Huawei P9 Plus grijs / 64 GB - Reviews

Opslag
64 GB opslag

Thomas Hendriks 08-12-2016 Product paar maanden in bezit

Zeer dichtbij perfectie

De Huawei P9 plus is het eerste toestel van Huawei dat ik in bezit heb. Het toestel viel me direct op toen ik een nieuwe telefoon ging kopen. De interne specificaties zijn erg goed en de telefoon ziet er super gaaf uit.

De telefoon is razend snel. Ik heb nog nooit last van vastlopers gehad. Ik ben zelf een erg ongeduldig persoon, dus voor mij is het een prioriteit dat de telefoon snel is.

Het beeldscherm is ook prima. Andere smartphones zitten al aan 2k beeldschermen, waar de p9 plus een full hd scherm heeft. Persoonlijk vind ik dit geen probleem. Ik vind helderheid en kijkhoek veel belangrijker. Hier scoort de p9 plus zeker punten op.

Het geluid uit de interne speakers is fenomenaal. Zeker als je hem in landscape modus zet. Kleine kanttekening hierbij is dat ik de optie mis om altijd die kwaliteit te krijgen wanneer ik mijn telefoon niet gebruik in landscape modus.

De vingerafdrukscanner had ik even mijn twijfels over, aangezien die aan de achterkant zit. Na even twijfelen heb ik het dan toch maar ingesteld en het werkt echt super. Je legt je vinger even tegen de sensor aan en de telefoon ontgrendeld.

De software die Huawei gebruikt is snel, overzichtelijk en zeker ook erg mooi. Het enige wat ik mis is de appdrawer.

De camera, of moet ik zeggen camera's, schiet mooie plaatjes, meer kan ik er niet over zeggen. Gewoon erg goed!

Over de batterij heb ik ook niks te klagen. Hij gaat met intensief gebruik ruim een dag mee. Ik moet hem natuurlijk wel elke nacht aan de lader leggen, maar dat moet tegenwoordig met elke smartphone.

Al met al is de Huawei p9 plus een super toestel. Lage prijs en enorm goeie specificaties!

Pluspunten

• Camera
  • Batterij
  • Scherm
  • Looks
  • Snel

Minpunten

• Geen appdrawer

jennie voorthuis 01-12-2016 Product paar maanden in bezit

prima accu duur, goede camera, groot scherm, lekker snel,

Prettig toestel heb hem gekozen voor de camera , supermooie foto's en gebruiks vriendelijk .
toestel is lekker snel en heel weinig vastlopers veel geheugen ben zeer tevreden volgende word weer een Huawei..

Pluspunten

• snel
  • veel geheugen
  • super camera
  • goed scherm

Minpunten

• niet waterdicht

Tony 01-12-2016 Product paar maanden in bezit

Iets groter toestel voor nog beter lees en kijkgenot

De P9Plus is voor mij een waardige opvolger van de P7. Sterk gemoderniseerd en met prima specificaties. Alles werkt perfect. Ik doe alles met mijn "telefoon": vooral lezen, zoeken, luisteren en kijken. Telefoneren steeds minder.. En steeds geniet ik van het iets grotere formaat.

Pluspunten

• snelle machine
  • iets groter, handiger

Minpunten

• alfabetiseren apps

Pieter 01-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Fijn toestel met erg goed scherm, en een prima accuduur.

Ik heb voor de Huawei P9 plus gekozen omdat ik het een elegant toestel vindt, ook de Leica camera sprak mij enorm aan, geeft inderdaad erg mooie natuurlijke kleuren.
Ook van doorslag was het Oled scherm en de grote accucapaciteit.
Ook het geluid is van een goede kwaliteit, zeker in landscape mode Stereo.
Verder is de telefoon erg vlot, maar dat komt door de snelle processor.
Al deze dingetjes hebben er toe gelijd dat ik voor de Huawei P9 plus gekozen heb.

Pluspunten

• Oled Scherm
  • Accuduur
  • Snelheid

Minpunten

• Niet waterdicht
  • Android interface kan beter, maar is niet slecht

Peter 01-12-2016 Product paar maanden in bezit

Mooi toestel

Heel mooi toestel en duidelijk scherm en voor foto's prachtig beelden.
Gebruiksvriendelijk en snel leerzaam.

Johnny 23-11-2016 Product paar maanden in bezit

Camera is super!

Ik hou van phablets. Voor gaming en video kijken is dit toestel dan ook perfect. Maar hetgene waar ik vooral enthousiast van ben geworden is de camera. Wat maakt de telefoon fantastische foto's. ik ben er heel blij mee.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm

Hélène 23-11-2016 Product paar dagen in bezit

Huawei P9plus +

Sinds een paar dagen in bezit van een Huawei P9plus. Mooi dun toestel wat gemakkelijk in de hand ligt. Helder beeldscherm en redelijk fool proof.

Rj de kamper 22-11-2016 Product paar dagen in bezit

Zoals altijd zeer tervreden ,het is mijn merk

Zeer tevreden met dit toestel, goede prijs kwaliteit ,doet zijn ding zoals het moet ,maar dat zijn we wel gewend voor mij geen samsung ,ik loop niet mee in de Samsung rij

Pluspunten

• Compact
  • mooi dun formaat
  • Goede beeldkwaliteit
  • Accu duur

Minpunten

• nog niet ontdekt

Ted van Dijk 22-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

geweldig mooie kleuren foto,s prima snelheid.

Al jaren een tevreden gebruiker van Huawei telefoons,inmiddels al aan mijn derde toestel bezig en nog steeds naar volle tevreden heid.
In mijn nabij omgeving heb ik al menig persoon overgehaald om een Huawei telefoon aan te schaffen.
Ook deze gebruikers zijn zover ik weet dik tevreden.

Pluspunten

• makkeijk gebruik
  • mooie foto,s
  • duurzaam

Paul 17-11-2016 Product paar maanden in bezit

Groot scherm, goede accuduur.

Dit toestel maakt prachtige foto's, heeft een super batterij en ziet er goed uit! Daarnaast ben ik ook erg tevreden over het formaat.

Pluspunten

• Camera
  • Batterij