Sony Xperia X Performance wit / 32 GB - Reviews

Opslag
32 GB opslag
Besturingssysteem
Android

Beoordeling op basis van 32 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

yassin hessen 16-07-2016

goed toestel mooie design gebruiks vriendelijk

Alles is top behalve batterij die zou 2 dagen mee gaan maar ik haal dat niet ik vind de batterij van xperia z2 beter

Sven Chardonnay 16-07-2016

De Sony Xperia X Performance

9,4
De Sony Xperia X Performance,
Nu al een paar dagen in mijn bezit en ik moet zeggen, het toestel laat een goede indruk achter.

Om te beginnen met de vormgeving, de telefoon ziet er strak uit, voelt robuust en premium aan, en ik ben echt een fan van het geborstelde aluminium look aan de achterkant.
De randen van het beeldscherm zijn nu mooi rond afgewerkt en geeft het toestel iets vloeiends mee aan het design.

Het scherm is full HD en geeft genoeg backlighting om de content van het scherm goed zichtbaar te houden in fel daglicht.

De telefoon blijft lekker snel door de snapdragon 820 processor en de 3Gb ram aan werkgeheugen.

Foto's zijn scherp en goed gefocust door de 23mp camera.

Afgezien van 1 puntje wat ik persoonlijk wel jammer vindt, is dat de usb poort micro usb is, en geen usb 3.1 type C Voorhees sellers data transfers van en naar je computer.

Al met al een mooie, robuuste telefoon met ongekende bouwkwaliteit. Zeer tevreden en enthousiasts over de mogelijkheden van dit toestel.

Nick Eijkemans 15-07-2016

Snel en classy toestel

9,4
Speciaal voor dit toestel overgestapt naar een andere provider, als opvolger van mijn Z3. Erg tevreden over de snelheid en beeldkwaliteit. En niet te vergeten, de camera's! Toptoestel!

Mike Nieuweboer 15-07-2016

Goede kwaliteit telefoon

Ik heb sinds kort deze tefoon ipv een z3. Moet zeggen dat hij dubbel en dwars zijn geld waard is. De accu duur is prima en de performance is zoals ze het aanspreken. Hij hapert nooit en doet alles boven verwachting na wens. Kort gezecht je krijgt waar voor je geld

Herbert 15-07-2016

Goed toestel met uitstekende performance

De bouw van het toestel is goed maar komt niet high-end over. Kleine dingen die storen zoals niet alle onderdelen even goed op elkaar aansluiten.
De performance is uitstekend. Ik heb geen vertraging gemerkt bij de apps die ik tot nu toe gebruikt heb. De softtoetsen onder aan het scherm is niet mijn ding. Liever 'physieke' toetsen onder het scherm.
Overall een goed toestel maar de bouw van vorige series vond ik beter.

Edgar 15-07-2016

Bomba X Performance

Persoonlijk vind ik deze Sony 'X Performance' tot nu toe de meest prachtige toestel van Sony die ze tot op heden hebben uitgebracht. De achterkant is mooi geborsteld en het meest mooie is dat de camera lens niet uit steekt en op de achterkant geen rare dingen staan vermeld, gewoon heel strak staat er alleen 'Xperia'.
Ik kan hem heel goed bedienen maar ik denk wel dat het fijner was geweest als de volume knoppen boven de aan/uit scherm was.
Een USB type C was ook fijn geweest, dan hoef je in de avond geen zorgen te maken hoe je hem erin steekt.
Een QHD scherm was ook wel fijn geweest.
Maar al met al het is een prachtige telefoon en ik heb er geen spijt van dat ik hem heb gehaald. Mooie schermkleuren, snelle camera, telefoon werkt snel, zoals de naam van het toestel al zegt, het is een echte Performance.
De formaat is ideaal en de functies die je krijgt zijn zo heeeeerlijk om er mee te werken. Ik heb nu wel alle bekende merken gehad en dit is mijn eerste Sony toestel en ik durf met zekerheid te zeggen dat mijn volgende toestel ook een Sony word.

DON 15-07-2016

Prachtige vormgeving met krachtige procesor

De x performance is een prachtige telefoon met een krachtige processor. Geluid is goed vol maar kan niet echt hard. Beeldscherm is kleurrijk en helder. Camera is prima maar niet helemaal wat beloofd wordt. Wel het idee dat deze telefoon snel een opvolger zal krijgen als je het vergelijkt met de concurrentie zijn telefoons en het voelt ook een beetje alsof deze telefoon ook de ruimte geeft om dat te kunnen hetgeen een beetje voelt alsof je niet helemaal krijgt wat zou moeten...

Diepa 15-07-2016

Toptoestel

Mooi vormgegeven toestel, alleen de geluidskwaliteit mocht beter zijn. Het dubbeltikken op het scherm om te ontgrendelen is prettig, jammer dat je de telefoon zo niet kan vergrendelen.

Ryanshaun 15-07-2016

Uitstekende foto's

Ik heb nu een week de xperia x performance en ben erg tevreden. Hij is snel en doet wat er in de omschrijving staat. Het heeft een goede speaker erin zitten en werkt soepel.
Het beste van de telefoon is de camera, ik ben veel op pad met mijn partner en je 't is irritant om iedere keer mensen te vragen om een foto te maken. Dit is het eerste toestel met een fatsoenlijke voor camera. Ook de gewone camera is top. Al met al ben ik zeer tevreden met me aankoop en raadt iedereen hem aan die een goede mobiel wilt met een top camera.

Sam 14-07-2016

Top Toestel

Zeer fijn toestel. Super voor gebruik met 1 hand. Mooi scherm en hapert nooit. Wat ook heel fijn is dat er stereo speakers op zitten die naar voren staan gericht. De vinger afdruk scanner is de snelste die ik ook heb gebruikt. Kortom voor iedereen iets om van te houden.

Fotomuis 14-07-2016

Uitstekende telefoon met vele mogelijkheden

Goede camera (ook te gebruiken in de M-stand!!), uitstekend geluid, mooi beeld en razendsnel.
Zou geen andere telefoon meer willen.

Marleenb 14-07-2016

Fijne telefoon

Mijn performance is een fijne telefoon de afwerking is mooi en de randen voelen fijn aan door het iets verbogen glas. Het is jammer dat de camera iets minder snel een foto heeft gemaakt vanuit opstarten dan ik verwachtte en tijdens films kijken via Netflix of dergelijke happend het beeld. Hij reageert super snel dat is top en de vingerafdruk sensor werkt heel erg goed. De batterij gaat met intensief gebruik maar een dag Max anderhalf mee en zeker geen 2 maar met normaal gebruik haalt hij de 2 zeker. Kortom een fijne telefoon!