Huawei P9 Lite zwart / 16 GB - Reviews

Opslag
16 GB opslag

Marcel 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

P9 lite

Ja, ik beveel dit product aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Top toestel ligt goed in de hand.mooi snele toestel leker licht mooie scherm en top geluid
Dus echt en aanrader en 10+

Faust007 02-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Groot scherm

Ik vind dat mijn toestel leuk design heeft, fijn is om mee te werken en meer intern geheugen heeft dan al mijn vorige toestellen bij elkaar en dat is erg fijn. Het enige minpuntje is: dat je niets aan een VR-bril hebt.Vandaar 9 sterren. Voor de rest een geweldig toestel.

Nico 01-12-2016

Beste product op de markt

Met de aankoop van de Huawei P9 Lite heb ik naar mijn mening het beste product gekocht dat er op dit moment op de markt is. De telefoon combineert uitstekende prestaties en specificaties met een mooi verzorgd uiterlijk. De bediening is snel en makkelijk en de mogelijkheden zijn heel uitgebreid.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Fingerprint
  • Snel
  • Mooi uiterlijk

Martin 01-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Goed en degelijk toestel

Een collega had een Huawei en vond het een uitstekend toestel daarom heb ik deze ook genomen. Een telefoon zoals het hoort, werkt snel, goede foto,s en batterij gaat lang mee. Zoals gezegd, alle waar voor je geld.

rudi gerlach 01-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

geweldig goede telefoon

ik had een probleem met mijn samsung s6 , gedurende de tijd dat die naar de herstellingsdienst ging had ik me een huawei p9 lite aangekocht ter vervanging , deze telefoon is vrijwel even goed als mijn s6 ,maar voor een veel goedkopere prijs ,aanrader!!!!

Pluspunten

• geweldig scherm
  • zeer gebruiksvriendelijk
  • batterij beter dan s6

JP Schaefer 01-12-2016 Product paar maanden in bezit

goede kwaliteit

De in gebruik name van mijn toestel ging erg makkelijk, het scherm is fijn van grote en heeft een scherp beeld. |De telefoon is snel en heeft een goede batterij duur.
mijn vorige toestel was een apple maar met mijn huawei P9 lite meer tevreden.

Pluspunten

• groot scherm
  • snel
  • goede camera
  • goed geluid

Jet 01-12-2016 Product paar maanden in bezit

Groot scherm

Deze telefoon is echt een aanrader; degelijk merk met een mooie uitstraling. Heb je meerdere apps open geen verlies van snelheid en zeer gebruiksvriendelijk. En natuurlijk de prijs/kwaliteits verhouding is geweldig goed. Dit is mijn tweede Huawei en ik wil geen ander, Op naar de nummer 1 van beste smartphone. Maar vergeet niet wat Huawei meer te bieden heeft aan producten. Ik ben fan.

Pluspunten

• snelheid
  • prijs kwaliteit
  • ID vingerafdruk

Minpunten

• Vingerafdruk kan beter

Harry 30-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

groot gebruiksgemak

Mijn Huawei P9 lite voldoet uitstekend in het gebruik.
Mooi plat en daardoor goed te hanteren. Niet storingsgevoelig en met een duidelijke display

Pluspunten

• duidelijkheid
  • platte vorm

Koster 23-11-2016 Product paar maanden in bezit

P9 lite

Mooi en betrauwbaar. Snel en geen haperingen. Ook na 6 maandenin gebruik nog als nieuw. Mooi strake vormgeving

Gina 22-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

waardeloze accu

Eerst waren er problemen met wifi. Deze werd niet onthouden en viel steeds uit. Toen is het PC bord vervangen. Na 3 maanden waren er ook al problemen met de accu. Deze wilde de leverancier niet vervangen. De accu moet nu iedere 12 uur aan de stroom. Van het werk heb ik een Samsung. Die accu houdt het 5 dagen!

Be Jonkers 22-11-2016 Product paar maanden in bezit

Grootscherm,goede kleuren duidelijk beeld,prima foto,s

Ik heb dit toestel nu drie maande en ik kan niet anders zeggen dan dat het een prima toestel is,ligt goed in de hand ,lekker groot en duidelijk scherm ,snel en een goed geheugen.
Switcht makkelijk.
Ik kan dit toestel zeker aanbevelen
Be Jonkers

• groot scherm

Frank 21-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

p9 lite

De p9 lite in eerste instantie gekozen om de prijs, nu na enige tijd in bezit van dit toestel geen moment spijt van, makkelijk in gebruik en werkt naar behoren, accu houd het lang vol, echt een aanrader gezien de prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• prijs
  • accuduur
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• kan zo niets bedenken

Dirk 21-11-2016 Product paar dagen in bezit

Huawei P9 lite

Hoi,

Prima toestel de Huawei P 9 Lite. Duidelijk en groot scherm. Snel in alle bedieningsacties en een zeer goed fototoestel, waar je zelfs s'nachts selfie's kan mee maken. En ook nog het batterijgebruik is beperkt en dezeheeft een grote capaciteit. Hierdoor kan je je Huawei P9 Lite zeer intensief gebruiken gedurende een lange tijd. Besluit: Voor zo een prijs koopt je toch geen ander?

Pluspunten

• Fototoestel van zeer goede kwalitiet
  • Batterij met grote capaciteit
  • Zuinige processor
  • Licht goed in de hand

Zeer tevreden gebruiker 21-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Een perfect betrouwbaar maatje!

De P9 lite is het derde Huawei toestel bij ons in huis. We bezitten namelijk ook een P8 en een P8 lite. Over de Huawei toestellen zijn we meer dan tevreden. Wat een betrouwbare, degelijke en robuuste toestellen zijn het toch! Zo ook de P9 lite! Natuurlijk heb je altijd toestellen met betere specificities, maar vaak ook voorzien van een veel duurder prijskaartje! Het toestel is behoorlijk vlot. De P9 lite is in het bezit van mijn 14 jarige zoon en die gebruikt hem naast de social media apps ook voor gamen. De batterij gaat behoorlijk lang mee, maar moet aan het einde van de dag wel aan de oplader. Het toestel maak uitstekende foto's en wordt daarvoor veelvuldig ingezet. In reviews over de P9-lite wordt weleens iets gezegd over de eigen EMUI softwarelaag. Die bevalt niet iedereen. Thuis draait deze softwarelaag op ieder Huawei toestel en ik moet eerlijk bekennen dat niemand zich eraan stoort.

Met de service van Huawei zijn we ook heel content. Zo zijn we aan de Huawei P8 gekomen na een defecte P8 lite (direct uit de doos). Huawei vond dat erg vervelend en bood ons direct een nieuwe P8 aan ipv een nieuwe P8 lite. De servicedienst van Huawei heeft zelf met ons contact opgenomen en ons dit voorstel gedaan. We ware flabbergasted! Chapeau!

De kans dat we in de nabije toekomst weer voor een Huawei zullen gaan is erg groot. De toestellen vallen gewoon niet uit! Hiervoor hadden we twee toestellen van Samsung en die kregen na verloop van tijd (binnen 2 jaar) uitval problemen die nooit verholpen zijn. Een smartphone moet je kunnen vertrouwen en voor ons zijn dat de smartphones van Huawei.

• Degelijk
  • voldoende snel
  • mooie foto's
  • sterke WIFI antenne

Wilco Groeneveld 21-11-2016 Product paar maanden in bezit

Review P9 Lite

Ik heb deze telefoon nu een tijdje en wat ik over de telefoon kan zeggen is dat hij een mooi scherm heeft met goede resolutie hij heeft een goede bouwkwaliteit en is mooi afgewerkt ook heeft hij een snelle processor zodat je vlot kan multitasken of internetten en ook heeft hij een goede batterijduur zodat je hem niet al te vaak hoeft opteladen doordeweeks. Ik raad dit product aan voor iedereen die een telefoon zoekt die de prestaties en kwaliteiten heeft van een dure telefoon voor de helft van de prijs van wat een dure telefoon kost.

Pluspunten

• Kwaliteiten van een dure telefoon
  • Prestaties van een dure telefoon

Wim Commeyne 21-11-2016 Product paar maanden in bezit

Beste GSM tot nu toe

Echt een aanrader voor mensen die meer verwachten van zomaar een GSM. Vlugge processor, helder scherm, heel vlugge vingerprintscanner, Vlot in de omgang, heel goede camera, uiterlijk ziet er niet goedkoop uit.

Pluspunten

• krachtige processor
  • helder scherm
  • goed touchscreen, correct

Minpunten

• Autonomie batterij
  • geen usb-c aansluiting
  • Geluid

C.Timmermans 21-11-2016 Product paar maanden in bezit

Super toestel

Prettig in gebruik, ruim in opslag mogelijkheden, en betaalbare prijs. Ideaal toestel voor jong en oud

• Gebruikers gemak

Minpunten

• Geen gevonden

Jan 21-11-2016 Product paar maanden in bezit

Dé telefoon voor iedereen

De P9 Lite is dé telefoon voor als je regelmatig je smartphone checkt. Je ontgrendelt de telefoon in een knipoog met de vingerafdrukscanner.
Niet twijfelen, gewoon doen!

Pluspunten

• Camera
  • VIngerafdrukscanner
  • SD-kaart

Minpunten

• Werkgeheugen

Jaymie Steeman 21-11-2016 Product paar maanden in bezit

Geweldige smartphone

Ik heb voor het eerst een Huawei smartphone en ik ben er ontzettend blij mee.
Een aanrader!
Ik zal nooit meet een andere merk smartphone willen.
De functies zijn uitgebreid en werkt perfect.
De uitstraling is stoer en degelijk en tegelijk tijd chic.
Ik ben helemaal dol op de camera en de functies van de camera, je maakt bij professionele foto's.
Trek de stoute schoenen aan en neem de Huawei p9 lite.

Pluspunten

• Uitstraling
  • Camera
  • Functie
  • Geheugen
  • Uitbreidbaar geheugen

Minpunten

• Weinig thema's

J.D.. Sluijk 21-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Mijn Huawei P9 lite

Ben nu bijna 2 jaar in het bezit van dit n.m.m. geweldig goede toestel.
Voldoet volledig aan mijn verwachtingen. De camera's voldoen uitstekend en maken zonder meer goede tot zeer goede foto's.
Verder krijg je veel kwaliteit voor de aanschafprijs. Ik ben echt in mijn schik met dit toestel.
Mijn volgende telefoon?
Een Huawei natuurlijk!