Huawei P9 Lite goud / 16 GB - Reviews

Opslag
16 GB opslag

Loïs 12-07-2016 Product maand in bezit

Review Huawie P9 Lite

Ik heb mijn huawei nu een maand en ik ben er helemaal weg van! Hij is zeer makkelijk in gebruik, geluidskwaliteit is goed en de prijs kwaliteit verhouding vind ik ook uitstekend!

Geert 30-08-2016 Product paar maanden in bezit

Wauw, wat een heerlijk toestel!

Inmiddels heb ik de telefoon 2 maanden en ik ben er elke dag meer tevreden over!
Het toestel kan alles wat ik ervan verlang. Alle apps draaien erg soepel, geluid is prima, camera functie vind ik uitstekend.
Was zelf niet zo tevreden met de eigen Huawei look maar die heb ik uiteindelijk vervangen door een alternatieve Launcher.
De vingerscanner aan de achterkant om het toetsel te unlocken werkt erg goed. En de accuduur is dik in orde. Met gemak een dag.

Pluspunten

• Snelheid
  • Vingerscanner
  • Beeld
  • Camera
  • NFC chip

Minpunten

• Huawei tekst op voorkant
  • Emui schil

Loxiuras 15-12-2016

Huawei tekst op voorkant kan je er gewoon afhalen...

Menno Prins 19-08-2016 Product paar maanden in bezit

Accu is perfect, goeie prestaties!

Batterij is een van de grootste pluspunten, telefoon gaat erg lang mee! Mooi hd scherm en een super camera! Niks aan te merken op deze mooie/ snelle telefoon.

Pluspunten

• Goeie camera
  • Goeie accu
  • Vingerscan

Minpunten

• Krast snel, de achterkant

Anoniem 01-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi uitgebreid toestel in deze prijsklasse

De P9 Lite wordt geleverd in een vierkante zwarte doos. In de doos zit (uiteraard) het toestel, oordoppen, lader (incl. usb-snoer) en de gebruiksaanwijzing.
Ik heb gekozen voor de gold uitvoering. De kleur is erg mooi.
Het toestel voelt stevig aan, ondanks dat de behuizing niet van metaal is.

Het toestel bied plaats aan 2 nano simkaarten of 1 nano simkaart en 1 sd-kaart. Het gebruik van een sd-kaart kan ik niet over oordelen, deze gebruik in namelijk (nog) niet. Het toestel draait op Android 6.0 (marshmallow) en heeft een vingerafdruksensor die lekker snel reageert.
Het toestel reageert snel en meerdere apps tegelijk openen is geen enkel probleem.

Ik had veel negatieve ervaringen gelezen over de Emui-skin van Huawei, maar ik ervaar het niet negatief. Er is veel in te stellen naar eigen voorkeur en voor mijn gebruik kan ik genoeg personaliseren.

Er is geen apart overzicht voor wat betreft de apps, deze staan dus allemaal op het homescreen (net zoals bij een Iphone). Ik vind dit persoonlijk zeer prettig.

Wel zit er redelijk wat bloatware op het toestel, maar veel hiervan is te verwijderen dus wat mij betreft niet echt een probleem. De apps die niet te verwijderen zijn heb ik in 1 mapje geplaatst.

De schermkwaliteit is gewoon goed te noemen. Evenals de camera. De foto's die ik heb gemaakt zijn duidelijk. Ook bij de camera is er een scala aan mogelijkheden om in te stellen.

Het geluid bij het afspelen is prima. Wel wordt het geluid wat vervormd als het volume op maximaal staat.

Ik heb overigens de originele hoes van Huawei er bij besteld (ook goudkleur). De kleur is nagenoeg hetzelfde als het toestel waardoor het een mooi geheel vormt. De hoes is dun, wat het toestel niet onnodig dik maakt.

Een goed toestel met goede specs in deze prijsklasse. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Vingerafdrukscanner
  • Snel

Minpunten

• Nog niet gevonden

Henri H. 14-01-2017 Product paar maanden in bezit

Top accuduur, design en degelijkheid

Top foon voor zeer concurrerende prijs en value for money. Prima camera met veel opties, duidelijk display en prima ontvangst wat betreft geluid en processor snelheid.
Simpel een AANRADER!!

• Accuduur

jordi senden 17-12-2016 Product paar weken in bezit

huawei p9 lite super telefoon

ik heb mij de huawei p9 lite gekocht tot mijn oude tel kapot was gevallen
het is een gebruiks vriendelijk toestel
goede accuduur
geen slechten dingen gevonden
een top toestel

Pluspunten

• alles

Minpunten

• nog niet gevonden

Loxiuras 14-12-2016 Product paar weken in bezit

Perfecte telefoon

Geweldige telefoon voor dagelijks gebruik. lange accu duur en is totaal niet sloom.

zeker een aanrader

Pluspunten

• Accu duur
  • Scherm kwaliteit
  • CPU
  • Veel instellingen opties

Minpunten

• Niet handig met klaphoesjes

Evie1997 11-12-2016 Product paar maanden in bezit

Goede hulp bij reparatie

Ik vind de huawei opzich niet zo bijzonder maar nu ik hem heb is het best wel een leuk toestel wel jammer dat de eerste die ik kreeg na een paar maanden vreemd begon te doen en dus ben ik naar mijn Provider gegaan die stuurde m op ik kreeg een nieuwe omdat ze zo snel niet konden vinden waar t probleem zat. Ik vind het wel een min puntje dat je alle apps op je interne geheugen moet zetten en niet op je SD kaart kan zetten al kan je dat wel omzetten maar dat werd me afgeraden. Dat is wel jammer want nu zit mijn geheugen bijna vol dus moet ik er om denken.

Pluspunten

• Goede reparatie
  • Niet te groot niet te klein

Minpunten

• Apps kunnen niet op SD kaart
  • Na tijdje kan batterij sneller leeg raken

Selcuk 21-02-2017 Product paar weken in bezit

Absoluut GEEN spijt

Geniet vanaf dag 1 van dit toestel. Hiervoor een hele dure vlaggenschip gehad van de concurrent, geen enkele spijt dat ik de huawei p9 lite heb genomen.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Super snel
  • Zeer goed toestel voor een zacht prijsje
  • Accuduur
  • Hihend toestel

Minpunten

• Hij doet niets minder dan de duurdere vlaggenschip

de Leeuw 28-12-2016 Product paar dagen in bezit

Veel waar voor weinig geld!

Ik zocht een telefoon met goede eigenschappen, maar wat vriendelijker voor de portemonnee.
Zodoende ben ik bij de Huawei P9 Lite terecht gekomen. Een telefoon die na een week gebruikt te hebben al mijn eisen tegemoet komt. Aardige camera, snelle processor (hij draait alle apps moeiteloos) en de accuduur is fenomenaal (2,5 dag met continue video, foto's, GIF's kijken). Mooi, groot beeld en ligt goed in de hand (niet te lomp). De case is ook nog eens van ijzer, dus extra stevig.

Kortom veel waar voor weinig geld.

Rob Buijs 21-12-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijk toestel. Prijs, kwaliteit

Na jaren lang de samsung note gehad, is de keuze gevallen op de huawei p9 lite.
Prijs goed! Accu goed! Beeldscherm lekker scherp.
Vriendelijk in gebruik! Om de tefefoon echt naar je zin te maken moet je wel een uurtje gaan zitten.

Doet zeker niet onder samsung

• Accu
  • Duidelijke camara

Anita 20-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Wil niet meer anders!

Een superfijne telefoon! Na alle andere merken gehad te hebben wil ik niet meer weg bij Huawei. Heel groot scherp scherm. Snelle telefoon. Niet teveel rotzooi erop wat je niet gebruikt. Mooie foto's. Top :)
Al een paar keer laten vallen, maar niets aan de hand. Ligt lekker in de hand ook.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Snel

Gina 22-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

waardeloze accu

Eerst waren er problemen met wifi. Deze werd niet onthouden en viel steeds uit. Toen is het PC bord vervangen. Na 3 maanden waren er ook al problemen met de accu. Deze wilde de leverancier niet vervangen. De accu moet nu iedere 12 uur aan de stroom. Van het werk heb ik een Samsung. Die accu houdt het 5 dagen!

Loxiuras 15-12-2016

Hey Gina,

De accu van de P9 gaat bij mij minimaal 2 dagen mee. Kijk of je GPS en Data aan hebt staan. Deze vreten accu.
Ja kunt Huawei niet met Samsung vergelijken. Deze hebben beide een andere accu.

C.Timmermans 21-11-2016 Product paar maanden in bezit

Super toestel

Prettig in gebruik, ruim in opslag mogelijkheden, en betaalbare prijs. Ideaal toestel voor jong en oud

• Gebruikers gemak

Minpunten

• Geen gevonden

Valthere 21-11-2016 Product paar maanden in bezit

Top toestel voor deze prijs

Deze P9lite nu al een dikke 3 maanden gebruikt, in feite kan ik er niets slecht over zeggen. Maakt mooie foto's en video's, heeft voldoende ruimte voor app's, uitbreidbaar geheugen met SD64gb, loopt nooit vast ... top!
Als enige bemerking : hij laadt niet goed op met langere kabels blijkbaar, de vingerafdruk-sensor zit aan de achterkant ipv zijkant tov de iphone 7.

Pluspunten

• nice pics
  • nice video functie
  • loopt vlotjes

Minpunten

• vingerafdruk-sensor aan de achterkant
  • laden is soms moeilijk

Aanbevolen 20-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

Kwaliteit

Ik vind het de beste mobiel die er zijn snel makkelijk heb wel wat weg van de iPhone maar de huawei blijf het best

Pluspunten

• Snel
  • Goed beeldkwaliteit
  • Lange accuduur
  • Scherpe foto's
  • Goed voorwerk gebruik

Minpunten

• oto's in het foto in het donker

Nicky 17-02-2017 Product paar weken in bezit

Onverwachte verwachtingen

Daar ging mijn Iphone, stuk, uit mijn leven. Wilde ik een nieuwe Iphone? eigenlijk wel. Maar toch ben ik blij dat ik dit juweeltje tegen ben gekomen. Van apple naar android is een vrij grote stap, veel werkt anders.
Ook redelijk veel negatieve reviews gelezen, ik werd er een beetje voorzichtig door. Maar de prijs, de wel positieve reviews, hebben me toch overgehaald. Toen de telefoon binnenkwam, werd ik verrast door de verpakking alleen al; het zag er allemaal heel professioneel uit. Het toestel zelf viel ook onder het professionele. Voor de prijs krijg je een meer dan degelijk toestel gekeken naar de specificaties.
Laat je niet afschrikken door de negatieve reviews, na weken gebruik ben ik nog steeds ontzettend tevreden met het toestel.
Doei Apple, hallo Huawei!

Pluspunten

• De batterijduur (min. 1 dag)
  • De interface (lijkt op apple)
  • Het toestel is zó mooi (ik heb zwart)
  • Veel zelf aan te passen
  • Geluid, heel helder en hard

Minpunten

• Voor kleine handjes net iets te groot
  • Volume iets te hard (persoonlijke mening)
  • Ledlampje niet meer te zien met flipcover
  • Videokwaliteit is niet zo goed als fotokwaliteit

Vincent 09-02-2017 Product paar dagen in bezit

P9 Lite Review

Heb de telefoon gekozen om dat ik een goede midrange toestel wilde hebben. Grote pluspunten t.o.v. mijn oude telefoon (Samsung s5 mini) zijn de vingafdruk scanner/ batterij duur en het formaat van het scherm. Het toestel werkt vlot en accuraat. Ben er erg blij mee. Wat ook erg netjes is dat de telefoon al voorzien is van een goede beschermfolie. Alhoewel ik deze wel ga vervangen voor een glazen folie.

Pluspunten

• Batterij duur
  • Scherm grote
  • Vingerafdruk scanner

Minpunten

• nog geen min punten gevonden

Fred 04-02-2017 Product paar maanden in bezit

Huawei P9 lite

Heb het toestel nu twee maanden in mijn bezit. Daarvoor een Samsung S4. Ben van merk veranderd vanwege de heel slechte service van Samsung. Had wel wat twijfel om een Chinees toestel te nemen, maar na twee maanden erg tevreden. Had wat verhalen gelezen over de Emui schil, maar moet zeggen, deze schil werkt voor mij prima. Vooral de accuduur en de snelle processor zijn super. Overal heel erg tevreden over het toestel. Nu kijken of de update naar Nougat snel zal komen.

Edwin 15-01-2017 Product paar weken in bezit

geweldig toestel

Na 6 jaar samsung en even sony een huawei gekozen
Tot nu toe geweldige ervaring eenvoudig menu goed te bedienen
Goede camera en specificaties zeker een aanrader

• Camera
  • Batterij