoer) en de gebruiksaanwijzing.
Ik heb gekozen voor de gold uitvoering. De kleur is erg mooi.
Het toestel voelt stevig aan, ondanks dat de behuizing niet van metaal is.

Het toestel bied plaats aan 2 nano simkaarten of 1 nano simkaart en 1 sd-kaart. Het gebruik van een sd-kaart kan ik niet over oordelen, deze gebruik in namelijk (nog) niet. Het toestel draait op Android 6.0 (marshmallow) en heeft een vingerafdruksensor die lekker snel reageert.
Het toestel reageert snel en meerdere apps tegelijk openen is geen enkel probleem.

Ik had veel negatieve ervaringen gelezen over de Emui-skin van Huawei, maar ik ervaar het niet negatief. Er is veel in te stellen naar eigen voorkeur en voor mijn gebruik kan ik genoeg personaliseren.

Er is geen apart overzicht voor wat betreft de apps, deze staan dus allemaal op het homescreen (net zoals bij een Iphone). Ik vind dit persoonlijk zeer prettig.

Wel zit er redelijk wat bloatware op het toestel, maar veel hiervan is te verwijderen dus wat mij betreft niet echt een probleem. De apps die niet te verwijderen zijn heb ik in 1 mapje geplaatst.

De schermkwaliteit is gewoon goed te noemen. Evenals de camera. De foto's die ik heb gemaakt zijn duidelijk. Ook bij de camera is er een scala aan mogelijkheden om in te stellen.

Het geluid bij het afspelen is prima. Wel wordt het geluid wat vervormd als het volume op maximaal staat.

Ik heb overigens de originele hoes van Huawei er bij besteld (ook goudkleur). De kleur is nagenoeg hetzelfde als het toestel waardoor het een mooi geheel vormt. De hoes is dun, wat het toestel niet onnodig dik maakt.

Een goed toestel met goede specs in deze prijsklasse. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Vingerafdrukscanner
  • Snel

Minpunten

• Nog niet gevonden

Loïs 12-07-2016
  • Product maand in bezit

Review Huawie P9 Lite

Ik heb mijn huawei nu een maand en ik ben er helemaal weg van! Hij is zeer makkelijk in gebruik, geluidskwaliteit is goed en de prijs kwaliteit verhouding vind ik ook uitstekend!

Elke 08-03-2017

Mooi, groot scherm en gebruiksvriendelijk

Ik ben superblij met mijn aankoop. Ondertussen al 3 iphone-toestellen gehad. Deze Huawei is echt een verademing! Mooi, groot scherm, snel, gebruiksvriendelijk. Dus qua prijs/kwaliteit zeker en vast aan te raden. Ook de mogelijkheid een sd-kaart te gebruiken is een pluspunt. Alle foto's en video's worden opgeslagen op de sd-kaart wat ervoor zorgt dat het intern geheugen niet al te snel vol is.

Pluspunten

• groot scherm
  • mooi design
  • snel
  • mogelijkheid tot gebruik van sd-kaart
  • gebruiksvriendelijk

Elroy1972 02-06-2017

Fijn toestel

Na fervent aanhanger van Windows Phone helaas moeten overstappen op Android. Diverse apps van grootbanken worden uitgefaseerd, dus het moet er hoe dan ook een keer van komen. En dan toch het liefst met dit toestel. Wat een mooi ding, mooi & degelijk design. Android was ff wennen, maar wat een gemak nu met die app die wél een upgrade hebben gekregen afgelopen periode. Voornaamste keuze voor Huawei was : 1. dual sim (werk/privé) en 2. Design icm interessante prijs

Pluspunten

• Dual Sim
  • Prijs/kwaliteit verhouding erg goed
  • Upgrade naar Android 7.0 Nougat

Minpunten

• 16GB intern geheugen.