Samsung Galaxy S7 zand / 32 GB - Reviews

OS
Android OS
Opslag
32 GB opslag

Beoordeling op basis van 603 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

Marjolein 11-06-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijke telefoon!

Hele fijne telefoon, ben van een s3 mini naar de s7 gegaan dus alles is al gauw beter :)

Het in gebruik nemen was zo gebeurd, alle apps van mijn oude telefoon waren direct geïnstalleerd op de s7 nadat ik mn playstore account had gekoppeld. Dit scheelde enorm veel tijd!

Het scherm ontgrendelen met de vingerafdruk werkt prima, ik raad je aan om gewoon meerdere vingerafdrukken op meerdere manieren toe te voegen(telefoon vasthoudend/telefoon liggend)zodat je er nooit naast zit!

De camera is echt super maakt mooie foto's, low light foto's zijn erg mooi en scherp ook bij inzoomen. De selfie camera is ook top, maakt scherpe foto's.

Kortom een hele fijne telefoon, met een mooi scherp en helder beeld.

Patricia 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

fijne telefoon!

Heb de telefoon nu een week en hij ligt goed in de hand, is makkelijk te gebruiken en heeft vele opties, waardoor ik wel veel moet zoeken om de goede instelling te vinden. Ik had hiervoor een windowsphone en helaas is er geen mogelijkheid om je data/contactpersonen over te zetten met het bijgeleverde snoertje naar deze android telefoon: het minpuntje. Verder mooie foto's, maar af en toe neemt hij er 100; ik moet nog uitzoeken hoe ik deze functie uitzet. Hij is snel bij het switchen tussen apps en een fijn formaat (bij het lezen van je emails bijv of kijken naar een serie op netflix).

Eef Janse 09-11-2016 Product paar weken in bezit

prettig in de hand, moet niet groter worden

Goed werkend met zeer helder scherm. Helaas werkt het overdragen van gegevens van de S-4 naar de S-7 niet foutloos en wijzigt Samsung stiekem een paar apps die daardoor slechter bruikbaar worden. Bij sommige apps worden de instellingen niet meegenomen...Ik probeer al 10 dagen mijn e-mail weer werkend te krijgen....

Ingmar 21-08-2016 Product paar dagen in bezit

Beste toestel ooit!!

De behuizing voelt solide aan. De camera werkt perfect ook met wat minder licht. Tevens werkt de vingerafdruk scanner nu wel goed.

Top apparaat.

Pluspunten

• Camera
  • Behuizing
  • vingerafdruk beveiliging

Minpunten

• fragieler.

Gert 26-12-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig scherm

Tot nu toe ben ik heel erg tevreden over mijn nieuwe Samsung Galaxy S7, hij lijkt vrij veel op zijn voorganger de S6 die ik hiervoor in bezit had. Maar hij heeft toch wel wat verbeterpunten in het design zelf vind ik. De afgeronde zijkanten van de achterkant vind ik vooral erg mooi. Maar buiten zijn design is deze telefoon gewoon een geweldig apparaat. Doet gewoon alles wat je er van verwacht en dat ook nog eens op een razend tempo. De vingerafdrukscanner lijkt ook nog een verbetering te hebben gehad ten opzichte van zijn voorganger want deze reageert erg snel en goed. Heb hem nog niet lang genoeg in bezit om goed te kunnen oordelen over de accuduur maar voor nu ziet het er goed uit. Gewoon een standaard wat je kunt verwachten van een smartphone deze dagen. Dus niks speciaals maar houd de dag makkelijk vol.

Buiten dit alles ben ik vooral te spreken over het prachtige beeldscherm wat deze telefoon heeft, het ziet er gewoon prachtig uit. En de camera lijkt het ook erg goed te doen. Wat je ook wel kan verwachten van een Samsung top model zoals gewoonlijk.

Pluspunten

• Prachtig Scherm
  • Goede vingerafdrukscanner
  • Camera
  • Bijgeleverde accesoires

Minpunten

• Snel vlekkerig (Silver Titanium)

Thyzer 26-12-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijke telefoon

Ik heb deze telefoon nu een kleine week en ben er zeer over te spreken. Het toestel beschikt over QHD super AMOLED scherm wat met zijn 5.1" resulteert in een absurde pixel dichtheid en de mooiste zwartwaarden die ik ooit op een telefoon heb gezien.
Het toestel heeft een prachtige camera die lekker vlot werkt en eigenlijk onder alle omstandigheden een goede foto maakt.
De batterij is ook meer dan prima. Bij intensief gebruik gaat hij wel nog sneller leeg dan ik graag zou zien, maar aangezien het toestel snelladen ondersteunt, heb je binnen een mum van tijd weer genoeg energie om de rest van de dag door te komen.
Verder lees ik veel kritiek over de TouchWiz skin die Samsung gebruikt over standaard Android, maar persoonlijk stoor ik mij hier niet aan. Veel mensen vinden het traag werken, maar ik merk daar (tot nu toe) nog niets van.
Het vinkt eigenlijk alle boxjes aan met wat ik van een smartphone verwacht, dus ik kan hem zeker anderen aanbevelen. T/m eind December is hij ook nog eens voor een prikkie op te pikken bij T-Mobile, dus mocht je geïnteresseerd zijn, wees er snel bij!

Pluspunten

• Prachtig scherm
  • Mooie, vlotte camera
  • Water en stof bestendig

Minpunten

• Had meer van de batterij verwacht

jos 18-10-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi scherm

Ik heb simpelweg opgezocht wat momenteel de beste telefoon was en heb me laten verassen. De reviews hadden gelijk: het toestel mag er inderdaad zeker wezen! Een van de mooiste schermen die ik tot nu toe gezien heb, zo niet de mooiste. Erg mooi uiterlijk; ik was hier in het verleden niet echt een fan van bij Samsung, het oogde wat goedkoop, maar dit is prachtig! Ook de camera doet keurig zijn ding. In vergelijking met mijn vorige telefoon, Xperia Z1 compact, maakt deze een stuk betere foto's. Zo zie je maar weer, dat megapixels zeker niet alles zeggen (20 vs 12).

De vingerafdrukscanner werkt erg goed: dit is voor het eerst dat ik mijn telefoon daadwerkelijk vergrendel, ook niet onhandig.

Moet ik het nog benoemen? De telefoon is zoals verwacht abnormaal snel. En met de in totaal 160 gb geheugen die je krijgt, hoef je je zeker geen zorgen te maken.

Ben alleen persoonlijk niet zo'n fan van hoe Samsung zijn instellingen-gebeuren weergeeft, het blijft toch Samsung daarin.

Toch zeker een geweldige stap vooruit t.o.v. hoe Samsung zijn eerdere toestellen (goedkoop, maar magere bouwkwaliteit en crappy interface) maakte.

Ik vertrouw Samsungs degelijkheid alleen nog steeds niet 100%, dus heb er wel een hoesje omheen geslingerd.

Al met al zeker zijn geld waard!

Pluspunten

• mooi, scherp scherm
  • goed werkende vingerafdrukscanner
  • camera
  • Speaker geeft mooi, hard geluid

Minpunten

• Nog niet gevonden

Christiaan 12-10-2016 Product paar dagen in bezit

supersnel

deze telefoon ligt lekker in de hand
heeft en super snelle Camara
je kan er super snel mee werken
en hij laad heel snel op wat wel heel lekker is :)

Pluspunten

• camara
  • het vasthouden
  • snelle telefoon

Gijs 17-05-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung galaxy s7 review

Ik heb die telefoon nu al een paar dagen. De telefoon is echt een koploper op andere telefoons doormiddel van nieuwe specificaties. De telefoon heeft een prachrig design en het ligt lekker in de hand. Het heeft een fijne besturingssysteem.

Anisa 29-04-2017 Product paar dagen in bezit

Blij met mijn aankoop

Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Fijne telefoon. Moet er nog wel aan wennen maar bevalt tot nu toe goed. Het design is mooi en het toestel Is aan te passen naar je eigen smaken.

Pluspunten

• veel functies

Minpunten

• standaard apps die je niet kunt verwijderen
  • Samsung weet veel van mij

yvonne 29-04-2017 Product paar dagen in bezit

groot scherm/mooie vormgeving

Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

makkelijk in gebruik. groot scherm. uitbreidbaar geheugen. veel mogelijkheden. goede foto's. mooi uiterlijk

JvS 29-04-2017 Product paar dagen in bezit

Goed toestel

Slank en handelbaar toestel wat meer dan genoeg mogelijkheden heeft, Kwaliteit van foto's erg goed met name de foto's gemaakt met weinig licht. Voor andere nog te ontdekken punten heb ik het toestel te kort in bezit. Heb de pink gold kleur.

Pluspunten

• formaat
  • foto/film kwaliteit
  • kleur

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

sabrina 28-04-2017 Product paar weken in bezit

Mooie gave telefoon

heel mooi telefoontje met haarscherp camerabeeld fijne besturing zoals altijd!
duidelijk en helder beeld mooie app indeling.

al sinds 8 jaar Samsung bezitter nooit klachten gehad!

Pluspunten

• scherp camerabeeld
  • duidelijk
  • licht

Marianne 27-04-2017 Product paar dagen in bezit

Fantastische camera en lange accuduur

Ik vind het een heel fijn telefoontje. Werkt prettig, snel en gemakkelijk. Camera heeft zeer goede kwaliteit en is makkelijk te besturen. Hij is zeer snel weer tot 100% opgeladen en de batterij gaat lang mee.

. 25-04-2017 Product paar dagen in bezit

goede kwaliteit

erg mooi en goed toestel, eerst alles goed uitgezocht en alles aangemaakt wat nodig was, nergens problemen mee.
wel jammer dat je de muziek app eerst moet downloaden en niet dat die er al standaard op staat. wel is het gratis downloaden van de app,
verder nog geen minpunten ontdekt en zeer tevreden, zeker geen spijt!

Anoniem 24-04-2017 Product paar dagen in bezit

Snel en overzichtelijk

De telefoon is snel, hij is makkelijk te gebruiken en ik kan er scherpe foto's mee maken. De batterij gaat lang mee.

Pluspunten

• Formaat
  • Camera
  • Snel

Minpunten

• speaker

Niels 24-04-2017 Product paar dagen in bezit

Fantastische telefoon

Perfecte telefoon, alles werkt. Zeer snel. De vingerafdrukscanner en hartslagmeter zijn een zeer fijne toevoeging. Het enige nadel is dat de achterkant van glas is en dus wat door je hand kan glijden. Dit is makkelijk op te lossen met een mooi hoesje.

Pluspunten

• Snel
  • Biometrische scanners
  • Mooi scherm
  • oled
  • reactief

Minpunten

• Gladde achterkant

Laurens 24-04-2017 Product paar dagen in bezit

Grandioos Toestel

Hiervoor eigenaar van een S5 en nu weer eens tijd voor wat nieuws.
Gekozen voor de S7; wat een upgrade. Perfect toestel. Super tevreden.

E.T. 24-04-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne mobiel met goede batterij

De samsung galaxy s 7 is een erg mooie telefoon met veel mogelijkheden. De batterij gaat erg lang mee, en er is veel geheugen. Tot nu toe heb ik geen minpunten gevonden!

Pluspunten

• Goede batterij

Minpunten

• Nog niks gevonden

Willempie 24-04-2017 Product paar dagen in bezit

Supertelefoon!

Telefonisch besteld bij Tele2 met 75 euro cashback. Supergoeie deal voor een supertelefoon! Lekker snel, helder en scherp beeld en mooi afgewerkt. Werkt ook fijn i.c.m. Netflix en mijn Samsung 4k-tv. Aanrader!

Pluspunten

• helder en scherp beeld
  • supersnel